رواية خاطفي الوسيم البارت الثامن والعشرون 28 بقلم سوو محمد

 رواية خاطفي الوسيم البارت الثامن والعشرون 28 بقلم سوو محمد

رواية خاطفي الوسيم الجزء الثامن والعشرون 

رواية خاطفي الوسيم الفصل الثامن والعشرين 

رواية خاطفي الوسيم البارت الثامن والعشرون 28 بقلم سوو محمد


رواية خاطفي الوسيم الحلقة 28

& أغفو كل ليله وانا أحبك .......وهذا اعظم
ما يغفو عليه المرء ....أن يخبئك في صدره &

يعني اي يا حضره الظابط

نطق بها عدي بتركيز بعدما اخبره رامز بوجوب خروجه ومن يقربهم من البلده

رامز بجديه.:اللي سمعته ،،لازم تخرج من البلد قبل ما يصفوك،، انت عملت كتير والباقي علينا.

عدي : وعرفتوا منين ان انا أللي فجرت الاماكن

رامز: يابا احنا عرفنا كل حاجه بدايه من كونك ألكابوني للتفجيرك لمناطق العصابه اللي موجودين في مصر
وكمان عرفنا عملت كل دا ليه
😉هو انا قليل ،،،ياا ابني انا جامد جداا

عدي بضحك: ونعم التواضع، حاسب ياعم غرقتني تواضع .

رامز بضحك: هه اهو تتعلم شويه.

عدي: طيب انا مليش حد هنا غير مراتي واهلها

رامز: هيسافروا معاك طبعاا، الدنيا تهدا كده وترجعوا

عدي: ودا امته

رامز: ينحضر الاوراق وجوزات السفر بأسماء مضروبه
للامان بردوا

عدي :يعني فاضل اد اي عايزين نعمل فرح للبت لحسن تقتلني

رامز: يومين كده، اه علي الخميس، فرحي ياااض
هييييييييح

عدي: ايوا بقي فرحك علي البت الموزه دي، واقع واقف يسهلووووووو

رامز: جرااا ايي يااااض هفرمك، وانت مش نااقص
وافتكر انك داخل علي جواز، وصحتك مهمه

عدي: لاا وحياه ولادك مش ناقصه، ،وعلي اي الطيب احسن

رامز: اشطاا اسيبك انا ترتاح، ،وبلغ مراتك، وهبقي اقولك السفر امته
لحد ما تسافر مفيش خروج من هنا
وفي حراسه بره لتأمينك احطياطي
ااه والبت بتاعتك اللي مش راسيه ف حته دي
قعدها جنبك هتجبلك المصايب

عدي: ملكش دعوه بمصيبتي ، هييح اجمل مصيبه في الدنيا والله

رامز بمزح وضحك : اسيبك مع عواطتشفك بقي واخلع

عدي بأبتسامه: سلام يصحبي

رامز بأبتسامه محببه:سلام يصحبي

&&&&&&&&&&&&&&&&&&

ورد بحزن: اي دا هتمشي خلاص لسه بدري

جاسر بوقاحه: اي ممشيش واجي ابات معاكي 😉

ورد بوقاحه: خلصانه تعاالي اللبيت فاضي 😉

جاسر: وامك واختك دول اي هوا

ورد بغمز: هكرشهملك 😉

جاسر بيأس وضحك: ياااابت الن تخجلي كما تفعل الفتيات

ورد: اخجل اي يااا اخويااااا
بقاا بزمتك في حد يخجل من ابو آدم تبعه ،
اي ياا ابو آدم بس متصحصح معايا ياااراجل هيهيهيهي

جاسر: اقسم بالله متجوز سرسجيه، ،غوري ابت من وشي
انااا مااشي

ورد بسماجه: اي بس ياا ابو آدم كده تزعل أم آدم، يرضيك يعني أبننا آدم يجراله حاجه عشان ابو آدم زعل ام آدم

جاسر بصدمه ويأس: اناا واحد مبفهمش اساسا اني اتجوزت
ماالهاا السنجله، ،ومااله الخطف، ،كنت مرتاح عليا النعمه

ورد: تصور يااااض اناا واحده معفنه اني بلاغيك اساسآ غوررر ياااض
ودفعته لخارج المنزل واغلقت ورائه

التفتت وجدت والدته واخته ينظران لها بضحك

سميه :واحنا كمان

ورد بأستفهام: وانتو كمان اي

سميه : معاه 🌝

ورد: اه صح
وفتحت الباب

ورد: ولاااااااااه، ،خد نسيت دول
واخرجتهم
وادفت ومتقطعوش الجواب بقا هاااا،،،،
ولو قطعتوهم هاجيلكوا، يعني هتروحوا مني فين،
لو جهنم هجيبكوا

ااااااااه وابقي عقلي ابنك ياحجه عشان بيلعب في عداد عمره
يلااا بقا سلام
واغلقت تحت نظراتهم المصدومه

ورد لنفسها ورا الباب يتفكير عميق

امممممم حاسه اني بقيت هبله ف نظرهم سيكا

#SooMohamed

&&&&&&&&&&&&&&&&&&

مريم: نعممممممممممممم تساا اي يعين امك

عدي: اسافر يا روحي

مريم: دااا اللي هو ازااااااي يعني، مش متجوز انت ولاااااااااااااا مش متجوووووووووووز
ولاااااااااااااااااااااه اقسم بالله اخليك تعمل اربعين علي شبابك ياااااااااااض

عدي: هسافر بردوا

مريم: ابقي وريني هتساافر ازاي بعد اللي هعمله،،،،
وضعت يدها بحقيبتها وهيا مضيقه عيناه وتنظر لها بنظره دبت الرعب بقلبه
اخرجت شئ حاد ما يسمي ب (المطوه )

عدي بصدمه: اي دا

مريم: دي مطوه يا حبيبي، ،،،،،،مطوه حبنا 😎
وانطلقت اليه
وهيا تصرخ
اتشااااااااااااااااااااااهد عليييي نفسك ياااااااااااااااااقلبييييييييييي

عدي بصدمه وصراخ: معاااااااااااااكي يااابت
هنسافر سواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
واغمض عينه بقوه

مريم بهدوء وكأن شيئا لم يكن: اها ايوا كده بحسب

(احنا كيوت مش عارفه بينرفزونا ليه احنا كيوت كيوووووووووووت فمتعصبوش امنا بقاااااااا 😐😂😂😂😐😂😂😂😈😈)

عدي بصدمه: انتي كنتي هتعملي اي

مريم ببسمه: ولا حاجه ياحبيبي، قولي بقا هنسافر فين ياقلب مراتك

عدي : مرات مين، ،خلااص ياما خلااص

مريم: ايييييييييييي يااارووووح امكككك خلااا ايييي
هتطلقنيييييييي ولااا ايي

عدي: لاا معلش انا خلاص عايز ابقي سنجل ،،خلاااص وانبيييي عاااااا
اخلعيني وحيااه عيالك، انا اصلااا خاااين، ااه ااه متستغربيش انا خاين جداا انا خاين اوووي
ومتعاشرش ابداا، ،وبشرب سجاير، ،اه اه و وخمره ومخدرات
واقولك كمان، انا رأيس العصابه وكنت بكدب عليكي
شوفتي بقااا كداب كمان
اخلعيني ابوس ايدك

مريم بسماجه: عاجبني، انا اصلا كان نفسي في رأيس عصابه
ياااااااه كم القدر جميل يا حبيبي
ويلا بقي صحصح كده عشان البت ورد اتصلت وقالتلي ان فرحها الخميس الجاي وعايزه اعمل فرحي معاها

عدي: فرح مين ياما

مريم: فرحي 🤭

ابتسم بعشق لها واردف

عدي بأبتسامه: تعالي يا مجنونه
وفتح لها زراعيه

ضحكت بسعاده ورقضت الي منفاها وملجأها ومأمنها حضنه،،،،،

عدي بعشق وهو يضمها اليه ويلمس علي ظهرها برقه :عايزه فرح يا مريم

مريم: لأ مش عايزه غيرك،،مش عايزه غير اشوفك كويس
وبخير وجانبي،،، اكملت بدعموع مش عايزه اللي حصل دا يحصل تاني،،مش عايزه اللي حصل زمان يتكرر تاني
مش عايزه ابعد عن حضنك،،مش عايزه حاجه في الدنيا غيرك يا عدي

ابعدها عنه برقه ومسح بأنامله دموعها واردف.....

عدي بحب:اششششش ليه الدموع بقا،، انا معاكي
و وفيت بوعدي،، ومش هسيبك يا قلب عدي،،
ومحدش يقدر يسيب روحه،،يا روح عدي.

مريم بعشق: بــحــبــك يا كل حياتي

بدون مقدمات انقض علي ثغرها ينهل من شهد كريزها،،يروي عشقه المحتوم لها ........

بعد دقائق ابتعد عنها وزفر

عدي:ابعدي بقا كده عشان متهورش

مريم: ابقي اتهور خليني اغزك

عدي بضحك:هه مجنونه وتعمليها

مريم: عارفه هه،،، ااااااااااه صحيح بقي تتفق مع امي وابويا علي خطفي وتطلع مظبط معاهم، اه يا ابن ال

عدي:ياا ابن اي 😳

مريم بضحك:يا ابن قلبي هيهيه🤭

عدي بضحك:هه لا اتثبت،،، ايوا يا ستي كنت متفق معاهم
لاا وكمان الجواز بموافقتهم وامضتهم يختتي

مريم:هييييح يختي عليا وعلي حلاوتي وعاطفتشي.،،، اللي سحرتك بيها.

انفجر عدي من الضحك

عدي:ههههههه 😂😂😂 حلاوتك وعاطفتشك ااااااه
يااالهوووووي ياااااماااا

مريم ببكاء مصطنع:ا انت مش شايفني حلوه،، م مش ماليه عينك عااااااااااااااا

عدي بصدمه:انتي بتزعلي زي الخلق،،تراني تأثرت لحظه ابكي.

لكزته بكتفه وارفت

مريم: اخرس يااض،، ويلا بقا قولي هنسافر فين

عدي:لسه مش عارف،،، بس لازم نسافر عشان اللي حصل ميكررش

مريم:بعد الشر عليك ،،،متقولش كده تاني يا غتت

عدي بعشق وضحك:بعشقككككككك يااا مجنووونه

. ♡•......معشوقي... عشقتك فأدمنتك.....
فأنت من يدخل في تكويني...
ويحتل اوراقي......بين انفاسك تخمد نيراني
...... وعلي همساتك تشتعل نيراني......
وفي عينيك اشتهي الغرق......
....... ولا شئ في الكون يساوي......... لحظه
عشق بين احضانك....... سيظل حبك عالمي
....... ودوماً أليك سأنتمي..........•♡

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent