رواية احببت قمرا الفصل الثالث عشر 13 بقلم مريم حسن

 رواية احببت قمرا الفصل الثالث عشر 13 بقلم مريم حسن

رواية احببت قمرا الجزء الثالث عشر 

رواية احببت قمرا البارت الثالث عشر

رواية احببت قمرا الفصل الثالث عشر 13 بقلم مريم حسن


رواية احببت قمرا الحلقة الثالثة عشر

_طب واللي يفرقهم!
صفاء: انتي مين
سميره:تقريبا شوفتك عند قمر لما كانت تعبانه صح؟
سلمي بإبتسامة خبيثه: ايوه، انا سلمي بنت عمها
صفاء باستغراب: طب وعايزه تفرقيهم دنتي بنت عمها يعني
سلمي: مش لازم تعرفو السبب بس انا عايزه افرقهم
سميره: ايوه وعرفتي اننا هنا ازاي
سلمي: هقولكو

فلاش باك
وسلمي ومحمد خارجين من فله ادهم لكا كانو بيشوفو قمر

سلمي: لاحظت نظرات ادهم ل قمر ي بابي
محمد: ايوه ي سلمي
سلمي سمعت صوت حد بيتكلم عن قمر
سلمي: اخرج انت ي بابي وانا جايه وراك
محمد: طيب
سلمي فضلت تمشي لحد ما قربت من الصوت وبقت سامعه وشايفه بس همامش شايفنها

صفاء: تعالي نخطف قمر ونهدد ادهم انو يتجوز نورا بنتك من ارقام فيگ ونغير اصواتنا
سميره: لا لا تعالي نقتلها ونجوزه ل نورا
صفاء: لا ي سميره نقتل اي احنا مش هنقتل
سميره بخبث: خلاص ي صفاء سيبيه بقا يتجوز الخدامه
صفاء: مش هيحصل احنا لازم نبعدهم

سلمي فهمت انهم مش عايزين ادهم يتجوز قمر عشان يجوزوه بنت سميره دي وبقت بتراقب تحركاتهم
بااااك

سلمي: بس كدا
صفاء: واحنا نصدقك ازاي ده انتي بنت عمها
سلمي: بس مبحبهاش اساعدكم ولا امشي
سميره بسرعه: لا هتساعدينا
صفاء: بس ي سميره
سميره: مبسش، انتي اسمك اي
سلمي بخبث: سلمي
سميره: هنفرقهم ازاي
سلمي بإبتسامة خبيثه: هن*************
سميره بخبث: اي الخطه دي ازاي مجتش علي بالنا
صفاء: فعلا هتفرقهم خااالص
"سلمي في نفسها: مفكرني بعمل كده عشان اسيبلكم ادهم لا مش هيحصل بعد ما يتفرقو انا هقرب من ادهم واخليه يحبني"
صفاء: هنفذ امتي
سلمي بخبث:بكرا
سميره: اتفقنا هاتي رقمگ بقا عشان نتواصل
سلمي: طبعا طبعا *******012
♡♡♡♡♡في الكافيه♡♡♡♡♡
اميره: قول بقا عايز تقول ايه
مراد: احم مش عارف اقولها ازاي
اميره: قلقتني
مراد: انا
اميره: ايوه
مراد: مش عارف
اميره: قول بقا ي مراد
مراد: طب انا... انا
اميره: انت اي
مراد: وعد مش هتمشي وتسيبيني
اميره بابتسامه جميله: وعد
مراد بتوتر: انا بحبگ
اميره بتلقائيه: اخيرا قولتها
مراد: ايهه
اميره: احم قصدي
مراد:لا قولي قصدك اي
اميره: مفيش
مراد بنظره مخيفه: اميررره
اميره بخوف: ق قصدي يعن يعني طب متبصليش كده
مراد بزعيق: اخلصيي
اميره بدموع: انت بتزعقلي ي مراد
مراد بسرعه: اميره مش قصدي والله انا اسف بس انا عايز افهم اي اخيرا دي
اميره: قصدي انك اخيرا قولتلي بحبك
مراد: مش فاهم
#الكاتبه_مريم_حسن
اميره: يعني انا كنت مستنياك من زمان تقولي بحبك علشان انا
مراد بابتسامه: انتي
اميره بكسوف: عشان انا بحبك من زمان
مراد مسك ايديها وقال: وانا بحبك من زمان بس كنت خايف اقولك
♡♡♡♡♡♡♡♡
عمر: ريماس انا زهقت
ريماس: من اي يعمر
عمر: مس هنعمل الخطوبه بقا
ريماس: استني ي عمر طيب شويه
الروايه لمريم حسن
عمر: انتي مش عايزاني ي ريماس
ريماس: والله لا انا بحبك بس نستني شويه
عمر: هستني عشانك
ريماس: طيب هقفل انا دلوقتي
عمر بتنهيده:طيب
♡♡♡♡♡♡
ريم: ايوا ي احمد نعم
احمد: قولي اسمي كده تاني
ريم بإستغراب: احمدد
احمد: هو انا اسمي حلو اوي كده
ريم بكسوف: انت متصل لي طيب
احمد: احم مش عارف
ريم: ازااي!
احمد: حبيت اسمع صوتك بس
ريم: طيب سلام... وقفلت فوشه وهيا فرحانه
♡♡♡♡في صباح يوم جديد♡♡♡♡
قمر:ادهم
ادهم: نعم
قمر: مش هتفطر
ادهم: لا ورايا شغل مهم
قمر: طيب ي ادهم
♡♡♡♡♡♡♡
صفاء: الو يا سلمي
سلمي: ايوا ي طنط
صفاء: هو خرج من البيت يلا نفذي
سلمي بخبث: من عيوني
♡♡♡♡♡♡♡
سلمي: اهاااااااااااا
ادهم: اي ده يالهوي انتي طلعتي قدام العربيه فجأه كده لي
"خرج من العربيه وهيا كانت ع الارض"
ادهم: يااااا طب وريني وشك طب انتي فقدي الوعي طب بصيلي "مسك وشها ولفها ليه"
ادهم بخضه: اي دااااااا انتي سلمي يا سلمي قومي "خدها ف العربيه وراح بيها ع المستشفي
*بعد ساعتين*
ادهم: هيا عامله اي يدكتور
الدكتور: هبا تمام الحمدلله
ادهم: ينفع اخشلها
الدكتور: اه تمام
دق دق
سلمي بتمثيل التعب: ادخل
ادهم: انتي كويسه
سلمي بتمثيل: اي ده انت بتعمل ايه هنا
ادهم: انا اللي خبطك بالعربيه
سلمي: والله
دق دق دق
سلمي وادهم: ادخل
الظابط: السلام عليكم انتي الانسه سلمي
سلمي: ايوا
الظابط: مين اللي خبطك المدعو ادهم'وبيشاور ع ادهم'
سلمي بسرعه وكذب: لا انا اللي وقعت قدام العربيه وهو اللي جابني المستشفى شكرا ليه بجد
الظابط: تمام شكرا يا استاذ ادهم اكتب يبني محضر ضد مجهول
ادهم:........
مشي الظابط وفضل ادهم واقف زي ما هو لحد
ادهم: مقدمتيش المحضر ليه
سلمي بتمثيل التعب : يعني انا عارفاك وكده وقمر بتشتغل عندك وبعدين انت كنت هتطلع اصلا
ادهم: طيب تمام عامله اي دلوقتي
سلمي: الحمدلله
#الكاتبه_مريم_حسن
ادهم: تمام تعالي اوصلك لبيتك
سلمي بسرعه: لا لا مش هروح بيتي
ادهم بإستغراب: اومال
سلمي: كتت راحه لصحبتي ممكن توصلني ليها
ادهم: بس انتي تعبانه المفروض تروحي بيتك ترتاحي
سلمي: لا انا برتاح عند صحبتي معلش وديني ليها
ادهم: طيب تعالي
*بعد ما وصلو عماره كبيره*
ادهم: اتفضلي
سلمي:شكرا.. نزلت من العربيه*عملت نفسها كانت هتقع *
ادهم: اي ده مش تحاسبي كنتي هتقعي
سلمي: سوري دايخه شويه بس
ادهم: طب طب تعالي اوصلك لفوق عشان متقعيش
سلمي بفرح: مش عايزه اتعبك
ادهم: لا ولا يهمك
ادهم: في الدور الكام
سلمي: الرابع
**********
ادهم: اتفضلي
سلمي: طب اتفضل اشرب شاي او قهوه
ادهم: لا انا اتاخرت همشي انا
سلمي: معلش عشان خاطري ونبي
ادهم بضيق: طيب
دق دق
سلمي: عامله اي ي منه وحشاني
منه بخبث: انتي اكتر مين اللي معاكي ده ورابطه راسك ليه
سلمي: بعدين تعالي ي ادهم
'ثواني نتعرف ع منه، منهودي صحبت سلمي المقربه يعني بيست فريند وزيها تماما مش طيبه وهيا بنت جميله عندها 20 سنه شعرها قصير اسود لونها عسلي فاتح طويله'
منه: تشرب اي ي ادهم
ادهم بخنقه: هو مفيش حد هنا
منه: مامي جوا بس نايمه ثواني هصحيها واعملك حاجه تشربها
ادهم: طيب
****في المطبخ****
سلمي: بت ي منه هيا طنط جوا
منه: سافرت ل بابا النهارده ومش هتيجي الا بعد اسبوع بس انا قولت كده عشان ميمشيش
سلمي: بتفهمي زي صحبتك يلا حطي الحبايه دي في العصير
******
منه بدلع: اتفضل ي ادهم بيه
ادهم بضيق: مبحبش العصير انا قعدت شويه اهو عمشي انا بقا
سلمي: طب اشرب العصير وبعدين امشي
ادهم: طيب
*بعد ربع سااعه*
ادهم بدوخه: همشي انا بقا
سلمي:.....
ادهم بتوهان: اي ده انا مش شايف لي
سلمي: منه يلا اجهزي عشان اصور
منه بخبث: في دقيقه
*بعد ربع ساعه منه جت وكانت لبسه تيشرت مقطوع من الكتف وبنطلون مقطوع برضو"قال يعني اي ادهم اللي قطعهم 😂"*
سلمي: لعبكي شعرك ده وحطي روج عند بقكك
منه: اهو يلا تعالي قلعيه القميص
سلمي: اقعدي جمبه قربي منه اوي وخليه يحضنك وانتي متحضنهوش عشان اخد القطه كإنه هو اللي حاضنك
*بعد ساعتين*
سلمي: يلا يا منه خشي البسي اللي كنتي لابساه بسرعه واعدلي نفسك
وانا هلبسه قميصه بسرعهه قبل ما يفوق
*بعد ما منه خلصت وسلمي لبسته تاني حطوه ع الانتريه وعدلوه ومستنينو يفوق*
ادهم بدوخه وصدمه:

يتبع

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent