رواية احببت زعيم المافيا الفصل الثامن 8 بقلم شروق أبو الخير

 رواية احببت زعيم المافيا الفصل الثامن 8 بقلم شروق أبو الخير

رواية احببت زعيم المافيا البارت الثامن 

رواية احببت زعيم المافيا الجزء الثامن 

رواية احببت زعيم المافيا الفصل الثامن 8 بقلم شروق أبو الخير


رواية احببت زعيم المافيا الحلقة الثامنة

البارت الثامن.
احببت زعيم المافيا ❤️.
بہقہلمہ شہرؤقہ آبہؤآلخہيہر.

كانت شروق ترجع الي الخلف خائفه منه ولكنه قاطعها بضمه لها دون عنف او غضب بحنان ودافء.
شروق تحاول الابتعاد عنه ولكنه ضمها اليه وكان يبكي.
شروق بصوت مهموس: ل ليث مالك.
ليث بحب: متبعديش عني ارجوكي انا عرفت غلطي وعرفت كل حاجه انا اسف.
شروق: ابعد لو سمحت.
ليث ابعدها عنه: ينفع ترجعي معايا.
شروق في نفسها: مين ده مستحيل يكون ليث يلي اعرفه.
ليث يمسك يدها: ونبدا صفحه جديده.
شروق بتحدي: موافقه بس عندي شروط.
ليث يرفع حاجبه: قولي.
شروق في نفسها هندمك يا ليث.
ليث: ها.
شروق: لو وافقت عليها اوك غير كده مستحيل ارجعلك.
ليث بتفكير: موافق قبل اي حاجه.
شروق بضحكه خبيثه: انو نبعد عن بعد ٣ شهور ونتخطب بعد اما اتخرج من الجامعه وممنوع تقربلي عادي ونتجوز بعدها ها قولت ايه.
ليث بغضب: نعم يا اختي.
شروق بتحدي: لسه في شروط تاني.
ليث بغضب مكتوب ويضع يده فوق الاخر: ايه هي.
شروق: اممم تتغير وتبقي دمك خفيف وعسول ورومانسي وتبقا احسن من كده وانك مش تضرب ولا تأذي حد تاني.
ليث: هحاول.
شروق: طيب اتفقنا يلا برا.
ليث بصدمه: نعم.
شروق: برا ايه لما اخلص جامعه ونبقا مخطوبين وكله رسمي.
ليث بغضب مكتوم: حاضر اما اشوف اخرتها.
شروق: واهم شرط عندي.
ليث ببرود: ايه هو انجزي.
شروق بتحدي: تسيب المافيا وتبقا انسان جديد.
ليث بصدمه وتفكير: اممم اوك.
شروق: استنا.
ليث بفرحه: نعم.
شروق: مفيش حد من تابعك يراقبني تاني.
ليث باقتضاب: اوك حاجه تاني.
شروق بطفوله: شوكولاته بليز.
ليث يضحك عليها: من عنيا.
شروق: يلا سلام 👋.
ليث بحب: باي.
في نفسه: اقسم بالله لحظة بالحظة معاكي 😏 هو انا هسيبك انتي ملك الليث وبس.
في نفس شروق: هوريك ياليث هستغل حبك ليا وهندمك علي كل حاجه عملتها معايا.
............................. ........
في مخبر المافيا.
الزعيم الكبير: ها عملت ايه.
مساعده: كله تمام وليث علي وصول.
الزعيم الكبير: تمام كله علي شغله.
مساعده بتردد: ب بس عماد.
الزعيم الكبير: مالو يعني.
المساعد: بعت فاكس انو ساب المخابرات.
الزعيم الكبير بغضب: اااااايهههههه.
المساعد بخوف: والله دا يلي حصل.
يجلس الزعيم ويشرب سيجاره كبيرة وكله شر: امممم يلي يطلع مننا يطلع بايه.
المساعد: بالموت.
الزعيم الكبير ببسمه: اممم لا لا دا مهما كان واحد منا عايز حاجه تخصه هو و ليث.
المساعد باستغراب: اشمعنا ليث.
الزعيم الكبير: هتعرف بس مش دلوقتي.
المساعد: اوك.
........................................
في مطعم فاخر.
عماد: ها مبسوطه.
نسرين: جدا جدا جدا.
عماد بملامح متغيرة: ماشي.
نسرين: مالك يا حبيبي زعلان ليه.
عماد بحزن: ليث مش كويس.
نسرين بحب: متخفش عليه أن شاء الله هيبقا كويس.
عماد بابتسامة: يارب.
نسرين بتردد: امم عماد.
عماد بذكاء: روحي يا حبيبتي.
نسرين باستغراب: ها ازاي هو انا نطقت.
عماد بضحك: انا وبلا فخر اعرف اقرا الافكار.
نسرين بضحكه جميله جذبت قلبه: حبيبي يا ناس.
عماد بحب: ق قولتي ايه.
نسرين باحراج: حم حم خلاص بقا.
عماد بضحك: بقولك ايه متيجي نتجوز حالا ههههه.
نسرين: بس ياااه.
عماد: هههههه بهزار يا حمدي ايه مش بتهزار هههه.
.......................................
بقلم شروق ابوالخير.
في صباح يوم جديد مشرق علي الجميع.
ذهبت شروق الي معهد الابحاث وقابلت نسرين وقصت لها ماحدث وكذلك نسرين وعرفوا انو ليث وعماد علي صله.
شروق بصدمه: ايه ازاي يعني ليث عاش كل ده.
نسرين: ايوا.
شروق بدموع: مش معقول.
نسرين بابتسامه: انتي وقعتي صح.
شروق تمسح دموعها مين دي انا لا طبعا فشرررر.
نسرين بضحك: هههههه باين اووي من الشوكولاته والعربيه هااا.
شروق: يلا يا بت علي المدرج.
نسرين بضحك: طب متزوقيش طيب.
فلاش بااااك.
استقظت شروق وجهزت للنزول.
زيدان: بدري يا اختي.
شروق: بس ياض.
زيدان: بت اتلمي انا اخوكي الكبير.
شروق بحب: بهزار يا حبيبي.
زيدان بضحك: براحتك هو انا عندي كام اخت.
شروق بفخر: اناااا.
زيدان بضحك: حوش التواضع.
شروق: باي هتاخر.
زيدان: باي يا حبيبتي انا هتاخر في الشغل.
شروق: اوك سلاموز.
نزلت واتفجات باليث وكان لابس كاجول وشكله وسيم وشيك جدا ومعه عربيه فاخرة و متزينه وداخلها بوكس كبير جدا في كل انواع الشوكولاته يلي في العالم.
ليث بحب: صباح النور علي حبيبتي.
شروق بصدمه: ا ايه كل ده.
ليث بضحك ويمسك يدها: رومانسي ولا ايه 😂.
شروق بضحكه جنان: جدا جدا.
ركبت معه واخذت الشوكولاته وتاكل منها كالاطفال وبهدلت نفسها.
ليث يضحك: هههه مش قادر ههههه.
شروق بعبوس: بتضحك علي ايه.
ليث يمسح وجهها: علي حبيبي بصي ووراها نفسها في المرايا.
شروق بضحكه: هههه لا مش انا دا بتاع المرايات والله.
ليث: مانا عارف.
اوصلها ليث ونزلت وقابلت نسرين.
بااااااك
في المدرج.
بقلم شروق ابوالخير.
شروق: هو مين هيداخل.
نسرين: مش عارفه المفروض دكتور يشرح ودكتور يشرف.
داخلا الاستاذان.
شروق و نسرين: انت.
عماد بضحك مكتوم: في حاجه.
ليث بخبث وينظر الي شروق: ممكن.
شروق ونسرين بيبصوا لبعض في صدمه واعدوه.
الطلاب: هنعمل اى.
ليث بجديه: هنتقسم اربع مجموعات لعمل الابحاث.
طالبه بدلع: يا سلام لو ابقي مع حضرتك.
طالبه اخرة: اكيد هننجح.
شروق نهضت وبصوت عارم: اخرسي انتي وهي دا متجوز.
البنات: وانتي مالك.
كدت تتكلم ولكن قاطعها ليث: دي مراتي يا حلوة انتي وهي اتلموا وايلا برا وترجعوا بلادكم فاهمين الكلام للكل.
الطلاب بخوف: حاضر.
عماد بدا يشرح وعينه علي نسرين وليث يشرف ووقف بجانب شروق التي ابتسمت في نفسها كان عماد يشرح وشروق احست بدورا كبير وتغضت عنه ولكن ازداد وامسك راسها بتعب لاحظه ليث اقتراب منها بخوف: شروق انتي كويسه.
شروق بتعب تحاول اخفائه: اه متخفش.
ليث بصوت جمهوري: الوقت انتهاء تقدروا تمشوا.
عماد ببسمه علي صديقه: احم يلا نكمل بكره.
خرجوا الطلاب ماعدا الاربعه.
ليث: كذبتي ليه انتي مش كويسه.
شروق: لا ك كويسه سلام.
امسك يدها وقربها اليه: بتضحكي عليا.
عماد: اجيب اتنين ليمون 🍋.
نسرين بضحك: قول شجرة 🌲ليمون 🍋.
ليث بغضب: بس انتم الاتنين.
نسرين مسك ايد عماد: هو هيتحاول ولا ايه 😂.
عماد بضحك: انتي شوفتي حاجه يا اختي.
بقلم شروق ابوالخير.
ليث: واحد اتنين تلاته.
نسرين: هو بيعد ليه.
عماد ركض الي الخارج: اجري يا حبيبتي دا هيولع فينا اجري.
طلعت تجري هي الاخرة: اخص واطي.
ليث بحب: ها قولي مالك بقي.
شروق: مفيش جعانه وجالي هبوط في حاجه دي.
ليث: طب تعالي.
شروق: علي فين.
ليث بحب: هنتغدا وناخد الاتنين المعفنين يلي برا معانا.
عماد ينظر من الشباك: تشكر يا باشا 😂.
ليث حدف الكتب في وشه: اااااه واشي واشي.
ليث ببرود: احسن.
طلعوا الاربعه مع بعض الي مطعم وكانت المفاجأة الكبري..........
بہقہلمہ شہرؤقہ آبہؤآلخہيہر.
علق ب 10 كومنت راعمل متابعة للحلقات القادمة كلها نار 🔥 عاوزة 1000 كومنت 🥰

1/ ياتري يلي خطفوهم هيعملوا معهم ايه.
2/ ليث هيموت مين وشروق بتنصدم.
3/ افتراق عماد ونسرين.
4/ حب و انتقام لليث.
بعض من الحلقه القادمه.
كان يجلس امام قبرها بحزن.

كانت تعيش بلا روح.

موت ابن ليث امام عينه.

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent