رواية احببت ظبوطة الفصل الخامس 5 بقلم Mysoon Abdalmageed

 رواية احببت ظبوطة الفصل الخامس 5 بقلم Mysoon Abdalmageed

رواية احببت ظبوطة الجزء الخامس

رواية احببت ظبوطة البارت الخامس

رواية احببت ظبوطة الفصل الخامس 5 بقلم Mysoon Abdalmageed


رواية احببت ظبوطة الحلقة الخامسة

رواية# احببت ظبوطة 💅💘🧑‍✈️
البارت الخامس
محمد طلع يبص لقي ليل خرجة بكوبيتين شاي
ليل: أحلي كوبايتين شاي لاحلي جدو في الكون
الجد: تسلمي ي بنتي
ليل وهي بتشرب: مش متخيل يا جدو كنت مفتقدة كوباية الشاي بالنعناع وسط الزرع كدة قد ايه
الجد: بالهنا ي بنتي صحيتي جوزك وصبحتي عليه
ليل في سرها: هنار اسوح دنا نسياه من امبارح وهو اكيد قرب ينفجر
الجد: ي بنتي صحيتي جوزك
ليل: هاا طبعا ي جدو طبعا صحيته عن اذنك بقي هروح اشوفه تاني
محمد دخل ورزع البلكونة: طبعا نسياني والله جدها بيفهم عنها كتلة غباء كدة بمجرد يوم تنسيني ماشي ي ليل أنا هربيكي
محمد دخل ياخد شور
ليل: ايه دا راح فين امم بياخد شاور
محمد خرج لقي ليل قعدة عالسرير
ليل: صباح الخير
محمد بضيق: اهلا
ليل: مالك
محمد: مليش 
ليل: ياختي كميلة انتي زعلانة ي بيضة
محمد: بطلي هبل واخرجي بعد اذنك عايز اغير
ليل: طب وماله غير منا  مراتك
محمد: والله طب تمام ولسة هيقلع التيشرت لقاها جريت وقفلت الباب ضحك عليها وبعدين رجع اضايق تاني
محمد:صباح الخير
الجد: صباح النور ي بني اتفضل اقعد علي ما مراتك تيجي
محمد: شكرا ربنا يخليك
الجد: عاملة ايه ليل معاك يا بني
محمد: الحمدلله كويسين
الجد: معلش ي بني استحملها دي يتيمة عارف أنها هبلة ومجنونة بس والله قلبها ابيض
محمد: ليل في عيني ي جدي
ليل جت وكانت سمعة الحوار بس مبينتش
الجد: تسلمي ي بنتي ضوق ي محمد مراتك احسن وحدة تعمل عصير منجا
محمد: اكيد ي جدي وبص لي ليل باستهزاء🙄😏
الجد: عرفة مين جاي ي ليل
ليل: مين جدو
الجد: خالك عاصم جاي كمان شهرين
ليل بفرحة: لا والله بجد طب كله جاي ولا هو بس
الجد : لا جاي هو ومعتز بس عشان الباقي مش فاضي
ليل: الله ميزو ابن الاه وحشني اوي هو وخالو
محمد: عن اذنك ي جدي هطلع اشوف شغلي فوق
ليل حست انو زعل اوي: لالا استني عن ازنك ي جدو هاخد محمد ونتمشي شوية في الارض
محمد بزعل: لا معلش عندي شغل بعدين
ليل: عشان خاطري
محمد مقدرش يقاوم: طب يلا
ليل: باي ي جدو
ليل شدة ايد محمد مسكتها
محمد بزعل: سيبي ايدي لو سمحت
ليل: نءه (لاه) انتشا جوزي ومش هسشيبك
محمد كاتم ضحكته: لو سمحت سبيني
ليل: ممكن تهدي اعضاءك شوية بص أتأمل الزرع الجميل دا بطل تبقي بومة 
محمد ساكت مش بيتكلم
ليل: بااس كفاية تعالي نقعد هنا انا ديما بقعد في الحتة دي
محمد بعند: لا أنا هقعد هنا
ليل: بطل عند وتعالي عشان عيزاك في موضوع مهم
محمد: اممم اديني اترزعت خير
ليل: صلي على النبي
محمد : عليه الصلاة والسلام
ليل:زيد النبي صلى
محمد: عليه افضل الصلاه والسلام
ليل: مبدءيا كدة أنا اسفة علي كل حاجة من امبارح صدقني أنا من ساعت ما اتولدة وأنا قعدة في حضن جدو فجأة كدة اتجوز وابعد عنه عشان كدة أنا معاه بس والله ما نسياك بس حقيقي جدو دا كل حياتي
محمد بتفهم: امم ماشي خلاص بس أنا لسة زعلان
ليل: طب اصالحك ازاي
محمد بخبث: تنامي معاية انهرده
ليل: هوووف ماشي انهرده بس
محمد بغيرة : ومين ميزو دا إنشاء الله هو انتي مش كنتي بتقولي وحيدة وملكيش غير جدك
ليل بخبث: ميزو حبيب قلبي بص بموت فيه تعرف كنا بنحب بعض اوي زمان بص ميزو دا العشق
محمد وعنيه بطلع نار: ليل أنا ممكن ارتكب جريمة وادفنك وسط الزرع حالا
ليل بضحك: هدي اعضاءك يباشا ميزو دا عنده خمس سنين
محمد بغيظ: والله ماشي ي لييل ماشي بردو مين دول
ليل: يا بني خالو عاصم دا حبيبي بشوفه كل فين وفين مش بيجي غير يمكن مرتين في السنة
محمد: اممم طب وعلي كدة عيلة بباكي الله يرحمه متعرفيش عنهم حاجة
ليل: لا ومش عيزة اعرف أنا مكتفية بجدو ربنا يخليه وخالو عاصم
محمد: طب يلا نروح
روحو وقضو بقيت اليوم عادي
بالليل
ليل: هو انت هتنام فين
محمد: عالسرير
ليل: طب ما تخليك جدع كدة زي في الرويات وتقول هنام عالكنبة وانتي تنامي عالسرير
محمد بخبث: لا ي حلوة دا في الرويات أنا بحب انام عالسرير بس
متنامي انتي علي الكنبه
ليل: منا كمان بحب أنام عالسرير
محمد بخبث: يبقي ننام سوا
ليل: هوووف
محمد: هفهفي مع نفسك أنا داخل الحمام وهاجي انام
محمد دخل وليل قعدة تفكر هتعمل ايه
ليل: بس لقيتها
محمد: ايه إللي عملتيه في السرير دا
ليل: بص يا مان السرير دا مقسوم بالنص بالظبط
فا مبدءيا كدة كل واحد ينام في نصه وميدخلش في نص التاني
محمد: هبلة وربي هبلة
ليل: نام يلا. ولا ولا انت كدة دخلت في نصي
محمد: بت عايز انام مش عايز صداع
نامو وطول الليل محمد بيقرب من ليل وهي تزقه
جه الصبح
محمد صحي لقي ليل في حضنة عمل نفسه نايم عشان حب اللحظة دي اوي
ليل صحيت لقيت نفسها كدة وشها بقي طمطماية
ليل: احمم محمد ابعد
محمد : همم سبيني نايم وحضنا اكتر
ليل: اوعي بقي عيب كدة
محمد: امم عيب ايه بس هاتي بوسة
ليل بزعيق: اوعي بقي إيه قلت الادب دي وقامت وقفت عالسرير
محمد: قلة ادب ي تخلف أنا جوزك
ليل لسة هتمشي رجليها اتنت ووقعت علي محمد😍😂
فضلو بصين لبعض وليل سرحت في عينه الزيتوني
ومحمد حاضنها وفرحان
ليل افتركت: اااه رجلي اوعي بقي
خلص اليوم ونزلو فطرو مع جدهم
عدي الاسبوع بسرعة علي ليل اللي مكنتش عيزة تسيب جدها
وعدي علي محمد كأنه سنة لان ليل مكنتش بتبقي معاه علي طول
ليل بعياط: جدو هتوحشني اوي خلي بالك من نفسك عشان خاطري
الجد: خلاص بقي ي قلبي امشي يلا مع جوزك
ليل: ماشي ي جدو بس زي ما قلتلك هتيجي تقعد معاية شوية وأنا بنفسي هاجي اخدك
مشيو وطول الطريق ليل عمالة تعيط
وصلو وليل نزلت من العربية
محمد: مش كفاية عياط بقي بقالك سبع سعات بتعيطي
ليل مردتش وطلعت وكملو باقي اليوم عادي وليل ساكتة وحزينة
الساعة تلاتة بليل محمد خارج لقي ليل قعدة نفس قعدتها
محمد: تعرفي اتعودة عليكي والله كل يوم نفس المعاد مبقتش اتخض
ليل بصتله وسكتت
محمد: بس عرفة أنا دلوقت عرفت أنتي ليه بتعملي كدة
ليل بردو مردتش
محمد: هعتبرك قلتي ليه
عشان تقريبا أنتي متعودة تنامي في حضن جدك لكن دلوقت مفيش جدو
ليل: طب فالح اوي اسكت بقي ولا روح صلي
محمد: تمام يلا اتوضي بعد ما صلة ليل خرجت تاني
محمد: صحيح حضن جدك مش موجود بس ممكن تجربي حضني هيعجبك اوي علي فكرة. هه ولا صحيح انتي جربتيه الصبح تعالي جربيه تاني
ليل بكسوف: محمد روح نام وسبني في حالي
لسة مخلصتش لقيت محمد شالها علي اديه الاتنين وهي عمالة تصوت
ليل: اوعي بقي مش هنام معاك أنا
محمد: طب بصي إحنا نعمل زي امبارح ونقسم السرير
قسمو السرير ومحمد عمال يقرب من ليل
صحيو لقو نفسهم علي نفس الوضعية
ليل اتسحبت بهدوء وخرجت تعمل الفطار
خلصت وراحت تصحي محمد
ليل من برا: محمااااااا
محمد: ايه ايه طرشتيني أنا صاحي
ليل: ايه دا رايح فين عالصبح كدة
محمد: رايح شغلي حضرتك بقالي اسبوعين قاعد فالبيت
ليل: هوووف يعني هقعد لوحدي
محمد: عارف انك بتموتي فيا ومش هتقدري تقعدي من غيري بس معلش استحملي سوية وهرجع
ليل: نينيني علي فكرة عادي بس أنا مش بحب اقعد لوحدي
خلصو اكل
ليل بتلم الطباق
محمد: أنا ماشي وهوب رزعها بوسة وهي واقفة طلع يجري وقفل الباب
ليل بصدمة: هو اللي عمله دا حقيقي ولا بجد الولا جوزي دا بقي قليل الادب اوي وأنا لازم اربيه ليل ضحكت وكملت لم الاطباق
الباب رن
ليل وهي بتفتح: خير ي أستاذ نسييت ايه
ليل باستغراب: زياد أنت جاي ليه
زياد بنظرة مطمنش: ابدا جاي لمحمد اصله واحشني اوي اوي ونفسه ابوسه
ليل بقلك وخوف: بس محمد مش هنا ممكن تستناه تحت هو لسة رايح الشغل
زياد: طب وماله ما استناه جو
ولسة هيزق الباب ويدخل
محمد بزعيق: استني عندك ي زياد
يتبع....يلا900 كومنت وانزل السادس

google-playkhamsatmostaqltradent