رواية خطفتي قلبي الفصل التاسع 9 بقلم دنيا حسن

 رواية خطفتي قلبي الفصل التاسع 9 بقلم دنيا حسن

رواية خطفتي قلبي الجزء التاسع 

رواية خطفتي قلبي البارت التاسع 

رواية خطفتي قلبي الفصل التاسع 9 بقلم دنيا حسن


رواية خطفتي قلبي الحلقة التاسعة

Part..9❤😉
خطفتـــــي قلبـي..❤
أجمل مـا يقال:
‏"يا مالك الملك وكلتك أمري واستودعتك همي، فبشّرني بما يفتح مداخل السعادة إلى قلبي"💓
نبدأ بيوم جديد ع كل ابطالنا..💙🌍
زين : حازم كلمت الميك اب ارتيست وممصين الازياء يروحو لريم ونور
حازم:اه وزمانهم ع وصول
زين:تمام وميك اب ارتيسيت بتاعت لارا جت وبتجهزها جوة يلا نكمل باقي الترتيبات
الخطوبه هتبقي ف ڤيلا زين
ميار: نور نور يلا اصحي الارتيست زمانها جايه وريم جت بره
نور:حاضر قامت نور اخد دش وصلت فرضها وقامتت الباب خبط
ام نور:فتحت ازيك ياحبيبتي اتفضلي
ارتيست :بخير يافندم العرايس فين
نور قاعده مع ريم وميار وبيهيصو وبيرقصوا اغنيه نتي بسكوتايه مقرمشه💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻😂😂😂
ام نور: بفرحه لفرحت بناتها اتفضلي يحبيبتي
ارتيست اسمها مي والتانيه اسمها رندا
مي دي ارتيست نور ورندا ارتيست ريم
مي ورندا: بسم الله ماشاء الله
الباب خبط تاني : كانو مصممين الازياء ودخلو
وكل وحده لبست فستانها وفعلا كانو اميرات بمعني الكلمه نور فستانها اوف وايت وضيق من عند الصدر ونازل بوسع وفي زي الفضه كدهه ع فستان كانت حاجه خيال وهنزل ليكو صوره ليه❤
ريم: فستانها زهري ضيق من عند الصدر بردو ونازل بوسع
مي ورندا: شافو شغلهم وكانو رافضين اي وحده تدخل عليهم او وحده منهم تبص ع مرايه لحد مايخلصو وفعلا حطلهم ميك اب رقيق وسيمبل كدهه وحطوا لمسات الاخيرة❤ولفو ليهم الطرحه وكل وحده منهم لبست التاج وكانو ملكات بمعني الكلمه يعنيي😌
مي ورندا :احنا كده خلصنا بسم الله ماشاء الله عليكو زي القمر
ريم ونور :بصوا لبعض وحضنو بعض وبصوا لنفسهم ف المرايه وشكروا مي ورندا ومشيو
ام نور: دخلت ع نور وريم وزغرطت زغروطه طلعت من قلبها😂😂😂
ميار: دخلت كانت لابسه فستان جولد وعليه طرحه ستان وكانت قمر وهي اصلا كيرفي😌❤😂
ام نور: حضنت ريم ونور وميار
احمد : جه من بره وبص ع 3 ملكات وفرح جدا وحضن نور وميار وسلم ع ريم
فارس: راح لزين ويوسف وحازم وجهز معاهم فينشات الخطوبه
والشباب دخلو يلبسو ويظبطو نفسهم
لارا: لبست فستان اسود طويل وفيه ورد ابيض ولمت شعرها ونزلت قصه و ارتيست حطت ليها ميك اب خفيف اوووي
امل: كانت بتشرف ع الاكل بنفسها وطلعت لبست طقم كلاسيك يليق بام زين ويوسف الشرقاوي❤
حازم وزين ويوسف وفارس راحو عشان يجيبوا ريم ونور واحمد وميار وسهيله
يوسف ساق لزين العربيه
وفارس ساق لحازم العربيه
وجابو عربيه كمان بسواق زين
وراحو لحد بيت نور بزفه
زين وحازم طلعو يجيبو ريم ونور وفعلا انبهروا بجمالهم كل واحد انبهر بحبيبته
احمد حضن زين وحازم وبارك ليهم
ميار باركت ليهم
ام نور زغرطت وباركت ليهم
كل واحد اخد عروسته ونزل
ميار ركبت جنب يوسف مع زين ونور فالعربيه
خال ريم ركب مع فارس وحازم وريم
العربيه التالته بسواق زين ركب معاهم احمد وام نور❤
وفضلو يزفوهم لحد ڤيلا زين وكل واحد فيهم فرحان ومبسوط وياتري فرحتهم هتكمل ولالا
راحو الڤيلا وكان ف استقبالهم لارا وامل اللي انبهروا بريم ونور وامل ولارا حضنو ريم ونور
وفارس مشلش عينه من ع لارا
ويوسف كان بيبص لميار بطرف عينه
لارا اخدت ميار ودخلو الڤيلا
وبدأو الفرح والدي جي اشتغل وكلهم رقصوا وكانو فرحانين وحازم وزين لبسوا الدبل لريم ونور وكملوا هيصه ورقص
(في ايطاليا....فالمستشفي تحديدا)
الدكتور:يلا يافندم عشان تعمل الاشعه
الممرضه :سندته ودخلو الاشعه
المريض:عمل الاشعه والممرضه دخلته اوضته تاني
الدكتور:مين االي بيدفع ليه حق المستشفي
الممرضه: واحد بيجي كل فترة يدفع ويمشي
الدكتور:سايب رقم تليفون او عنوان
الممرضه:سايب تليفون بس علطول مبيردش
الدكتور:تمم المريض اللي جوة عنده فقدان ذاكرة مؤقت ومش هيفتكر اي حاجه خلال 5سنين من اللي فاتو بس كويس انه فاكر القديم ودا هيقدر يساعدنا نعرف هو مين بس سبيه يرتاح وياخد علاجه ف مواعيده
الممرضه: تمام يا دكتور
(في ڤيلا زين...♡)
اول رقصه سلو بينهم
اول كابلز "زين ونور"
رقصوا ع اغنيه تسمحيلي بالرقصه الاولي❤
وهمس ليها بحبك
نور: وانا كمان☺️
زين :ونتي كمان اي😉
نور: بحبك☺️❤
زين:هييييييييييح
نور:ههههههههع اي واكل نعناع ههههههههه
زين:صدقي يابت مغلطتش لما قولت انك فصيله😂
وخلصت الاغنيه
وتاني كابلز كانو "حازم وريم"
وطبعا ممدوح اللي دمع من فرحته
فريده بجمود مبروك
حازم وريم :الله يبارك فيكي
ممدوح حضن حازم وريم وبارك ليهم
وبدأو يرقصوا ع اغنيه
"انت السند والاحتواء"❤
حازم: تعرفي ان اول مرة شوفتك فيها توهت ف بحر عيونك🌊❤
ريم: واي كمان
حازم: مكنتش معترف بحاجه اسمها حب بس اول ماشوفتك خطفتيني من اول نظرة بحبك بحبك اوي❤
ريم: عنيها دمعت تعرف انا كمان عشقتك من اول نظرة حسيت ف عيونك بالامان اللي مفتقداه حسيت انك ممكن تبقي سندي اليوم اللي جيت قولتلي فيه كنت مصدومه اللي هو بجد ربنا استجاب لدعائي
حازم بثقه: دا نا طلعت جنتل بقي😎
ريم: ولااا متخدش قلم ف نفسك نت صعبت عليا قولت اقولك افرحك بكلمتين 😂😂😂😂
حازم: لا والله 😏
ريم: اه والله فاتعدل كده واتلم
حازم:لميني😏
ريم: هبقي المك حاضر😂
(في ايطاليا.....❤)
الدكتور: ازيك ياحج عامل ايي
المريض: الحمدلله يبني هو احنا فين وعيالي فين
الدكتور: عندك عيال ياحج طيب براحه اسمك اي
المريض: الشرقاوي
STtOop...👌🏻
الشرقاوي عايش بس زين ويوسف ميعرفوش فعلا وهنعرف مين اللي بيصرف عليه ف ايطاليا
الدكتور: بص ياحج شرقاوي انت في ايطاليا وكنت في غيبوبه انا انا بقالي سنه هنا وحضرتك كنت ف غيبوبه ونقولولك مستشفي من المانيا لايطاليا ف المستشفي دي وحضرتك عندك فقدان ذاكرة مؤقت يعني خلال فترة الخمس سنين اللي فاتو مش هتفتكر اي حاجه حصلت بس مع العلاج هتبدأ تفتكر
شرقاوي: عيالي طيب عاوز زين وادم
الدكتور: حاضر يحج هجبهم ليك من عنيا
شرقاوي: ربنا يباركلك يبني
عند (زين في الڤيلا..)
شخص: بيصوب القناص ناحيه يوسف
زين:ميار روحي ناديلي يوسف معلش
ميار: حاضر
وراحت استاذ يوسف كلم زين
شخص:ضرب نارر

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent