رواية خطفتي قلبي الفصل الرابع 4 بقلم دنيا حسن

 رواية خطفتي قلبي الفصل الرابع 4 بقلم دنيا حسن

رواية خطفتي قلبي الجزء الرابع 

رواية خطفتي قلبي البارت الرابع 

رواية خطفتي قلبي الفصل الرابع 4 بقلم دنيا حسن


رواية خطفتي قلبي الحلقة الرابعة

Part..4❤❤
خطفتـي قلبـي..❤❤
وقفنا البارت اللي فات ان زين عرف مامته واخته انه عاوز يخطب نور ..البارت دا هيبقي في اربع شخصيات اول مرة يظهروا❤
ممدوح: اي ياحازم بتصل بيك مبتردش ليه
STtOop....😉❤
ممدوح والد حازم عنده 66سنه بس ميبنش عليه سنه خالص راجل عسول وفرفوش كده وبيحب ابنه جددااا حازم وحيد ملهوش اخوات عشان كده بيعتبر زين ولارا اخواته ممدوح فاتح شركه استيراد وتصدير صغيره مش كبيرة زي شركات زين ..مبيهتمش بالمظاهر خالص..❤
حازم:معلش يابابا والله غصب عني كان في كام حوار وخلصو خلاص
ممدوح: قولي ياحبيبي مالك في مشكله ولا اي
حازم:لا يابا مفيش وحكاله اللي حصل ❤
ممدوح: معقولة زين حب هههههههههه والله ياولاد ربنا يفرحني بيكو انت عارف زين معزته ف قلبي ازاي كفايه انه من ريحه الغالي الله يرحمه وينتقم من اللي كان السبب
حازم:يارب يحبيبي امال فريده فين
فريدة: اي فريدة دي ياحازم احترم اني امك
STtOop..❤🤨
فريدة والده حازم شخصيه باردة وتنحه كده😂كل همها الموضه والمظاهر ولازم ابنها يتجوز بنت من مستواهم وان كل حاجه عندها الفلوس بتحب جوزها وحازم بس عند المستوي والمظاهر والموضه خط احمر..
حازم: اي يافري محبكاها كده لي احنا قاعدين لوحدينا مش لازم اقولك ماما
فريدة: محبكاها ؟؟ نت بتجيب الكلام الشعبي دا منين يبقي حازم ابن فريدة هانم يقول محبكاها
حازم:طيب عند اذنكو انا طالع استريح وخلي بالك زين هيخطب اكيد لو حصل نصيب هتروحي
فريدة: هيخطب مين اكيد بنت من مستواه
حازم وممدوح:بيبصلها بنفاذ صبر
حازم: لا ياماما هيتجوز نور بنت عم احمد المحاسب اللي بيشتغل فالشركه
فريده: افندددددممم؟!!! هو اتجننن زين صاحب شركاتت دي كلها يتجوز بنت واحد بيشتغل عندهه اللي عاش عمره كله يشتغل مش هيعرف يعمل ربع ثروه زين
ممدوح بزعيق : كفاااااية بقي كفااااية انتي اي مبتحسيش بتتكلمي ع الناس كأنهم حشره هتفضلي لحد امتي بتفكري فالمظاهر والمستوي اللي ربنا قادر ينعم بيه علينا قادر يزوله من ايدينا افهمي الحياة مش مظاهر وفلوس قولت هتتغير هتتغير انما انتي اي مببتتغيرش بتكبري وسنك بيكبر ونتي زي مانتي بنفس تكفيرك المتخلف دااا وسبها ومشي وخازم بصلها وطلع اوضته
فريدة: مصدومه من ممدوح اول مرة يزعق فيهاا كده اول مرة يجرحها كدهه وكانت متفجأه انه شايل كل دااا واتفجأن اكتر لما حازم سابها وطلع وحست انها ممكن تخسر جوزها وابنها بسبب تفكيرها تفتكروا هتتغير ولالا؟!
احمد:دخل اوضه نور لقهها مش موجوده قلق واتخض طلع سأل سهيله قالتله فالحمام بتاخد دش بتريح اعصابها
نور : دخلت وهي بتاخد دش افتكرت سمير والي عمله وفضلت تعيط وتمسح ف جسمها كأنهاا بتشيل اثاره من عليها وطلعت صلت فرضها وفضلت تعيط وتدعي ربنا انه يحميها هي واختها ومامتها وباباها و........ ياتري هي دعت لمين تاني🤨
احمد: دخل قعد جنبها تقبل الله
نور: منا ومنكم يابابا
"ملحوظه حبيت اقولها سمعت ان كلمه حرمآ وجمعآ دي بدعه المفروض نقول تقبل الله والله اعلم بس حبيت افيدكم"❤
احمد:حبيبتي عامله اي دلوقتي
نور:بخير ياحبيبي متقلقش
احمد: في حاجه عاوز اقولك عليها
نور شعرت ببعض من القلق:خير يا بابا
احمد: زين طلب ايدك مني اي رأيك
نور:😳😳😳😳😳😳زين؟زين بيه االي حضرتك شغال ف شركته طالب ايدي نا؟؟
احمد:هههههههههههه ضحك جامد اوي ع منظر بنته وان هو كان نفس منظرها كده ايوة ياستي ونتي بتستقلي بتفسك ولا اي
نور: ونت رأيك اي يابابا انت اللي تعرفه مش انا وانا واثقه ف رأيك واقفت او قبلت فانت عارف مصلحتي اكتر مني
احمد: والله يابنتي شايفه كويس ومحترم متواضع هيعرف يحميكي انا مش عايشلكو العمر كله ع الاقل من بعدي هلاقي حد يحميكي نتي واختك وامك
نور: لي بس يابابا الكلام داا ربنا يديلك الصحه والعافيه
ملحوظه تانيه.."كلمه ربنا يدلك طوله العمر مش كلمه حلوة معناها ان لما الميت يتوفي يبات ليله وهو في بيته ويدفن تاني يوم دي اسمها طوله العمر انما الدعوة الصح ربنا يديلك الصحه والعافيه ويبارك في عمرك"❤
ميار: دخلت فجأه عليهم الله الله تعالي ياست ماما شوفي جوزك وبنتك قاعدين بيقولو اسرار من ورانااا
ام نور:يابت لمي لسانك دا ابوكي وديي اختك الكبيرة يا ام نص لسان انتي
ميار: انا غلطانه اني قولتلك انهم بيقولو اسرار كمل ياحج اعتبرنا مش موجودين
احمد: اقعدي يارورو اقعدي ياسهيله انا كلمت نور ف موضوع زين ووافقت❤
ام نور:لولولولولولولييييييي الف الف مبروك يحبيبتي
ميار: نطتت ع اختها وحضنتها الف الف مبروككك ياحبيبتيي ودمعت يعني خلاص هتمشي ونرتاح منك وهنام ع سرير لوحددييي عاااااا😈😈😈😈😈😈😈
احمد وسهيله ونور:ههههههههههههههههههههه
وقامو يتغدوا
واحمد اتصل بزين وقالو يجيي يوم الخميس وان نور وافقت ❤وزين عيونه طلعت قلوووبب وفرح ونزل عرف لارا وامه وطلع كلم حازم وفتح النت وعمل مكالمه فيديو مع.......
زين: راح المخزن عند سمير ودخل وحط ايده ف جيبه ودخل بكل برود وحط رجل ع رجل هااا عجبتك الاستضافه بتاعتنا ولالا
سمير: انت عاوز اي
زين:بقهقه ع كلام سمير ههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه غريبه والله وقرب من سميررر جامد وبصوت مخيف انت بتسال السؤال دااا المفروض انت وشاكر بالذات متسألوش السؤال داا لو نت ناسي افكرك يا سيمو
سمير: وخاف من طريقه زين انا مش هقرب منها سبني اطلع
زين:هههههههههههه شكلك لسه متعلمتش انت فعلا مش هتقرب منها لانها حرم زين الشرقاوي انما تطلع ف دي بتاعتي انا انا اللي اقول امته تطلع وامته لا سابو وقام وسمير عمال ينادي عليه
زين:حسام
STtOop...❤
حسام داا دراع زين اليمين ف البادي جارد زي حازم كده ف شركه دا رئيس الحرس بتاع زين
حسام: نعم يا زين بيه
زين:الحيوان اللي جوة دا تروق عليه ومحدش يحطله اكل ولا ميه عاوزو يفرفر
حسام: عنيا يا زين بيه❤😉
زين:لبس وجهز نفسه لبس بدله رمادي وقميص ابيض وسرح شعره وحط برفان اللي بيلفت نظر اي حد
لارا: لابسه فستان كشمير ومسيبه شعرها وجيباه كله ع جنب وحاطه ميك اب خفيف
امل:لابسه طقم كلاسيك باللون الاسود ولافه طرحه بيضه ستان ومش حاطه ميك اب هي قمر لوحدها
امل :طلعت لزين بسم الله ماشاء الله ربنا يحميك ياحبيبي زي القمر اخيرا عيشت وشوفتك عريس ياريت ابوك كان معانا كان هيفرح اوي❤
زين:باس ايد امل وراسها وقالها هو مبسوط لفرحتنا ياماما يلا عشان منتأخرش
زين وامل وطلعت لارا وكانت زي القمر زين حضنها ولفها برويته قالها اي القمر دااا ايتا ايتا هو في اخت قمر كده❤
امل:بسم الله ماشاء الله ربنا يحرسك من العين يابنتي انتي واخوكي وحضنتهم وركبو العربيه
نور:لابسه فستان اوف وايت فيه ورد لبني خفيف شكلها قمر وطرحه ستان اوف وايت واكتفت بالكحل والروج الخفيف بس
ميار لابسه فستان احمر قماش وع وسطها حزامم ابيض وطرحه بيضه وحطت كحل بس
احمد قميص وبنطلون
ام نور عبايه استقبال سودا مترزه بالابيض وطرحه بيضه
ام نور : دخلت ع نور وميار قالت بسم الله ماشاءالله ودمعت وحضنت عيالها ربنا يحفظكو ليااا يارب كبرتي وشوفتك عروسه عقبالك ياميار ❤
احمد دخل انبهر بجمال بناته وحضنهمم❤❤
زين وصل وطلع وخبط ميار ونور فالاوضه احمد فتح الباب ودخلهم كان قلقان من مقابله ماما زين هو وام نور
ام نور طلعت وسلما عليهم وحست ان مامته ةاخته كويسين متواضعين واحمد حس نفس الاحساس
ميار طلعت سلمت عليهم
امل: اتفجأت بجمال ميار وقالت ماشاء الله وسلمت عليها
ميار:سلمت ع امل ولارا وزين وحبيتهم اوي
امل: عم احمد احنا جايين النهاردة نطلب ايد بنتك نور لابني زين
احمد: يزدني شرف ان زين يبقي جوز بنتي بس يخلي باله منها لانها هي وميار اغلي ماليا❤
زين:اخيرا نطق متقلقش ياعمي نور في عيني❤❤
امل: امال فين العروسه
لارا: اه ياعمو انا نفسي اشوفهاا
احمد:ام نور نادي نور
نور: طلعت وكانت ملاك بمعني الكلمه زين اول ماشفاها منزلش عينه من عليهااا
امل:بسم الله ماشاء الله عرفت تختار يازين
لارا:بسم الله ماشاء الله اي القمر داا
نور:كانت محروجه واكتفت بابتسامه
امل:تعالي يحبيبتي جنبي هنا
واتفقوا ان نور وزين هيتجوزا بعد 3شهور وهتكمل دراستها بعد الجواز وقروا الفاتحه
بقلمـــي/دنيـاآآهه'ة ححسـن'ن❤

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent