رواية دموعها ملاذي الفصل الأول 1 بقلم مريم حسني

 رواية دموعها ملاذي الفصل الأول 1 بقلم مريم حسني

رواية دموعها ملاذي الجزء الأول 

رواية دموعها ملاذي البارت الأول 

رواية دموعها ملاذي الفصل الأول 1 بقلم مريم حسني


رواية دموعها ملاذي الحلقة الأولى

دخلت بنت شكلها غير سنها خالص اللي يشوفها عل الاقل يفتكرها في اوائل العشرينات في جسمها اللي لا يمكن يقول انها عندها 16 سنه داخله تانيه ثانوي شخصيه بريئه جدا في تصرفتها وديما تتصرف وتتكلم بعفويه زي اي بنت في سنها لبسه بنطلون جينز وشميز كحلي بعين بني وشعر اسود طويل وبشره بيضه وقصيرها وجسم ممشوق وجذابه جدا القصر تبصله باعجاب شديد وهي حضنه الدبدوب بتاعتها اللي عمرها ما سبته من ايدها وبصت عل القصر اللي كان اكتر من رائع ف تصميمه وحجمه قالت ف نفسها انه ميقلش عن عل الاقل 20 اوضه بصته وابتسمت بفرحه ببرائه
رنا ابيه عدي هو انا هعيش هنا الله البيت كبير وحلو اوي
عدي بصلها بغظ اووووف وماشي وسايبها
(عدي سليم المنشاوي 30 سنه شخصيه جامده وقاسيه جدا صارمه جدا ومحدش يقدر يعرضه في اي كلمه رجل اعمال ناجح جدا وهو طويل جدا وجسمه رياضي اوي وعنه عضلات وشعره اودود وعنيه سوده وحاده جدا وفيها مكر حتي اخوه كان مسميه عيون التعلت ورنا تبقي بنت مرات ابوه )
رنا: يا ابيه يا ابيه
عدي لفلها ومسكها من دراعها بعنف: بت انتي بقولك ايه مش عاوز دوشه ومتقولليش زفت ابيه دي فاهمه
رنا بالم ودموع: اه اه فاهمه بس اندهلك بايه ؟!
عدي :متتزفتيش تندهيلي خلاص ماشي وزقتها وقعت عل الارض ولف وماشي
رنا :اه طب طب يا اب اممم يوووه طب انا عاوزه اعرف هنام
فين ؟
عدي بخنقه: اوووووف عل دي شغلنا…. تعالي وسحبها من دراعها وطله بيها السلام وكانت هتقع اكتر من مره
رنا بدموع :حاسب انا هقع
عدي فتح الاوضه وزقها فيها: اهي زفت اوضتك اهي خلصنا اوووووف
رنا بعياط :هو هو انا هبات في الاوضه دي لوحدي
عدي بسخريه :امال هجبلك كتيبه تبات معاكي انا مش عاوز دوشه
رنا :بس انا بخاف مش هعرف انام لوحدي ينفع انام عندك
عدي :نعم يا خفه انتي اوضتي دي لو فكرتي بس تعتبيها هغيرلك ملامح وشك فاهمه وكمل بسخريه ووقاحه وبعدين انا البنات اللي بتيجي الاوضه بتعتي مبيجوش عشان ينامي عادي كده
رنا :مش فاهمه اوي طب ممكن
عدي بغضب :بس بقي يخربيت رغيك
رنا بدموع :عل فكره بقي انا مش عاوزه منك حاجه اساسا انا همزل اجيب شنطيتي عيل رخم
عدي مسكها من شعرها بيهزها منه بعنف: بتقولي ايه يا بت انتي
رنا بعباط والم: اه اه خلاص والله انا اسفه اه
عدي ولسه مسكها من شعرها: انتي تاخدي بالك من كلامك ومعايا انتي عماله تخبطي من ساعه مادخلتي القصر
رنا بعياط :خلاص والله خلاص
عدي سبها :اتهببي اترزعي في حته وكني كده
رنا :طب طب عاوزه شنطيني من تحت
عدي :متغوري تجبيها اعملك ايه ؟!
رنا :ماشي ماشي انا هنزل اجبها عضلات عل مفيش تلقيهم نفخ وجايه تخرج
عدي مسكها من شعرها: تعالي هنا يا بت انتي قولتي ايه ؟!
رنا عيطت اكتر: اه اه شعري اه
عدي :هقصلك لسانك ده فاهمه
رنا :اوعي والله هعضك اوعي يا رخم
عدي ضربها بالقلم وقعت عل الارض وشفتها اتجرحت
رنا بعياط :اه انت بتضربني ليه مش عملت حاجه
عدي ببرود: قومي
رنا قامت عدي مسكها من شعرها وهمس في ودنها بصوب مرعب بصي انتي هنا متفتحيش بقوك الا باذني ومطرح ما احطتك تترزعي في مكانك من غير ولا نفس حتي ولسانك ده اقسم بالله هقصهولك وارميه تحت رجلك هنا فاهمه ولا لا
رنا عيطت: اكتر انا مش عاوزه اقعد معك هنا انا عاوزه ارجع البيت تاني بابا سليم عمره مضربني
عدي: وبابا سليم مات ياختي ودبسني انا فيكي واخرسي شويه بقي
هي النسوان كلها رغايه كبار وصغيرين
رنا :خلاص هروح اقعد من ابيه امير مش عاوزه اقعد معك سبني بقي شعري هيطلع في ايدك
عدي هز شعرها بعنف: تايه يا روح امك ابيه امير طب ابيه امير معندوش حته يقعد فيها بيقعد في الكباريهات بس تحبي تروحي تقعدي معه ولا نخرس بقي انا مش طيقك اصلا واقسم بالله كلمه كمان وهرميكي في الشارع تولعي بجاز و**** ومليش دعوه وزقها يلا روحي شوفي هتهببي ايه
رنا فتحت الباب ونزلت بسرعه عل تحت خايفه ليضربها تاني وقعدت عل السلم تعيط: ليه يا بابا سليم سبتني وليه خليتني اقعد معه انا مش عاوزه اقعد هنا انا طول عمري بخاف منه فوق عدي دخل اخد شور وخرج لبس قميص اسود وبنطلون اسود وهجهز نفسه عشان ينزل
اتنهد بطهق: اوووف ادعلي عليك بايه يا سليم يا منشاوي عل التدبيسه دي
شويه ورنا اخدت شنطتها وجايه وطلعت بصعوبه والشنطه وقعدت عل رجليها صوتت
عدي خرج عل الصوت
عدي بملل :في ايه ؟!
رنا بعياط والم :الشنطه وقعدت عل رجلي اه
عدي: اووووف وشد الشنطه وحطهالها في الاوضه
رنا بخوف وبدموع: شكرا هو انت رايح فين ؟!
عدي بغضب: افندم انتي هبله يا بت انتي ولا شكلك كده وانتي مال اهلك منقص غيرك يا شبر ونص انتي جتك القرف وجي يخرج
رنا مسكت ايده بخوف: لا مش تخرج انا بخاف اقعد لوحدي الله يخليك
عدي نطر ايدها مسكها من شعرها وبغضب: انتي عاوزه ايه في يومك ده ايه عجبك الضرب اوي انا معنديش مانع ده احب معلي قلبي
رنا بعياط :طب اه انا عملت ايه دلوقتي انا والله بخاف اقعد لوحدي والقصر كبير اوي مش هعرف اقعد فيه
عدي بملل زقها وقعت اتخبطت في حرف السرير: لا ده انتي غبيه بقي وسبها وخرج رنا حطتت ايدها عل راسها لقت فيها دم
قمت عل الحمام غسلت الجرح وراحت قعتد عل السرير وحضنه رجلها بادعها وسندت دمغها عل ركبتها وفضلت قاعده مكنها بخوف
………..
في مكان تاني في night club عدي قاعد وفي ايده كاس وسكي
(جيه من وراه شاب طويل ووسيم وجسمه رياضي و بشره بيضه وعيونه خضرا وشعره اسود فحمي امير اخو عدي عنده 26 سنه) خبط عل كتفه عدي لفله
عدي :اهلا باخويا العزيز انت هنا نفسي مره ادخل اي نيت وملقكش فيه
امير :عيب عليك يا عم لما تقول عليا كده
عدي: لا صح عيب الكلام ده
امير: ها عملت ايه النهارده اخدت رنا البيت
عدي :يوووه افتكر سيره عدله
امير بتحذير :عدي اوعي تكون عملتلها حاجه
عدي :هعملها ايه دي ياخويا حته العيله دي
امير بمغذي: عيله من يعمي ده انا اللي عيل
عدي بغضب: اتلم بدل ماقوم اكسر وشك
امير :خلاص خلاص انت عارف اصلا اني بعتبرها اختي بس انت ايه يا عم حظك في رجليك اتجوز قمر
عدي: اه طبعا اسمها اتجوزت طفله منه لله ابوك ادعي عليه بايه
امير: الله ليه يا عم كده دي رنا عسل وغلبانه اوي والله انت لي عمرك محبتها
عدي: عوزني احب بنت ليلي منقص غير كده كمان اللي كانت السيب في موت امي وجلتتها وابوك راح يكتب كل املكه باسم حته عليه واهي بنته ولا تقربله اصلا ويحطني قدام الامر الواقع يتجوزها يالفلوس تفضل بتعتها بس ماشي كلها سنتين وافك الوديعه اللي هو عملهلها وبعد كده وراحمه امي لارميهله في الشارع
امير :ليه كده بس يا عدي حرام عليك دي زي مابتقول عليها عيله عمرها ماذتك وبعدين يا شيخ لما امك ماتت بعد ما مامت رنا ماتت يبقي هي اللي نقطتها دي ناديه هانم تنقط بلد ولله ابوك كان حقه يتجوز ميه مش واحده بس طب عليا النعمة امك هي اللي موتت مرات ابوك اصلا يعم اجري
عدي بزعيق: امير متفورش دمي مش ناقصه خلاصنا ورنا دي تصبر عل اللي هعمله فيها
………
رنا من كتر العياط وشهقتها اللي عماله تزيد تعبت اوي قامت عشان تدور عل الدوا القلب بتعها بس النور قطع وهي عندها فوبيا من الظلمه حولت تدور عل الدوا بتعها معرفتش قعدت تعياط بصوت عالي وشهقتها تزيد لحد ماغمي عليها

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent