رواية العشق مراد الفصل الثامن والعشرون 28 كامل

 رواية العشق مراد الفصل الثامن والعشرون 28 كامل

رواية العشق مراد الجزء الثامن والعشرون 

رواية العشق مراد البارت الثامن والعشرين 

رواية العشق مراد الفصل الثامن والعشرون 28 كامل


رواية العشق مراد الحلقة 28


روايه العشق مراد ال بارت التاسع والعشرون. يمكن دا البارت القبل الاخير

في قصر مراد ف مكتبة

مراد /خلصتي ال مفجاه ال عماله تحضري لها من الصبح
ليل /اي
مراد /اي؟ فكراني مش عارف ال عماله تحضري فيه من الصبح. وحبساني هنا من الصبح علشانها
ليل / انا ا
مراد قرب منها /هو انا مش قلتلك مش عايز احتفل بعيد ميلادي
ليل /انا عملت كدا علشان افرحك ي مراد والله. ونحتفل بعيد ميلادك ل اول مره وحنا سوا. علشان خاطري متزعلش مني

مراد فضل يقرب ع ليل وليل تبعد
مراد ابتسم / مش زعلان
ليل /بجد
مراد ضحك /اه
ليل /مش انت ك. مش انت كنت متعصب من شويه.

مراد رفع حاجبه وابتسم

ليل ضربته /كنت بتضحك عليا يعني
مراد ضحك /يعني

ومسك ايدها
مراد /يلا ننزل تحت.... ونتي حلوة وقمر كدا

ليل ابتسمت /يلا

ونزلو وكان الكل متجمع. اصحابهم وقرايبهم بس. مفيش حد غريب

وقطع التورته

وكله قاله كل سنه وانت طيب
وحان وقت توزيع الهدايا

ملك /يلا بقى نوزع الهدايا
جولد /oh. اكتر جزء بحبه
حاتم /مش ليكي ي حماتي دا ل مراد
جولد /OK beautiful boy فهمت

احمد وداليا ادوله هديته /كل سنه ونت طيب

مراد ابتسم /تاعبين نفسكم ليه بس

ملك ادته هديته /كل سنه ونت طيب

مراد حط ايده ع بطنها /بطنك كبرت امتى يبنتي دا انتي قربتي تولدي. صحيح هو ولد ولابنت

أدهم ابتسم /لسه هنروح للدكتوره بكرا وهنعرف

جولد /هو boy (ولد) اكيد. طول ما هي قاعده معايا عماله تاكل لمون وموالح لحد ما قرفتني ف عيشيتي

إبراهيم /كل سنه ونت طيب ي مراد. ياريت تكون نسيت الحصل قبل كدا ونبدأ صفحه جديده
مراد /من غير ما تقول. أنا فتحت صفحه جديدة معاك انت وميرنا خلاص

ميرنا ابتسمت

والكل اداله هداياه
مراد /تعبتو نفسكم لي ي جماعه

جه دور هديه ليل
ليل /جه الدور ع هديتي انا بقى

مراد ابتسم
وخد الهديه وفتحها

كانت دبله. محفور ع الدبله اسم ليل وتاريخ كتب كتابهم

مراد ابتسم بحب /احلى هديه جاتلي لحد دلوقتي

ولبسها

وليل ابتسمت

وجه اليوم ال موعود. فرح ليل ومراد

في غرفه ف الاوتيل
ليل والشاب بيعملها شعرها وهي قاعده قدام المرايا

ليل / النهارده فرحي انا ومراد بجد ولا انا بحلم

ملك حاطه ايدها ع بطنها /لا بجد

حياه ضحكت /مالك هتولدي ولا اى

ملك /لا انا لسه ف السابع

حياه /جولد قالت هيطلع ولد وطلع ولد فعلا ف الاخر

ملك ضحكت /اها

ليل /انا متوتره اوي ي بنات وخايفه

حياه /ليل متعصبنيش . دا طبيعي فيوم زي دا
ليل /انتي بتتكلمي معايا كدا لي ع فكره انا اختك الكبيره. انا متوتره خلقه اصلا
حياه /ب
ملك بمقاطعه/اي ي جماعه هتتخانقو ولا اى

حياه راحت حضنت ليل /انا متدايقه اوي انك هتمشي وتسيبي البيت

ليل ابتسمت /ي حببتي هو انا مسافره. ابقي تعالي شوفيني ع طول

تحت ف الاوتيل

مراد رايح جاي /كل حاجه جاهزه؟
كل حاجة جاهزه. صح ولا اى
حاتم عزمت الناس. ابراهيم عملت ال قلتلك عليه. أدهم. كل حاجه متظبطه ؟مش عايز حاجة ناقصه علشان خاطر ليل. عايز يكون اليوم دا ليل مش تنساه. مش عايز حاجة تدايقها

جولد بعصبيه /stop

مراد وقف وسكت
جولد بعصبيه /اي دا. رايح جاي رايح جاي لحد ما صدعتني. خلاص قلنا ١٠٠ مره كل حاجة جاهزه متعصبنيش بقى

أدهم /كدا عصبت جولد. انت عارف لما بتتعصب بتهب منها. اهدي

جولد /سمعتك ع فكره ابو غمازات

أدهم /اسف

إبراهيم /اهدي ي مراد. كل حاجة جاهزه. وهتعجب ليل. اهدي

مراد /اه فعلا. ههدي. اوك

حاتم بصدمه مزيفه /يلهوي
مراد وادهم و وجولد وإبراهيم بخضه /اي

حاتم /نسينا اهم حاجة. لا حول ولا قوة الا بالله. ليل هتزعل اوي

مراد /في اي قول بسرعه. اي ناقص

حاتم /لا مفيش حاجة ناقصه انا كنت بهزر عادي

مراد شده من قفاه /انت هتستهبل يلا؟

إبراهيم /لا اهدي ي عريس فيه اي

جولد /سيبه ي إبراهيم يستاهل اصلا

حاتم /خلاص انا اسفه انا عايز اعيش والله. عايز اتجوز حياه الاول

مراد سابه

حاتم عدل هدومه /ناس مبتجيش الا بالعين الحمرا

مراد كان هيمسكه

حاتم /احم. هروح اشيك ع الحجات يمكن فيه حاجة ناقصه

ومشي بسرعه

بليل في الفندق
الفرح
انعزم عليه أكبر رجال وسيدات الأعمال. وشخصيات مهمه. وكمان زمايل ليل ف المستشفى. و موظفين مراد من الشركه

في غرفه ليل
مراد خبط
مراد /ليل. خلصتي ؟

ليل فتحتله الباب

ومراد اول اما شافها بالأبيض انبسط اوي ودمع

وليل حضنته
مراد وليل ف حضنه /اوعدك اني هشيلك ف عيني لآخر يوم ف عمري. وعمري ما هزعلك او انيمك زعلانة. و اوعدك اني هحاول اعوضك عن بباكي ولو بجزء صغير. بحبك

ليل ابتسمت /ونا كمان بموت فيك

ومسك ايدها ونزلو و الفرح
بدأ وبدأت الفرحة للكل
والفرح كان في قمه الجمال والعظمه والكل كان فرحان

أدهم مسك ايد ملك /انا اسف. انا عارف انك كان نفسك يتعملك فرحك زي دا بس انا بغبائي ب

ملك بمقاطعه بابتسامه /اي ال انت بتقوله دا. انا اهم حاجة عندي ان انت تكون جمبي وبس. انت وابني ال جاي. انا مبسوطة معاك اوي لدرجه ان انت نستنى كل الفات. حبك ليا نساني انا مين اصلا.

أدهم ابتسم وباس ايدها

ميرنا /ابراهيم
إبراهيم /عيون ابراهيم
ميرنا /عايزه اعرفك ع اهلي بكرا. هما مرجعوش من باريس بس هعرفك عليهم فيديو كول. حكتلهم عنك كتير وعايزين يشوفو مين الخطف قلب بنتهم

ابراهيم ابتسم /اممم. حكيتيلهم عني كتير. يعني مبتبطليش تفكير فيا. لا انا كدا هتغر بجد يعني. كل الحب والجمال والتفكير دا ليا انا

ميرنا /لا متنغرش اوي كدا
ابراهيم ضحك /ماشى

عند حاتم وحياه
حاتم /امتى بقى
حياه /هو اي دا ال امتى
حاتم /امتى نتجوز بقى ونجيب عيال. اشمعنا أدهم هيجيب عيل ونا لا. انا كدا بدأت اغسر
حياه /اوووه. في خبر وحش اوي ليك ي حبيبي
حاتم /خير
حياه /لا هو مش خير اوي
عمتو مبتحبش تقعد لوحدها. ف مش هتجوزني ليك علشان متقعدش لوحدها
حاتم /اي؟
حياه/ههههههههه صعب اوي عقبال ما نتجوز لاسف يعني
حاتم /شايفك مبسوطه يعني
ماشى. انا هعرف اقنعها
حياه /ازاي
حاتم /ب الاكل

جولد /اوووف. كل ال رجاله ال هنا مزز اوي. مش عارفه اختار. محتاره اوي

طب اختار دا؟

شاورت ع واحد واقف لوحدة

جولد /دا حلو اوي

وكانت هتروح بس لقت بنت راحت انكجته

جولد /oh my God طلع متجوز. مش مشكلة. في رجاله مزز كتير تانيه

طب دا

وكانت هتروح له بس في طفله جربت عليه وبتقول بااابي. وهو شالها

جولد/what؟ ودا طلع مخلف كمان. مش قادره أصدق

وقعدت /لي كل الشباب الحلوين مرتبطه. طب افركش بينهم طيب
No no no
عيب. انت تجمعي العشاق مش تفرقي. I'm جولد ملاك الحب
انا بحب نفسي اوي.. هههههههه

والفرح اخيرا انتهى بعد رقص وفرحه وحب

في غرفه الاوتيل

مراد وليل دخلو
ليل قعدت /اوووه. معنتش قادره

مراد قعد جنبها ومسك ايدها /بس كان يوم حلو اوي

ليل ابتسمت /اها

تليفون مراد رن
مراد /ونا كنت مستغرب لي مرنوش لحد دلوقتي

ليل /مين
مراد /هيكون مين يعني.
الو. عايز اي
حاتم /بمسي عليك
مراد /ومسيت؟
حاتم /لا لسه
مراد /هقفل ف وشك والله
حاتم /اي ي عريس في اي

مراد قفل ف وشه

مراد ابتسم /كنا بنقول اي

تليفونه رن تاني
مراد اتنهد /الو
أدهم /عامل اي يسطا
مراد /قسما بالله لما اشوفكم ل هخلي ليلتكم سودا
أدهم /سودا اوي؟
مراد /احنا هنهزر؟
أدهم /ماشى ي عريس. انبسط بوقتك ومستنيك بكرا تيجي تخلي ليلتنا سودا... مش قلتلكم مراد مش هيرحمنا
إبراهيم /كانت فكره مين دي
حاتم /هيهيهيهيع انا
مراد /ماشى ي عصابه. لما اشوفكم بس

ومراد قفل. وقفل التليفون خالص

ليل ضحكت

مراد /بتضحكي؟ البيحصل دا عاجبك أوي؟
ليل /انا؟ لا ابدا
مراد مسك ايدها /اممم. ماشى
ليل
ليل /نعم ي حبيبي
مراد /نفسي اعيشك مبسوطه طول العمر
ليل / انت اصلا مخليني مبسوطه من قبل ما نتجوز. ومخلي بالك مني. وبتحبني. وليا السند. وبالنسبه لي حبيبي وبابايا وحتى جوزى. وكل حاجة. يعني انا مش عايزه اي حاجة من الدنيا بعد كدا

مراد ابتسم وحضنها

تاني يوم

في القصر

احمد /واخيرا اتجوزو
داليا /وراحو شهر عسل. ربنا يسعدهم

أدهم/ يرب
ملك حطت ايدها ع بطنها /اه
حاتم ضحك /اه ربنا يسعدهم ولا آه بتولدي

ملك بوجع /اه بولد

أدهم بتوتر /ايه؟ بتولدي اي. ازاي يعني انتي لسه ف السابع

داليا /بتحصل بتحصل. يلا نوديها المستشفى

ملك بوجع /اااااه مش قادره. اعمل حاجة ي أدهم

أدهم رايح جاي بتوتر /اعمل اي
اعمل اي مش عارف

حياه /اهدو ي جماعه في اي. خدوها العربيه يلا ونروح مستشفى مراد
ملك /آآآآآآه
انتو لسه بتفكري. يلا اااا

احمد /اه يلا بسرعه

أدهم سندها /استحملي ي حبيبتي. استحملي.

ملك بصويت /مش قدرااااااه
وركبوا العربيه وساق بسرعه وكلة ركب عربيته وراحو المستشفى

ملك بتعض ادهم
ملك. وادهم /ااااااااااااااه

أدهم /طب انتي بتعضيني ليييييه
ملك /مش قدرااااااه
أدهم /طب خلاص ي حببتي اتنفسي. اتنفسي. دكتوره بسرعه يبني ادمين

وملك بتتنفس زي ما أدهم قال لها

والدكتوره جت /اهلا مدام ملك
ملك بصويت /انتي لسه هتتعرفي ابوس ايدك يلا ابني عايز ينزل
الدكتوره /متقلقيش حضرتك أن شاء الله خير. يلا ندخلها اوضه العمليات

و الممرضين جم وخدوها
ودخلت أوضه العمليات مع دكتوره الولاده

وبرا الاوضه في توتر شديد
وادهم رايح جاي بخوف

حاتم /اهدي ي أدهم ان شاء الله هتكون بخير

أدهم بتوتر /اهدي ازاي بس. انت مش شايفها كانت بتتوجع ازاي. لو كنت اعرف انها هتتوجع كدا مكنتش هكون عايز عيال ابدا

داليا /استهدي بالله. إن شاء الله هتكون بخير وهيجلك ولد زي القمر
أدهم /يرب. اهم حاجه عندي البيبي وملك يكونو بخير
احمد /ان شاء الله خير

وبعد ما خلصت الولاده
سمعو صوت البيبي وهو بيعيط
ويقول/وسع وسع وسع انا جيت

أدهم بفرحه دمع لما سمع صوت البيبي

والدكتورة طلعت

أدهم بلهفه /مراتي عامله اى ي دكتوره. والبيبي
الدكتوره /مراتك

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent