رواية حب النور الفصل الثاني عشر 12 بقلم مريم حسن

 رواية حب النور الفصل الثاني عشر 12 بقلم مريم حسن

رواية حب النور الجزء الثاني عشر

رواية حب النور البارت الثاني عشر

رواية حب النور الفصل الثاني عشر 12 بقلم مريم حسن


رواية حب النور الحلقة الثانية عشر

حب النور... (البارت 12)
و دخلو و اقعدو يضربو في الخراس و محسوش بالوقت لان الحراس كانو كتير و فجأة سمعو صوت بوووووووووم و نار طالعة من الڤلة
مراد.... نووووووووور لا لا مستحيل لا لا نوووووور و كمل بعياط لا لا متسبتيش ارجوكي يا نووووور
سليم بعياط هو كمان و بيحضن مراد... مراد مراد اهدا كده 
مراد بزعيق و عياط... اهدى اهدى اي اهدى اييييه انت شايف شايف اي الي حصل  البيت بيولع و نور كانت جوا نور كانت جوا نور مسبتنيش علفكرة هي بتحب تهزر كتير انا عارفة و كمل بضحك انا ازاي بعيط هي جيا دلوقتي ده بتضحك عليا يا نوووووور
و فجأة سليم سامع حد ييكح و عمال يقول اه اه
سليم...مراد مراد في صوت حد بيكح تعالى نشوف 
مراد... مش مهم ولسة هيمشي
سليم... حد محتاك مسعادتنا هي مش لو كانت نور كنت هتدخلها 
مراد ... حاضر 
و مراد و سليم فضلو يضورو على الصوت لحد ما لقو الصوت جاي من ورا الڤلة و راخو هناك
مراد... نور نور شوفت مش قولتلك مش هتسبني
سليم..الحمدلله 
فلاش باك...
نور... يا رب يا رب انقذني انت العالم بحالي و قاعدت تحاول تفك في الحبل و أخيرا اتفك و نطت من الشباك
باااك 
نور... اه اه جسمي اااه كح كح
مراد.. اهدي يا حبيبتي هواديكي المستشفى 
و شالها و راح بيها المستشفى 
مراد... دكتور بتموت بتموت دكتوووور ( مرادده افورها اوي😂😂😂) 
الدكتورة... اتفضل يا فندم املي البيانات 
مراد... بيانات اي حيوان انا صاحب المستشفى اخلص دخلها 
الدكتور... انا اسف يا فندم هخدها نكشف عليها 
مراد... تمم انا جي معاك
الدكتور.. مش هينفع 
مراد... شششش انا هدخل
الدكتور اخد مليكا و دخل يكشف عليها 
مرادلقا علامات زرقة في جسمها و هي بتكشف صعيبت عليه اوي  فهي معشوقته و حبه الحقيقي و نزل دموع
( مراد.. كنتخايف عليها اوي دي روحى و حياتي حبيتها في وقت قليل بس عملت بصمة في حياتي 
اد ايه هي مظلومة في حياتها اد اي هي بريئ من كل الي بيحصلها ليه بيحصل فيها كده) 
عند سليم
مليكا.. الو يا سليم نور فين بقى هتهالي
سليم.... لاقيناها خلاص و حكالها
مليكا... طب طب هي كويسة عملة اي هي شافت متير اوي رب طب بص انا هاجي 
سليم... تيحي فين الوقت اتأخر
مليكا...طب ممكن تيحي تجبني انا عايزة اشوفها ونبي
سليم... حاضر انا جي
مليكا.. طب طب انا هجهز 
سليم.. تمام سلام
نرجع لمراد تاني 
مراد ... ها مالها
الدكتور... خالتها صعبة كده و هتاخد وقت عشان تتعالج و لازم راحة تامة هي في كسور في جسمها اديها اليمين و و رجليها الشمال و اليمين و عندها حيت حروق و كدمات كتير اوي( خلااااااص موت البت😂)و محتاجة تتجبس 
مراد ... شوف شغلك بس اهم حاجة تبقى كويسة
الدكتور.. تمام 
مراد خرج لسليم
سليم... ها عملت اي
مراد بيعيط ... مش كويسة خالص تعبانة اوي 
سليم... اهدا اهدا طب انا هروح اجيب مليكا عايزة تشوفها 
مراد... ماشي 
مراد دخل لنور بعد ما ركبولها الجبس و شكلها تعبان خالص
مراد... نور حبيبتي انا اسف ولله انا غطان اني سبتك ولله انا السبب بس المهم انك تبقي كويسة 
نور بتعب.. مراد 
مراد... نور نو يا حبيبتي 
نور... انت تعبان
مراد.. مش مهم انا المهم انتي 
نور... شايف ايدك مجروحة ازاي روح خياطها
مراد... يا ستي مش مهم بقى
نور... خلاص انا زعلانة منك يهون عليك زعلي
مراد ... لا لا انا اسف خلاص هخلي الممرضة تيجي تعملها 
نور...تمام 
مراد نادا على الممرضة و جت
الممرضة بهزار.. اي ده انت عندك عروق بارزةفي ايدك
مراد ضحك.. اه عادي
الممرضة.. بحب العروق البارزة اوي 
نور... نعم يا ماما
الممرضة... معلش سوري
و ضمدت لمراد الجرح و خرجت
نور...ها بقى يا سي مراد 
مراد... حتى وانتي تعبانة غيورة 
في اللحظة دي مليكا دخلت و حريت على نور حضنتها 
مليكا... نور حبيبتي انت كويسة صح
نور... اه اه اي براحة
مليكا... انا اسفة انتي كويسة طيب 
نور بأتسامه .. متقلقيش انا كويسة
سليم و بيخفف الجو... طب انا مليش حضن زي ده
مليكا... اسكت يلا بدل ما اشئك نصين
سليم.. يا ساتر برعي بيتكلم
مراد..نفس الي عندي 
نور... اتلم احسنلك و بعدين كح كح انت كح كح
مراد ... متتعبيش نفسك مش لازم 
مليكا و بتبص على سليم... يا رب يا رب ليه اللهم لا
 اعتراض يرب ليه
مراد و نور ضحكوا على مليكا 
سليم.. اضحكو اضحكو
مراد بخبث.. بعدين ثانية انتي بتقولي اللهم لا عتراض ليه هو انتي في خد معترضة عليه
مليكا... لا معنديش بس لو عندك عريس ليا هاتهولي
سليم...نعم ياختي
مراد... بصي انا عندي صحبي و اسمو سليم ينفع
مليكا بتعدل لياقة القميص... مش بطال ينفع
سليم... شوف هتتكبر من اولها 
مراد... مش لما تكلم امها الاول تبقى تعترض
سليم.. ملوكا هاتي رقم مامتك
مليكا... لو سمحت مش فاضية للأرتباط دلوقتي
نور... يا ستي اسكتي هو انتي لاقيا حد يبص في وشك
مليكا... يا كسفتك يا حازم
مراد..، استنو بقى اسكتو هقول حاجة انا عايز نكتب كتب الكتاب احنا تعبنا كتير اوي حه الوقت ألي نرتاح فيه
مليكا بسكف بأديها... الله كتب كتاب بقى و كده و ألبس فستان احمر وجزمة حمرا و احط ميكب ياااا
سليم... ده عندها
مراد... اسكتو انتو بتتخانقو على اي احنا هنكتبه بكره بس نور توافق بس
نور... موافقة 
سليم... شاهد قبل الحذف عروسة تتجوز و هي مدشدشا و عريس قمر اربعتاشر
مراد... اسكت و لو سمحتك خد عروستك و يبني مع عروستي
سليم.. يلا يا ملوكتي نروح 
مليكا... يلا 
و راحو ركبو العربية و مليكا روحت 
سميرة... رجعالي الفجر يا هانم كنتي بتعملي اي برا
ملكياا... يماما استني هفهمك و و حكتلها و طبعا انتي و الاستاذ سليم كنتو متفقين هنت عليكي يا مانا 
سميرة... ابدا يا حبيبتي ده كام في مصلحتك 
مليكا و قامت حضنتها.. نور تعبت اوي في حياتها 
سميرة... انا هروح أشوفها بكره
مليكا.. تمام وانا كمان رايحة
تاني يوم 
مراد... يلا كلي اخر حته 
نور.. مش قادرة الاكل كتير اوي
مراد.. لا يلا و ادهالها قطمة في بقها
نور.. كفاية بقى كده انا تعبت 
مراد.. انا كلمت سليم يجيب مأزون 
نور بكسوف.. تمام 
مراد بضحك... اي ده انتي مكسوفة 
نور... عروسة يعني وكده 
مراد... ما تجيبي بوسة
نور... بقولك اي يلااااااا اتلم و اقعد مكانك بدل ما اخلي الدكتور ميعرفش يخيط حته في جسمك 
مراد... خلاص خلاص يا برعي مش كده اهدا 
و دخل عليهم سليم  و مليكا و سميرة مامت مليكا
نور... ازيك يا طنط 
سميرة... عملة اي يا حبيبتي 
نور.. كويسة الحمدلله 
سميرة... سمعت ان كتب كتابك النهاردة مبروك 
نور.. الله يبارك فيكي
مليكا بتغني ... النهاردة فرحي يا جدعان عايز كله يبقى تمام
سميرة... اسكتى يا بت انتي لاقيا حد يبص في وشك
سليم... اي ده هو انا مقولتش لحضرتك يا طنط
سميرة.. لا مقولتش 
سليم.. مش انا هخطب مليكا
سميرة.. مين وافق
سليم..انا قولت لمليكا و بقول لحضرتك
سميرة... مش موافقة و كلهم اتصدمو
مراد.. نيهاهاهاها احسن احسن
سليم... يعم اسكت لي يا طنط 
سميرة.. بهزر بهزر موافقة 
سليم.. بجد و جري حضن مليكا
سميرة و قلعت جزمتها.. ولا ابعد عنها انت لسة متجوزتوش
سليم... طب ما نكتب الكتاب و نعالي الجواب و مبقاش انا لوحدي الي عريس
سميرة... كل حاجة تمام بس ناخد رأي لوكا ها يا لوكا
مليكا... تعالى يا سليم عايزاك و خدتور برا قاعدو قدام الاوضة
مليكا... عيزاك توعدني شوية وعود
سليم.. اتفضلي
مليكا... توعدني مترجعش للسهر و الشرب
سليم.. اوعدك 
مليكا.. توعدني متكلمش بنات غيري 
سليم.. اوعدك
مليكا.. توعدني محدش فينا يبات زعلان من التاني 
سليم.. اوعدك
مليكا... تمام اوعى تكسفني فيوم من الايام و تتخلى عن وعودك
سليم... ابدا انا بحبك و عمري ما اقدر اعمل حاجة متعجبكيش
مليكا.. و حاجة كمان
سليم.. اي
مليكا.. هنصلي و نقرأ قران و توازب على الصلاة 
سليم.. ابتديت في ده من غير ما تقولي
مليكا بأتسامة.. هو انا بحبك من فراغ يلا ندخل 
سميرة.. اي يا مليكا
مليكا..موافقة 
مراد... فين المأذون يا ابرد خلق الله 
سليم.. على وصول و لقو موبايل سليم بيرن
سليم.. اهو جه هطلع اجيبه
و راح جابه وجه
المأذون.. اين العروسة 
مراد و بيشاور على نور.. اهي
المأذون.. اي يبني ده هي عملة كده ليه ربنا يشفيها
مراد.. ظروف بقى
المأذون.. طب يلا نبتدي
و كتبو كتب كتاب نور و مراد 
"بارك الله لكنا و بارك عليكما و چمع بينكما في خير"
مليكا ... لولولولوى
سليم.. اي اسكتي فصحتينا يلا يا شيخنا اكتب كتابي انا بقى
المأذون... اتفضل 
 و اتكتب كتب الكتاب 
"بارك الله لكما و بارك عليكما وچمع بينكما في خير"
سليم و قام حضن ملكيا
مليكا.. اي يماما بتعيطي ليه
سميرة.. دموع الفرح يا بنتي
مليكا و حضنتها.. لا متعيطيش 
سميرة.. مبارك ليكو كلكو انا هروح انا بقى 
سليم.. اتفضلي يا طنط هوصلك
سميرة.. يلا يابني 
و راحو مليكا و سليم يوصلو سميرة 
مراد..اي بقى مفيش بوسة
نور.. قليل الادب ابعد
مراد و بيقرب.. هاخدها يعني هاخدها
نور.. طب تيجي على واحدة مريضة
مراد.. مريضة اي انتي مراتي
نور.. اي ده انتbad boy
مراد.. ازاي يعني
نور... من الناس الي بتقول يا بت انتي مراتي
مراد.. بقولك اي انتي بتوهي. واداها بوسة عميقة
نور وشها احمر 
مراد.. خلاص مكنتش بوسة
نور... طب انا هنام عشان تعبت اوي
مراد وراح جنبها .. طب اتخري بقى
نور.. ليه بقى
مراد.. هنام جنبك
نور.. سوري مش متعودة حد ينام جنبي
مراد.. نور
نور.. خلا خلاص اتخرت اهو
مراد طلع جنبها و خادها في حضنه
نور.. راخي ان رجليا مكسورة و انت خدت اكسر من الي انا متوقعاه
مراد.. اسكتي بقى نامي
و راحت في نوم عميق
مراد.. نور يا نور  اي ده انتي نمتي و باسها من راسها تصبحي على خير يا قلبي
بااااس كفاية كده..🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️
انا قولت ماهليش البارت ده كله نكد عشان الناس صعبت عليا الصراحة بس بردو مش متوقعين ايه الي ممكن يحصل + تفاعل كتير.....🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️
حب النور ( البارت 13 )
مروة بتعب .. هوفييين خليه يجي بقالي عشر ايام محبوسة هنا 
الحارس... اسكتي بقى صدعتيني
مروة... كلمه بقى
الحارس... هكلمه صدعتيني
الحارس... الو يا مراد بيه 
مراد... اي في اي
الحارس ..... الهانم الي جبتها عمالة تصوت
مراد... انا جاي 
الحارس... تمم... وقفل
مراد...نور  انا هروح مشوار كده و اجي
نور... طب ممكن طلب يمراد
مراد... قولي يا روح مراد
نور... عدي على مليكا لبسي عندها و انا محتاجة لبس
مراد.. من عيني و باس راسها و مشي
و كلم سليم
مراد... الو  يا سليم اسألي عملو اي في عمرو الشناوي
سليم... انا الي عملت فيه بلاوي
مراد بضحك ... عملت اي 
سليم... ده عليه شوية قضاية تجارة مخدرات و تجارة اعضاء و خطف و اغتصاب و حجات تانية كتير
مراد بدهشة... ينهار اسود 
سليم... انت فين كده
مراد...  رايح للبتاعة الي اسمها مروة
سليم... كفاية عليها كده و اديها لأمها 
مراد.. امها خواتت دماغي سلم بقى عشان قربت
سليم... ماشي
عند ماجد
سلوى... ابنك ودى بنتي فين انا معرفش مكان بنتي بقالي عشر ايام بتتي فيييين
ماجد... اهدي هجبهالك
سلوى... بقالك عشر ايام بتقولي كده انا هروح له احيب بنتي
ماجد... لا متروحيش و ألي بنتك عملتو مش قليل  فا متلوميش بقى
سلوى... يجبلي بنتي في حضني و هسيبلكو البلد و امشي 
ماجد...خلاص هقوله بقى 
.................................
عند مراد
مراد... عملة صداع ليه
مروة... خرجني من هنا 
مراد... بمزاجي
مروة بزعيق... هقتلهاك الكلبة الجربوعة الي انت بتحبها
مراد مسكها من شعرها 
مروة.. اه سيب شعري
مراد... اياكي تغلطي فيها او تجيبي سيرتها على لسانك مش هيحصلك كويس 
مروة.. طب طب سيبني اخرج
مراد... اها هخرجك بس عشان خاطر عمتي 
و مشي
مراد... الو يا مليكا 
مليكا.. الو يا مراد
مراد.. حضريلي شنطة هدوم نور
مليكا... حاضر 
مراد.. نص ساعة و هبقى عندك 
مليكا... طب انا كده كده هاجي ممكن تاخدني معاك
مراد... تمام بس قولي لسليم
مليكا ... انت و صحبك يباي عليكو
مراد بضحك... هقولو
مليكا... حلووو اوي و انا هقول لنور على سوزي الي جت وهي مش موجودة 
مراد... انا اصلا معرفش حد اسمه سليم
مليكا... تمام سلام عشان هكلمه و قفلت 
و اتصلت على سليم
سليم... الو يا لوكا ازيك
مليكا... الحمدلله الو يا سولي عامل اي انت فين كده
سليم... الحمدلله انا في الاسم 
مليكا... يا ساتر طب سولي يا سولي ممكن طلب
سليم... اتفضلي 
مليكا... مراد جاي ياخد هدوم لنور ممكن اروح معاه لنور يعني و ومده وبعدين مراد اخويا  ونبي ونبي بقالي يوم بحاله مشوفتهاش عشان خطري ونب ونبي 
سليم... اي مسورة اتفتحت عليا ماشي يا ستي ماشي بس خالي بالك من نفسك
مليكا... حاضر يحبيبي
سليم... يا اي
مليكا... كفاية عليك كده انت اخدت عليا زيادة عن اللزوم و انت شخص غريب عليا
سليم... غريب اي انا جوزك افهمي بقى
مليكا... انت راجل غريب طول ما انا عايشة مع مامتي حبيبتي ألي هفضل قاعده معاها علطول
سليم... تفضلي مع مين علطول انت و مامتك هاتيجو تعيشو معايا 
مليكا... هفكر بص بصدمش وقتو سلام عشان بحضر شنطة نور و مراد صحبك ده عصبي اوفر
سليم... ماشي يا ستي سلام 
__________
الزعيم : اخبارهم اي 
سامح.. لحد دلوقتي الي عرفتو ان عمرو اخد حجات كتير تديه اعدام و مروة بنت عمه مشاها و هو لسة مع نور في المستشفى و سليم لسة عايش في بيته و مراتو عايشة مع امها لحد الفرح
الزعيم: هو عرف ان عمرو تبعي
سامح... للاسف عارف
الزعيم بزعيق... يعني اييييه انتو هبل ازاي تخليه يعرف
سامح... عمرو اعترف عليك 
الزعيم.... دهل حد يقتلي الزفت عمرو ده 
سامح... حاضر يا زعيم
____________________
عند مراد اخد مليكا وراح لنور 
مليكا... نور حبيبتي واحشتيني اوي اوي اوي
نور... و انتي كمان مجتيش امبارح ليه
مليكا... الشديد الاوي
نور بضحك... ليه طيب
مليكا... بصي يا ستي انا خلصت شغل متأخر ده طبعًا بسبب مديري الجميل
مراد.. يا جماعة حب الناس ده حاجة تحفة
نور.. كملي 
مليكا.. انا خلصت شغل على الساعة تسعة وكنت هخلي الشرطة تجيبني لغاية المستشفى ما هي الشرطة في هدة الشعب راح سليم الكلب ده مرداش يجيبني وقالي روحي
نور بتبرق
مليكا... بتبرقي كده ليه اوعي يكون ألي في بالي
نور بتحرك راسها بمعنى اه
مليكا... هتموتي قريب يا لوزا و انتي لسة ملقتيش شب حليوه تتجوزيه و لقت حد بيمسكها من قفاها
سليم... جرا اي يا لوزا و بعدين انا يتقالي سليم الكلب و تيجي تقولي لسة متحوزتش واد حليوة ايه يا بت انا مش مالي عينك
مليكا... يباشا انا اسفة مكنش قصدي ولله 
مراد... اي بقى انتو مكفكوش ان الامن طردكو اول امبارح ايييه
نور... حد يروح يجبلي مانجة 
مراد... نعااام احنا في الشتا
نور... يجماعة انا بني ادم مريض لاز تعتنو بيا
مراد... من عيني 
مليكا... هقول تامي اللهم لا اعتراض يا رب ليه
سليم.. اسكتي بقى 
نور...مليكا تعالي
مليكا... ليه في اي
نور.. ساعديني عايزة ادخل الحمام
مليكا.. ما تخلي مراد يدخلك
نور اتكسفت.... يلا مليكا اخلصي
مراد بخبث ... خلاص يمليكا متتعبيش نفسك
نور.. مليكااا
مليكا.. خلاص خلاص انا قايمة
و دخلت تساعدها
سليم.. ها هتخرج انتى من هنا
مراد... الدكتور قال اسبوعين كده و تخرج 
سليم... ايوا اخلصو عايز اعمل فرحي
مراد... انا عمتا مش هعمل فرح و فجأة نور خرجت من الحمام
نور... مين دا يعنيا الي مش هيعمل فرح 
مراد... امي
نور.. ايوا كده 
مراد برق فجأة 
نور ... واتس رونج ناي لڤ
مراد... انتي خارجة من غير الطرحة 
نور وحطت اي ها على شعرها... ياهوي نسيت و دخلت تاني
سليم... ولله انتو مجانين
تليفون سليم رن 
سليم ... الو سيادة  اللواء
اللواء محمد ... تعالى انت والافندي التاني ده بقالو متير مقصر في شغلو و احنا محتاجينو ضروري
سليم... تمام يفندم احنا جاييين
و قفل
سليم.. اللواء هيعمل منك بطاطس محمرة لازم نروخله دلوقتي
مراد... يا ربي انا قاعد مع نور عشان تعبانة
سليم... هي معاها مليكا والحرس واقف على الباب 
مراد...تمام 
نور...في اي
مراد... لازم نمشي عشان الشغل
نور... تمام خالي بالك من نفسك
مراد... واتتي كمان يقلبي
سليم... مش هتقوليلي خالي بالك من نفسك
مليكا... خالي بالك من نفسك يا احلا سولي في الدينا 
و موبايلها رن 
مليكا... الو يا زيزو
سليم... زيزو تاني
مليكا... يا معتز مش هينفع اجي 
معتز... اجيلك انا ابركلك على الجوازة يبنت خالتي 
مليكا... ولله يا معتز هي جت بسرعة 
معتز... طب انا هجيلك
مليكا... لا متجيش
معتز... لا هاجي سلام 
سليم... الزفت ده عايز اي 
مليكا بتوتر ... عايز يجي يباركلي 
سليم...مش هيدخل 
مليكا..انا اصلا مش عايزاه يجي من ساعة ما متبنا الكتاب و هو مش مظبوط
سليم... شوفتي ابتدينا امسحي رقمه من عندك
مليكا... حاضر
سليم... و هقول للحراس ميدخلوش حد غير الدكتورة او الممرضة 
مراد.. كده كده كنت هقول رغم اني مشوفتش معتز ده بس مبين ليش من زور
نور... براحة يجماعة ده طيوب خالص
مراد بحده ... اسكتي انتي خالص مسمعش صوتك
نور والدموع اتملت في عينها و الكل لاحظ... حاضر
مراد.. اخرج برا انت و مليكا و خرجوا
مراد... متعيطيش خلاص مكنش قصدي
نور بعياط... انا كنت بهزر ولله 
مراد خادها في حضنه.. هزري زي ما انتي عايزة بس متجبيش اسم راجل على لسانك و لا حتى تتكلمي عليه
نور... حاضر هو انا ممكن اطلب منك طلب
مراد... قولي يا حبيبتي 
نور... ممكن تعرفلي بابا عامل اي كويس
مراد.. بعد الي عمله فيكي ولله انتي قلبك طيب حاضر هشوفلك
نور باسته في خده و حضنته...شكرًا شكرًا يا مارو يا حبيبي حاجة كمان بقى
مراد... اي تانيييي
نور... انا تعبت من المستشفى عايزة اخرج 
مراد... لا الدكتور قال بعد اسبوعين
نور... ونبى انا تعبت
مراد... هشوف و لو ينفع هتيجي عندي البيت و هجبلك ممرضة
نور.. شكرًا شكرًا 
مراد.. متشكرنيش انا جوزك علفكرة
نور... سوري انت لسة خطيبي لحد اما  انا نعمل فرح
مراد.. ماشي يستي براحتك انا همشي بقىخودي الدوا و متوتديش تناهد مع الممرضة عشان الحقنة 
نور..يووووه حاضر
مراد... و متخليش خد يدخل ألا الممرضين و الدكتورة و انا هقول كده للحراس
نور.. حاضر
مراد.. سلام 
نور... سلام
عند مراد راح اللواء
سامر.. ازيك يا مراد
مراد... كويس 
مالك... ايه يا عم الحواز اخدك مننها مبقناش نتقابل
كريم... مهو البيه التاني كمان اتجوز
مالك و سامر... ياخينيين
سليم... يعم بقى ده كان كتب كتاب في المستشفى اصلا
مالك... مهو دي اخرتك يا معلم مبروك ليكو
بعد بقى مباركات وهزار كتشي كتشير نبتدي تدهل في الجد
في الاجتماع 
الواء محمد ... الزعيم ثفقاته كترت  و بقى محدش عارف يسيتر عليه في الدخليه و حضراتكو عمالييين تتمرقعوا
مراد.. انا اسف يفندم 
اللواء.. مش وقتو طبعًا كلمو عرفين ان الزعيم ليه تواصل مع عمرو الشناوي عمرو الشناوي اخد حكم اعدام و احنا محتاحين نحقق معاه
سليم... هو محتاج حماية اميد هيدخلع حد جوا يعمله حاجة
اللواء.. احنا للاسف لازم ناخد احطياتنا  بالاخص على مراد
مراد.. انا ليه يا فندم
اللواء.. الزعيم حطك في دماغه من ساعة ما ولعتله في المخازن بتاعته و دخلت الي بيخبي عليه السجن ده حاجات مش قليله بالنسباله و مل واحد فيكو يخلي بالو من عيلو كويس محدش فيكو يخرج حد لان الخطر زاد  و  من مصادرنا عرفنا ان الزعيم هيعمل اكبر عملية ليه بعد شهر بالظبط و لازم كلكو تكونو موجودين وعايزكو تعنلو بردو تحريات عن الشحنة دي
كلهم... تمام يا فندم
اللواء... تقدرو تتفضلو 
كلو خرج برا 
سليم.. انا هحط حراسة على بيتي
كريم.. و انا طبعا عشان ابني و مراتي
مالك.. انا عايش لواحدي
سامر.. و انا 
مراد.. طب يلا بينا بقى عشان شكل الموضوع جد جدًا 
كل واحد مشي
و سليم و مراد راحوه مع بعض
سليم.. انا هجيب مليكا و امها عندي البيت
مراد.. انا كمان هاخد نور عندي هخرجها من المستشفى  انا مش هعمل فرح
سليم.. وانا كمان كنت هقولك كده 
و راحو على المستشفى 
مراد.. ازيكو عملين اي
مليكا.. ششششش انا مصدقت نامت راسها كانت مصدعة اوي
مراد... و مكلمتنيش ليه اجي
مليكا.. اتصلت محدش رد. 
و مراد راح يصحيها
مراد.. نور يلا يا نور هنمشي
نور وفاقت.. خاضر هقوم البس شوف ينفع افك الحبس ولا لا 
مراد.. حاضر هروح اشوف 
سليم.. طب يلا يا مليكا احنا
مليكا.. يلا 
و مشيوا..
سليم.. مليكا مش هينفع نعمل فرح
مليكا.. ليه بقى
سليم... في خطر على خياتك انتي. و نور و انا هخدك انتي و مامتك عندي عشان دلوقتي مينفعش حد يقعد لوحده
مليكا... تمام 
سليم.. متدايقيش انا خايف عليكي 
مليكا.. عادي ولا يهمك
عند مراد
مراد... مبروك يستي الدكتورة قالت الجبس مبقاش ليه لازمة كان هيفضل شوية بس الدكتورة لقت ان رجليكي و درااعك خفو
نور.. بجد الله 
الدكتورة دخلت.. يلا عشان نفك الجبس
نور.. تمام
و فكو الجبس
الدكتور.. جربي قومي امشي
نور قامت الدكتورة.. ها
نور.. تمام بس هي وجعاني شوية
الدكتور... ده اسر الجبس بس و هرجت
نور.. ممكن كرسي عشان توديني للعربية يمراد
مراد.. وليه كرسي طب ما انا اشيلك و شالها و خرج بيها
نور..مراد نزلتي نزلني الناس بتبص علينا
مراد.. اي واحد شايل مراته عادي
نور.. الحمدلله وصلنا للعربية
عند سليم في بيته
سليم.. بصي يا ماما دي اوضتك
سميرة... ماشاءالله و ليه تعبت نفسك يابني
سليم..  يا امي اذا كنا متعبناش نفسنا عشانك هنتعب عشان مين
مليكا.. اي ده اي ده انا بدأت اغير
سليم... ده مامتي حبيبتي 
مليكا.. طب هاتي حضن يا مامتي 
سليم.. بقى كده و شالها 
مليكا... عااا
سليم.. معلش يا امي احنا هنطلع اوضتنا 
سميرة.. عادي ولا يهمك
————————-
عند مراد
نور.. اي ده انت مش رايح بيتكو
مراد... لا انا اصلا مش عايش هناك انا قولت اجيبك هنا عشان عمتي كانت موجودة و اهو منها تشوفيها لاكن انا اصلا عايش لواحدي
نور.. و هان عليك ابوك تسيبو لواحدو
مراد.. هو اصلا بيسأل عني ده هو بس اداني الشركة و قعد في البيت و حتى و امي عايشة كان كل همه الشغل مكنش يعرف معنى السؤال عن اهل بيته
نور.. براحتك
و دخلو بيت مراد 
نور... واوووو
مراد.. انبهرتي
نور.. حلو اوي و شكله جميل
مراد... طب تعالي اوريكي الاوضة
و طلعو فوق 
نور.. الله جميلة اوي
مراد....طب ادخلي غيري بقى
نور راحت تفتح الدولاب
نور بشهقة.. اي ده 
مراد بخبث... لبسك
نور.. ده حاجات باينة اوي لا لا انا لايمكن البس الحاجت دي
مراد.. نور ده عندها و اخترلها  خاجة تلبسها
نور... ده مفتوح اوي
مراد.. نور ادهلي البسي متعصبنيش
نور.. حاضر
و دخلت تلبس و طلعت 
مراد.. اي القمر ده يخواتي
نور.. بس بقى
مراد.. ما تيجي
نور.. لا بعدين بعدين
مراد.. بعدين اي يلا
و شالها على السرير واصبحت زوجته قولا و فعلًا 
عند سليم بقى كده كفاية على مراد 😂😂😅
نايمن على السرير و مليكا نايمة في حضن سليم
مليكا.. سليم هسألك سؤال 
سليم.. قولي يا ملوكتي
مليكا.. انت نفسك في اطفال
سليم... اكيد طبعًا بس منك انتى عايز اي حاجة حلوة تكون منك انتي  و بعدين احنا مالنا بقى بالاطفال انتي زهقتي مني
مليكا..لا عادي يعني
سليم... طب بقولك و قبلها في فمها
مليكا.... ايه الي انت عملتو ده
سليم... ايه يعني
مليكا... ابعد بقى كده و قامت تجري
سليم... بت تعالي هنا
مليكا.. لا و طلعت لسانها
سليم.. بت بقولك تعالى
مليكا...جريت دخلت الحمام
سليم... بقى بتهربي مني ماشي
بعد شوية
مليكا من جوه.. يا ربي طب انا مش سمعه صوته و جت تخرج و ببتسحب
مليكا.. اوف الحمدلله مش موجود عااا ولقت حد بيمسكها من ضهرها 
سليم... نيهاهاها 
سليم ماسكها و هي عمالها تضرب فيه لغايت ما وقعه على السرير
سليم... عنيكي حلوة اوي
مليكا... شكرًا 
و قبلها في فمها (و حاجات تانية كتير ملناش دعوة😂)
باااااااس كفاية كده انا طولت البارت يا رب يعجبكو لسة فيه مفجأت كتير اوي اوي بس عمري ما اروح اقول لحد🤫🤫😂
حب النور ( البارت الرابع عشر)
في الصباح 
نور صحيت ملقتش مراد جنبها
نور... مراد مراد انت فين يا مراد و لفت في البيت ملها ملقتوش و عيطت مرااااد انت فين اوعى تكون سبتني مرااد
مراد كان بيضرب في صالة في جنينة  البيت و سمع صوت نور  ورحالها... نور حبيبتي بتعيطي ليه و خدها في حضنه
نور... افتكرت مشيت و سبتني خفت اوي انا بحبك اوي متسبنيش 
مراد... انا عمري ما اسيبك ابدا يروحي انا اسف ولله مكنش قصدي و بعدين في حد بيسيب روحه 
نور... انا بحبك اوي
مراد... وانا كمان بعدين اي اللبس اي الي انتي خرجا بيه ده لولا انا الحراس واقفين برا الڤلا مش جوة كنت قتلت
نور بصت على لبسها.. يلهوي نسيت و طلعت تجري. وهي مكسوفة 
———————————————
عند سليم
سليم... لوكا يا لوكا اصحي 
مليكا... يماما بس بقى عايزة انام
سليم .. ماما انا ماما و بعدين تخن صوته شويه مليكاااا
مليكا.. اي في حريقة يلهوي 
سليم... اي خلاص بقالي ساعة بصحيكي و كمل بغمزة ما تيجي نعمل زي امبارح
مليكا اتكسفت منه و قامت جريت على الحمام
سليم... ماشي يا مليكا هستناكي تحت
مليكا.. ماشي 
و نزل تحت 
سليم.. صباح الخير يا امي 
سميرة.. صباح النور امال فين مليكا 
سليم.. فوق بتلبس و جايه
عند مراد
طلع الاوضة فوق
مراد.. نور يا نور نوري 
نور كانت طالعة من الحمام لقت مراد حاوط وستها و ساند رقبته على كتفها
نور.. مرااد
مراد.. اي يا عيون مراد
نور.. سيبني بقى عايزة اغير
مراد.. سبيني شوية
نور.. ماشي براحتك هتخليني اتعب و اخد برد
مراد... طب روحي البسي اجمل حاجة عندك عاملك مفجأة
نور بفرحة طفولية و بتتنطتت .. بجد وحضنته شكرًا اوي يا مراد
مراد... لو كنت اعرف انا المفجأة هتفرحك كده كنت عملتها من زمان انا هدخل الحمام اخد دش و انتي غيري بسرعة هتاخدي برد
نور و ادتله بوسه في الهوا.. ماشي
مراد اخد دش و خرج لافف فوته على وسطه بس
و نور قاعدة على التسريحة بتسرح شعرها لسة بتلف لاقيته كده وحطت اديها على عنيها.. مراد مراد البس بقى 
مراد بضحك.. يعني انتي اتكسفتي دلوقتي ما كنا حلوين
نور و شالت اديها  .. خلا بقى ولله هخليك تنام على الكنبة النهاردة
مراد.. لا كنبة اي خلاص انا اسف طب اي بقى القمر ده و اي الشعر الجميل ده
نور بثقة.. دي اقل حاجة عندي
مراد.. يا واثق انت انا رايح البس
نور.. ممكن اختار لبسك
مراد.. اكيد طبعًا 
نور اخترتله قميص ااسود و بنطلون ابيض و كوتشي ابيض 
نور.. اي داااه و كملت بغيره روح اقلع يا بابا مش هنزلك كده
مراد.. اي بتغيري عليا من البنات الحلوين
نور.. بنات مين الي حلوين يا عسل انت 
مراد.. و بعدين ما انتي كمان قمر بقى و كده بفكر افركش للمفجأة
نور انجچته .. يلا يا مراد
مراد.. يلا يا نوري
عند مليكا و سليم
مليكا.. سلييييم
سليم.. نعم يا روح سليم
مليكا... انت بارد ليه
سليم.. انا
مليكا... ايوا انت انا عايزة اخرج 
سليم بعياط مصطنع... ان بعد الظن اثم شوفي يا ستي كنت عملك مفجأة بس خلاص
مليكا.. سولي حبيبي انت عارف اني بحبك
سليم.. ايوا كدا يلا قومي البسي 
مليكا... فوريره
و قامت لبست 
سليم.. اي القمر ده 
مليكا.. ميرسي
سليم.. ميرسي بس مفيش حاجة تانية
مليكا.... to much سفالة for one person 
سليم... ماشي يا متعلمة يا بتاعت المدارس اتفضلي امشي قدامي بقى و انتي شبر و نص كده
مليكا.. شكرًا يا ابو طولية
عند مراد اخد مليكا و ركبها طيارة 
نور.. اي ده احنا هنسافر 
مراد.. ايوا
نور.. فين
مراد.. اكتر بلد نفسك تسافري فيها
نور.. تركيا
مراد.. ايوا
نور.. اي ده الله انا هموت و اسافر هناك
مراد.. اي سر حبك فيها
نور.. نفسي اشوف الممثلين زي ياماش و شعره الاصفر لما بيقعد يقتل في الناس بفرح اوي  ولا سركان بولات بقى 
مراد بغيره.. بت انتي اسكتي خالص يا رتني مسفرتك تركيا
نور.. بتغير يا مارو
مراد.. انا بغير عليكي من نسمه الهوا 
نور.. بتحبني اوي كده 
مراد.. انتي حياتي كلها
نور.. و انت كمان حياتي كلها 
( كفاية حب بقى عشان السناجل الي هنا)
نروح لناقر و نقير
مليكا.. ما تشغل اغاني
سليم..حاضر سليم شغلها اغنية على حبك و لقاها بتغني و صوتها كان زي صوت الحوريات سليم تاه في صوتها الجميل و طريقتها و هي بترقص مع الاغنية 
سليم .. اي الجمدان ده صوتك حلو اوي كانت مستخبية فين الحاجات الحلوة ده
مليكا.. بجد عجبك 
سليم.. هو في حاجة تطلع من ملوكتي وحشة 
مليكا .. بص براحة عليا شويك انا نبعرفش ارد على الكلام الحلو
سليم.. ماشي يا ستي بس هتغنيلي كتير اوي 
مليكا.. احنا رايحين فين
سليم... هنسافر 
مليكا.. فين
سليم.. مفجأة
بعد شوية
مليكا... انت عارف انا نفسي في اي
سليم.. قولي يا لوكتي
مليكا.. كان حلمي اشتغل في تجارة مخدرات بس النصيب
سليم.. يخرب بيييتك اي يبنتي و انا الي فكرتك هتقولي نفسي في سفرية عربية اي حاجة من الي البنات بيطلبوها تقومي قايلة تجارة مخدرات و قدام ظابط كمان 
مليكا .. ده حلم للعيال التوتو كنت ساعتها لسة توتو انما انا دلوقتي حلمي حاجة تانية
سليم.. اخيرا هتقول حاجة عدلة
مليكا... اقتل الناس نفسي افش غلي في حاجة
سليم.. انا يجد فوجأت منك فين لوكا البريئة بتاعت الي صوتها جميل انا عايزها
مليكا.. انا جييت
سليم.. طب كويس الحمدلله ريحتيني الحمدلله وصلنا
دخلو الطيارة و قعادين 
مليكا..مش هتقولي مسفرنا فين ونبي ونبي يا سولي ده انت حبيبي 
سليم.. اسكتي احنا في الطيارة كفاية دلع وتبي مش قادر
مليكا.. طب قولي أحنا رايحين فين
سليم.. تركياااااا
مليكا..وه 
سليم .. اتصدمتي
مليكا.. راسك ابوسها يا حج انا بجد نفسي اسافر هناك اوي كان حلمي انا و نور
سليم.. لا تقلقي هنشوفهم هناك
كلو وصل و ن ل من طيارة و راحو الفندق و هما مبسوطين 
نور.. اخيرا وصلنا انا تعبت اوي 
مراد.. استريحي شوية عندنا حاجات كتير بليل
نور.. انا بحبك اوي انت عوضتني عن كل حاجة وحشة متمشيش وتسبني
مراد.... عمري ما اسيبك 
نور... وعد
مراد.. وعد هو انتي مالك في اي
نور...خايفة حسا حاجة هتحصل 
مراد.. متخافيش انا معاكي علطول
نور.. انا اسفة نكدت عليك
مراد... اعملي الي انتي عايزاه انتي براحتك
نور.. اخلا مراد في الدنيا
بعد شوية
مراد... نور حبيبتي انا نازل تحت هعمل حاجة و اجي
نور.. ماشي
عند سليم 
سليم.. مليكا انا نازل اعمل حاجة تحت 
مليكا.. متشي بس متتأخرش 
سليم.. حاضر يحبيبتي
و نزل و قابل مراد تحت 
مراد... انا متوتر
سليم... ليه في اي
مراد... سليم انت هتستهبل انت عارف احنا حايين هنا ليه
سليم.. عشان الشغل 
مراد... الصفقة هتيجي من هنا على مصر و لازم نشوف مين جابها و احنا منعرفش مكان الزعيم ممكن يبقى هنا
سليم.. لازم ناخد بالنا كويس السفرية ده خطر على مراتتنا 
مراد.. نور بنقولي انا خايفة حسا اني فيه حاجة هتحصل
سليم.. مليكا كمان متوترة من ساعت ما جينا عملين زي الامهات بيحسو بالحاجة قبل ما تحصل
مراد..لازم نعرف مكان المينا الي فيه البضاعة فين 
سليم.. انا بدور اكيد طب يلا نطلع عشان ميقلقوش
يلا
نور.. الو يا لوكا 
مليكا..طلعنا مع بعض يا بت 
مراد دخل .. بتكلمي مين نور شاورتله بأديها بمعنى استنى
نور.. ايوا و نتفسح انا و انتي سيبك منهم
مليكا.. ايوا صح نسيبنا منهم و ننزل نشوف المزز الي هنا
سليم.. نعاااام يروح ماما تنزلي تشوفي مين 
مليكا... نور ابقو ادفنوني جنب تيتا حسا اني هموت دلوقتي 
نور بضحك..سلام قال مزر قال
مراد.. مين 
نور.. دي لوكا
مراد.. هتخرجو من غيرنا 
نور.. اه
مراد.. طب مانتيش معتبا برا بابا الاوضة
نور.. خلاص ولله بهزر 
مراد.. ايوا كدا
عند سليم
سليم.. مين دول الي مزز يا بت
مليكا... سيد بومبا اعقل الكلام اخد وعطى
سليم.. بت انتي انت غلط على البشرية انتي زيادة عليا و على الكون انا بفكر اتجوز تاني
مليكا.. نعم يا روح ماما ده مش هخلي الدكتور يعرف يخيط فيك حتى ده انا ادفنك صاحي و اقطع راسك و اعلقها على باب بيتكو
سليم... مسجل خطر انا عايش مع مسجل خطر  انا خايف على تفسي بجد
مليكا... ايوا كده 
عند مراد .. 
مراد.. يلا 
نور.. يلا
و نزلو راحو يخرجو
مراد.. هحط شريت على عنيكي ها
نور.. ماشي
و خط الشريط على عنيها و نزلها مسكها من ايدها
مراد.. امشي براحة
نور..حاضر
بعد شوية 
مراد.. هشيل الشريتة
نور.. الله ده حلو اوي
مراد كان عامل تربيزة على البحر و حواليها ورد و موجود ناس بتعزف
مراد.. عجبك اوي 
نور... جدًا 
و راحو يقعدو
مراد.. دلوقتي مفجأة تانية
نور.. هو فيه احلا من كده
مراد.. اكيد 
مراد نزل على ركبته قصاد كرسي نور
مراد .. انا حبيتك في وقت قصير جدًا و ده شئ طبيعي لأن انتي حورية من الجنة و احنا واجهنا حاجات كتير و مش عارفين في اي تاني و عايز مهما حصل ليا متزعليش 
نور .. ليه بتقول كده انت هتفضل معايا علطول
مراد.. مش ضامن بس الي ضمنه اني بحبك اوي عرضت عليكي الجواز في المستشفى و معملناش فرح بس اعتبري ده الفرح و طلع خاتم من جيبه تتجوزيني 
نور.. موافقة بس متقولش مش ضامن دي تاني
مراد.. حاضر 
و فجأة جه نقطة حمرا على صدر مراد 
نور بخوف.. مراد فيه نور احمر عليك 
مراد بيبص خد طلقة
نور.... مرااااااااد
نور.. مرادمتسبنيش انت وعدتني يا مراد
مراد.. انا بحبك اوي يا نور خالي بالك من نفسك و غمض عنيه 
نور.. مرااااد حد يكلم الاسعاف و عمالة تعيط
////////
سامح.. تمام يا زعيم
الزعيم.... حلو اوي الله يرحمه كان قرفني في حياتي ناقص اربعة هيخلصو مع الوقت تيك توك تيك توك
يتبع......🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️

google-playkhamsatmostaqltradent