رواية العشق مراد الفصل التاسع والعشرون 29 كامل

 رواية العشق مراد الفصل التاسع والعشرون 29 كامل

رواية العشق مراد الجزء التاسع والعشرين 

رواية العشق مراد البارت التاسع والعشرون 

رواية العشق مراد الفصل التاسع والعشرون 29 كامل


رواية العشق مراد الحلقة التاسعة والعشرين 


العشق مراد ال بارت الثلاثون
أدهم فرح بعد ما سمع صوت البيبي

الدكتوره طلعت من غرفه العمليات ال ملك موجودة فيها
أدهم بلهفه /مراتي عامله اى ي دكتوره. والبيبي
الدكتوره /مراتك
احمد /اه ملك عامله اى
داليا /كويسه صح؟
الدكتوره بابتسامه /متقلقوش ي جماعه مدام ملك بخير. والبيبي كمان بخير

أدهم بفرحه /الحمد لله يرب
وحاتم حضنه /مش قلتلك هتبقى كويسه

وداليا حضنت أدهم /الحمد لله يبني ملك بخير
أدهم /الحمد لله
الدكتوره /بس البيبي هيفضل ف الحضانه شويه علشان بس اتولد بدري شويه
أدهم بتوتر /ا ازاي يعني. هو كويس صح؟
الدكتوره /متقلقش دا حاجة طبيعيه. هيفضل بس ف الحضانه كام يوم وتقدر تاخده انت ومدام ملك

عن اذنكم

ومشيت

احمد حط ايده ع كتف أدهم /متقلقش يبني. هيخش الحضانه كام يوم بس. أنت قلقان لي.

أدهم اومبأ براسه

والممرضات نقلو ملك لغرفه عاديه
وخدو الطفل للحضانه

أدهم دخل الغرفه ال فيها ملك
كانت لسه مفقتش

وبصلها بحب وقعد ع كرسي جنبها ومسك ايدها وباسها

عند مراد و ليل
شهر عسلهم في كوالالمبور
زارو أماكن سياحيه كتير. وكانو مبسوطين جدا

ليل ومراد وهما ماشيين وماسكين ايد بعض
ليل /حبيبي هو انت جيت هنا قبل كدا؟
مراد /اه اشمعنا؟
ليل /علشان عارف كل حاجة هنا بالتفصيل. مرشد سياحي يناس

مراد ضحك/ليل. الفندق ال احنا قاعدين في حاليا بتاعي
ليل بصدمه /نعم؟ بتهزر. انتي غني للدرجه دي؟ يعني ليك فنادق هنا. وكمان فنادق ف مصر. و الله اعلم فين تاني. وال طياره ال حنا جايين بيها بتاعتك انت شغال رجل مافيا وبتضحك عليا صح
علشان مفيش حد غني كدا. قول بجد متكذبش عليا
مراد بجديه /حان الوقت اقولك الحقيقه
ليل ضحكت /حقيقه اي متهزرش بقى. انا واثقه فيك
مراد ساب ايدها /انا مبهزرش
انا مش رجل أعمال زي منتي مفكره
ليل /امال اي
مراد /انا بهرب اسلحه ونا رجل مافيا فعلا.
ليل /انت بتتكلم جد.

مراد ضحك بقوه
ليل ضربته /كنت بتهزر ي رخم
مراد ضحك ومسك ايدها /متبقيش طيبه وتصدقي اي حاجة
ليل /انا بصدق الحاجه ال انت بتقولها بس. لاني بثق فيك
مراد ابتسم وباس ايدها /عارف

ليل /قول من وقت ما جينا الفندق وهما عارفينك وبيعملوك معامله خاصه. لا وكمان جناح خاص
مراد /يعني يبنتي هو انا اي حد ولا اى
ليل ضربه /متنغرش اوي كدا
مراد ضحك /اوديكي فين دلوقتي ي قلبي
ليل /سمعت ان في متحف اسمه المتحف الوطني الماليزي. نروحه؟

مراد باس ايدها /من عنيا. بس كدا ؟

ليل ابتسمت وتلفونها رن
ليل /ثانيه واحده

وردت
ليل /الو
حياه بتوتر /عامله اى
ليل ابتسمت /الحمد لله ي قلبي انتي عامله ايه

عند حياه ف المستشفي

حياه بمهس ل حاتم ال واقف جمبها /اقول لها ولا اى
حاتم /مش عارف. المفروض نعرف مراد. مهي اخته برضو

حياه /احم. الو. رنينا ع مراد بس كان موبايله مغلق

ليل /اه مهو تليفونه فصل شحن
هو في اي. انتو كويسين؟
مراد /في حاجة ولا اى؟
ليل /مش عارفه

احمد وجولد راحو لهم
احمد /بتعملو اي
حاتم بهمس /بنقول ل ليل ومراد ان ملك ولدت
جولد بصدمه /what؟
حياه وحاتم/اي
احمد /ملك بقت كويسه وولدت بالسلامه. سيبو العرسان مصدقنا بقو لوحدهم
جولد /yes

ليل /الو. اي ي جماعه في اي. بتتكلمو ف اي كلكم
حياه /احم. لا مفيش. كنا بنتطمن عليكم بس... سلام

وقفلت

مراد /في اي
ليل /مفهمتش حاجة منهم. كانو بيطمنو عليا وقفلو
مراد ابتسم /اوك. يلا بينا

في المستشفى

ف غرفه ملك
ملك بدأت تفوق لقت ادهن جنبها وماسك ايدها
ملك /أ أ دهم
أدهم بفرحه /عيون ادهم وقلب أدهم. حمد الله على السلامة يا روحي
ملك ابتسمت /الله يسلمك
ملك /ابني. ابني فين؟
أدهم /متقلقيش. اهدي. هو كويس. راح الحضانه بس علشان اتولد بدري شوية

ملك حاولت تقوم /مليش دعوه انا عايزه اشوف ابني. وديني ل ابني ي أدهم عاوزه اشوفه
أدهم حضنها /ي حببتي والله ابننا كويس. صدقيني
ملك دمعت /يعني هو بجد كويس؟
أدهم ابتسم وطلعها من حضنه /انتي مش مصدقاني يعني. مش واثقه فيا يعني

ملك /بثق فيك اكتر من اي حد ف الدنيا دي

أدهم ابتسم ومسح دموعها

الدكتوره دخلت
الدكتوره بابتسامه /حمدلله على السلامه ي مدام ملك

ملك /الله يسلمك

الدكتورة كشفت عليها
الدكتوره /الحمد لله انتي بخير
هتفضلي كام يوم بس لحد ما تتحسني وتقدري برضو تاخدي البيبي
ملك /اقدر اشوفه امتى
الدكتوره /انتي دلوقتي لسة خارجه من العمليات. ارتاحي شويه وبعد كدا تقدري تشوفيه
ملك /تمام

الدكتوره /عن اذنكم

وطلعت

وداليا واحمد و حاتم وحياه وجولد دخلو

داليا حضنتها /حمد الله على السلامة يا حبيبتي
ملك /لله يسلمك يماماي
احمد ابتسم ومسك ايدها /حمد الله على السلامة
ملك ابتسمت /الله يسلمك ي حبيبي

حياه حضنتها /حمد الله على السلامة. قلقتينا عليكي

وحاتم /حمد الله على السلامة

جولد /oh انا شفت البيبي من بعيد. بجد قمر اوي اوي. وشبهك والمفجاه الكبيرة بقى. عنده غمازات صغننه اوي كدا زي أدهم
ملك ابتسمت /بجد؟
جولد /اها
احمد /ربنا يخليهولك
ملك /يرب
اوعو تقولو قلتو ل مراد حاجة وقلقتوه
جولد /الاتنين ال stupid
دول كانو هيقولو بس لحقناهم
حاتم /طب ليه الشتيمة طيب
جولد /أخرس
حاتم /حاضر
وقال بهمس ل حياه /امال لو عرفو اني بعت ل مراد مسج هيعملو اي
حياه /احم
احمد /هنسيبك ترتاحي بقى ي حبيبتي
ملك /تمام

وطلعو

ادهم قعد جمبها ومسك ايدها
أدهم /حاسه بوجع؟
ملك ابتسمت /شويه
أدهم /دا آخر بيبي هنجيبه بقى. مش هقدر اشوفك بتتوجعي كدا تاني
ملك /لا انا عايزه بيبي بنت كمان
ع قد ما في تعب. ع قد ما بتنسي التعب دا اول ما بتشوف ابنك قدامك

أدهم باس ايدها

في غرفه الاوتيل في الفندق
مراد وليل رجعو الفندق
مراد حط التليفون ف الشاحن

وليل قعدت ع السرير بتعب /ااااه لفينا كتير اوي معنتش قادره

مراد علشان يغيظ ليل /بفكر اروح جلسه مساااج. المساج هنا تحفه. والبنات هنا ايديهم ناعمه اوي

ليل قامت /اييي؟
ونت عارف منين ان إيدهم ناعمه

وفضلت تقرب منه
ومراد يرجع بخطواط لورا

ليل /رد عليا انت جربت المساج فين وامتي وازاي

مراد شد ليل ل عنده وقربها منه/انا بغيظك بس

ليل /بجد
مراد وهو باصص ف عينها /اممم

و موبايل مراد فتح وجاله ماسج

مراد اتنهد /اي ال خلاني احط التليفون ف الشاحن

ليل ضحكت /شوف مين

مراد راح وشاف الموبايل

حاتم /ملك ولدت. اضطرو يولدوها بدري

مراد /اي؟
ليل /في اي ي مراد
مراد /ملك ولدت
ليل /بجد؟

مراد رن ع حاتم
حاتم /شفت الماسج
مراد /ملك عامله اى. وولدت بدري لي. هي كويسه

أدهم خد التليفون من حاتم /اه كويسه. ولدت الصبح
مراد بعصبيه /ولسه فاكرين تقولو دلوقتي؟
أدهم /مرضناش نقلقكم. ملك كويسه الحمد لله. والبيبي بخير
مراد /ادهالي

أدهم خد التليفون ل ملك
ملك /الو
مراد /انتي كويسه ي حبيبتي
ملك /اه الحمد لله كويسه. متقلقش عليا. ومتبوظوش شهر العسل بتاعكم لو سمحت ي مراد

ليل /هي كويسه ي مراد؟
مراد /اه الحمد لله كويسه

واداها ال تليفون
ليل /عامله اى ي روحي
ملك /الحمد لله ي حبيبتي بخير. خليكم عندكم انا عارفه ان مراد مش هيسكت وهيجي ع هنا وهيبوظ شهر العسل بسببي
ليل/شهر عسل اي بس. اهم حاجة انتي. إحنا هنجيلك ع طول. يلا سلام

وقفلت
ليل /يلا نحضر الشنط
مراد حضنها /بجد انتي مفيش منك. وافقتي نسيب شهر العسل ونروح ل ملك
ليل ابتسمت /اختك هي اختي ي مراد. مش مهم شهر العسل. انا كل ايامي معاك حلوه اصلا.

مراد طلعها من حضنه وابتسم

في المستشفى
ملك /انا بقيت كويسه. ممكن نبقى تودوني اشوف ابني؟
أدهم /بس ا
ملك /علشان خاطري ي أدهم. لو بتحبني

أدهم اتنهد /ماشى

وساعدها تقوم وسندها

وراحو لحد الحضانة و ملقوش البيبي
ملك بصدمه /هو فين؟

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent