رواية احببت مديري الفصل السادس 6 بقلم ياسمين عبدالمنصف

 رواية احببت مديري الفصل السادس 6 بقلم ياسمين عبدالمنصف

رواية احببت مديري الجزء السادس 

رواية احببت مديري البارت السادس 

رواية احببت مديري الفصل السادس 6 بقلم ياسمين عبدالمنصف


رواية احببت مديري الحلقة السادسة

#أحببت _مديري٠ ♥️
#البارت _السادس٠❤️

🦋 🦋 🦋 🦋 🦋 🦋عدي الوقت وجهزت نور
فكانت تتألق في فستان من اللون الكشميري وطرحة بيضاء
وريم كانت تتألق في فستان من اللون الموف وطرحة بيضاء
وكانو يشبهوا الملائكه

🦋 🦋 🦋 🦋 🦋
عند أدهم جهز ولبس بدلة زرقاء جميله جداا ورش البرفيوم الخاص بيه والساعه الفخمه

وأدم لبس بدله سوداء وقميص أبيض ورش البرفيوم الخاص بيه وساعته الفخامه
وزين لبس بدله رمادي وقميص أبيض(قالوله طبعا وحكوله كل حاجه وهو فرح جدا)
آدم اخد ادهم وزين وابوه وأمه وأخته

وتوجهوا إلى بيت نور
آدم فرحان علشان هيخطب البنت اللي حبها

وأدهم فرحان علشان هيشوف ريم
🦋 🦋 🦋 🦋 🦋 🦋

وصلوا عند بيت نور ورنوا الجرس وفتح ابو نور
والد نور محمود:اهلا تعالو اتفضلو
آدم :شكرا ليك يا عمي ♥️
و دخلو وسلموا على بعض وعلى ام نور
والد نور:شرفتونا يا جماعه والله النهرده♥️
والد آدم :شكرا ليك ♥️ادم :انا كنت جاي أتقدم للأنسه نور
ابو نور :تشرفنا يا ابني
آدم :تسلم

والد نور قومي يا سهير أن هي بنتك
سهير :حاضر
وراحت نادت على نور
ام نور:يلا يا نور العريس جيه
يلا علشان تخرجي
نور بتوتر :حا ضر
وخرجت ام نور

♥️♥️♥️☺️

نور:انا متوتره قوي يا ريمو
ريم :متتوتريش يا حبيبتي خليكي طبيعيه وانا معاكي يلا

خرجت ريم ونور
جابت نور العصير وخرجت
قالت
نور بكسوف :السلام عليكم
الكل :وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
آدم :انبهر من كتر جمال نور
وادهم :كان شايف ريم زي الحوريه

قدمت نور العصير وقعدت
جنب آدم
قعدوا يتكلموا وبعدين قال والد آدم
والد آدم :نسيب العرسان شويه مع بعض بعد اذن حضرتك طبعا (والد نور)
والد نور:اه طبعا وخرجوا

🦋 🦋 🦋 🦋 🦋
آدم :انتي احلويتي قوي النهرده
نور بكسوف :شكراً
آدم :عسل يا ناس وانتي مكسوفه كده
ريم :☺️☺️
آدم :انا بجد بشكر ربنا إنك موجوده في حياتي وقريب قوي هتبقى مراتي

نور:وانا كمان بشكر ربنا
ادم:انا بحبك اوووي يا نور
نور:وانا بحبكككك اوي يا آدم

💛💛💛💛💛💛💛💛
نروح عند ادهم ونور
أدهم :انتي قمر النهرده
ريم:شكرا
أدهم :بكره هتجوزك وتبقى مراتي
أدهم :انا بحبك اوي يا ريمو
ريم:وانا بعشقككككك يا ادهومي
أدهم :احلى ادهومي طالعه من بوقك يا قلبي
ريم:ربنا يخليك ليا
أدهم :ويخليكي ليا يا حبيبتي ❤️
💛💛💛💛💛💛💛💛

خرج والد آدم وقال
ايه خلصتو كلام يا حبايبي ولا ايه
آدم :اه خلصنا
وانا موافق على العروسه

والد نور:وانتي يا حبيبتي
نور:إلى تشوفه يا بابا
والد نور:دي حياتك يا بنتي
نور بكسوف موافقه يا بابا
آدم :بصراحه كده يا عمي انا بحب نور وعايز اعمل خطوبه علطول
والد نور :بس بدري يا ابني
آدم :بس انا بحب نور يا عمي والله وهخليها في عيني ومش هتندم

والد نور : انا موافق بس ناخد رأي العروسه
نور:انا موافقه يا بابا
والد نور على بركة الله
يوم ايه ان شاءالله
آدم :بعد اسبوعين أن شاء الله
والد نور:أن شاء الله

وقروا الفاتحه
وعلت الزغاريط في المكان من والدة نور وأدم
والكل كان فرحان
بعد وقت طويل
قام والد آدم وقال :احنا بقى نستأذن
والد نور:خليكو شويه الوقت لسه بدري
والد آدم :معلش في وقت تاني
السلام عليكم
والد نور وامها
💛💛💛💛💛💛💛💛

في نفس الوقت ادهم وريم
أدهم :تعالى اوصلك يا ريمو
ريم :حاضر يا ادهمي
وصلها البيت
وودعها وكانت فرحانه جدااا
أدهم :سلام يا ريمو

ريم بحب :سلام يا أدهمي

ناموا أبطالنا وكان يوم جميل

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent