رواية أنت طريقي الفصل السادس 6 بقلم ياسمينا

 رواية أنت طريقي الفصل السادس 6 بقلم ياسمينا

رواية أنت طريقي الجزء السادس 

رواية أنت طريقي البارت السادس 

رواية أنت طريقي الفصل السادس 6 بقلم ياسمينا


رواية أنت طريقي الحلقة السادسة

روايه / انت طريقي ❤️
❤️بقلم / ياسمينا ❤️
❤️الفصل السادس ❤️

امال بصت لي اركان بصدمه وهو حضنها وعدسات الكاميرا عماله تصور حست نفسها عروسه بين ايديه وبيلعب بيها

❤️عند شروق ❤️

شروق بدموع : بابا شووووف خلاص هيتجوز

حسين بغموض : مش هيلحق

شروق : بجد

حسين : مفكر نفسو كدا كسب عليا مستحيل

حسين بص لي مصطفي وبعدين قرب منو

حسين بسخرية : حاسس انك خسرت صح

مصطفي : مانت خسرت

حسين : لا طبعا احنا لسا في الاول

شروق : بابا هو انت هتأذيه

روضه : وانت يابابا

مصطفي : يلا ياروضه

روضه بضيق : تمام يابابا بس بجد لو انتو اذتوه مش هيحصل طيب

شروق : بظبط كدا انا بحبو

روضه : ممكن تأذو البنت دي بس اركان لا

مصطفي وحسين بصو لبعض بخبث

❤️عند امال❤️
نزلت من مسرح من غير ماحد ياخد بالو وأركان كان وراها

اركان : امال اسمعي

امال بزعيق : ابعد عني

امال خرجت برا مكان كلو

اركان : طب استني هتخرجي بلفستان

امال وقفت وقالت : خايف علي فستانك

اركان : ابدا والله انتي اهم

امال : يبقا سبني اجري

امال جريت من قدامو وهو جري وراها

اركان : يابنت المجنونه الناس هتقول علينا ايه خطفك وبجري وراكي

امال بغضب : متكلمنيش

امال كانت بتجري في شارع والناس كانو مستغربين من شكلها

اركان : عجبك كدا

امال بضيق : انا تعبت من الجري استنا ارتاح شويه وبعدين نجري تاني

اركان بضحك : يخربيتك هتجننيني

امال بضيق : فهمني ايه الي عملتو ده هو انا لعبه في ايدك

اركان : بصي مش هقولك اني ذكي وكنت مرتب للحظه دي بس بجد ملقتش غير الحل ده علشان ابعدهم عني

امال بضيق : معنديش أهل انا هيقولو ايه عني لما يشوفوني في تلفزيون كدا والاخبار في كل مكان

اركان بضيق : قولي انك خايفه ان عمر ده يضايق

امال كانت هتضحك بس هحاولت تمسك نفسها وقالت : طبعا مش حبيبي

اركان بضيق : حبتيه امتا

امال بخبث : يااااه اقولك ايه علي جمالو وحلاوتو وطعمتو اقولك ايه علي دمو العسل ولا اقولك ايه علي عينو البني الي شبه عنيا وياه لما يقولي ياحبيبتي

اركان حط ايدو علي بوقها وهي بصتلو بصدمه

اركان بغضب : بيقولك ياايه وازاي تسبيه يقولك كدا ردي

امال شورت علي ايدو الي علي بوقها اركان شال ايدو

اركان بغضب : انطقي

امال : مهو انا بقولو كمان ياحبيبي

اركان مبقاش قادر يمسك اعصابو وآمال خافت منو اوي

امال بخوف : انت هتتحول خلاص ونبي مش تتعصب انا بحب اركان الي دمو خفيف

اركان بصلها وملامح وشو اتغيرت وابتسم

اركان : بتحبي ايه

امال بابتسامه : اركان الي دمو خفيف

اركان : وهو والله بيعشق امك

امال بخجل : احم

اركان : احم

امال : احمممم احممم

اركان : احممم احممم

امال بضيق : اركاااان

اركان بحب : قلبو

امال بضحك : قلبك

اركان بضحك : اوبا ضحكت يعني قلبها مال وخلاص الفرق مابنا اتشال

امال بخبث : الفرق ده الي هو عمر

اركان بغضب : امااال

امال بضحك : اركاااااان

اركان بضيق : يلا قدامي ياهانم

امال بأبتسامه : ماشي

امال مشيت وناس كانو بيبصلها بستغراب وبذات الشباب كانو بيبصو علي جمالها اركان قرب منها ومسك أيدها وبصلهم بغضب

اركان بضيق : عجبك كدا

امال بضحك : وانا مالي

اركان : شوفي بيبوصولك ازاي

امال : طيب يلا هاتلنا تاكسي

اركان بضيق : اكون عندي عربيه واركب تاكسي خطوتين وهنوصل لمكان الدفليه

امال : اه طيب ويلا وصلني بيتي وسيب ايدي

اركان : في احلامك

امال بصتلو بغيظ وسكتت ..
______________________________________
❤️عند اساف ❤️

اساف : تالا شايفه البت المزه دي

تالا بغضب : ده وقتو مريم منهاره ومشيت وهي بتعيط

اساف : طيب روحي زاي العسل كدا ظبطيلي معا البت دي

تالا : اساف هو انت مش بتحب مريم

اساف : مين قال كدا انا بحبها بس هي مش عايزه تفهم أن اركان ولا هيحبها ولا هيحب غيرها

تالا : يعني هو مش بيحب امال

اساف : هو بيرتحلها جدااا وده كان باين بس هو ميقدرش يحب

تالا : طب ليه قولي

اساف بضيق : دي اسرار

تالا : اسرار علينا احنا

اساف : ايوا وفكك مني بقا

اساف سبها وطلع من المكان كلو وهو مضايق ووقف قدام عربيتو وفتكر الي حصل من 5 سنين

❤️فلاش باك❤️
اركان كان لسا بيبدأ مشوارو واساف كان جمبو دايما وقرارو يسافرو علشان اركان ياخد كورس في تصميمات الازياء واساف كان دايما جمبو وهما
❤️في طياره ❤️
اركان كان قاعد بعيد عن اساف شويه وبعدين جاه قعدت جمبو بنت اعجبت جدا بشكلو وهو مكنش مركز معاها بدات تفتح معه حوار

البنت : انا اسمي ساره

اركان : وانا اركان

البنت : واو اسمك مختلف وحلو

اركان : مرسي

البنت : وانت رايح باريس ليه

اركان في سرو : لا دانتي رغايه انا اجبلك اساف هيفرح اوي بيكي

اركان : احم لحظه بس

اركان قام وراح لي اساف

اركان : قوم اقعد مكاني

اساف : ليه

اركان : في حتتة بت مزه قاعده هناك

اساف بص علي بنت ولقها فعلا جميله

اساف : اشطا هروح

اساف راح قعد مكان اركان وأركان قعد مكانو وجت بنت قعدت جمبو وكانت محجبه ولبسها طويل اوي لبسها وأخلاقها وخجلها شدوه ليها

البنت بهدوء : احم لوسمحت انا اول مره اسافر مفروض اعمل ايه

اركان بهدوء : مفيش تقعدي وبس

البنت ابتسمت ابتسامه خفيفه وقعدت

اركان : احم اسمي اركان

البنت : وانا اسمي ضحي

اركان : عندك كام سنه

البنت : 25 سنه

اركان سكت بس طول الطريق كان عمال يبص عليها ووصلو باريس ومكنش قادر ينسه شكل ضحي

اساف : مالك

اركان : شكلي بحب

اساف بضحك : ومين بقا دي

اركان : مش عارف

اساف ضحك وقال : ماشي ياعم الحبيب أما نشوف

عده سنه عليهم وأركان كان طول الوقت بيدور علي ضحي ومش لقيها خالص وفي مره اساف قرار ينزل البحر الفجر وصحي الفجر وفيلا بتاعتهم كانت قدام البحر نزل البحر وفضل يعوم وبعد 5 دقايق لقه بنت قاعده قدام الشط قرب من شط لقها بنت محجبه ومسكه كاميرا ويتصور البحر اساف طلع من البحر وقرب منها

اساف : انتي بتصوريني

ضحي : لا والله كل الصور الي أخدها انت مش فيها

اساف ابتسم علي هدوئها وصوتها الي سحرو

اساف : انا اسمي اساف

ضحي : وانا اسمي ضحي

اساف قرب منها وقعد جمبها

اساف : تعرفي انك مختلفه عن اي بنت هنا

ضحي بأبتسامه : ربنا يهديهم

اساف فضل باصص ليها اول مره يشوف بنت كدا بنت هاديه مش حاطه مكياج لبسها مستور قعدو يتكلمو لغيت لما شمس طلعت وضحي مشيت علي بتتها واساف حس بأحساس غريب اول مره يحسو عده اسبوعين وكل يوم كان اساف يخرج يعوم في البحر الفجر وضحي تكون موجوده ويفضلو يتكلمو لغيت لما اساف فعلا أتأكد انو بيحبها وهي كانت حاسه بردو نفس الاحساس وفي مره اساف كان تعبان ومقدرش يصحه علشان ينزل البحر زاي كل يوم وضحي قلقت وقرارت أنها تروحلو البيت وفعلا راحت الفيلا بتعتو وخبطت علي الباب وفتحلها اركان اركان مكنش مصدق انو شافها حس أن قلبو بيدق جامد وسعتها اتأكدت انو بيحبها

اركان : ضحي

ضحي بتوتر : احم مش حضرتك الي قبتلك في طياره

اركان : اه كنتي جايه ليه

ضحي محبتش تقولو السبب وبعدين قالت : اتلخبط بين بيوت مش اكتر

اركان بأبتسامه : ولا يهمك

ضحي مشيت بس اركان عرف بيتها وطول الوقت كان بيحاول يقرب منها وفعلا بقو صحاب جدا بس اساف مكنش يعرف وضحي مكنتش بتقولو اصلا وعده سنه عليهم وأركان أتأكد فعلا انو بيحب ضحي وانو لازم بعترفلها واساف في لحظه دي كان مقرر انو كمان لازم يعترفلها

اركان عزم ضحي في كافيه وكان الكافيه فاضي

ضحي : ها ياسيدي جيبنا هنا ليه

اركان بهدوء : جيبك هنا علشان عايز اعترفلك بحاجه

ضحي بضحك : واوو وايه هي الحاجه بقا

اركان بحب : ضحي انا بحبك

ضحي بصتلو بصدمه وبعدين قالت بغضب : بس انا مش بحبك علفكره انا واساف بنحب بعض

اركان بصدمه : اساف

ضحي بضيق : ايوا اساف

اركان : لحظه بس انا مش فاهم حاجه انتي تعرفي اساف منين

ضحي بغضب : من سنه تقريبا وانا بحبو

اركان بغضب : ليه مقولتيش انك تعرفيه

ضحي : حسيت انها حاجه ملهاش لزمه

اركان بص قدامو لقه اساف واقف ومتابع المشهد اركان حس أن قلبو موجوع اول مره يتحط في موقف زاي ده اه حبها بس مكنش متوقع انو هيحب واحده صحبو بيحبها

ضحي شافت اساف جريت عليه

ضحي : أساف مش انت بتحبني

اساف بص لي اركان لقه قعد علي كرسي وباصص في الارض اساف قرب منو وشاف دموع صحبو ولي اول مره

اساف : اركان

اركان بجمود : اساف فكك من الي سمعتو انت بتحبها وهي بتحبك خليك جمبها انا نازل مصر وهبعد خالص

ضحي : بظبط ده الي مفروض يحصل

اساف بصلها بغضب وفتكر كلام صحبو عنها وقد ايه بيحبها

اركان : اسمع الكلام هي بتحبك انت انساني

اركان خرج من الكافيه كلو وراح الفيلا ولم هدومو وراح المطار وحجز علي أول طياره رايحه مصر قعد في المطار ومبقاش قادر يفكر خسر صحبو وخسر حبو بعد ساعه بظبط ركب الطياره ومكنش حاسس بأي حاجه كل الي حاسس بيه أن قلبو بيوجعو بس غمض عينو وبعد دقيقه لقه حد مسك ايدو فتح عينو وبص جمبو لقه اساف

اساف بدموع : عايز تسبني يصحبي طب انا ليا مين غيرك

اركان بهدوء : هتقدر تكمل معايا بعد الي حصل

اساف : طبعا أنا مستحيل اسيبك

اركان : وضحي

اساف : تغور

اركان : وقلبك الي بيحبها

اساف : هخلعو واطلعو منها

اركان بحزن : مش هينفع

اساف بغضب : مهو انا مش هسيبك تسبني علشان واحده تعرف انت اهم حد في حياتي اخويا صحبي وابويا وابني

اركان : وانت اهم حاجه في حياتي

اساف بأبتسامه : يبقا ننسا الي حصل

اركان بحزن : مش بسهوله دي

اساف بضيق : بقولك ايه بلا قرف ايه حتت بت مش هتعرف تنساها ياعم فكك المهم انا وانت سوا

اركان بمرح : هو انت انحرفت

اساف بضحك : ليه

اركان : جاي كدا وماسك ايديا وبتعيط اسرجل ياض

اساف بضحك : حبيبي ياكوكي

اركان بضيق : كوكي

اساف بضحك : خلاص ياعم مهو اعمل ايه اسمك الواحد مبيعرفش يدلعو

اركان : تعرف يااساف انا مش هحب تاني لأن الحب ضعف بيضعفك اوووي انا هكمل في شغلي وهنجح وعمري ماهحب ولو انت بتحب ضحي روحلها صدقني مش هزعل

اساف : تعرف المشمش

اركان : اه

اساف : في مشمش أن شاء الله لو سبتك

اركان ابتسم وحمد ربنا انو صاحب حقيقي

اساف افتكر قال ايه لي ضحي قبل ما يجي لصحبو

ضحي : عاوز تسبني علشان صحبك

اساف : ده عمري كلو ايه عايزني اخسر عمري طب ليه

ضحي بغضب : هو الي غلطانه

اساف : اوعي تقول الكلام ده علي حد حبك من قلبو

ضحي بزعيق : مانا حبيتك من قلبي

اساف : الصداقه عندي اهم مليون مره من الحب مش هقدر اصلا اسيبو

ضحي : انت عمرك ماحبتني

اساف : بلعكس يمكن انتي اكتر واحده حبتها في حياتي بس اركان حياتي وصاحب عمري وسوري بقا الصداقه هي الي فااازت

اساف مشي وساب ضحي الي كانت هتموت من الغضب

❤️انتهاء فلاش باك ❤️

اساف ركب عربيتو وتصل بصاحب عمرو

اساف : انت فين

اركان : بوصل امال

اساف : اممم يابختو ياعم

اركان : عايز ايه

اساف : وحشتني

اركان فهم انو افتكر الماضي ولما بيفتكرو بيخاف اركان يسبو

اركان : طب ليه تفتكر الماضي فهمني

اساف بحزن : ده مش سيبني

اركان : وحشتك

اساف : ابداااا

اركان : طب مالك

اساف بضيق : مش مرتاح

اركان بهمس : اساف

اساف : موطي صوتك ليه

اركان : علشان امال مش تسمعني بص تعال علي العنوان .... حابب اضايق امال شويه

اساف : اشطا

اساف قفل معا اركان وراح علي العنوان الي قالو عليه

أما اركان وقف قدام العماره

اركان بتعب مزيف : امال

امال بصتلو بخوف : مالك

اركان حط ايدو علي قلبو وقال : قلبي مش قادر

امال بخوف : مالو في ايه

اركان بكدب : اصلي عندي القلب وشكلي هموت

امال بدموع : القلب طب تعال نروح مستشفي

اركان : لا مش قادر خلاص هموت

امال بغضب : بعد شر عنك

اركان : طب انتي بتعيطي ليه

امال بتوتر : تعال اطلع معايا فوق ونجيب الدكتور

اركان بسعاده : ياريت يلا

امال : هااا

اركان بتمثيل : لا قصدي يعني هموت من تعبت مش قادر اروح المسشفي اسنديني بقا ياعسل

امال نزلت من العربيه وسندت اركان وأركان كان مستمتع اوووي وركبو الاسنسير

اركان : تعرفي فيلم شفيقه وتيمور

امال : اه

اركان بخبث : تعرفي بقا المشهد بتاع الانسنسير

امال زقت اركان ووقعتو في الارض

اركان بضحك : مالك

امال بغضب : انت مش هتبطل قلة الأدب دي

اركان : مهي في دمي اعملك ايه يلا اسنديني بدل مااموت هنا

امال قربت منو وسندتو تاني بضيق

اركان بخبث : تعرفي أنها كانت احسن مشهد في الفيلم

امال بغضب : وربي لو ماسكت هلم عليك العماره كلها

اركان بضحك : طيب

امال وأركان طلعو من الاسنسير وخبطت علي الباب وحنين فتحتلهم

حنين : اوباااا اركان عندنا هنا مش مصدقه

امال : اسنديه ياختي تعبان

اركان بخبث : سوري بس انا مبحبش حد يسندني ولا بحضني غير امال

امال بصدمه : يلهوي سؤال بس هتموت لو بقيت محترم

اركان : وسعيلي كدا بس عايز ادخل ارتاح جوا

اركان دخل وقعد علي كنبا وشغل التلفزيون

امال بغضب : بيت ابوه ده

حنين بضحك : دمو شربات

امال : انا داخله اغير الفستان ده

امال دخلت الأوضه وباب الشقه خبط تاني وحنين راحت تفتح لقتو اساف

حنين : واووو هما الحلويات جاين عندنا انهارده ولا ايه

اساف بغرور : طبعا قصدك عليا

حنين بتوتر : انت مين

اساف غمزلها : انا الي قلبك دق ليه تلات دقات اول ماشوفتيه

حنين بصتلو بضيق وجايه تقفل الباب في وشو بس هو فتحو بأيدو ودخل

حنين بغضب : انت مجنونه ازاي تدخل كدا

اساف : مش هعقبك علي كلامك دلوقتي

اساف دخل وقعد جمب اركان

اركان : ده صحبي

حنين : اممم طيب تحبو تشربو ايه

اساف : وسكي

حنين بصدمه : خمرررره

اساف بخبث : ايوا علشان اليله تبقا حلوه

اركان بهمس : فضحتني

اساف : خلاص هاتي اي حاجه يلا انجري

اركان : يلا بينا نمشي

اساف بضحك : ياعم بهزر معا المزه

حنين دخلت المطبخ وهي بتضحك وآمال دخلتها مطبخ

حنين : مين القمر الي برا ده

امال : ده اساف صحبو

حنين بحب : اساااف اممممم

امال بضحك : مالك اتجننتي

حنين : عسول اوي ودمو خفيف كدا هو متجوز

امال : علي حسب علمي لا

حنين بسعاده : حلو

امال : بس بتاع بنات وصايع وضايع

حنين : عادي نعدلو ونظبطو

حنين وآمال طلعو الصاله

امال : بقت كويس

اركان بحب : اه اووي

اساف : اسم الجميل ايه

حنين : اسمي حنين

اساف : حنييين حنيييين حنيييين انا دايبه فيك حنين

امال بغضب : ماتلم نفسك

اساف بضيق : هو انا بكلمك لمهاااااا ياعم مش عارف مركزه معايا ليه

اركان بضحك : المهااا

امال : يلا برا انتو الاتنين

اركان : تؤ تؤ

اساف : انا جبتلك حتى فيلم إنما ايه عظمه

اركان : يلا شغلو

امال راحت قعدت جمب حنين بغضب
______________________________________
❤️عند مريم ❤️

مريم كانت عماله تكسر كل حاجه في البيت بغضب وتالا كانت معاها

تالا : مريم اهدي

مريم بدموع : هو حمار مش فاهم اني بحبو

تالا بحزن : ممكن ميبقاش حب

مريم بدموع : ياريت والله ياريت ميبقاش حب

تالا خدت مريم في حضنها : صدقيني ده مش حب بصي يامريم أنتي معا اركان من زمان اوي بحسو ابنك بتحبيه جدا

مريم بتفكير : معقول

تالا : ايوا وعلشان عمرو ماشاف غيرك ف بتحسي بغيره لما تشوفيه معا امال

مريم : يعني أنا لو حبيت حد غيرو ممكن اسيب اركان

تالا : لا ابدا حتي لما تحسي انك بتحبي هتحسي بردو نفس الاحساس ده معا اركان مش هيتغير

مريم : طب ازاي

تالا : مانا قولتلك انتي بتحبيه كا ابنك كا اخوكي اول ما صاحب حد صاحبك انتي واي حاجه بتحصلو بيجي عليكي ويحكيلك انتي لوحدك

نور : ياريت يبقا كدا بجد علشان انا مش قادره علي الوجع ده

تالا بثقه : الايام هتثبتلك

مريم مسكت تلفونها ونشرت علي صفحتها صورة لي امال وأركان وكتبت عليها
( الف مبروك لي ابني واخويا وصحبي اخترت صح ويارب تعيش في سعاده معاه امال يارب وان شاء الله اول طفله ليكو اسمها مريم😂😍❤️❤️)

تالا : ايوا كدا شاطره

مريم براحه : انا مرتاحه كدا شكرا بجد ياتالا

تالا : بس يابت احنا صحاب

مريم بخبث : طب معتز

تالا بضيق : مالو

مريم : بتحبيه

تالا : جدا بس هو بيكرهني

مريم : علشان اركان

تالا : بظبط

مريم بضحك : طيب انا عرفت انو بيدرب في النادي ..... عايزكي بقا توقعيه

تالا : اتجننتي صح

مريم : انتي هتقدري صدقيني هتخلي اركان ومعتر صحاب

تالا بتفكير : اممم تصدقي فكره

مريم : تعالي بقا اقولك تعملي ايه .....
______________________________________
❤️قدام عمارة امال❤️

كان فيه عربيه كبيره اوي وكان كلها رجاله باين عليهم انهم بودي جارد واحد منهم كان بيتكلم في
تلفون

الشخص : وصلنا ياباشا

مصطفي : تمام بس يبقا قرصت ودن مش اكتر

الشخص : حاضر ياباشا تأمر

الشخص قفل التلفون وطلع هو وباقي بودي جارد

❤️عند امال❤️

امال : مش هتمشو

اركان : تؤ تؤ لسا تعبان

اساف : ولو مش تعبان فيها ايه لما نقعد معاكو هااااا

امال : ليه يخويا شايفها سيبه ولا ايه

اساف : بيئه اوي

اركان بضحك : قلبت علي فرج

فاجأه الباب خبط وحنين راحت فتحت واول ماشافت البودي جارد حاولت تقفل الباب بس هما فتحوه ومسكو حنين وكتمو بوقها

اركان بغضب : انتو مين

امال بخوف : سبووها انتو عايزين ايه

الشخص زق حنين نحية امال وقفلو باب الشقه

اساف : حلو اوي شكلنا هنرجع لشقاوه تاني

اركان : مين دول

اساف بسخرية : انا اعرف منين

اركان : خدي حنين ودخلو جوا

الشخص : محدش هيدخل

البودي جارد بدأو يهجمو عليهم

اركان : مش عارف ليه حاسس اني هبقا كفته

اساف طلع المسدس الي كان في جيبو وبدأ يضرب الاول بأيدو وبعدين ضرب عليهم نار وواحد منهم طلع مسدسة وصوبه نحيه اركان

اساف بغضب : متفكرش حتي

اركان : اضرب عليهم نار ومتخفش عليا

الشخص ضرب نار علي اركان واساف وقف مصدوم

امال : اركاااان

البودي جارد طلعو بسرعه من العماره واساف جري وراهم

امال جريت علي اركان وسندتو قبل ما يقع

امال بخوف : اركان

اركان بوجع : متخفش

حنين : هتصل بلأسعاف

اركان : لا لا اتصلي بدكتور العيله وشوفي اساااف فين

اركان مقدرش يستحمل الوجع في فقد الواعي

امال بدموع : اسنديه معاياا

حنين وآمال سندو اركان وخلوه ينام علي سرير وآمال فتحت تلفونو وتصلت علي دكتور العيله وقالتلو العنوان

عند اساف كان ماشي وراهم بعربيتو كان بيضربو عليه نار بس هو كان زاي الاسد مش خايف المهم يجيب حق صحبو قدر بحركه ذكيه انو يوقف العربيه ونزل من عربيتو ومسك مسدسو وفضل يضرب نار عليهم كل واحد طلقه يااما في رجلو أو ايدو وقرب من واحد

اساف بغضب : مين الي بعتكم

الشخص : محدش

اساف حط المسدس وفي راسو : متاكده

الشخص بخوف : خلاص خلاص مصطفي باشا رجل الأعمال

اساف ساب الشخص بقرف وقال : والله لندمكم

اساف ركب عربيتو بسرعه ورجع بيت امال وفي خلال 5 دقايق وصل عند امال ولقه دكتور مختار تحت العماره

اساف : دكتور مختار مين الي اتصل عليك

مختار : معرفش بنت اتصلت عليا وقالت إن اركان خد طلقه في كتفو

اساف : طب يلا بسرعه

اساف ومختار طلعو لي شقه امال ومختار دخل الاوضه وبدأ يشوف اركان

مختار : لازم يروح مستشفي

اساف : لا مستشفي لا

امال : ليه

اساف : بعدين هفهمك اعمل اي حاجه يادكتور وكلنا جمبك اهو

مختار : تمام هشوف

مختار فتح شنطتو وطلع منها كل حاجه محتاجها وبدأ يطلع الطلقه من كتف اركان واساف كان جمبو اركان وآمال وحنين كانو واقفين وآمال كانت قلقانه جدا عليه مختار قدر يطلع الطلقه وعقم الجرح

مختار : هو بقا كويس بس لازم تعملولو كمداد

اساف : تمام اتفضل يادكتور

مختار مشي وامال جهزت الكمداد وقربت من أركان وقعد جمبو علي سرير وبدأت تعملو كمداد وحنين قعدت علي كنبا بتعب وبعد دقيقه بظبط نامت واساف قعد جمب اركان من نحيه تانيه

اساف : اختك نامت

امال : اه تلقيها تعبانه

اساف : لو تحبي تروحي تنامي انتي كمان مش مشكله

امال : لالا لازم ابقا جمبو

اساف بخبث : ليه

امال : احم لازم اساعدو

اساف : تمام انا هنام

امال بصدمه : نعم

اساف بضحك : مش هينفع نمشي دلوقتي

امال بضيق : طيب بس تنام ايه اقعد معايا لغيت لما حرارتو تنزل

اساف : لا معا نفسك بقا

اساف نام علي سرير جمب اركان وآمال فضلت تعملو كمداد لغيت لما نزلت حرارتو ونامت غصب عنها وبعد ساعه بظبط اركان فتح عينو بتعب وبص جمبو لقه امال نايمه وبص نحيه تانيه اساف

اركان بتعب : اساااف

اساف بنوم : يخربيت اساف ولي جابو اساف

اساف قام وقال : ماتنام ياعم انت واخد طلقه

اركان بتعب : شوفت انا ليه بيحصلي كل ده علشان انت سافل وقليل الادب

اساف : لا بجد طب وانت مالك

اركان : مهو صاحب ساحب بقا

اساف بضحك : حبيبي

اركان بص علي امال : شوفت الملاك الي نايم ده

اساف : والله انا عيني علي الي نايم علي كنبا ده

اركان بضحك : طب اتلم

اساف حضن اركان : حبيبي لو كان حصلك حاجه كنت هموت

اركان بوجع : كتفي كتفييي يخربيتك

اساف : مش بعبرك عن حبي

اركان بضحك : عبر بس مش بشكل ده

اساف : طب اتخمد

اركان : وهنسيب امال كدا كدا رقبتها هتوجعها

اساف بخبث : عايزني اشلها يعني

اركان بغيره : لا طبعا

اساف : ولا انت هتعرف تشلها ف سبها كدا بقا

اركان بغيظ : تصبح علي خير

اساف : تصبح علي جنه ياحبي

اركان بضحك : وانا معاك لا مظنش

اساف نام وأركان فضل باصص علي امال لغيت لما نام
______________________________________
❤️في صباح يوم جديد ❤️
اركان وآمال وحنين واساف صحيو مخضوضين من صوت الباب الي بيخبط جامد حنين راحت تشوف مين من العين السحريه انصدمت لما شافت ماماتها وباباها واختها جريت علي اوضه

حنين : يلهووووي يلهووووي بابا وماما وشرين برا

اساف رجع نام تاني وقال : طيب ابقي أطفي نور

امال بخوف : ينهار اسود هنقولهم ايه

اركان : قوم يلي معندكش دم

اساف : ابقو قوموني لما ابوها يدخل علينا ويعملنا فضيحه

اركان : ابووو برودك

حنين : عندي فكره استخبو في دولاب

اركان : وأيدي

امال : اه صح ايدو

اركان : خايفه عليا يابيبي

امال بغضب : ده وقتو

حنين قربت من اساف وحاولت تقومو

اساف بضيق : خلاص هزفت اقوم

حنين فتحت الدولاب وشالت كل الهدوم الي كانت متعلقه

اساف بضيق : اخرتها استخبه في دولاب

اركان : اه شوفت

اساف دخل الدولاب هو وأركان وحنين قفلت دولاب

اركان بهمس : طبعا انت متعود علي مواقف دي

اساف بضحك : والله ما كنت بقوم حتي

حنين راحت فتحت الباب

سالم بغضب : كل ده علشان تفتحو

حنين : كنا نايمين

امال : ماما وحشتيني اوي

امال راحت حضنت ماماتها وسلمت علي باباها وعلي شرين وفاجأه سمعو صوت حاجه وقعت

سالم : صوت ده جاي منين

شرين : من الأوضه يابابا

سالم دخل الاوضه وآمال وحنين بصو لبعض بخوف ...
______________________________________
❤️في مطار القاهره ❤️
ضحي وصلت مصر ونزلت من الطياره بثقه وكان فيه عربيه مستنيها ركبت العربيه بكل ثقه وبصت قدمها لقت حسين

حسين بابتسامه : اهلا بيكي نورتي مصر

ضحي بأيتسامه : ده نورك

حسين بخبث : جاهزه للي جاي

ضحي : ايوا جاهزه ومن زمان كمان ...

يتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent