رواية خاطفي الوسيم البارت التاسع والعشرون 29 بقلم سوو محمد

 رواية خاطفي الوسيم البارت التاسع والعشرون 29 بقلم سوو محمد

رواية خاطفي الوسيم الجزء التاسع والعشرين 

رواية خاطفي الوسيم الحلقة التاسعة والعشرون 

رواية خاطفي الوسيم البارت التاسع والعشرون 29 بقلم سوو محمد


رواية خاطفي الوسيم الحلقة 29


التاسع والعشرون؛:

#SooMohamed
♡،، لغيري لن تكون،، فأنت أنا،، وكلي انت،، ♡

مر اليومان بسرعه البرق،، ليكن اليوم فرحه قلوب،، واظهار بيت من العشق مبني علي سنه رسول الله،،

صباحاً

ورد: ماااامااااا امااااامااااااااااااااااا

سعاد: اي يابنت المجنونه صرعتني

ورد: فين الرز ياااماما

سعاد:وعايزه الرز ليه يا أخره صبري

ورد:هعمل ماسك ياااامااا

سعاد بيأس: يااالهووي عليا وعلي سنين السوده منك،،انهارده فرحك يا بنت ال*** تعالي شوفي اي نااقص،عشان تروحي الكوافير

ورد:عااااااا لأ هعمل الماسك عشان ابقي مزه

التقتط سعاد نعلها

سعاد وهيا تلقيها به: غووري ياا بنت ال**** من وشيي

ورد وهيا تركض:عاااااااا غووررت يااست،،اين قلب الام

دلفت ورد الي غرفتها تتمتم

ورد لنفسها: يختييي عليهاا مش المفروض الواحد يدلع نفسه كده، ولا اطلق يعني،،لأ مهو مينفعش اروح الفرح كده،، دا بيبقي ف الافراح مزز يختتي واشي احمر واخضر وحاجه اخر مياصه،، وانا هبقي جعفر في وسطهم زي كل فرح اروحه، لااااااااااا عاااااااا

سعاد من وراهاا:دااا فرحك ياابت الهبله فرررررحكككككك

ورد:ااااه صحيح،، طااا يحجه الله لا يسيأك روحي شوفي اي نااقص، وانا هكلم زوجي قره عيني واجي ورااكي

سعاد:ربناا يصبرررره
ورحلت

ورد بتفكير:امممم،يااارب مهو لو مصبرش واطلقت وجيتلك هتشربي من دمي

اثناء تفكيرها الفز هذا سمعت هاتفها يرن بمهرجان
مجنووووون ودماااااغييي طقههه هرباااانه مني ياابروو

التقطته واجابت

جاسر: صبااح العسل علي عيوونك يا قلب قلبي

ورد: جرااااااا اييي يااااض يخربيت المحن،، انشف يااض في اي

جاسر بيأس: علي الواد وسنينه السوده

ورد بتفكير: هو انت شوفت امي انهارده

جاسر بأستغراب: لأ هشوفهاا فين

ورد:امممم اصل سنينكو بتبقي سوده بيا هيهيهي، وانا بيضه وجمررر وعسل جداا وبسهر بليل لحدما الديك بيدن

جاسر بردح:وحيااااااااااااااه امكككك

ورد بساامجه:امك انت

جاسر:يااارب صبرني

ورد: بردو،،لاااا بقيي دا انتو متفقين علياا،،بقولك اي ياااض

جاسر: عايزه اي

ورد:بعشق امك يله

جاسر بضحك: اقسم بالله مجنونه

ورد بحنيه:المجنونه بتعشقك يا جاسر

جاسر بعشق:وانا بعشقك يا قلب جاسر

ورد بدموع: هتفضل تحبني

جاسر: عمرري كله واللي بعده كمان يا وردتي

ورد: مش هتزهق مني،،ولا تزعل من طريقتي،، ولا هتمل

جاسر:انااا بعشقك كلك،، وبعشق طريقتك،،انتي علي بعضك كده قلبي ونورعيني
بس دا مش معاه اني عايز رومانسيه بقاا وكده هااا 😉

ورد: لم نفسك ياا جاسر وبطل قله ادب

جاسر بضحك: ههه حاضر هلمها لحد بليل

ورد: دااا بعينك ياا ابااا احنا نعمل الفرح وتروحني عند امي،، عشان بوحشهاا، وهيا من صباحيه ربنا وهيا قاعده تيصاااااااوت تيصاااااااوت وتعاااااااايط تيعاااااااايط عشان ماشيه

جاسر : لأاااااااااا ياااا شيخه

ورد: اه طبعا يعني انا هكدب عليك مثلااا

سعاد من وراها

كدااااااابه علياااا الطلاااااج بالتلااااته كدااابه ياااحج كاااامل،، داااا اناااا ربنا نصرني،، وانت ربنا ابتلااك يقلب امك

ورد وهيا بتسد سماعه الهاتف

ورد: بت ياااي أيه ارحمي امك بقاا انتي قرفاها لي،

جاسر بضحك: هه لااا والله

ورد: البت قارفه ماما ازاي وهيا اصلاا مش فايقه ومكتأبه بقا عشان بعدي،، ياااربي عليهاا عمرهاا ما هتعقل ابداا يا أخي

جاسر : فعلااا والله ربنا يكون فى عون اللي هيتجوزها

ورد وهياا ترفع حاجبها: وحيااااااه امك،، داااا محظوظ ابن محظوووووووظه

جاسر بضحك : هه طبعا طبعا اماال،،، يلااا بقا هطير انا عشان في حاجات كتيره لسه مخلصتش
اشوفك بليل ياااا قلبي

ورد: اشتاا يااستااا اشوفك بليل سلااااموزز

جاسر بضحك ويأس: سلااموز اه،، في رعايه الله يا وردتي

ورد ببسمه: في حفظ الله يا قلب وردتك

__________________♡ SooMohamed

ماذا لو انا وانت وبعد قطرات المطر بعيد عن كل البشر ♡

عااااا بجد، بجددد والله لوووولووووولووووليييي
يعنيي هنروووح تركياااااا واشووووف الواد الحليوووه داااا اللي اسمه مهند،،، هيييييييه،، زغرطي يااا ام انشررراااااح مررريممم هتسااااافررر لوولووولوولي

عدي بصرااخ: يااالهووي اسكتييييييس اتفضحناااا،، دي ثانيه كمان وهتلااااقيهم فوق دمااااغي

مريم بسعاده : اسفاا اسفه،، انسجمت بس هيهيههي

عدي: طيب يختتي،، وبغيره وبعدين مهند اي داا ان شاء الله اللي عايزه تشوفيه

مريم بخبث: مهند حبيب الملااايين منذ سنين

عدي:: وحياااه أمك

مريم: وحياااتي

عدي بغيره: مريم اتلميي، ابقي هاتي اسم راجل كده علي لسانك

مريم : والله مافي غيرك في جلبي يا ابو ادم هيهيهيي

عدي:يخربيت ام اليوم اللي ابو ادم حب في ام ادم وقرفووونا بأبنهم آدم اللي لسه مجاااش

مريم:هيههي مهو هيجي وغمزلته بوقاحه

عدي بضحك ويأس:ههه يخربيتك،،،ياابنتي المفروض تخجلي وتحمري وتوتري وكده اي البجاحه دي

مريم بسماجه:هيههيه واكسف من ابو ادم بردو

عدي: ارحمي امي العيانه

مريم:رحمتهاا،،،قولي بقاا هروح فرح البت ورد وأيه بكره،،،ولاااد المحظوظه اتعملهم فرح وانا لأ

عدي: لاا والله مش انتي قولتي مش عايزه،، وبتقليد لصوتهاا،، لأ مش عايزه غيرك ياا عدي،، مش عاايزه غير اشوفك كويس وبخير وجانبي

مريم: نينينينييينينييني، وانت بتصدق،، دا كلام نسوان عاادي

عدي: هه والله طيب يختتي

مريم: يعني هروح وأسيبك هنا لوحدك

عدي بأبتسامه: اه ياقلبي هتروحي،، مينفعش متروحيش،، انا اي حد هيجي يقعد معايا متخافيش علياا

مريم: يعمري عليكي وانتي كيوت كده

عدي: هه والله انا طول عمري كيوت، مش زي ناس

مريم: نعمم 🤨قصدك اي ياااض

عدي: مقصدش حاجه اشبح هدي اعضائك

مريم: بحسب

عدي: لااا متحسبيش يااختييي،، ويلاا بقاا روحيلهم عشان تساعديهم وتبقي معااهم عشان هنسافر ومش هتشوفيهم الا لما ربنا ييسر

مريم بأبتساامه: ماشي يقلبي باااي

ابتسم عدي بعشق واردف لنفسه
ياارب الدنيا تمشي صح والمفاجأه تكمل،، واشوفك سعيده يااا كل حياتى

___________♡ #SooMohamed

رامز: اييي يااا بطل تقلان علينا لي،، متحن بقااا

أيه بيأس: مش هتبطل ابداا قله ادب

رامز بوقاحه:هوو انتي شوفتي قله ادب،دي البدايه يااااماااا

أيه:رااامز لم نفسك بقا الله

رامز:قلب رامز من جوه،، بقولك اي

أيه:اي يا مجنون

رامز:بعشقكككككككك يا مزه

أيه بضحك:ههه واللهي يااا ابني بشك انك ظابط

رامز بتأكيد: وانا كمان والله 😹 انا اصلاا كنت عايز ابقي صايع،،بس الاجتهاد بقاا هنقول اي

أيه:مهوو واضح اووي،،طيب هقفل بقااا عشان لسه في حاجات كتير وراياا

رامز:اشطااا يقلبي،،لو عوزتي اي حاجه رني، هااا
لو معرفتيش تلبسي الفستان او تقلعيه بردوو انا موجود هااااا

أيه بخجل ويأس: يااا لهووي منك،، سلااام
واغلقت بوجهه

رامز لنفسه: ايي داا هيا اتكسفت،، لاا طبعا هو انا قلت اي يكسف 🤔

________________♡♡

الو السلام عليكم

چنا _وعليكم السلام مين

حازم

_حازم مين ياااااض،، يااااقليل الادب،،يخربيت القرف اللي
بقيتو فيه،،دااااهيه تاااخدكو،،مليتوا الدنيا
واغلقت بوجهه

حازم بصدمه :ايي دااا مين دي،،اكيد مش هيااا اللي قاابلتها،، فين الرقـــه والحلاااوه اللي شوفتها لااااااااا للااااااا اكيد مش هيااا
اما اتصل تاني كده

صدح هاتفها ثانيااا،،،فلم تجب،،ظلت عده مرات ولم تجب،،

چنا لنفسهاا.:لااااا بقاا دااا عايزيني اعرفه قيمته ابن المبقعه داااا
واجابت

چنا: ايي يااااض يااا ابن **** ياالللي مشوفتش بربع جنيه تربيه،،،ياااااحيووان يااااا معفن يااااااااااازباااااااااااااااااااااااله
. (طولت ف الاخيره عشان قافيه الردح وكده 🙄😹)

حازم بصدمه: لاا اكيد مش انتي

چنا: مين دي يااااارووووووووح امـــــــــــــــــــــــــــــــك

حازم بصدمه: چنا،،الملاك چنا

چنا بصدمه ودهشه،، حاااازم،،هل حااااازم 😳.
نعم فهو اعرفهم بنفسه هو و والده عندما اصرت والده ورد (سعاد)علي تعريفهم ببعض،،فهم كا العائله الان،،
هل من وقعت بحبه!!!
هل افسدت كل شئ بعجرفتها!!!!
هل بادلها مشاعر هو الاخر،،ولكن ما الجدوي فهمي هدمت كل شئ يحماقتها!!
يجب عليها اصلااح ما افسدته،،و الأن

چنا بكذب: چنا مين يا استاذ،،انت غلطان

حازم بصدمه:ا اه اكيد غلطان،،مش چنا صح

چنا بكذب:ايوا يا استاذ الرقم غلط

زفر بأرتياح واردف: الحمدلله،،اقصد،،آسف،عن اذنك
لم ينتظر الرد واغلق علي الفور

حازم:ياالهووي اي داا،،الحمدلله مش هيااا. دا انا كنت اتجلط لاااا
وابن ال***** رامز يجبلي رقم غلط

وعلى الناحيه الاخري تنهدت بأرتياح ودعت ان لايكون كشف كذبتها الصغيره
فهي عشقته من اول وهله،،اول من دق له هذا الذي ايسر صدرهاا،،وحقاا لاا تريد خسارته

____♡احببتك،،عشقتك،، واستلذ بك انا وقلبي فقط،،،اغار عليك،،ادمنك،، وكتاباتي وهمسي لك فقك ♡______

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent