رواية احببت ذات النقاب الفصل السادس 6 بقلم سيمو اشرف

 رواية احببت ذات النقاب الفصل السادس 6 بقلم سيمو اشرف

رواية احببت ذات النقاب الجزء السادس 

رواية احببت ذات النقاب البارت السادس 

رواية احببت ذات النقاب الفصل السادس 6 بقلم سيمو اشرف


رواية احببت ذات النقاب الحلقة السادسة


عدي: اخص عليكي وانا ال جايبلك خبر حلو 
نور بلهفه: اي اي قول قول 
عدي: لا مش هقول 😜😜
نور: خلاص بقا يا دودي وحياتي قول 😒
عدي : يبنتي الناس لو سمعت دودي دي هيبتي هضيع 😒
نور بضحكه: خلاص بقا قول هاا 😂😂😂♥️
عدي: لا حول ولا قوه إلا بالله هقولك وامري لله 
انا جبتلك شغل 
نور بلهفه : وحياة امك 
عدي: لسانك يبنتي لسانك دا هيوديكي ورا الشمس 😒
نور: ان شالله ينفيني خالص برا المجره المهم قول والله 😶
عدي بضحكه: والله 😂😂
نور: وهشتغل فين بقا 😒
عدي: معانا ف الشركه 
نور: لا لا انا كدا هتغر بقا ومحدش يعرف يكلمني تاني 
عدي: حيلك حيلك انتي لسا هيتعملك انترڤيو زيك زي غيرك لو اتقبلتي تمام متقبلتيش حظك 🌚
نور: لا لا هتقبل ان شاء الله قول يارب 💛🧚🏻‍♀️
عدي بارهاق: يارب... قومي نامي بقا عشان تعرفي تصلي الفجر وتصحي بدري سليم مبيرحمش 😑
نور: لا انا نمت اصلا شايفني صاحيه انا فوق وبحلم اصلا 
عدي بضحك: البت اتهبلت ربنا يشفيكي يبنتي 
وقام ينام ونور كانت مبسوطه جدا وراحت تكلم اقرب واحده ليها وطبعا هي ديچا اخت سليم 
نور : هالووو 
ديچا: عاش من سمع صوتك يختي 
نور: طبعا امال اي لازم يعيش 
ديچا: اي الانشكاح دا كلو 
نور: اسكتي انا مبسوطه جدا جدا جدا 
ديچا: اي سر الفرحه دي كلها 
نور: هشتغل معاكي ف الشركه يا دودو 
ديچا بلهفه: احلفي 
نور: اهاا والله عدي ال قالي عندي انترڤيو بكرا ادعيلي اتقبل 
ديچا: لا هتتقبلي ان شاء الله انا هكلم سليم اقوله 
نور: لا متعمليش كدا انا عاوزه اوصل بمجهودي ممكن 
ديچا بابتسامة: ممكن طبعا ربنا معاكي يارب واخييرا نبقي مع بعض ف الشغل 
نور بفرحه: اه اخيرا 
ديچا: اول ما تيجي لازم اعرفك علي رؤي 
نور باستغراب: رؤي!! رؤي مين؟! انتي صاحبتي غيري ولا اي انطقي 😱😱😱
ديچا: اهدي يا ست غيروه رؤي دي سكرتيره سليم الشخصيه تبقي معاه ف كل حاجه اي مؤتمر كدا يعني بس اي حد مختلف عن ال ف الشركه كلهم 😍♥️
نور: مختلفه ازاي يعني 🙄
ديچا: اولا منتقبه اخدت الخطوه ال هنموت وناخدها انا وانتي ثانيا محترمه جدا مش بتتكلم مع شاب غير للضروروه مش زي المدلوقين ال عندنا ف الشركه ثالثا بقا ودا الاهم قريبه من ربنا جدا لو فرض اذن واحنا ف الشركه بتسيب ال ف ايدها وتقوم تصلي 
دا كلو عرفته عنها من يوم واحد 
نور باعجاب: ماشاء الله اللهم بارك انتي شوقتيني ان اشوفها 
ديچا بابتسامه: انا متاكده انك هتحبيها زي ما حبيتها 
نور: وهي دي متتحبش اشوفها بكرا ان شاء الله ادعيلي 
ديچا: ربنا معاكي يارب وتتقبلي انا هقفل بقا عشان بصحي بدري يلا تصبحي علي خير 
نور بتفكير: وانتي من اهل الخير 
وقفلو الخط وكل واحده بتفكر ف بكرا واي ال هيحصل ونور بتفكر يا ترا هتتقبل ولا لا ورؤي دي عامله اي وازاي هي نضيفه كدا 
وازاي سليم قبل يشغلها اسئله كتير كانت ف دماغها وبعدين استسلمت للنوم ونامت 
نرجع بقا لبطلتنا 
رؤي: يا بابا والله هو يوم واحد بس بعدين انت مربيني كويس جدا واعرف اخد بالي من نفسي كويس ولا انت مش واثق فيا 
عبدالرحمن: لا واثق طبعا امال سمحتلك بالشغل لي بس انا قلقان عليكي يبنتي 
رؤي قامت باسته من خده: متقلقش عليا بنتك بميت راجل ادعيلي بس عشان دا اخر اختبار ليا لو نجحت فيه هتثبت اساسي ف الشركه 
عبدالرحمن: ربنا معاكي يبنتي ويفرح قلبك ويجعل الشغل دا خير ليكي 
رؤي: يارب يا بابا يارب... انا هقوم بقا احضر حاجتي وادخل انام 
عبدالرحمن: ماشي يحبيبتي تصبحي على خير 
رؤي: وانت من اهل الخير 
دخلت رؤي حضرت حاجتها وظبطت المنبه وقعدت تفكر شويا ف بكرا وجه ف بالها صورة سليم سرحت شويا وبعدين استغفرت ربنا وقالت اذكار النوم ونامت 
صحت الفجر قامت صلت وفضلت صاحيه مجلهاش نوم استنت لحد الشروق وصلت الضحي وقامت تقرا الورد بتاعها لقت الصبح جه قامت لبست ودخلت باست مامتها وباباها وخدت شنطتها وطلعت علي الشركه لقت سليم لسا واصل 
سليم: رؤي اهلك وافقو طبعا 
رؤي: صباح النور يا بشمهندس 
سليم باحراج: صباح الخير 
رؤي: صباح النور... اه الحمدلله وافقو هنمشي دلوقت 
سليم: اه بس مستني عدي واخته لان دا اختبار ليها كمان وديچا بتجيب حاجه من فوق ونازله 
رؤي بلهفه: هي كويسه اصل رنيت عليها كتير امبارح مرتدش 
ديچا من وراها: اه يا ست كويسه واسفه ان قلقتك عليا بس الفون كان صامت وكنت مرهقه شويا الصبح معرفتش اجي... صباحك ورد 
رؤي سلمت عليها: صباحك فل 
سليم واقف مبتسم علي طيبة رؤي واخته ال بتاخد علي اي حد بسرعه : ها فقرة العشق الممنوع خلصت ولا اجيب اتنين لمون 
رؤي باحراج: لا شكرا 
ف الوقت دا وصل عدي ونور ال اول ما شافت ديچا راحت جري خادتها بالحضن 
نور: وحشتيني جداااا 
ديچا: انتي اكتر والله 
نور: اوعي تقولي ان دي رؤي 
ديچا بابتسامة: هي بعينها 
رؤي ببلاهه: انتي تعرفيني 
نور مدت ايدها تسلم عليها: انا نور اخت عدي ديچا حكتلي عنك كتير كنت متخيلاكي حاجه بس طلعتي اجمل بكتير
رؤى بأحراج: انتي ال عيونك جميله تسلمي 😍♥️♥️😅
سليم: يلا بقا ولا اي 
عدي: يلا يعم الفقره دي مش هتخلص انا هاخد نور وديچا معايا واتنين كمان 
سليم: ورؤي معايا طبعا 
عدي بمكر: لي طبعا 
سليم بارتباك: السكرتيره الشخصيه لازم تبقي معايا يلا نتقابل هناك .... يلا يا رؤي 
رؤي بارتباك: ااه يلا 
وركبو العربيه وكانت رايحه تركب ورا 
سليم باستغراب: انتي رايحه فين 
رؤي: هركب ورا 
سليم: هو انا السواق بتاعك 
رؤي باحراج: لا ماهو مش هينفع اركب انا وانت لوحدنا حرام 
سليم باعجاب: ال يريحك 
وركب وهي ركبت ورا وكل شويا يبصلها م المرايه وقلبه يدق 
سليم ف نفسه: وانت بدق لي انت كمان لا بالله عليك بلاش يارب ال ف دماغي ما يكون صح 
رؤي ف نفسها: انت بدق لي انت كمان لا مينفعش دا فين واحنا فين وبعدين دا مش بيطيقني لا لا مستحيل اسمح بكدا 
سليم قطع السكوت: بتخافي م الطيارات 
رؤي بحماس: احنا هنركب طياره 
سليم باستغراب من حماسها: اه 
رؤي باستغراب: هو حضرتك عندك طياره لوحدك 
سليم بابتسامة: اه عادي المهم بتخافي 
رؤي: انا عمري ما ركبت طياره بس نفسي اركبها جدا 
سليم بتوهان: وانا هحققلك كل ال نفسك فيه 
رؤي بارتباك: اه اه هو لسا قدامنا كتير 
سليم فاق: لا خلاص وصلنا وركن العربيه: اتفضلي انزلي 
نزلت رؤي وقلبها بيدق جامد جدا وقفت لقت طياره هليكوبتر كبيره وقفت مزهوله 
سليم: عجبتك 
رؤي: اه ماشاء الله ربنا يبارك لحضرتك 
سليم بحنان: يارب يلا بقا وطلعو علي الطياره 
وطبعا عدي عشان ديچا ونور بيخافو من الطيارات هيروحو بالعربيه
تفتكرو اي ال هيحصل مع رؤي ف الطياره واي سر دقة القلب دي 
🤩🤩🤩
يتبع..........

لقراءة باقي حلقات الرواية : أضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent