رواية خطفتي قلبي الفصل الثاني 2 بقلم دنيا حسن

 رواية خطفتي قلبي الفصل الثاني 2 بقلم دنيا حسن

رواية خطفتي قلبي الجزء الثاني

رواية خطفتي قلبي البارت الثاني

رواية خطفتي قلبي الفصل الثاني 2 بقلم دنيا حسن


رواية خطفتي قلبي الحلقة الثانية

Part..2❤🌍
خطفتيي قلبي..❤
ميرسي جداا ع تفاعل بتاعكم وفرحت جدا بكلامكو وان شاء الله كل يوم الساعه 12 هنزل بارت جديد..♥✨
...............................................................................
زين:ركب عربيته ومعاه حازم طبعا اللي كان شاهد ع الموقف كله
حازم: البت بطل اووي
زين: حازم التزم حدودك واتلم
حازم: لاوالله ومالك اتعصبت كده لي
زين:لا رد
حازم:عجباك..؟🤨
زين بهيام: عنيها سحرتني
حازم:اوبااا دا نت وقعت بقي
زين:فاق ورجع لطبيعته طب بطل رغي بدل ما اوقعك انا
حازم: لا ابوس ايدك كفايه اخر مره خلتني كتكوت مبلول قدام لارا
STtOop...♥
شخصيه جديده هنتعرف عليها لارا تبقي اخت زين وهي ومامته بالنسباله حياته كلها ميقدرش يستغني عنهم لارا عندها 21سنه قمحاويه شعرها بني شبه القهوة عنيها بني غامق قصيره جدا😂150سم كليه تجارة
(نرجع لابطالنا تاني)
زين :يبقي تخرس وتتلم بقي وفكك مني
حازم:بحركه طفوليه حط ايدو ع بوقه وسكت🤭
وصلو الڤيلا
لارا:نزلت تجري ع زين وحضنته وحشتني يازينو
زين: ونتي كمان يقلب زينو
حازم: ونا موحشتكيش يا بت يا 150سم انتي
لارا: ونت توحشني لي ياعسل طب هو واخويا نت اي
حازم: اخوكي بردو الله😂
زين: خلصتو يلا عشان نتغدا امال اموله فين
امل: انا هنا يانور عيوني
لارا: اه وصله العشق الممنوع هتبتدأ
حازم: ع رأيك هاتي فشار وتعالي نتفرج
زين وامل ف نفس الوقت :اخرسو بقي😂
لارا: اطلع غير يازينو عشان نتغدا ونت يامهزأ انت هتتغدا ولالا
حازم: طالما فيها اكل قاعد طبعا
زين:همك ع بطنك دايما نا هطلع اغير
امل: وانا هروح اقول لداده رئيفه تحضر الغدا
لارا: وانا هطلع اظبط شويه حاجه
حازم: ونا بصلاه ع نبي هعمل اي 😂
الكل:هههههههههههههههههه
عند نور راحت الكليه وقابلت ريم
STtOop..♥
ريم زميله نور فالكليه وزي الاخوات بالظبط محجبه جسمها ف جسم نور بشرتها بيضه عيونها لون السماا كده..شخصيه فرفوشه جداا😂👌🏻
ريم:اهلا اهلا بالانسه المتأخره دايماا يختي الدكتور ابو قردان دا هيطردنا بسببك والله
نور: ايييي اذاعه شغاله براحهه
ريم:انا اذاعه 😂😂😂تحبي اوريكي الاذاعه اللي بجد
نور:لالا ابوس ايدك مش ناقصه اذاعاتك وصوتك اللي بيجبلي جلطه الابره ب16الف جني ياختي😂
ريم:ايتا ايتااا انتي بتتريقي عليا
نور:نا يبنتي😂
ريم:طيب يلا ياختي ع المحاضره
دخلو المحاضره وطلعو بعد ساعتين
نور:اخيراااا دكتور رخم وسخيف اوي بصي تعالي نقعد فالكافتريا نرتاح شويه وندخل اللي بعدها
ريم: نرتااح اييي اناا جعاننهه😂😂😂
نورر:صبرنيي ياصبر طب يلا يختي يلا
وهما قاعدين جه واحد وقعد معاهم
STtOop..♥
سمير:شاب بارد وتنح تحسه سرسجي كده وبتاع بنات وسمعته مش لطيفه ومعجب بنور او مش معجب بيها بمعني اصح هو بالنسباله مفيش بنت تقوله لا وطبعا نور مش بطيقه وبيسقط كتير جداا
نور: اي قله الادب وقله الذوق دي انت ازاي تيجي تقعد من غير ماتستأذن
سمير: استأذن انا مبستأذنش والمكان اللي بيعجبني اقعد فيه برحتي وبيبصلها بصه قذرة جدا
نور :انت مش محترم ولطشته بالقلم
ريم:اتصدمت😳
سمير:اي اللي انتي عملتيه دا
الكليه اتجمعت عندهم
نور: نت بني ادم زباله وتستاهل كده الاشكال دي مينفعش معاها غير كده يلا ياريم ومشيو
سمير:فضل باصص عليها وعينه مليانه شر
ياتري هيعمل اي ..؟!
ريم: اي اللي انتي عملتيه دا يانور سمير مش هيسيبك ف حالك
نور: نتي مفكراني هخاف منه دا بني ادم قليل الذوق وقذر
ريم: عارفه بس انا خايفه عليكي اكيد هينتقم منك نتي هزقتيه قدام الكليه كلها
نور:استوعبت الكلام وتسلل ف قلبهل الخوف بس طبعا بينت انها سترونج بقولك اي متخافيش ويلا نروح وكل وحده منهم راحت البيت
نور:السلام عليكم
ام نور وابوها: وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
نور:وشها متغير وباين عليها انها مدايق
احمد: مالك يحبيبتي فيكي اي
نور: حضنت ابوها اويي مفيش يابابا موقف سخيف حصل معايا النهاردة
ام نور: مالك يحبه عيني اي اللي حصل احكيلي
نور:وحكت ليهم كل اللي حصل
احمد:نتي غلطانه ينور اللي زي دا مينفعش تديله اهتمام طالمه سمعته مش كويسه ومبيعملش حساب لحد
نور:مش عارفه يبابا بس مقدرتش اسكت
ام نور: يعني هو يقل ادبه ياحج وهي تسكت ونت عارف نور مبتقدرش تسكت
احمد:مبقولهاش تسكت تيجي تقولي ونا اتصرف
نور:حصل خير ياحبيبي متقلقش
ام نور :غيري يلا وتعالي اتغدي
نور: لا مش جعانه عاوزة انام امال ميار فين
ام نور : ف كليتها يحبيبتي لسه مجتش
نور:طيب♥
______________________________________________
تاني يوم مليئ بالاحداث ع ابطالنا
نور:صحيت واتوضت وصلت وفطرت وراحت ع كليتها هي وميار
احمد:راح شغله
ام نور:بدأت تشوف شغل البيت
"في الكليه"
ريم: نوري يانوري ياحتت سكره
نور:ههههههههه مش هتبطلي تفاهه بقي
ريم:تؤتؤ نا بموت فالتفاهه بعشق التفاهه هيييييح ونا اللي قتلت موفاسااا😈😈😈
نور:هههههههههههههه طيب يلا بدل سكار اللي فوق يجيي يقتلنا احنا كمان
______________________________________________
زين صحي ولبس ونزل وفطر هو وامل ولارا وحازم
زين وصل لارا كليتها
وهو وحازم راحو الشغل
زين:اول مانزل افتكرها وافتكر كلامها ابتسم ابتسامه خفيفه
حازم:زين ياحبيبي انت اتهبلت
زين ببرود:لي..؟
حازم:بتبتسم لمين..
زين: ونت مالك خليك ف حالك بدل ما اظبطك هااا
حازم: انا غلطانه يعني اني بطمن عليك ياجوزي يازينو هيهيهي
زين:ضحك ضحكته الرجوليه الجذابه طيب يلا ياختي اطلعي😂
طبعا دخلو الشركه بهيبتهم حازم وزين رغم دمهم الخفيف وطيبه قلبهم انما فالشغل معندهمش ياما ارحمينيي
زين: سلمي ابعتيلي احمد المحاسب
سلمي:حاضر يفندم.."سلمي تبقي سكرتيره زين"
سلمي:عم احمد اطلع للبشمهندس زين عاوزك فوق
احمد:حاضر يبنتي..استر يارب
-----------------------------------------------------------------------
نور:ريم تفتكري سمير مظهرش لي النهاردة
ريم:مش عارفه اختفاؤه دا قالقني
نور:لي يعني
ريم:اكيد بيخطط لحاجه
نور:طيب يلا نروح
ريم:يلا
وهما ع باب الكليه جت عربيه متفيمه واخدت نور
ريم:نوووووور نوووووور وفضلت تصرخ طلعت رقم احمد ابو نور
_________________________""________'''___________
احمد:خير يازين بيه في حاجه
زين:لسه هيتكلم تليفون احمد رن
احمد: ينفع بس ارد دي ريم صاحبه نور بنتي
زين: اول ماسمع اسمها فرح وقالو طبعل رد
احمد:ايوة يابنتي اييييييه وحصل امته الكلام دااا وازاي انا جيلك حالا
زين:قلبه وقع ف اي ياعم احمد
احمد بتوتر وخوف:بنتي بنتي نور اتخطفت انا لازم اروح
زين:استنه انا جاي معاك وكلم حازم ونزلو كلهم
______________________________________________
ياتري اي اللي هيحصل ؟!
وياتري سمير اللي خطف نور ولا حد تاني
وزين كان عاوز احمد ف اي؟
وزين وحازم هيوصلو لنور،قبل فوات الاوان ولالا
بقلمي/دنيـاآآهه ححســن'ن..

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent