رواية دموعها ملاذي الفصل الحادي عشر 11 بقلم مريم حسني

 رواية دموعها ملاذي الفصل الحادي عشر 11 بقلم مريم حسني

رواية دموعها ملاذي الجزء الحادي عشر

رواية دموعها ملاذي البارت الحادي عشر

رواية دموعها ملاذي الفصل الحادي عشر 11 بقلم مريم حسني


رواية دموعها ملاذي الحلقة الحادية عشر

عدي بقلق طب بس انا مش فاهم انتي بتنزفي ليه 
رنا بصوت متقطع ه تلي بس …… حقنه  م س كنه و وو حق نه  تو قف  ال نزي ف 
عدي بتوتر رنا انا مش فاهم منك حاجه 
رنا اغمي عليها 
عدي بفزع رنا رنا مالك رنا وقعد يخبط عل وشها مفقتش والنزيف بيزيد عدي شالها وجي ينزل بص عليها واخد باله انها لبسه هوت شورت وبادي الحملات 
عدي يوووه حطها تاني عل السرير وجاب قميص من بتوعه ولبسهولها وصل لحد ركبتها شالها ونزل ركب العربيه وكلم امير
امير بصوت عالي ايوه يا عدي 
عدي بزعيق امير ابعد عن الدوشه دي بسرعه 
امير خرج بره النيت ايه في ايه 
عدي بتوتر امير رنا بتنزف 
امير بخضه ايه بتنزف ازاي 
عدي بزعيق معرفش معرفش انا طالع على المستشفى
اسم الدكتورة بتعتها ايه 
امير نرمين معرفش هتبقي موجوده دلوقتي افرض ولا لا 
عدي بزعيق مليش فيه انا اتصرف كلمها خليها تيجي
امير طيب طيب هكلمها واحصلك عل المستشفى 
عدي ماشي وقفل ووصل المستشفى ودخل 
عدي بزعيق انتو يا باهيم يالي هنا حد يجيب دكتور بسرعه الممرضين اخدوا رنا وحطوها عل الترولي 
عدي بزعيق الدكتوره اللي اسمها نرمين دي فين 
الممرض مش موجوده دلوقتي حضرتك معندهاش نبطشيه 
عدي بزعيق تبقي هنا حالا اتصرفوا بدل مطربق المخروبه دي عل دمغكوا اخلصوا وهتولي اي دكتوره دلوقتي تشوفلي مالها 
الممرض بخوف حاضر حضرتك دكتور حمزه هنا ثو وقبل مايكمل كان عدي ماسك فيه 
عارف بعصبية وغضب انا قولت دكتوره عارف لو شوفت صنف راجل جوه انا هعمله عمليه تحويل فاهم يا روح امك غور من وشي وزقه عل الأرض 
الممرض جري من قدامه وراح ينده دكتوره
…………………
امير كلم نرمين 
نرمين بنعس الو مين 
امير دكتور نرمين انا اسف اني بصل دلوقتي انا امير المنشاوي هو بس رنا في المستشفي وكنا عوزين حضرتك 
نرمين اه احم استاذ امير ازي حضرتك هو انتو عوزني اجي دلوقتي 
امير اه 
نرمين بس انا مش هينفع انزل دلوقتي يعني 
امير انا ممكن اعدي عليكي واوصلك وارجعك تاني
نرمين طب طيب انا هتصرف سلام 
نرمين راحت صحت احمد وطلبت منه انوا ينزل يوصلها 
احمد هو يعني مفيش دكتوره غيرك 
نرمين يا احمد انا اللي متابعه حالتها لازم اروح 
احمد اووووف طب اتفضلي يلا ونزلوا وراحوا
………………
امير بزعيق ياعدي سيب اي دكتور يخوشلها البت هتتصفي مفيش دكتره ستات موجودين دلوقتي 
عدي لا عل جثتي انسي 
امير ياعدي البت بتموت 
عدي بغضب امير انسي خلاصنا مفيش راجل هيخوشلها خلاص نرمين وصلت 
امير الحقينا يا دكتوره الله يكرمك البت بتتصفي 
نرمين عند اذنكوا احمد معلش استني ثواني ودخلت لرنا وقفتلها النزيف وطلبت من الممرضه اكياس دم  وكشفت عليها وخرجت 
عدي بلهفه طمنيني عليها مالها ويه النزيف ده 
نرمين ها احم اه لا مفيش حاجه هي كويسه الحمد لله 
عدي ايه ايه النزيف ده 
نرمين هو يعني هي اصل رنا عمدها سيوله في الدم
عدي ايه يعني عندها سيوله تنزف في ايه وقت عادي كده 
نرمين بخجل لا مش هي اي وقت مره كل شهر لو ماخدتش الحقنه بتاعه النزيف والمسكن بتعها 
عدي ليه هو فرض ايه كل شهر دي مش فاهم 
نرمين احم احم لا فهموه انتو بقي انا دخله اعقلها الدم ده 
امير واحمد بيكتموا ضحكتهم 
عدي بعصبيه لامير بتضحك عل ايه دلوقتي 
امير بضحك ايه يا عدي مالك في ايه ده انت بتفهمها وهي طايره كل شهر ودم ايه بقي اللي مش مفهوم 
عدي ايه يابني مش واخد باله وخبطت عل دماغه ااااه فهمت 
امير حمد الله عل السلامه 
عدي في دمغه اه عشان كده كانت هي اللي عاوزه تنزل 

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent