رواية دموعها ملاذي الفصل العاشر 10 بقلم مريم حسني

 رواية دموعها ملاذي الفصل العاشر 10 بقلم مريم حسني

رواية دموعها ملاذي الجزء العاشر

رواية دموعها ملاذي البارت العاشر

رواية دموعها ملاذي الفصل العاشر 10 بقلم مريم حسني


رواية دموعها ملاذي الحلقة العاشرة

الفصل العاشر 
رنا حست بايد عدي بتمر عل جسمها بجرأة رنا حولت تزقه عدي ضمها بتملك اكتر وحط ايده بين شعرها يقربها منه اكتر ورنا بتحاول تفك منه وتبعده بس مكنش بيتحرك سنتي فضل عدي عل الوضع ده وحاسس اكنه متخضر ومش عاوز يبعدها عنه لحد محس بحاجه دافئه عل وشه بعدها عنه لقي رنا بتعيط اول متهدها قعدت تكح وتشهق وكان الهوا خلص من حوليها عدي قعد يطبطب عل ضهرها برقه عدي خلاص يا رنا اهدي اتنفسي براحه 
رنا اخدت نفسها وجايه تقوم وبتزق عدي وهو مش راضي يسبها 
رنا بعياط اوعي سبني بقي
عدي رنا اهدي طيب 
رنا بصويت اوعي وبتعافر اوعي 
عدي طب بس اهدي عشان متتعبيش اهدي 
رنا ملكش دعوه سبني بقي وعرفت تزقه بثعوبه وطلعت تجري عل اوضتها 
عدي بضيق من نفسه وبعدين معك بقي ايه اللي انت بتهببه ده خلاص مش عارف تمسك نفسك اووووف وطلع وراها خبط عل الباب 
عدي رنا افتحي 
رنا بنعاس لا انا هنام 
عدي تنامي ايه انتي لسه صاحيه من النوم 
رنا لا عاوزه انام 
عدي فتح الباب ودخل رنا قومي بطلي هبل قومي هطلبلك الاكل وبعدين ابقي نامي برحتك 
رنا بتتاوب لا انا عاوزه انام 
عدي شدها من دراعها ووقفها من عل السرير بطلي دلع بقي
رنا مش بدلع بجد عاوزه انام واتعلقت في رقبته 
عدي رنا بس لقي جسمها ساب سندها بسرعه بيبص عليها لقها نامت 
عدي رنا رنا مردتش عليه حطها عل السرير وخرج مستغراب هو في ايه في حد بينام فاجاه كده 
تاني يوم عدي صحي ولبس عشان يروح الشركه ورنا صحيت ونزلت المطبخ عدي سمع صوتها دخل المطبخ 
عدي صباح الخير 
رنا صباح النور ايه ده انت خارج 
عدي اه رايح الشركة علي فكره انا كلمت الخدمين وهما هيجوا النهارده 
رنا ماشي 
عدي كليلك اي حاجه وخدي الدوا بتاعك وانا مش هتاخر 
رنا لا انا مش جعانه هشرب الشاي بتاعي بس وممكن اطلع الجنينه شويه 
عدي بعصبيه شاي ايه افطري يا رنا 
رنا مش جعانه 
عدي وانا مبخدش رايك جعانه ولا لا انتي من امبارح مكلتيش حاجه انتي بتسطعبتي 
رنا سابته ومشيت وعدي مسكها من دراعها بعنف وزعق رنا اياك تاني مره ابقي بكلمك وتسبني وتمشي انتي فاهمه 
رنا بال مؤ اه دراعي اوعي 
عدي سبها اتهببي افطري واشربي كبايه لبن وابقي اعملي اللي انتي عاوزه 
رنا مش هفطر هو الفطار بالعافية انا هطلع انام 
عدي تنامي ايه يا رنا انتي هتسطعبتي انتي لسه صاحيه 
رنا اتوبت انا نعسانه 
عدي لا يا رنا مهو مش معقوله كده كل اما اكلمك القيكي نمتي مش عايش مش الاميره النائمة انا 
رنا بعصبيه وزعيق مهو امك السبب
عدي بزعيق رنا احترمي نفسك احسنلك وايه امي السبب دي 
رنا بدموع انا اسفه عن اذنك وسابته وطلعت 
عدي رنا رنا استني هي تقصد ايه بامي السبب
و هطلع وارها لقها نايمه في وضع الجنين وبتعيط 
عدي راح قعد جنبها وحضنها مالك بس يا رونه مالك يا حبيبتي بس
رنا وشهقتها عاليه وبصوت متقطع انا اس فه مكنت ش اقص د 
عدي هششششش اهدي ايه كل ده خلاص بس يا حبيبتي بقي خلاص عشان متتعبيش بس وقعد يطبطب عليها لحد ما هديت 
عدي ايه بقي يا رونه في ايه بس قولي هي ماما كانت عملتلك ايه ايه اللي خلكي تقولي كده 
رنا ابتدت تعيط تاني مفيش مفيش
عدي خلاص خلاص انا مش عاوز اعرف خلاص اهدي 
رنا هزت راسها بنعم 
عدي بحنان نامي دلوقتي وانا هكلم الخدمين لما يجوا يحضرولك الفطار تفطري وتاخدي الدوا بتاعك عشان خاطري ماشي
رنا بنعس حاضر ونامت وعدي نزل وراح الشركه 
امير صباح الخير يا باشا يا زب تكون اجازه سعيده كده 
عدي متستهبلش انت عارف اني كنت قاعد عشان هي تعبانه 
امير بسخرية لا وانت حنين اوي 
عدي بحده امير في ايه عل الصبح انا حر اجي مجيش اعمل اللي يعجبني دي شركتي انا حر
امير طب يا استاذ عدي براحه علينا انت حر واتفضل ورانا اجتماع 
عدي امير بقولك احم قبل ماندخل الاجتماع كنت عاوز اسالك هي يعني رنا 
امير ايوه مالها رنا 
عدي يعني امك يعني 
امير انت هتالط ولا ايه ايه امك دي
عدي يا اخرس بقي مهي امي انا كمان 
امير مالها امي مالها انجز 
عدي طيب هي عملت ايه رنا 
امير من ناحيه ايه 
عدي بص.......... فايه ده انت قولتلي هي كده من وهي صغيره بس لما قالت كده النهارده مفهمتش
امير بحده. وانا معرفش 
عدي ايه يالا مالك قلبت فاجأه كده ليه 
امير مفيش يا عدي يلا ورانا شغل عل فكره وعموما بلاوي ناديه هانم مكنتش بتخلص بس كل اللي اعرفه ان رنا لما بتدايق بتنام خلاص 
عدي مهي كانت بتلعب امبارح ونامت 
امير يمكن افتكرت حاجه دقدتها 
عدي ياسلام دي من ساعت مجت البيت وهي عل طول نايمه 
امير ده عل اساس انك كنت بتعملها حلو اوي عشان متبقاش مدايقه صح 
عدي ماشي يا امير يلا عشان الاجتماع 
امير اه انهارده الاجتماع مع ابو المجد تمام وهايدي جوه قولت اقولك يعني
عدي طيب اعمل ايه اضربلها تعظيم سلام هي وابوها يلا 
بعد الاجتماع مخلص 
ابو المجد ايه يا عدي يابني عامل ايه مبشوفك خلاص هو لولا الشغل محدش يشوفك 
عدي اه مشغوليات بقي
ابو المجد طب مش تسال عل اصحاب ابوك 
عدي لا مش فاضي الحقيقة 
امير احم احم
ابو المجد لا لازم تفضي نفسك بقي هتعمل ايه اما تتجوز وبيبص لهايدي
عدي لا مانا اتجوزت وعادي مشغول برضو 
ابو المجد بصدمه ايه اتجوزت 
عدي اه 
ابو المجد ومحدش عنوا علم كده مش كنت تعزمنا 
عدي لا لسه معملش فرح لما ابقي اعمله هبقي اعزمك عن اذنكوا وسابهم ومشي 
ابو المجد يلا يا هايدي بينا وخرج وامير اراح لعدي امير ايه ياعم ده 
عدي بقولك ايه ده بيرغي رغي نسوان وبيلقح ايه الهبل ده عملي فيها خطبه سبك رنا كانت قلتلي عل حاجات المدرسه واجتماع كده مش فاهم حاجه 
امير اه مانا كنت هعدي عليها اخدها واجبلها الحاجات بتعتعها 
عدي بنرفزه لا يا شيخ وانت تجبلها ليه امال انا كوز دره
امير لا يا رجل من امتي
عدي من دلوقتي انجز 
امير طيب........ 
………………
عدي رجع البيت وقعد يتغزي مع رنا
عدي رنا هننزل انا وانتي بكره نجيب الحاجات اللي انتي عاوزها عشان المدرسه
رنا بتعب شكرا
عدي العفو هو انتي مبتكليش ليه مالك 
رنا لا انا شبعانه 
عدي شبعانيه ايه بس انتي فطرتي 
رنا اه والله اكلت 
عدي طب مالك شكلك تعبانه 
رنا لا انا كويسه انا طلعه بقي وطلعت اوضتها 
الساعه جيت 2 بليل
رنا المغص عمال يزيد راحت اوضه عدي وخبطت عليه مردش دخلت لقته نايم صحته وفتحت النور
عدي صحي ايه يا رنا في حاجه 
رنا بدموع والم انا عاوزه انزل اشتري حاجه لو سمحت 
عدي بص في الساعة حاجة ايه يا رنا الساعه 2 
رنا بوجع لا لازم انزل 
عدي اتنهد طيب قولي اللي انتي عاوزه وانا اخلي الحرس يجبهولك 
رنا لا مينفعش انا اللي هنزل اجبها 
عدي استغفر الله العظيم يا رب رنا متعصبنيش تمام قولي اللي انتي عاوزه هتعبت حد يجبهولك يا اجبهولك انا 
رنا بدموع لا مينعفعش
عدي اتعصب وقام من عل السرير مسك درعها بعنف وبزعيق رنا انتي جايه تصحني دلوقتي عشان الهبل ده
رنا والوجع بيزيد اه عشان خاطري سبني انزل 
عدي زعق اكتر رنا منجننيش 
رنا مسكت بطنها وصوتت بالم اه 
عدي بقلق مالك في ايه مالها بطنك وبص عليها لقها بنزف 
عدي بخوف رنا انتي بتنزفي مالك 
رنا بعياط والم اه هموت مش قادرة 
عدي شالها وحطها عل السرير مالك بس 

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent