رواية أنت طريقي الفصل الخامس 5 بقلم ياسمينا

 رواية أنت طريقي الفصل الخامس 5 بقلم ياسمينا

رواية أنت طريقي الجزء الخامس 

رواية أنت طريقي البارت الخامس

رواية أنت طريقي الفصل الخامس 5 بقلم ياسمينا


رواية أنت طريقي الحلقة الخامسة

 روايه /انت طريقي❤️
❤️الفصل الخامس❤️

❤️عند اركان ❤️

اركان بضيق : حاسس بمصيبه جيالي

امال بضحك : يالطيف يالطيف

اركان غمزلها وقال : مش ناوي تحن عليا وتجي تتقدم ليا

امال بضحك : اطلب ايدك يعني

اركان : اه يااختشي بقا يجي عرايس

امال بضحك : ضحكتني

اركان بأبتسامه : انا بحب التقيل هااا التقيل

امال بضيق : بدأنا قلة الأدب

اركان بضحك : انا وقلة الادب اخوات

امال بضيق : انا هروح اشوفلي حاجه اكولها

اركان : في كافتيريا تحت هخلي تالا تجبلنا

امال : اوك

❤️عند تالا❤️

حسين : اركان في مكتبو

تالا بسخرية : تاني

حسن تجاهلها ودخل المكتب

اركان بصلو بسخريه : لا دانا فتحها علي بحري بقاا انت كمان عايز ايه

حسين : نفس الي كان عايزو مصطفي

اركان : لا اله الا لله انا هيجيلي جلطه بسببكم براااا انت كمان

حسين ببرود : يعني مش موافق

اركان بغضب : انتي بتفهم منين بقولك برا

حسين بخبث : ماشي استنا مني مفاجأه حلوه اوي

اركان : براااااا

حسين بص لي امال وبعدين بص لي اركان وقال : بنتي اجمل منها علفكره

اركان ببرود : اه بنتك الرخيصه

حسين بغضب : هتندم فاهم

اركان بزعيق : تااالا اندهي الأمن خليهم يطلعوه برا

فعلا تالا طلبت الأمن وطلعو حسين برا ومصطفي كان مستنيه برا

مصطفي بضحك : مش قولتلك

حسين بغضب : تعرف انا ولا هرحمو ولا هرحمك

مصطفي : انا وانت واحد دماغنا واحده انت عايز بنتك تجوز اركان علشان تفوز عليا وتحس بنصر صح

حسين : وانت كمان كدا

مصطفي : تمام يبقا هنشوف مين الي هيكسب

مصطفي مشي وحسين ركب عربيتو بغضب
______________________________________

♥️عند اركان ♥️

اركان قعد علي كرسي وبص لي امال امال كانت عايزه تضحك بس خايفه اركان يزعلقها

اركان : انا ذنبي ايه قوليلي

امال انفجرت من ضحك : هموووت بجد

اركان بضيق : بتضحكي

امال بضحك : اصل ناس دول مجانين اوي

اركان بضيق : لا معندهم دم ولا كرامه

امال بهدوء : طيب أهده

اركان بضيق : روحي اقفلي الباب لنلقي واحد تالت داخل علينا

امال راحت وقفلت الباب وهي بتضحك

اركان بغضب : مخلاص مكنتش نكته

امال بضحك : اعملك ايه

اركان بغرور : دي اخرت الي شكلو حلو زاي

امال بضحك : اه ناس بتجي تطلب ايدو زاي البنات

اركان بص علي مكتبو

امال: بدور علي ايه

اركان بغيظ : علي حاجه اكسر بيها راسك

امال بضحك : اهدي يا كوكي اهدي

اركان بغضب : اماااااااااااااال

امال بضحك : اركاااااااااااااان

اركان بضيق : عمو حسن هيجي يخدك وانا همشي

امال : اوك

اركان : مش تخرجي من هنا غير لما يجي

امال : اوك

اركان خرج برا المكتب وراح مكتب مريم

اركان : يلا

مريم : اوك هنروح فين

اركان بضيق : اي زفت

مريم : مالك

اركان : بعدين

اركان مشي ومريم ومشيت وراه وركبو العربيه وتحركو

❤️في العربيه❤️

مريم : احكي يلا

اركان بدأ يحكي لمريم ومريم اضايقت أوي

اركان بغضب : هو في كدا مفيش اخلاق ولا كرامه ولا اي حاجه

مريم بضيق : ناس معندهمش دم

اركان بضيق : هنروح فين

مريم : اممم طيب امشي روح الكافيه الي متعودين نقعد فيه

اركان ساق بسرعه ووصل الكافيه

مريم بابتسامه : اضحك

اركان : مش عايز

مريم بيضيق : اه مانت مش بتضحك غير معاها

اركان : معا مين

مريم : امال

اركان ابتسم لما سمع اسمها

مريم بغضب : شووووفت

اركان بضحك : يلا ننزل ونبي مش ناقص صداع

اركان نزل من العربيه ودخل الكافيه لقه فاضي ومفهوش حد بص لي مريم ومريم ابتسمتلو

مريم : طبعا مش فاكر انهارده ايه

اركان : ايه عيد الحب

اساف جاه من وراه : لا ياخفيف دا عيد صداقتنا

اركان بص قدامو لقه تالا ماسكه كيك

اركان : يخربيتك انت رجعت

اركان راح يحضن اساف

اساف : تؤ تؤ مبحضنش رجاله

اركان : ياعم اتلم بقاااا

اساف حضن اركان وهو بيضحك

اساف : وحشتني

اركان بغرور : طبيعي وحشك أن كل ناس بتوحشني

اساف : طيب ياعم المغرور ايه رأيكم نعقبو

تالا : طبعا ازاي متفتكرش اليوم الي اتجمعنا فيه احنا الاربعه

مريم بسخرية : مهو مش فاضي

اساف بخبث : اه معا المزه

اركان بتذكر : قولي كدا انت قولتلها ايه لما كلمتها

اساف بضحك : دي عصبيه بس حتتة سكره والله

اركان بغيظ : اتلم دي بنت محترمه مش من نوع بتاعك

اساف بضحك : ماشي ياعم اعتبرها خط أحمر يعني

اركان : اه واصغر وأحضر وكل الالوان

مريم بضيق : يسلام

اركان بهمس لي اساف

اركان : انقذني من النكديه دي الله يخليك

اساف : احم نطفي شمع

اركان بسخرية : هو احنا في عيد ميلاد

تالا : ونبي ياعم الخفيف اسكت

اركان : تالا انا سيبك تهزقيني بيراحتي يعني بمزاجي ها

تالا بضحك : هو انت لسا شوفت تهزيق

اركان جاي يتكلم

اساف : عارف عارف هتقولي انقذني من ام لسانين دي

اركان بضحك : دي شله زفت اقسم بالله الي عينو فارغه ولي نكديه ولي أم لسان طويل والله انا الي محلي شله دي

اساف بضحك : ماشي متخلنيش اتكلم عن تاريخ المشرف

مريم بفضول : يعني ايه

اركان بغيظ : هششش اكتم خلونا نطفي شمع

اساف بخبث : هو احنا في عيد ميلاد ياكوكو

اركان بغضب : كوكو ماشي ياسوسو

اساف بضحك : عادي مش هضايق

اركان طفه الشمع وكلعاده كان كل سنه واحد بس يجيب هديه مشتركه لتلاته وكان الدور علي اساف

اساف : بصو بقا جبتلكم تماثيل علي اشكلنا

اساف طلع صندوق وفتحتو

تالا : ايه ده التمثال ده شبهي اوي

مريم : وانا كمان

اركان بضحك : جبتو منو

اساف : كنت مصاحب بت اجنبيه وبتعرف تعمل شغل ده خلتها تعملي

اركان : امم بس شغلها هي

اساف : هو بس شغلها حلو دا كل حاجه فيها حلوه

اركان : اتلم بقا معانا بنات

اساف بسخرية : هما دول بنات

مريم بغضب : اساف متلم نفسك

تالا : ياحبيبي احنا الاصل

اساف : مانتو مشوفتوش الي شفتو

اركان بفضول : شوفت ايه

مريم بغضب : اركاااان

اركان : خلاص مش عايز اعرف

اساف : كل واحد هياخد تمثال اكتر حد بيحبو

مريم جايه تاخد تمثال اركان اساف خدو قبلها وضحك

مريم : حيوان

اساف : انا اكتر واحد بحب اركان حبيبي

اركان خد تمثال مريم ومريم فرحت

اساف بغيظ : كلب

اركان بضحك : بحبكم كلكم والله بس مريومتي اكتر منكم بشويه صغيرين

مريم بسعاده : شوفت يااستاذ اساف

مريم مدت أيدها وخدت تمثال تالا وتالا خدت اساف

اساف : كنت واثق انك بتحبني وبتعشقيني

تالا بضحك : ايه ايه كل ده انا ملقتش غيرو اصلا ف خدو

الكل ضحك

اساف بضيق : لحظي ياتالا أن كلامك جارع

اركان بضحك : لا متزعلش ياحبيبي

اساف بضيق : طب متضحكش وانا مش هزعل

تالا تلفونها رن وردت عليه

تالا : الو نعم ... ايه امتا ده حصل ...... لا مستحيل اصلا ازاي هنجهز تصميماتنا في وقت صغير ده .......

تالا قفلت تلفون

اركان : في ايه

تالا بغضب : الدفليه بكرا يااركان بيقولو قدموه وناس مهمه جدا جاين الدفليه

اركان بصدمه : مستحيل احنا لسا مش جهزنا حاجه اصلا

مريم : ازاي اصلا يخلوه بكرا

تالا : انا واثقه ان معتز هو الي عمل الحركه دي

اركان بتفكير : يمكن حسين رجل الأعمال بعد ماطردو من عندي اكيد بينتقم مني

مريم : او ممكن مصطفي

اركان قعد علي الكرسي بضعف وكان حاسس انو كدا هيضع

اساف : فهموني في ايه

تالا : هحكيلك

تالا بدأت تحكيلي عن مصطفي وحسين

اساف : هو فيه حقاره كدا

مريم بضيق : واكتر من كدا

اركان قام ومسك تلفونو والجكت بتاعو وقال : روحو انتو القصر بتاعي وانا هجي بعد شويه استنوني هناك

اركان ركب عربيتو وتحرك بهدوء
______________________________________

❤️عند امال❤️

امال كانت قاعده بتتعشا هي وحنين

امال : بس ده الي حصل

حنين : كل ده حصل في يوم واحد

امال : ايوا والله

حنين : مصطفي وحسين هيستفادو ايه لما يجوزو بناتهم لي اركان

امال : معرفش يمكن هما مدلعنهم اوي واي حاجه هما عايزنا بينفذوها

حنين بضيق : بس مش لدرجه دي ازاي واحده ترخص نفسها بطريقه دي

امال : والله ماعارفه العيب علي أهليهم

حنين : صح والله

❤️تحت العماره ❤️

اركان وقف عربيتو تحت عمارة امال ونزل منها وطلع الاسنسير وبعد دقيقه وصل قدام الشقه وطلع المفتاح وفتح الباب براحه ودخل لقه امال بتاكول امال أول ماشفتو وقفت بصدمه

اركان : اهدي اهدي مش عفريت ايوا انا اركان

حنين جايه تكلم اركان شورها وقالها : لا شكرا انا واكل كملو انتو

امال بصدمه : واكل

اركان تجاهلهم ودخل اوضه امال وآمال دخلت وراه

امال بغضب : داخل فين

اركان تجاهلها وراح نحية السرير وكان جمبو خزنه وفتحتها امال بصت علي الخزنه بصدمه لقت فيها ورق وفلوس كتير اوي

امال : ايه الفلوس دي كلها

اركان : فلوسي لو عايزه تخديهم خديهم

امال بغضب : لم نفسك

اركان بضيق : انا مش ناقصك كل مااقولك حاجه دماغك بتودي شمال ليه

امال : عايزه اعرف انت دخلت علينا ازاي ولخزنه دي بتعمل ايه هنا

اركان تجاهلها وطلع ورق من الخزنه ومشي من قدام امال بس امال مسكت ايدو بغضب

امال بغضب : استنا

اركان : تمام انا مستعد استنا في اوضتك ولوحدينا عادي جداااا

امال بصدمه : قلة أدب مش عايزه الي عايزه اعرفو انت ازاي دخلت

اركان بص علي أيدها الي ماسكه ايدو

اركان : هنفضل في الوضع ده كتير

امال سابت ايدو وهو طلع برا الأوضه ومن الشقه كلها امال طلعت وراه

حنين : انتي رايحه فين

امال : رايحه افهم

امال نزلت وراه وكان اركان ركب عربيتو وهي ركبت معه

اركان بغضب : انتي نازله كدا ازاي

امال : هتفهمني ولالا

اركان بغضب : انجزي انزلي انا مش فاضي

امال بعناد : مش نازله

اركان بص ورا علي كنتة العربيه لقه جكت بتاعو مسكو واده لي امال

اركان : البسيه يلاااا

امال بضيق : مش هلبس يلا فهمني

اركان بضيق : يعني انتي عجبك منظرك بلفستان القصير ده

امال بصت علي نفسها وفتكرت أنها بلبس البيت

امال وهي بتلبس الجكت : منك لله

اركان تجاهلها وتحرك بلعربيه
______________________________________
❤️في قصر اركان❤️

اساف وتالا ومريم وصلو وصادق رحب بيهم

اساف : عامل ايه باحجوجه

صادق : الحمدالله يابني احكيلي بقا في ايه

اساف : أما أنا بقا شوفت شويه مززز إنما ايه يجننو هبقا اظبطك معا واحده

صادق بضحك : وانا اقول حفيدي طالع سافل لمين

اساف بثقه : ليا طبعاا

مريم : اساف اركان مرنش عليك

اساف : لا

تالا : الحقووني

اساف : في ايه

تالا بحزن : التصميمات بتاعت اركان الي كنا خلاص قربنا نخلصها وكان في امل نخلصها بكرا اتسرقت

مريم بغضب : اقسم بالله ماهرحم الي عمل كدا

اساف بغضب : ولا انا

❤️برا القصر ❤️

اركان وقف عربيتو وآمال كانت متعصبه اوي اركان نزل من العربيه وآمال وراه

امال : فهمني في ايه

اركان بغضب : مش عايز كلام

اركان بص عليها وكمل بغضب : تعرفي لو مكنش الجكت طويل كنت زماني قتلتك يلا اقفليه

امال قفلت جكت

امال : اهو قفلتو ها قولي ازاي جيت شقتي وازاي دخلت

اركان : مش وقتو

امال بضيق : طب ممكن تلفونك ارن بحد

اركان : بمين

امال بخبث : بعمر

اركان مسك تلفونو ورماه في الارض وكسرو

اركان : مفيش تلفونات هنا

اركان دخل القصر وآمال دخلت وراه

اساف : اوف انت جايب مزه معاك هو ده وقتو يااركان

اركان : اخرس دي امال

اساف : تشرفنا امال ايمان اهو كلو واحد

مريم بغضب : انت سيبنا علشان تروحلها

اركان بغضب : اخرسو بقا انا مش فاضي لكلام ده

اساف : طب اهده

تالا بتوتر : اركان بلغوني أن تصميماتك كلها اتسرقت

اركان بصلها بصدمه وآمال فهمت اركان مبقاش عارف يفكر

صادق : اركان

اركان بحزن : ها ياجدو

صادق : ده امتحان من ربنا ياحبيبي ف لازم تحمد ربنا

اركان بهدوء : الحمدالله بصو انا جبت شويه تصميمات ليا شوف كدا يااساف هتاخد وقت قد ايه علشان تجهز

اساف مسك الورق الي فيه روسمات اركان

اساف : شهر علي الأقل ولو انجزنا هيبقا اسبوعين

اركان بحزن : مفيش امل

اساف بيأس : لا

اركان : تمام انا داخل انام وانتي هتقعدي هنا محدش فاضي يوصلك

امال بضيق : يعني هبات هنا

اركان : كلكم هتباتو هنا لغيت لما نشوف حل

اركان مشي وسبهم وطلع علي اوضتو

مريم : اركان حتي مفكرش مين ممكن يسرقو

تالا بحزن : هو دلوقتي مخنوق محتاج يقعد لوحدو

اساف : انا دخلو

صادق : لا سيبو هو دلوقتي مش محتاج حد لما بيكون مخنوق بيحب يقعد لوحدو

مريم بضيق : مش هينفع نسيبو

صادق بحزن : صدقيني هو مش عايز حد

امال فكرت كتير تدخلو ولالا فضولها هيقتلها عايزه تعرف الشقه دي بتعتو ولالا وفي نفس الوقت زعلانه عليه
______________________________________
❤️عند اركان ❤️

اول مادخل الأوضه رمه نفسو علي سرير وبعدين غمض عينو وشريط حياتو بقا قدام عينو وفتكر قد ايه تعب علشان يوصل لمكانه دي افتكر انو مكنش محتاج فلوس ابدا بس كان نفسو يوري الناس موهبتو اركان نام بعد تفكير طووويل ...

اما امال خدت تلفون صادق ورنت بحنين وحكتلها الي حصل وبعدين قرارت انها تنام عند اركان ودخلت نامت في اوضه الضيوف أما مريم وتالا كانو مش عارفين ينامو واساف راح لي اركان لقه نايم وباين عليه الحزن

اساف : ادخل شويه خليني اعرف انام

اركان بنوم : سبت كل الاوض الي في القصر كلو وجيت عندي

اساف : مش كفايه سبت كل البنات الي في حياتي وجيت ابات معاك انهارده

اركان فتح عينو الخضرا وبعدين بص لي اساف

اركان : تعرف انا الي بيحصلي ده كلو من ايه

اساف : من ايه

اركان : من قلة ادبك ومشيك العوج

اساف بضحك : لا والله طب دي قلة ادبي انا انت مالك بيها بقا

اركان : مهو انت جزء من شغل ده وربنا بيعقبنا

اساف : بص ياصحبي الحياه دايما هتوريك الحلو ولوحش وانت بقا لو ذكي خلي الوحش حلو فهمني

اركان بهدوء : هحاول

اساف : طب وسع كدا خليني اعرف انام

اركان بضيق : انت عايز تلزق وخلاص

اساف بضحك : الزق في مين ياحسره اه صحيح امال دي مزه اوي اوي هروح الزق فيها

اركان بغضب : ياعم اتلم بقا متخلنيش اطردك

اساف : اهده ياكوكي انت بقت عصبي كدا ليه

اركان : نام يازفت نام

اساف : ماشي ياحب تصبح علي خير

اركان وهو بيغمض عينو : وانت من اهلو

❤️نتعرف علي اساف❤️

اساف : شب وسيم جدا بس عينو فارغه بيحب اركان صحبو جدا وبيحب شلتو الي هي مريم وتالا هو بيشتغل معا اركان ماسك المصانع الي بتعمل تصميمات اركان شخص دمو خفيف وصديق حقيقي
______________________________________
❤️في صباح يوم جديد❤️
مريم جهزت الفطار وحطتو علي سفره ودخلت علشان تصحي اركان واساف دخلت الاوضه وبتسمت لما شافتهم نايمين جمب بعض شبه الاطفال والأخوات بظبط مريم طلعت تلفونها وصورتهم وقربت منهم علشان تصحيهم

مريم : اركان اصحه يلا

اركان بنوم : في ايه

مريم بحزن : انهارده دفليه ولسا مش فكرنا في حل

اركان قام وقال : شكرا علي النكد علي صبح ده

مريم بضيق : طيب صحي اساف وتعال ورايا جهزت الفطار

مريم طلعت برا الأوضه وأركان قرب من اساف بخبث

اركان وهو بيقلد صوت انوثي

اركان : اصحه ياسيدي الفطار جهز

اساف بنوم : سبيني شويه

اركان بخبث : دانا محهزالك حتة ليلة إنما ايه هتعجبك اوي

اساف فتح عينو لقه اركان بيبصلو

اساف : هو كان في ست هنا ولا انا كان بيتهيألي

اركان : عرفت بقا انا ليه بيحصلي كدا

اساف بضيق : يخربيتك صحتني ليه دا انا كنت بحلم بحتتة ست

اركان قطعو بغضب : اهااا ياكلب بتحلم بست في بيتي

اساف بضحك : استنا بس احكيلك

اركان قام من علي سرير : برا حياتي وبرا بيتي ياكلب

اساف بضحك : مش ماشي

اركان : انا الي ماشي

اساف بضحك : معسلامه وقلب دعيلك

اركان طلع برا اوضتو لقه تالا ومريم بيفطرو

اركان بسخرية : ليكو نفس تاكلو

تالا : هو احنا نمنا اصلا جاي تبصلنا علي الاكل

اركان راح قعد علي سفره وصادق وآمال جمب وآمال بدأت تحط الفطار قدام صادق واساف صحي وطلع قعد معاهم

اساف : الجميل اخبارو ايه

امال بضيق : زفت زاي وشك

اركان : برافو

اساف : انت معاها ولا معايا

امال : عايزه افهم انا همشي ازاي حتي مش عارفه طريق بيتي

اركان : عندنا شغل انهارده كتير تالا هتلها لبس ويلا انجزو علشان هنروح نجهز لدفليه

مريم : ازاي

فاجأه تلفون تالا وأركان خدو ورد لانو كان مستني المكالمه دي وفتح الاسبيكر

مصطفي : برن علي تلفونك لقتو مغلق

اركان بسخرية : معلش اصلي كسرتو

مصطفي : ايه رأيك في مفاجاه دي

اركان : كنت واثق انك انت الي سرقت تصميماتي

مصطفي : كويس بص مش هرغي كتير قدامك لغيت بليل فكر كويس وانا هجي دفليه ومعايا بنتي والمأذون هتجوزها هتبقي تصميماتك موجوده والعارضات كمان لبسنهم مش هتوافق هتتفضحك وكل شغلك هيدمر

اركان قفل تلفون بهدوء

اساف : هتعمل ايه

اركان : زاي ماقولتلكم الكل يجهز علشان هنروح

اركان قام ودخل اوضتو ولبس هدومو وطلع برا الاوضه وقال : اساف خد امال واوع تضايقها وتعال ورايا

اركان مشي واساف بص لي امال بحزن

امال : اركان في امتحان صعب

اساف بثقه : بس انا واثق انو هينجح في الامتحان ده

امال بأبتسامه : اكيد

اساف : اممم القمر مقليش عندو كام سنه

امال بضيق : انا رايحه اجهز

امال مشيت من قدامو وتالا جبتلها بنطلون وتشرت ولبستو ......
______________________________________
❤️عند اركان ❤️
اركان وصل مكان دفليه وبعدين طلع علي مسرح كان بيجهزوه اركان وقف علي مسرح وفتكر كل مشوارو وكل تصميماتو الي عملها وفتكر كام مره طلع علي مسرح ده والكل كان بيسقفلو فصل قاعد علي مسرح تقريبا نص ساعه كان حزين وسرحان وآمال واساف وصلو واساف طلعلو علي مسرح وقعد جمبو

اساف : قرارت ايه

اركان : جهز العارضات علشان يلبسو تصميماتي

اركان قام ومشي من قدامهم وهما بصو لبعض بصدمه
______________________________________
❤️في المساء ❤️

في دفليه كان كل الناس مهمه وصلت وطبعا معتز كان موجود من صبح علشان يشمت في اركان بدأ العرض وبدأ وتصميمات معتز كانت الاول
أما اركان كان قاعد هو واساف جمب بعض كانو شبه الفرسان بظبط كان كل واحد فيهم كان ليهم سحر خاص ومريم وتالا كانو جمبهم بس كان باين عليهم الحزن ومصطفي وروضه كانو بردو قاعدين والمفاجأة أن حسين وشروق هما كمان كانو موجودين الجو كان متكهرب ....

اركان لقه تلفونو بيرن وكان مصطفي اركان رد عليه

مصطفي : خلاص عرض معتز قرب يخلص موافق ولالا

اركان بهدوء : لا

مصطفي : يعني عايز تدمر حياتك بأيدك

اركان بأبتسامه : استنا مني مفاجأه حلوه اوي اوي هتعجبك

عرض معتز خلص وجاه وقت تصميمات اركان الكل كان متحمس

مصطفي : طب قابل بقا شوف هطلع مين علي مسرح

اركان قفل تلفون وبص لي مصطفي بثقه وفي خلال دقيقه طلعت عارضه بفستان من تصميم اركان مصطفي أنصدم والكل موجودين انبهرو بلفستان وبعدين بدأ العرض وتصميمات اركان كان كل موجودين حبهم جدااا ومعا كل فستان بيطلع كان بيعجبهم اكتر من الاول

اركان بص لي اساف بخبث

❤️فلاش باك

بعد ما حسين ومصطفي مشيو من عند اركان اركان كان واثق أنهم هيعملو اي حاجه علشان يوقعوه ف اتصلت بأساف

اركان : انت فين

اساف : مش مهم

اركان بضيق : طيب بص عايزك تغير كل تصميمات بتعتي دي وتحط تصميمات قديمه في المصنع اوك

اساف : طيب والجديده احطها فين

اركان : في القصر بتاعي بس اوع تقول لحد هو انت في مصر صح

اساف بضحك : اه

اركان بسخرية : واكيد مش فاضي

اساف بضحك : اه معايا مزه

اركان : سيبك منها ونفذ الي قولتلك عليه

اساف : طيب ياعم

اركان قفل معا اساف واساف فعلا راح المصنع وخد التصميمات جديده وبدلها بلقديمه وفعلا حصل الي اركان كان حاسس بيه وأركان راح شقة امال علشان يجيب مفتاح ليه من الخزنه بس عمل قدام امال أنو بياخد ورق وتاني يوم قبل ما يخرج من القصر فتح دولابو وكان معه المفتاح الي خدو من شقه امال كان في باب سري في دولاب فتح الباب وشاف الفستان الي بقالو شهور بيعملو ومش لقي اي عارضه تليق بيه خد الفستان من غير ماحد يشوفو وراح الدفليه واساف بدأ يجهز العارضات

انتهاء فلاش باك❤️

مريم بصدمه : ازاي ده حصل

اركان بثقه : هو سرق التصميمات القديمه مش جديده

تالا : يخربيت ذكائك يااركان

اركان : مانا مش هخلي واحد زاي ده يضيع مجهودي

اساف : شوفو بقا الي جاي

كان دور علي الفستان الي عملو اركان واخيرا لقه العارضه الي تليق بفستان الفستان كان عباره عن فستان فرح كان من اجمل تصميمات اركان طلعت عليهم العارضه بلفستان

مريم بصدمه : امال

تالا : مش معقووول

امال مشيت علي مسرح بثقه والكل الموجودين انبهرو بجمالها وجمال الفستان وأركان سرح في جمالها وبعدين امال بصتلو بيضق وهو ابتسملها وبعدين طلع المسرح وكل الموجودين سقفولو وهو مسك ايد امال

امال بهمس : سبب ايدي لحسن والله اصوت والم عليك ناس كلها

اركان بضحك : قمر اوي تخيلي كدا انا وانتي قاعدين كدا في كوشه

امال بخبث : اه انا وعمر

اركان مسك أيدها جامد

امال بوجع : حيوان

اركان : ابتسمي علشان مصورين بيصورو

امال ابتسمت وفتكرت ازاي لبست فستان ده

فلاش باك❤️

امال كانت واقفه وبتابع التجهيزات وفرحت اوي ان اركان قدر يطلع من الامتحان صعب ده اركان قرب منها ومسك أيدها

امال بضيق : خدت عليا اوي

اركان : عايزك في حاجه

اركان خدها ودخلها اوضه واول مادخلت شافت الفستان

امال : واوووو ايه جمال ده

اركان : الجمال ده هتلبسيه في دفليه

امال : لا طبعا أنا مش عارضه

اركان : ايوا بس حاسس انو هيليق عليكي انتي

امال : قولت لا

اركان : من غير كلام كتير مفيش وقت هتلبسيه يعني هتلبسيه

امال بضيق : وانا قولت لا

اركان وهو رايح يقفل الباب بلمفتاح : انا قولت بردو انك مش هتوافقي بسهوله

امال بتوتر : بتعمل ايه

اركان بخبث : مهو انتي مش موافقه تلبسيه هلبسهولك انا بقا بأيدي

امال بغضب : يووووووووووه خلاص اطلع برا هتزفت ولبسو

اركان بابتسامه : ايوا كدا مبتجيش الا بقلة الادب

امال بغضب : براااااااا

اركان بضحك : ماشي ياحب هستناكي

اركان طلع وآمال بصت علي فستان

امال : هلبسو علشان اساعدو لانو ساعدني كتير

انتهاء فلاش باك❤️

اركان وقف وسط العريضات ومسك ايد امال ومسك الميك

اركان : شكرا ليكم جدا وكدا باين اوي مين الي كسب وعايز اقولكم كمان خبر حلووو اوي انا قرارت اتجوز

اركان بص لي مصطفي وحسين وهما كانو هيموتو من الغيظ

اركان : والعروسه اسمها امال سالم

اركان بصلها وهي بصتلو بصدمه وبعدين مسك كف أيدها وباسو برومانسية والكل سقفلهم ..................
_______________________________

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent