رواية أنت طريقي الفصل الثامن 8 بقلم ياسمينا

 رواية أنت طريقي الفصل الثامن 8 بقلم ياسمينا

رواية أنت طريقي البارت الثامن 

رواية أنت طريقي الجزء الثامن 

رواية أنت طريقي الفصل الثامن 8 بقلم ياسمينا


رواية أنت طريقي الحلقة الثامنة

روايه / انت طريقي ❤️
❤️بقلم / ياسمينا ❤️
❤️الفصل الثامن❤️

❤️في النادي❤️

معتز نزل الطفل من علي الحصان وبعدين نزل تالا ومريم قربت منهم

مريم : مكناش نعرف انك قلبك كبير اوي كدا

معتز : لا انا قلبي كبير من زمان بس محدش كان واخد بالو

مريم : معتز هو انت ليه متشتغلش معا اركان انتو الاتنين معا بعض بجد هتكسرو الدنيا

تالا : وكمان انتو لو بقتو صحاب هتبقو حاجه حلوه اوي

معتز بهدوء : وهو اركان هيوافق

تالا بسعاده : اكيد

مريم : بص يامعتز اركان مش عملك اي حاجه علشان تكرهو الكره ده

معتز : انا مش بكرهو ودليل علي كدا لما مصطفي جالي علشان اساعدو يدمر اركان رفضت

مريم : لحظه لحظه مصطفي جالك ليه

معتز : علشان ادمر اركان

مريم بغضب : الحيوان كان هيدمرو ازاي

معتز بصلها وبدأ يفكر يقولها ولالا وبعدين بص لي تالا حب حياتو كان بيكره اركان علشان تالا بتشتغل عندو عمرو ماعترفلها انو بيحبها كان بس بتجمعهم دلفيهات وبس ولما بيشوف فرحتها لي اركان لما يفوز علي معتز كان بيحقد علي اركان اكتر

معتز بهدوء : تمام انا هقولكم

تالا بسعاده : بجد

معتز بأبتسامه : اكيد بصو علشان اركان مشهور اوي ف كان هيعملو فضيحه في الوسط هيجيب بنت تقول انها حامل من أركان

تالا بصدمه : ايه

معتز : امبارح لما مشيت من دفليه جاه ورايا

مريم : وهو هيستفاد ايه لما تساعدو

معتز : مانتو متعرفوش مين البنت

تالا : مين

معتز : امال

مريم بصدمه : نعم

معتز : بصو هو الموضوع معقد أنا فاهم بس هو ليه اختار امال اولا هو قال انو هيتجوزها بتسألو نفسكم امال ايه الي يخليها تعمل كدا مصطفي كان هيخطف اختها ويخليها تعمل كدا غصب عنها وتطلع علي كل قنوات وتقول إن اركان كان وعدها بجواز بس سبها وهي حامل منو دلوقتي

مريم : وكدا اركان يتأذي وكل ناس هتكرهو

تالا : واصلا تلات تربع معجبين اركان بنات وسيدات المجتمع الراقي وهيقولو حقوق المرأة والحاجات دي وكدا اركان مستقبلو هيدمر

معتز : بظبط وآمال مستقبلها يدمر مش هنكر اني كنت بكرها علشان اول لقاء بنا بس انا مكنش هقدر اعمل كدا ورفضت

تالا بسعاده : مرسي بجد

مريم بتفكير : بص يامعتز انا هقولك علي خطه تجنن خطه تخلينا نخلص من مصطفي

معتز : وانا ايه الي يخليني اساعدكم

تالا : ارجوك لازم تساعدنا احنا محتاجينك

معتز بص لي تالا بحب وبعدين قال : تمام يلا قولي الخطه

مريم بسعاده : ماشي

مريم بدأت تقولهم الخطه ................
______________________________________
❤️عند ضحي❤️
ضحي كانت قاعده معا حسين

حسين : عارفه هتعملي ايه

ضحي بثقه : اه

حسين : وانتي بتحبي بقا مين فيهم

ضحي : اساف ومتاكده أن اركان لسا بيحبني

حسين بأبتسامه : تعرفي لو قدرتي توقعي بنهم بجد اي حاجه هتطلبيها هتكون عندك

ضحي : اعتبرها حصلت وهيسيبو بعض وقريب اووووي كمان

حسين بسعاده : طيب هتبدأي من امتا

ضحي بغموض : بكرا
______________________________________❤️عند امال ❤️

امال وصلت بيتها هي وحنين وجريت علي اوضتها فضلت تلف بلفستان بتعها بسعاده

حنين : مبسوطه

امال : اووووي اووووي

حنين بأبتسامه : بحبتيه

امال : جدا جدااااا

حنين : اممم بسرعه دي

امال : لا طبعا من زمان بس مكنتش واخده بالي أو مكنتش عايزه احب غير لما احقق حلمي

حنين : وايه الي اتغير دلوقتي علشان هو دزاينر وسهل تحققي حلمك معه

امال وقفت وبضتلها بغضب

امال : مستحيل علفكره انا لما حبيت حبيت اركان الإنسان العادي ولما ببقا معه مش بفكر في حلمي ولعلمك بقا انا هحقق حلمي بعيد عنو

حنين بأبتسامه : يبقا اقولك مبرووووووك بقا

امال : الله يبارك فيكي

امال لقت تلفونها بيرن راحت بسرعه علشان تجيبو من الشنطه

امال بسعاده : اكيد اركان

امال بصت علي رقم لقتو مش اركان فتحت بضيق

امال : الو

الشخص : وحشتيني

امال بضيق : انت مين

الشخص : قدرك ومستقبلك الي جاي

امال بضيق : انت بتعاكس ولا ايه خد احلا بلوك

امال قفلت في وشو وعملت بلوك

حنين : مين ده

امال : واحد بيعاكس

امال لقت التلفون بيرن تاني وبرقم تاني امال ردت

امال : الو

الشخص : مش هتقدري تهربي مني

امال بغضب : انت مين

الشخص : قدرك ومستقبلك الي جاي

امال بغضب : بقولك ايه ابعد عني أحسلك

الشخص : استني مني مكالمه قريب

الشخص قفل تلفون وآمال قفلت تلفون بغضب

حنين : قولي لي اركان

امال : لا مش هبدأها مشاكل

حنين : هيكون مين ده

امال بتفكير : معرفش .....
______________________________________
❤️عند اركان ❤️
وصل القصر بتاعو هو واساف وطلع اوضتو بسرعه واساف طلع وراه

اركان بص لي اساف : حبيبي الي بيفهمني

اساف كان ماسك شاش

اساف : اكيد الجرح اتفتح بعد النطه الي عملتها

اركان بضحك : اه وبيوجعني اوي

اساف قرب منو

اساف : طب اقلع

اركان بمرح : لا الا شرفي

اساف : ياعم اتلم بقا انت زفت كدا ازاي

اركان بضحك : ما صاحب ساحب بقا

اساف : بص يااركان علشان نكمل معا بعض مش عايز اسمع الكلمه دي تاني

اركان بضحك : طيب يلا شوفلي جرح

اساف قلع تشترتو واساف شافلو جرح وعقمو

اركان : انت مش هتسهر

اساف : تؤ هقعد معاك

اركان : ليه

اساف : انت تعبان مش هسيبك

اركان : ماشي بس انت مش ملاحظ انك لزق فيا وانا قلبي مش ملاكي

اساف بسخريه : بتقلدني بس اعملك ايه انت مش بتهتم بنفسك

اركان جاي يرد بس قطعو دخول مريم وتالا

مريم : فاكررررك يانسيني

اركان بضحك: بعدك علي عيني

مريم بص علي كتفو

مريم بخوف : اركان كتفك مالووو

مريم قربت منو وشافت الجرح

اساف : اهدو مفيش حاجه

مريم بخوف : روحت الدكتور

اساف : اه

تالا : من ايه ده

اساف : من مصطفي

مريم وتالا بصو لبعض وبعدين سكتو

مريم بمرح : جبنا فشار وجبنا فيلم وهنسمعو وجدو صادق جاي ورانا

اركان : اووبا شكلنا هنعيد ايام زمان

مريم وهي بتقعد علي سرير : تعالي ياتالا السرير يكفي الكل

اساف بضيق : يارتني روحت لي ليلي احسن بدل قرف ده

مريم كانت معاها طبق كبير فشااار راحت رمتو في وشووو

مريم بضحك : خلي ليلي تنفعك ياروحي

اركان بضحك : هموووت بجد

اساف بص لي مريم بغضب ومريم استخبت ورا اركان

اركان : بصو هنلعب تمام مريم معايا وانت معاك تالا هنلعب بلاشتيشن اوووك

تالا : موافقه طبعا لاني معا اسووفتي

اساف : حبيبيتي ياتوتو هتشوفو هنعمل فيكم ايه

اركان واساف قعدو قدام شاشة التلفزيون وجهزو كل حاجه

اساف : يلا نبدأ

اركان : مستعد

اساف : جدااا

اركان واساف بدأو يلعبو وكل واحد كان اشطر من تاني ف مش عارفين يخسرو بعض اركان بص لي اساف بخبث

اركان بتمثيل : اهاااا كتفيي

اساف بصلو بخوف وجري عليه هو ومريم وتالا

اساف بلهفه : مالك

اركان مسك الدراع بتاعو ودخل جوووول

اركان بضحك : جوووووووووووووول وكسبت وكسبت

اساف بصلو بغضب

مريم : حيوان

تالا : انت متخلف

اساف سابو وطلع من الاوضه

اركان : هي قلبت جد ولا ايه

مريم بضيق : مانت عارف انو بيخاف عليك

اركان طلع برا الاوضه ودور علي اساف مش لقه في القصر كلو وبعدين بص علي اوضة جدو لقه الباب بتاع الاوضه مفتوح قرب من الباب وسمع صوت اساف وجدو راح قعد في الارض وفضل يسمع وهو مبستم

اساف بغضب : بجد حفيدك ده حمار

صادق : طب اهده انا عارف انك بتحبو اوي

اساف بضيق : بكرهو

صادق بضحك : واضح

اساف : بص ياجدو انا بقت بجد بخاف اخسرو من بعد الي حصل تخيل انا وهو نحب نفس البنت تخيل كنا هنسيب بعض تعرف سعات كتير ناس بتقول علينا صحاب مصلحه تعرف ليه

صادق : ليه

اساف : علشان احنا قريبين من بعض مش عايزين يصدقو أن في عادي اصدقاء كدا قريبين من بعض وبيخافو علي بعض اصلي معنديش غيرو

صادق بحنان : طب احكيلي قصتكم

اساف بابتسامه : كنا في المدرسه سوا وانا كنت ملك المدرسه كل البنات بتحبني بس لما جاه اركان المدرسه الكل حبو قول كدا أن مدرسه انقسمت نصين نص لي اساف ونص ليا وانا كنت مغرور الصراحه ومش حابب حد يبقا معايا وهو كان هادي جدا المهم روحتلو ومن غير اي مقدمات ضربتو بتوبه في راسي لقت دمو سايح كنت همشي واسيبو بس مقدرتش قربت منو ومن حسن حظي أن بابا كان برا المدرس كان جاي ياخدني اخدو انا وبابا لدكتور

صادق بتركيز : وبعدين

اساف : وبعدين بقا بابا سألو مين عمل فيك كدا انا كنت هموت من الخوف خايف يقول لي بابا انو انا بس لقتو بيقولو وقعت علي توبه واساف انقذني بصتلو بصدمه بجد ومن هنا حبيتو وبعد ماطلع من مستشفي بقينا صحاب ومريم وتالا بقو معانا كان اي حد يقرب منو بحرقو وهو كمان لو حد بس اتكلم عني كان بيتخانق ويضربو

اساف سكت وبص في الارض بحزن

صادق : كمل

اساف بحزن : لغيت لما بابا وماما ماتو معا بعض وانا في الجامعه اركان فضل جمبي مكنش بيسبني لحظه مش خلني اقعد لوحدي لحظه مسبليش لحظه اعيط فيها انا كنت محتاج كدا مش عايز احس اني وحيد وهو فهمني فورا وبقا مش بيسبني لحظه لغيت لما عديت المرحله دي وجاه مرحلة باباه الي مات عملت زايو بظبط كان بيهرب مني علشان يقعد لوحدي بس انا كنت بدور عليه وبيجيبو

صادق بحنان : طب وليه خايف تخسرو بعض

اساف : معرفش قلبي مقبوض مش مرتاح وهو بيخوفني زياده لما بيقعد يمثل انو تعبان

اركان كان سامع كل ده ودخل الاوضه

اركان : اساف

اساف تجاهلو

اركان قرب منو وحضنوو جامد

اركان : متخفش انا جمبك مش هسيبك

اساف بغضب : مش عايز كلام كتير ابعد عني

اركان بحزن : بجد

اساف : اوووووووووف انا ماشي

اركان بأبتسامه : طيب ياسيدي روح وسبني تعبان

اساف قرب منو وضربو بوكس في وشو

اساف : بتحاول تخوفنييي صح

اركان بضحك : اهده بقا

اساف : ونبي مانا سيبك

اركان جري برا الاوضه وهو بيضحك ووراه اساف وصادق ابتسم وكان مبسوط أن حفيدو ربنا عوضو بصديق زاي اساف ومريم وتالا طلعو من الاوضه وشافو اساف وأركان

مريم : هصورهم

تالا : شكلهم حلو اووي

مريم وهي بتصورهم : اطفال

اساف : متبقاش جبان وتعال هنا

اركان بضحك : انا جبان ياسيدي سبني بقاااا

تالا : اوووع تسيبو يااساف دا غش في لعبه

اركان بسخرية : سؤال بس انا لعبت بريال وهو لعب ببرشلونه قولولي بذمتكم مين الي هيكسب

مريم بضحك : طبعاااا ريال

اساف : اسكتي انتي علشان مش اجي اكسر رقبتك

مريم : جرب كدا

اساف قعد علي كرسي وأركان قرب منو

اركان : متزعلش مني بقا

اساف بأبتسامه : مش زعلانه

مريم : حضن جامعي بقا وصوره سلفي

مريم تالا وقفو جمب اركان واساف واساف شد شعر مريم

اساف : علشان تعرفي تردي كويس

مريم يغيظ : حيوانه

مريم صورتهم وكانو مبسوطين اوي......
______________________________________
❤️في صباح يوم جديد❤️

امال صحيت علي صوت تلفونها الي بيرن امال ردت

امال : آلو

الشخص : كنت حابب أن اول واحد اسمع صوتك صباح السعاده

امال قفلت تلفون بغضب وعملت بلوك لرقم وبعدين اتصلت علي اركان وأركان رد

اركان : صباح الفل

امال بعضب : صباح زفت انا عايزه اشوفك

اركان قام من علي سرير وبص جمبو لقه اساف نايم

اركان : مالك يابنتي في ايه مالك كدا اكنك قفشتيني معا واحده

امال بضحك : انا اسفه بس بجد مضايقه اوي

اركان : طيب ماتقولي انك وحشتيني وخلاص

امال : ايوا وحشتني تعال بقا عايزه اشوفك

اركان بأبتسامه : تمام جاي

امال لقت الرقم تاني بيرن عليها امال بدأت تخاف

امال : اركان تعال بسرعه

اركان : مالك بس فيه ايه

امال بدموع : مش عارفه

اركان قام من علي سرير : انا جايلك

اركان قفل تلفون وقام يلبس بسرعه

أما امال الرقم فضل يرن عليها وردت وسجلت مكالمه

الشخص بغضب : كنتي بتكلميه صح

امال بغضب : وانت مالك

الشخص : لما اكلمك تقفلي معه وتردي عليا

امال بغضب : انت مييييين

الشخص : مستقبلك وقدرك

الشخص قفل تلفون وآمال فضلت تعيط وبعد ربع ساعه سمعت صوت عربيه اركان طلعت البلكونه ولقت اركان تحت العماره نزلت بسررررعه وهي بتعيط وأركان طلع برا العربيه وآمال جريت عليه وحضنتو

اركان : مالك

امال بدموع : معرفش

اركان بقلق : قولي ياامال مالك

امال طلعت من حضنو وبدأت تحكيلو وهي بتعيط

اركان بغضب : مين ده

امال بدموع : معرفش

اركان حضنها بحنان : اهدي

امال : انا خايفه دا بيجبلي بكذا رقم

اركان : سمعيني تسجيل

امال طلعت تلفونها وسمعت اركان

اركان : اكيد ده خط جايبو من غير اسم

امال بحزن : والحل

اركان : تغيري رقم تلفونك هجبلك خط جديد

تلفون اركان رن وكان مريم وردت

مريم : صباح الفل

اركان : صباح النور

مريم : انت فين

اركان : عند امال

مريم بأبتسامه : طب سلملي عليها

اركان بصدمه : ده بجد

مريم : طبعا

اركان : ماشي ياستي

مريم : بص معتز عامل حفله واوع تقول مش هتجي علشاني خلينا نروح

اركان بضيق : وامتا الحفله دي

مريم : انهارده بليل وياريت تجيب امال واختها

اركان : مشمعنا

مريم : اولا في صحافه كتير هناك ولازم تجي بخطبتك ولا ايه

اركان : عارف مشمعنا اختها

مريم بتوتر : عرفت ان اساف بيحب اختها

اركان : تمام

مريم بأبتسامه : ماشي ياكوكي يلا سلام

اركان : سلام

اركان قفل تلفون

اركان : باباكي هنا

امال : لا سافرو امبارح

اركان بخبث : علشان كدا بتضحني بضمير

امال بغيظ : انا

اركان بسخرية : انتي ايه اتلخبطي المره دي كمان

امال بغضب : انا طالعه

اركان : ايوا اطلعي البسي وهاتي حنين يلا مستنيكي او اقولك ابوكي مش فوق اطلع احسن

امال بغضب : خليك هنا تطلع فين فكرها سيبه

اركان بضحك : خلاص خلاص

امال : نجي معاك ليه ها

اركان : معتز عامل حفله ولازم اروح وانتي معايا

امال : وليه اختي

اركان : علشان نبسط الواد اساف

امال بضيق : اساف ده عايز القتل

اركان : بلعكس ده جميل اوي

امال بسخرية : جميل اوي والله انت كمان عايز القتل

اركان بخبث : لا انا عايز بوسه

امال بصتلو بغيظ وطلعت شقتها وأركان استنها في العربيه امال قالت لي حنين عن الحفله وحنين فرحت أنها هتشوف اساف وآمال كانت بتلبس وتلفونها رن وردت

الشخص : تعرفي لو حضنتيه تاني كدا صدقيني هتلقيه تاني يوم ميت

امال بدموع : بعد شر عنووو ابعد عني بقا انت عايز ايه مني

الشخص : يكون بينك وبينو مسافه علشان حبيبك ميموتش في عز شبابو

الشخص قفل تلفون وآمال قعدت علي سرير وهي بتعيط وبعدين افتكرت كلام الشخص وطلعت البلكونه بدأت تبص علي عماره عماره وبعدين بصت علي عربية اركان وبعدين نزلت بسرعه لي اركان هي وحنين وركبو العربيه

امال : مشيني من هنا بسرررررعه يلا

اركان بستغراب : مالك

امال بدموع : مشيني

اركان اتحرك بلعربيه وهو مش فاهم حاجه ..
______________________________________
❤️عند تالا ❤️

بعتت رساله لي معتز

تالا : جهزت كل حاجه

معتز : كلو تمام

تالا كتبت : احم اخبارك ايه

معتز ابتسم وبعدين كتب : تمام وانتي

تالا : الحمدالله

معتز : تالا ممكن تلبسي انهارده فستان لونو ازرق

تالا : لونك مفضل

معتز : وعرفتي ازاي

تالا بتوتر : بلقيك بتلبسو كتير هروح بقا علشان اجهز سلام

معتز بأبتسامه : ماشي سلام

تالا قامت وراحت لي مريم

تالا : كل حاجه جهزت

مريم : كوويس اوي كدا وخلاص فاضل تكه ونخلص من مصطفي

تالا بتفكير : وحسين

مريم : حسين منعرفش هو هيعمل ايه للاسف

تالا بضيق : ليه كلو قلب فوق دماغ اركان كدا

مريم بأبتسامه : علشان هو محبوب وبعدين ياستي احنا جمبو وهنحميه دايما

تالا : عندك حق

مريم بدأت تفكر وهي قلقانه علي اركان
_____________________________________
❤️في عربية اركان ❤️

اركان : هنروح المول تشترو فساتين

حنين بسخرية : مش عيب عليك تكون من اكبر مصممين الازياء وتخلينا نشتري من برا

اركان بضحك : لا ياحبيبتي دول من تصميماتي

حنين : اممم إذ كان كدا ماشي

اركان بص علي امال لقها سرحانه

اركان : امال

امال : مفيش

اركان : قولي مالك باين عليكي

امال بحزن : اتصل عليا تاني شكلو بيراقبنا وبيقول هيقتلك لو انا قربت منك تاني

اركان بغضب : مين ده علشان يقول تقربي مني ولالا

امال : ممكن تهده

اركان حس انو لازم يهده علشان امال وانو يفكر بعقل

اركان : طيب انسي ومتخافيش عليا ابدا

امال بحزن : حاضر

اركان : هتضحكي ولا ابوسك

امال بسرعه : لا طبعا هضحك اهو

اركان بضحك : برااافو

اركان وصل المول ونزل هو وآمال وحنين ودخلو المول وآمال قرارت تنسه المكالمات الي بتجلها وبدأت تلف في مول

امال : انت هتلبس كرفتا لونها ايه

اركان بضحك :افرض انا مش عايز البس بدله

امال بحماس : احسن بردو انا هلبسك بمزاجي اوك تعال يلا

امال مسكت ايد اركان ودخلو محل رجالي وحنين كانت بتبص علي الفساتين بحيره لقت الي بيوشوشها في ودنها وهي اترعبت

اساف بهمس : مش هتختاريلي لبسي انا كمان

حنين بصتلو بضيق : حضتني

اساف : عادي جدا يلا قدامك 5 دقائق تشوفيلي لبس واه وعنديش حريم بتلبس قصير تمام

حنين بصدمه : حريم

اساف بابتسامه : ايوا

حنين : تمام هتلبس زاي اركان بجد بيبقا شكلكم حلو ومميز

اساف : امم طيب

حنين : تعال معايا يلا

اساف : مش هتمسكي ايدي

حنين بضحك : ياعم تعال

حنين مسكت ايد اساف ودخلو المحل وفضلو يختارو سوا وهما مبسوطين ...

(ياحرام ميعرفوش أن ياسمين هتنكد علي امهم😂😂😂💔)
______________________________________
❤️في المسااااء❤️
❤️عند معتز❤️

كان عامل الحفله في جنينة القصر بتاعتو وكان صحافه كتير وناس اكتر ومصطفي وبنتو كانو اول الحاضرين
❤️قدام القصر❤️

حسين وبنتو وضحي وصلو وضحي كانت واثقه جدا من نفسها وحسين كان جاي من دعوه ومعتز مكنش يعرف انو جاي دخلو الحفله بثقه ومعتز شافهم مكنش عندو حل غير أنو يروح يسلم عليهم

معتز ببرود : اهلا

حسين بثقه : اهلا بيك

معتز : مش تعرفنا

حسين : شروق بنتي وضحي صحبتها

معتز بشك : اه اهلا

ضحي بثقه : اهلا بحضرتك

مصطفي كان واقف بعيد ومتابع المشهد ده
روضه : بابا هما ايه الي جبهم

مصطفي : معرفش بس هنعرف

روضه : قلبي مش مطمن

مصطفي : ولا انا

❤️برا القصر❤️

وصل عربية اساف وكان معه حنين وتالا وبعد دقيقه وصل اركان ومعه مريم وآمال

اساف وأركان كانو لبسين بدله لونها اسود وكانو شبه الفرسان

اساف : تصدق من كرفتا بكتير

اركان بضحك : تصدق انت الكوتشي الأبيض علي بدله احلا بكتير

اساف : والله انا حاسس ان احنا شبه الاطفال الصغيره الي بيلبسو زاي بعض

امال بضيق : مش عجبكم زوقي ولا ايه

اساف : لا يجنن هو احنا قولنا حاجه

اركان مسك ايد امال وبص علي مريم ومد ايدو التانيه ليها وهي ابتسم ومسكت ايدو امال كانت لبسه فستان اسود لامع 🖤ومنفوش وفرضه شعرها ولبسه كتشفي ابيض زاي اركان وكان شكلها حلو اوي أما مريم كانت لبسه فستان لونو احمر❤️ لامع وكان ضايق من الوسط ومنفوش من تحت

اساف مسك ايد حنين وغمزلها ومسك ايد تالا حنين كانت لبسه فستان لونو ابيض 🤍 وطويل وتالا كانت لابسه فستان ازرق 💙 وكانو شكلهم شبه الاميرات

اركان : جاهزين

امال : اكيد

اساف : يلا

دخلو السته معا بعض وخطفو انتباه وعيون الناس والصحافه دخلو وكان ليهم هيبه وثقتكم كانت ظاهره علي وشهم ومعتز ابتسم لما شافهم أما ضحي قرارت انها تخرب عليهم الحظه دي ومعتز كان متابع ضحي من ساعت ماجت وشك فيها زاد ضحي جت تقف قدامهم بس معتز مسك ايدها وخلها تبعد

ضحي : في اييييه

معتز بضيق : مفيش خليكي واقفه هنا

معتز قرب منهم وسلم عليهم واحد واحد وكانت تالا اخر واحده يسلم عليها مسك أيدها وخدها بيعيد عنهم

تالا : احم في ايه

معتز بحب : مفيش بس حبيت اخطفك علشان كل ناس بتبص عليكي

تالا بخجل : طيب عملت الي قولنالك عليه

معتز : كلو تمام بس حسين هنا وانا مش مطمن

تالا : كلو هينتهي دلوقتي

❤️عند اركان ❤️

اركان : مش شايف معتز كلمنا حلو

اساف : اه علشان انا معاك خاف مني اصلك هفق محدش بيحترمك

اركان : فكرني بعد ما الحفله تخلص اطلعك برا حياتي

اساف بابتسامه : عنيا

فاجأه نور القصر كلو انقطع والكل فتح الكشاف بتاعو

اركان : شوفت وشك

اساف : لا وحياتك دي وش الي جمبك انا علطول معاك في حفلاتك هي اول مره

امال : لا ده بسبب سفلتك وقلة ادبك

اساف بضيق : ياجماعه دي سفلتي انا وقلة ادبي انا انتو مالكم

امال : مهو صاحب ساحب بقا

اركان : شوفتتت محبتش حاجه من عندي

اساف : جوز بهايم هيتجوز بغضب

امال : انا بس لو كنت شيفاك كنت قتلك

اساف بسخرية : ياشيخه اتنيلي مشوفتيش لما دخلنا كل المزز كانت لابسه كعب عالي تحسسك أنها انثه وانتي دخللي بلكتشي انتي رايحه نادي يابت

امال زقت اركان من جمبها ومسكت شعر اساف مكنش شايفه كانت بتضرب وبس وفاجأه النور جاه والكل بص علي امال الي كنت راكبه علي ضهر اساف وماسكه راسو

اساف : انتي ايه الي ركبك فوقي كدا

امال نزلت بحرج : احم مكنتش شايفه

اساف بتمثيل : قلة ادبي بردو واضح واضح

اركان : انا هنا علفكره

اساف : احب ابشرك انك وهتجوز طفله

امال بضيق : هي حنين فين

اساف : اه صح راحت فين

ضحي كانت بتراقب كل ده من بعيد وفاجأه سمعو صوت جاي من القصر

اركان : صوت مين ده

الكل دخل القصر وسمعو وبدأو يسمعو الصريخ بيزيد

اساف : ده جاي من الاوضه الي فوق

طلعو الاوضه وفتحو الباب وكل صحافين كانو وراهم دخلو وشافو مصطفي بيحاول يعتدي علي مريم كل المصورين صوروه وأركان اساف لما شافو المنظر ده جريو علي مصطفي علشان يضربوه

اساف يغضب : اه ياحيوان ياكلب دي قد بنتك

مصطفي مكنش قادر يتكلم

اركان : والله ماهرحمك

وفي لحظه دي البوليس جاه ومعتز كان معاهم وابتسم لي مريم بخبث ومريم بصتلو بثقه

معتز : اهو ياحضرت الظابط قدام عينك كان عايز يغتصبها والصحافين يشهدو

مريم بدموع مزيفه : انا مش قادره اقف

اركان جري عليها وسندها

اركان : اهدي يامريم

الظابط : احكلنا ايه الي حصل بظبط

مريم بكذب : حد جاه قالي أن معتز عايزني فوق انا صراحه قولت عايزني في شغل وفعلا طلعت ونور اتقطع ولقيت الي بيدخلني الأوضه هنا و

مريم بدأت تعيط

معتز بخبث : اهدي يامريم اهدي

مريم كانت عايزه تضحك بس قدرت تمسك نفسها

اساف بغضب : انسان حقير

مصطفي كان مرمي في الارض وكان وشو كلو غرقان دم روضه جريت علي باباها وهي بتعيط اما حسين كان مبسوط اوي هو وبنتو

الظابط : اقبضو عليه

فعلا قبضو علي مصطفي والصحابه طلعو برا الاوضه ومعتز قفل الباب

مريم بسعاده : هيييييه وخلصنا منووووووووو وعملنالو احلا فضيحه

اساف وأركان وآمال بصو لبعض بصدمه وبعدين لقو تالا وحنين خارجين من الحمام

تالا بسعاده : لووووووووولي واخيرررررا

حنين بضحك : انا موت ضحكت بجد كان شكلو مسخره

معتز : اشكروني بقا

اساف : مالك ياخفه انتي وهي متفهمونا

مريم بضحك : طيب هقولكم الفلاش باك

مريم حكتلهم عن اتفاقو معا معتز

فلاش بالك ❤️
معتز كلم مصطفي وقالو انو موافق يأذي اركان وان حسن حل أنهم يخطفو حنين في الحفله ومحدش هياخد بالو وبعد مانور اتقطع مريم خدت حنين وطلعو فوق في الأوضه وفهمو حنين كل حاجه

حنين : مش معقول مش هقدر اعمل كدا اهلي لو شافو الاخبار دي علي تلفزيون هيجو يخدو امال ويخدوني وامال مش هتقدر تحقق حلمها

معتز : والحل

مريم : خلاص انا هبقا مكانك

تالا بصت لي مريم وابتسمت علشان اتأكدت ان مريم رجعت زاي زمان

معتز طلع من الاوضه وتصل بمصطفي

معتز : انا تيمتها وهي في الأوضه فوق تعال انت لوحدك خدها علشان محدش يحس

مصطفي بسعاده : ماشي جاي

مصطفي فعلا طلع الاوضه ونور كل ده كان مقطوع بس شغل كشاف وشاف حد نايم علي سرير قرب من مريم وجاي يشلها هي فتحت عنيها وفضلت ماسكه في مصطفي وهي بتصرخ

مصطفي : اخرسي هتفضحينا

مريم : انت الي هتفضح كنت عايز تفضح اركان اهو انت الي هتفضح دلوقتي ....

انتهاء فلاش باك ❤️

مريم : وهو ده الي حصل

اركان بص لي اساف وبعدين بصو لي مريم

اركان : طلع في حد بيحبني اكتر منك يااساف

مريم بابتسامه : طبعا أنا

اساف : شكرا بجد يامعتز

معتز بأبتسامه : علي ايه بس ده واجبي

معتز بص لي تالا وتالا ابتسمتلو

امال كانت سامعه كل ده وكانت مبسوطه

اساف : حضن جماعي ياجدعان بسرعه

اركان زق امال وخدها في حضنو

امال بابتسامه : بيقولك جماعي

اركان بضحك : مهو جماعي كل حاجه بس انتي في حضني

اساف : قولنا جماعي يامتخلف

اركان : لا معا نفسك

الكل ضحك وفاجأه الباب اتفتح ودخلت عليهم ضحي أساف اركان بصو ليها بصدمه

ضحي : وحشتوووني

اركان واساف من صدمه مقدروش يردو

ضحي بأبتسامه : مالكم

مريم : مين دي

ضحي بابتسامه : انا ضحي حبيبت اركان واساف

الكل بصلها بصدمه وأركان واساف بصو في الارض

امال : اه انتي الي اركان حكالي عنها طب جايه ليه

ضحي وهي بتقرب من أركان بطريقه مستفزه : علشان اركان حبيبي يشوف مين بيحبو ومين لا

اركان بصلها بغضب وقال : مش عايز اعرف فاهمه مش عايز

ضحي قربت من اساف : وانت يابيبي مش عايز تعرف

اساف مسك أيدها جامد : ابعدي عننا ومش عايزين نعرف منك حاجه

ضحي شالت أيدها وقالت بغضب : تمااام اوووي كدا اسمع ياكوكي

ضحي طلعت تلفونها وشغلت تسجيل وكلهم فضلو يسمعوه بتركيز

اساف : لازم اروح وراه بكرا اركان يبقا مصصمم ناجح وهنكسف من وراه كتير

ضحي : يعني هتضحك عليه

اساف بخبث : طبعا دا انا هقدملو حب واهتمام وحنان لغيت لما اخد منو كل كل حاجه

ضحي : ماشي ياحبيبي روح وراه ووقفو وفهمو انك سبتني

اساف : ده فعلا الي هيحصل حمار مفكر أن كل البنات هتحبو اهو خد علي دماغو

ضحي قفلت تسجيل

ضحي : بس ده الي حصل بس هو غدر بيا ويبني في الاخر وعلفكره الي قدامك ده عمرو ما حبك بلعكس بيحقد عليك

اركان بص لي اساف بصدمه

اركان : ايه ده

اساف : اسمعني

اركان بغضب : مش عايز اسمع منك حاجه

اساف بغضب : افهم ده

اركان : بسسسس انت طلعت ممثل كبير اوي

اركان مقدرش يستوعب الي حصل ونزل من الأوضه والكل جري وراه واساف نزل وراه

اساف : اركاااااااان

اركان وهو بينزل من علي سلم : مش عايز اسمك صووووتك

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent