رواية حب النور الفصل الخامس 5 بقلم مريم حسن

 رواية حب النور الفصل الخامس 5 بقلم مريم حسن

رواية حب النور الجزء الخامس

رواية حب النور البارت الخامس

رواية حب النور الفصل الخامس 5 بقلم مريم حسن


رواية حب النور الحلقة الخامسة

البارت الخامس ( حب النور ) 
مراد .. تتجوزيني 
في الحظة ده نور و سليم و مليكا كانو هما التلاتة فاتحين بوقهم و مبلمين😮😮😳 و الحاجة الي في ايد مليكا وقعت😱
نور : هاا
مراد : مش لازم تردي دلوقتي هديكي وقت تفكري 
سليم : اي يا عم انت داخل حامي كده ليه
مليكا : يا نهار ابيض 🙂
نور كل ده مكسوفة و خدودها احمرت 
مراد : خلاص خلاص البت باقت طماطم 🍅 
سليم .. احنا اسفين يا حج 😂😂
مليكا .. اي نور لسانك بلعته القطة
نور برقت بعينها بكسوف .. خلاص خلاص اسكتو سيبوني افكر 
مراد : براحتك خدي الوقت الي انتي عايزاه
سليم : لا كده كتير و انا بغير يا مارو 
نور و مليكا ضحكو عليه
مراد : يلا ياض من هنا ابو تنحتك 
سليم بعياط مصطنع : انا تنح ااه مهو من لقا احبابه نسي اصحابه 
مليكا راحت عند نور قاعدت جمبها 
مراد فهم ان هما عايزين يتكلمو مع بعض 
مراد.. طب انا هروح للدكتور يلا يا سليم
سليم .. يلا اي روح انت 
مراد برق بعينه : يلا يا سليم 
كل ده و مليكا عمالة تضحك
و خرجوا 
مليكا: انتي هتوافقي 
نور : مش عارفة يا مليكا خايفة اوفق يطلع زي بابا و خايفة موافقش و ابقى خسرت انسان كويس و خايفة يعمل زي عمرو
مليكا : قبل اي حاجة لازم تقولي على عمرو عشان انتي اصلا لسة في شهور العدة 
نور .. ايوا لازم بس انا خايفة
مليكا بتحاول تخفف عنها .. متخافيش و بعدين الي يغور يجي وراه طبور
نور ضحكت
مليكا .. ايوا كده اضحكي هتوافقي 
نور بمكسوف ... اه
مليكا .. ياخي ياختي عندنا عروسة يا ناس 
مراد دخل  عليهم في الوقت ده .. اي في اي مين العروسة 
نور بخبث .... اصل مليكا جالها عريس 
سليم ....نعاااام يا روح ماما مليكا جالها اي 
مراد ضربه بقوعو ... اتلم يا جزمة
نور  بضحك ... بهزر خلاص بهزر
مليكا ... و بعدين حتى لو جالي عريس ايش اخششك انت 
سليم ....تعالي بقى كده انا عشان انا ساكتلك من الصبح
مليكا ... خلاص يا سولي بهزر في اي
سليم .... انا سولي 
مراد ... احسن احسن 
نور بتقوم ... اااه ااه 
مراد جري عليها .... مالك يا حبيبتي انتي كويسة
نور .... اااه مش قادرة ايدي بوجعني مش قادرة و بتعيط 
مراد .... سليم نادي الدكتور بسرعة
نور بعياط .... بتوجع اوي اوي مش قادرة
مراد حضانها ..... اهدي اهدي الدكتور جاي 
——————-
في مكان تاني
مجهول ١ : كده كلو تمام 
مجهول ٢ : بس الدكتور الي دخل حط جهاز التصنت فين 
مجهول ١ .. تحت السرير
مجهول ٢ : حلو اوي
مجهول : موت حبيبة القلب على ايدي يا حضرت الظابط مراد 
( ايوا مراد ظابط سري 🤫 بيشتغل في شركات ابوه تمويه عشان العصابات )
_______________________
عند مراد
مراد : ها ملها يا دكتور
الدكتور : هي ضخطت على اديها كتير عشان كده واجعتها انا شلت الجبس و هنعملو تاني  و حاليًا اديتها مهدء تقدر تدخلها
مراد : شكرًا 
مليكا بعياط : يا رب يا رب هي تعبت طول حياتها كفاية بقى لحد كدا 
سليم : اهدي يا مليكا هي كويسة
مراد دخلها
مراد : كفاية بقى كده يا نوري متوجعنيش اكتر من كده
مراد ... مليكا خليكي جانبها هروح اعمل حاجة و اجي
مليكا ... حاضر
مليكا ... نور يا حبيبتي متوجعيش قلبنا  عليكي
بعد شوية مراد جه و لقا الدكتور و الممرضين عند نور 
مراد .. في اي يا سليم
سليم ... مش عارف انا كنت قاعد برا و لقيت مليكا طالعة عمالة تقول دكتور دكتور و نور كانت بتتشوج كده 
مراد دخل : هو في اي 
الممرضة.. كلها تشنجات مش عارفيين من اي بس احنا هادناها 
مراد ... هو فين الدكتور الي دخل اخر مرا
الممرضة: معرفش يا فندم هو احنا مش لاقينه
مراد : تلاقيه و تجبيه حالًا 
الممرضة بخوف : حاضر
موبايل مراد اتبعتله رسالة و كانت 
'' و ده كانت قرصة ودن كده عشان تبطل شغلك عالزعيم و سلملي على نور هانم"
يتبع...🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️

google-playkhamsatmostaqltradent