رواية دموعها ملاذي الفصل الثامن 8 بقلم مريم حسني

 رواية دموعها ملاذي الفصل الثامن 8 بقلم مريم حسني

رواية دموعها ملاذي الجزء الثامن

رواية دموعها ملاذي البارت الثامن 

رواية دموعها ملاذي الفصل الثامن 8 بقلم مريم حسني


رواية دموعها ملاذي الحلقة الثامنة

الفصل التامن
عدي هايدي انتي بتعملي ايه هنا مش فايقلك خالص
هايدي بدلع واتعلقت في رقبته ليه كده بس يابيبي ده انا بقالي يجي اربع ايام مشوفتكش ده انت وحشني خالص
عدي رفع حاجبه بستغراب امال مين اللي راحت عند امير وعملت هليله
هايدي كنت غيرانه بصراحه ياحبيبي انت عارف انا بغير عليك ازاي بس لما هديت عرفت كل حاجه
عدي عرفتي ايه بقي بظبط
هايدي عرفت انت اتجوزتها ليه عشان موضوع الورث ده بس خلاص مش مشكله
عدي وعرفتي منين بقي ان شاء الله
هايدي دي مصادري الخاصة بقي وبعدين هتفضل سيبني عل الباب كده كتير
عدي هايدي سبيني في حالي انا مش طايق نفسي
هايدي انا هروقك خالص صدقني تعالي بس واخدته من ايده وطلعت اوضه
عدي بضيق هايدي فعلا مليش مزاج
هايدي وهي بتلعب في زراير قميصه تؤ تؤ لا سبلي نفسك بس
……………
امير موبيله رن الو
نرمين بتردد الو اممم استاذ امير
امير ايوه مين
نرمين انا الدكتوره نرمين اللي متابعه حاله رنا
امير اه اهلا يا دكتور خير
نرمين لا ابدا كنت عاوزه اطمن عل رنا
امير اه كويسه رنا
نرمين طب ممكن اكلمها
امير لا رنا عند عدي في البيت مش معايا
نرمين وانت مش عايش معاهم
امير لا
نرمين طب هو انا ممكن ابقي اطمن عليك قصدي عليها عل رنا
امير ابتسم اكيد في اي وقت
نرمين طب تصبح على خير
امير وانتي من اهله
……………
رنا صحيت من النوم لقت النور مقفول خافت وقامت تخرج من الاوضه وراحت عند اوضه عدي خبطت محدش رد فتحت الباب لقت عدي وهايدي مه بعض حطت ايدها عل بوقها تكتم الشهقه اللي كانت هتخرج منها وطلعت تجري عل اوضته ودخلت الحمام وقعدت ترجع وتعيط وخرجت فتحت النور وقعدت عل السرير وضمت رحلها لصدرها وقعدت تعيط لحد منامت
تاني يوم صحيت عندها صداع خدت شور وغيرت هدومها واخدت الدوا بتعها ونزلت المطبخ لقت هايدي واقفه فيه ولبسه قميص نوم
هايدي اول ماشفتها هاي ازيك يا رنا
رنا fine
هايدي اعملك فطار معانا
رنا لا thanks مبفطرش رنا وقفت عملت الشاي الانجليزي بتعها
هايدي طب عن اذنك بقي عشان عدي حبيبي زمانه صحي وسابتها وخرجت
……………
عدي صحي من النوم وافتكر امبارح اوووووووف الله يخربتك اهلك يا هايدي كويس انها مشيت قبل ما رنا تصحي اما اقوم اشوفها وخرج من الاوضه لقي هايدي جايبه صنيه فطار وجايه نحيته
عدي انتي لسه متهببتيش مشيتي
هايدي تؤ مش قولت اجبلك الفطار الاول
عدي هايدي خمس دقائق وتغوري من هنا لو رنا صحيت وشافتك مش هيحصلك كويس
هايدي اووووف عدي انت مهتم بيها ليه يعني خلاص كده كده هتاخد الورث بتاعك خلاصنا بقي انت من امبارح مبتقولش غير اسمها حتي وانت نايم مش حته عيله جربوعه ملهاش اب هتعمل عليها كده خلاص عدي ضرب هايدي بالقلم الصنيه وقعدت منها وشدها من شعرها غوري من وشي دلوقتي لو مش عاوزني اجرك من شعرك واخرجك بمنظرك ده يلا وتنضفي اللي عل الارض ده قبل ماتمشي ولولا اني مش عوزها تصحي كنت كسرت عظمك عل اللي قولتيه ده غوري يلا وزقها وهي جريت عل الاوضه
عدي راح عند اوضه رنا و بص عليها ملقهاش لف لقي رنا في وشه
رنا صباح الخير يا ابيه في حاجه
عدي احم رنا انتي صحيتي امتي
رنا من شويه
عدي تمام
رنا ابيه ممكن الموبيل بتاعي انا جيت اخده من حضرتك امبارح بس
عدي بتوتر بس ايه
رنا قولت اكيد انك نايم
عدي اه ماشي هجبهولك دلوقتي
رنا مرسي
عدي العفو هو ايه اللي في ايدك ده
رنا شاي
هدي طب فطرتي واخدتي الدوا بتاعك
رنا خد الدوا اه
عدي من غير فطار
رنا اه
عدي بعصبية وبتخده ازاي يعني من غير اكل انت عاوزه تتعبي
رنا معلش عن اذنك ممكن ادخل وحولت تدخل الاوضه
عدي مسك دراعها بعنف الشاي وقع عل ايدها انا مش بكلمك
رنا بدموع وبالم وخوف انا اسفه
عدي احم طيب اتفضلي ادخلي هجبلك الفطار واجي
رنا جريت عل الحمام وخطت ايدها تحت المايه
وعدي نزل تحت في المطبخ اووووف انا لازم اكلم الخدمين يجوا انا مبعرفش اعمل حاجة هنا
هايدي دخلت المطبخ عدي انا ماشيه
عدي البسلك بدله التشريفه متغوري
هايدي قربت منه عدي انا مش عاوزه امشي وانت زعلان مني
عدي شورلها باديه انها تقف يلا اتكلي يلا
هايدي حاضر بس انا هكلمك بليل متزعلش وبعتله بوسه في الهوا بحبك ومشيت
عدي اوووف ابو تناحت اهلك عيله لزقه
هايدي بعد مخرجت لا البنت دي شكلها مش سهله وانا لازم اخلص منها وبسرعه مش بعد كل اللي عملته عشان ابقي معه تيجي هي تخده عل الجاهز
بس اخططلها كويس
عدي اخد الاكل وطلع لرنا دخل لقها قاعده عل السرير بتعيط
عدي خط الاكل عل الطربيظه وراح قعد جنبها طب انتي بتعيطي ليه دلوقتي ها مش عيب لما ابقي بكلمك وتبقي عاوزه تسبيني وتمشي ومسك ايدها رما صوتت
عدي بزعيق في ايه مش هعملك حاجه بتصوتي ليه
رنا بعياط والم ايدي بحرقني
عدي ليه في ايه وبص عل ايها لقها محروقه
عدي بخضه واستغراب ايه ده ايه اللي عمل في ايدك كده
رنا انت
عدي انا انا عملت ايه
رنا بعياط انت لما مسكتني الشاي وقع عل ايدي حرقها
عدي مسك ايدها وباسها برقه وقام وراح الحمام وجبلها كريم للحروق وقعد جنبها وحطها عل ايدها ودهنهلها برقه انا اسف متزعليش انا مخدش بالي وانتي مقولتليش
رنا مش تزعقلي تاني
عدي لا مش هزعقلك تاني خلاص ممكن تاكلي بقي
رنا مش جعانه
عدي لا عشان خاطري كلي
رنا طب وهتدني موبيلي
عدي اه هديهولك
رنا ماشي عدي قعد ياكلها بايده
رنا انا شبعت هو ممكن اطلب طلب
عدي اموري
رنا عاوزه انزل الجنينه شويه
عدي حاضر هغير واجي انزلك
رنا طب هستناك في الجنيه
عدي ماشي انزلي رنا نزلت الجنينه وقعدت تتمشي فيها شوبه وبعدين لقت الكلب بتاع عدي بجري عليها صوتت وطلعت تجري
رنا عدي اعاااااا وهي بتجري خبطت فيه
رنا الحقني يا عدي الكلب بيجري ورايا
عدي ايه
رنا وهي بتنهج الحقني ال عدي قطعها ببوسه 
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent