رواية جبروت سليم وعذاب روح الفصل الخامس 5 كامل

 رواية جبروت سليم وعذاب روح الفصل الخامس 5 كامل

رواية جبروت سليم وعذاب روح الجزء الخامس

رواية جبروت سليم وعذاب روح البارت الخامس 

رواية جبروت سليم وعذاب روح الفصل الخامس 5 كامل


رواية جبروت سليم وعذاب روح الحلقة الخامسة

الفصل الخامس
روح:انت مش قولت اني هخرج
الدكتور :معلش حالتك متسمحش بالخروج
روح بزهق :طيب هخرج امته
الدكتور ولسه هيتكلم يلاقي صوت من وراه بيقولوا برااا
الدكتور بالارتباك :سليم بيه
روح وهي تنكمش ع نفسها:ا ا ا انت أي جابك
سليم ببرود:هو انت مش قولت براا
خرج الدكتور مسرعا
تقدم سليم من روح
سليم ببرود :انت قدمتي بلاغ اني اعتديت عليكي
روح وحي تحاول السيطره ع خوفها:ا ا اه عملت كدا اي مش عايز تتعاقب ي بجاحتك ياخي
سليم ببرود:طيب ف واحد يعتدي ع مراته
روح بصدمه:مراتككك😳😳😳😳
روح:بس انا مش مراتك
سليم:ف ظرف 10دقايق هتبقي مراتي
روح بضحك:دا نجوم السما اقابلك
سليم بتكبر:كلوا بمزاجي
سليم يرفع تليفونه ويرن ع شخصأ ما
سليم:ادخل
ويغلق الخط
يدخل رجل ف الأربعين من عمره وأخرج ورقه من حقيبته
اخدها منه سليم
سليم ببرود موجه كلامه لروح:امضي
روح بعناد:دا بعدك
سليم وهو يقترب منها:وانا بقول أمضي
روح بصراخ:وانا قولت ايي البعيد مبيفهمش
سليم بغضب وصوت جهوري:صوتك ميعلاش انتي فااااااهمه
روح بخوف وبكاء:انا مش همضي
سليم وهو يقترب من اذنها:يبقي عايزه يحصل ف صحابك زي ما حصل فيكي اي رأيك وغمزلها
روح بخضه:لا ابوس ايدك
سليم:مش محتاجه تبوسي أيدي ناديهم وتمضي فاكره الي حطفك تحت بيتكم ولو ممضتيش ف خلال خمس ثواني هيشرفوا اوضتي
روح ببكاء وخوف:والنبي لا كفايا دمرتني انا
سليم ببرود:خلصت
يلا أمضي
سليم :1
2
3
روح بخووف ودموع:خلاص خلاص همضي
ومضت روح ع ورقه جحيمها
سليم بأبتسامه خبيثه:شاطره مراتي الحلوة مبروك عليكي جحيمي
سليم:أستاذ نشأت
نشأت :نعم
سليم كمل الاجراءات
-------------------------------------
عند البنات
رقيه :انا برن ع مراد مش بيرد
شمس:دا ملهوش اي لازمه دى حب يعمل نجوان وبس بق
رقيه:بس انا قلبي بيقول غير كدا
شمس:خلاص نسيب صحبتنا ونفكر ف قلبك
شمس:انا داخله انام
وتقوم وتسيبها
رقيه قعدت تتصل ع مراد
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
عند مراد
كان قاعد شايف رنات رقيه ومحرج يرد يقولها اي اخويا وصاحبي هو اعتدي ع صحبتك ولا أقول اي
فلاااااش باااااااااااك
بعد ما مشيوا من المخزن المهجور
رن تليفون مراد بص ع الاسم رد بلهفه
مراد:ايوة ي مصطفي
مصطفى:ايوة ي مراد عايزك ف موضوع
مراد:خير ف حاجه
مصطفي:اه حاجه تبع روح وسليم
مراد بأستغراب:مال سليم بروح
مصطفي:تعالي ونتعرف
مراد:تمام سلام ويغلق الخط
وصل مراد القسم ومشي لحد موصل مكتب مصطفي
مراد:خير ي مصطفي قلب اني
مصطفي:أهدأ ي مراد الأول وهناك لم
مراد بجديه:أخلص ي مصطفي
مصطفي:روح ف المستشفي
مراد:ف اي وهي كويسه ومال سليم بالموضوع ده
مصطفي:أهدأ ي مراد
مصطفي:البنت ف المستشفي حاله اغتصاب
مراد بصدمه:ايي😳😳
مصطفي:والي قالت اسمه ف المحضر هو سليم العامري
مراد غير مستوعب:ازاي
مصطفي:الي حصل ومضطرين نروح ناخد سليم
مراد:ممكن تستنا اتكلم معاه
مصطفي:مينفعش ي مراد انت عارف
مراد بتفهم:عارف
مراد:عن ازنك ي مصطفي
بااااااااااك......
فاق من شروده ع رنين هاتفه مرارا وتكرارا أغلق ال فون وقام بفرد جسده ع السرير
-------------------------------------
عند اوس ف المشفي
الدكتور:حمدلله ع السلامه ي أستاذ اوس
اوس بتعب:الله يسلمك هو حصل أي
الدكتور:وهو يحط رأسه ف الأرض
للاسف والدك اتوفي وحضرتك للاسف حصل معاك عجز ف رجلك الشمال
اوس وهو يحاول يقف ع رجله ووقع ارضا:اوس بصراخ هقتلك ي سليم هقتلك
هندمك ع اليوم الي ظهرت فيه ف حياتنا
أعطاه الدكتور حقنه مهدأ وغالبه اى نوم
-------------------------------------
عند سليم وروح
سليم ببرود:يلا مش كفايا المستشفي دي
روح:وانت مالك
سليم وهو يقرب منها و يمسكها من ايدها ويلويها:اياكي انك تقولي انت مالك تاني فاااااااااهمه
روح بدموع:اااااه وجعتني
سليم ببرود:انتي لسه شفتي حاجه أهلا بيكي ف جحيم العامري
ف نفس الوقت يرن هاتف سليم
يقوم برد
سليم:ايوة
جيسي:سليم هو صح الي سمعته
سليم بأستغراب:ع اي
جيسي بصوت باكي:إسلام
وقبل أن تكمل جملتها كان سليم مقاطعها
سليم:عرفتي منين
جيسي بأرتباك......
استووووب
ي تري روح هتعيش ازاي مع سليم
وأوس هيفكر يعمل اي
ومين الي قال لجيسي عن وفاه إسلام

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent