رواية تزوجتك بالاجبار لكن احببتك الفصل التاسع 9 بقلم الأميرة فراولة

 رواية تزوجتك بالاجبار لكن احببتك الفصل التاسع 9 بقلم الأميرة فراولة

رواية تزوجتك بالاجبار لكن احببتك البارت التاسع

رواية تزوجتك بالاجبار لكن احببتك الجزء التاسع 

رواية تزوجتك بالاجبار لكن احببتك الفصل التاسع 9 بقلم الأميرة فراولة


رواية تزوجتك بالاجبار لكن احببتك الحلقة التاسعة

الفصل التاسع من رواية (تزوجتك بالاجبار لكن احببتك)
بعد اقلاع الطائره دخل أدم غرفة مدير المطار وقال المدير
أدم بعصبية: الطيارة الى طارت دلوقتي راحت فين 
المدير:ده أسرار يا فندم مش هينفع اقولك
أدم وهو يمسك ياقة قميص المدير:اى هو الى اسرار فى واحد خطف مراتى فى الطيارة دى ولو مش قلتلى الطيارة دى وجهتها اى هموتك دلوقتي
المدير:لو سمحت يا فندم ده القوانين ومش هقدر تخلفها
&_&وهنا يدخل خالد ويقول
خالد:أنا النقيب خالد الدمنهوري وده البطاقه وعايز اعرف الطيارة طارت على فين
المدير:طب اتفضلوا معايا للاستقبال
خالد:يلا يا أدم بينا
___________________________
فى الاستقبال
المدير:انسه مريم
مريم:نعم 
المدير:اخر طيارة اتجهت لفين
مريم: لحظه هشوف يا فندم
*وظل مريم تبحث فى السجلات حوالى 10دقايق 
مريم:اسفة يا فندم ده طيارة خاصة وطيار كمان خاص واحنا مش عارفين اتجاههم فين
أدم بعصبية : يعني اى مش هعرف مكان مراتى 
خالد :اهد يا خالد هندور  عليها ونلقيها بس انت هدى اعصابك
أدم بعصبية:لا شكرا مش عايز مساعدتك
**خرج أدم من المطار ووصل الفيلة وهو متعصب وخالد شكر المدير وخرج
---------------------------------------
فى الفيلة
سعد (والد أميرة):اى يا أدم عملت اى وفين أميرة
أدم بدموع:اسف يا عمى أنا حولت بس مش قدرت انقذها وياسر اخدها وسافروا بس اوعدك انى هلقيها
سعد: يعني بنتى خلاص راحت يا عنى اى
أدم:اوعدك هلقيها
أسماء:انتوا قلتوا انكم هتلقوها بس كدبتوا عليا هى راحت منى خلاص وفضلت تعيط
∆_∆فى اللحظة دى وقع سعد واغمى عليه ونقلوه بسرعة المستشفى
////////////////////////////////////
فى المستشفى
أدم:حد يساعدني بسرعة
**الدكتور والممرضات جريوا عليه عشان يفحصوا
الدكتور للمرضات:جهزوا غرفة العمليات بسرعة
الممرضه:حاضر
••دخل سعد العمليات وعدى اكتر من اربع ساعات والكل متوتر  وفى اللحظه دي خرج الدكتور
الدكتور:اسف 
أدم:يعنى اى
الدكتور: البقاء لله وحده الصدمة كانت قوية عليه ومقدرش يستحملها ادعوله بالرحمة
أسماء بعصبية ودموع:انتوا السبب لو كنتوا قدرتوا تحموا أميرة مكنش ده كله حصل بس انتوا مقدرتوش تحموها ولا حتى ترجعوها انتوا السبب
أحمد وهو يمسك اديها:أهدى يا حبيبتي
أسماء بعصبية:سيب ايدى وانا مش حبيبتك
أحمد:تقصدى اى 
أسماء:اقصد انك انت واخوك مقدرتوش تحموا صاحبتى واختى واغلى حاجه عندى عشان كده انا وانت مش هنكمل يا أحمد بيه الجبلاوى 
أحمد:انتى سامعه الى بتقوليه يا أسماء
أسماء:ايواه سامعة واتضل دبلتك اهى 
*ومشيت أسماء واخدت سعد معاها
(أسماء هى صاحبة أميرة وزى اختها بس هى كمان تقرب لأميرة من ناحيته والدها وده الى اكتشفوه قريب وأدم وأحمد ميعرفوش حاجه عن القرابة دى)
======================
عند أميرة 
&_&بعد أربع ساعات نزلت أميرة مع ياسر من الطيارة وكانت في عربية مستنياهم قدام المطار فركبوها ووصلوا لقصر كبيرة و بس كان بالنسبة لأميرة سجن ودخلوا القصر
ياسر:نورتى بيتك الجديد يا أميرة
أميرة:ده بالنسبة مش بيت ده سجن ده جهنم ده اكتر مكان مقرف وسئ بالنسبة ليا
ياسر:بكرة تتعودى و تحبيه 
ياسر:اوضتك هى الى هناك دى وفيها هدوم وكل حاجه ممكن تحتجيها 
_________________________
راحت أميرة لوضتها وبدأت تعيط وتلعن فى ياسر واليوم الى شفته فيه
 وفضلت خمس ايام على نفس الوضع ومن غير اكل ولا شرب وبتعيط بس وبعد مرور سنتين على اختطافها  وفى يوم قامت أميرة وغيرت هدومها وكانت ستقوم لتأدية صلاتها
  ومن غير قصدها ظغط على ريمود التلفزيون واشتغل وشافت الاخبار والاخبار كانت تعلن عن أن أميرة الشافعى مازالت مخطوفة وعن بعض الاشياء التي حدث بعد اختطافها::
(وفاة أكبر رجال اعمال مصر وهو سعد الشافعى بعد ما اختطفت ابنته أميرة سعد الشافعي )
(انفصال أسماء المنشاوى من رجل الأعمال أحمد الجبلاوى بسبب اختطاف أميرة الشافعى والتى تقرب لهم وقامت باستلام أدارة شركتها ومصانعها لحين رجوعه أميرة وقد تقدمت شركات أميرة جدا ولكن مديرتها أسماء تعرف بالشدة والعصبية )
(انهيار رجل الأعمال أدم الجبلاوى ثم عاد مرة أخرى ولكن عصبيى جدا وبدون رحمه ويخافه الجميع ولم يعد يهتم بأحد او شي  )
(وأحمد الجبلاوى الذى أصبح كل هدفه أن يدمر أسماء المنشاوى لما فعلته به )
وفى هذه اللحظة قررت أميرة انها يتاكل وتشرب ولكن ليس من أجل نفسها ولكن من اجل انت تهرب من ياسر وانتقم منه لكل ماحدث لزوجهاوصديقتها و وفاة ولدها وأحمد الذى تعتبر مثل اخوها وحياتها 
وبدأ أميرة تبكى ولكن امتلكت نفسها وتذكرت من هو سبب كل هذا وتوعدت له بالعذاب
-----------------------------------------
 وظلت أميرة تحاول الهرب دائما ولكن ياسر كان يمسكها ويعيدها و لكن هذه المرة استطاعت أميرة الهروب ولكن وهى تجرى اصدمت بسيارة و وقعت وكلها دماء 
////////////////////////////////////
ياترى أميرة هيحصلها اى؟
وهل الشخص إلى خلطها بالعربية هينقذها ؟ 
وهل ياسر هيعرف يوصلها ؟ 

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent