رواية أنت طريقي الفصل العاشر 10 بقلم ياسمينا

 رواية أنت طريقي الفصل العاشر 10 بقلم ياسمينا

رواية أنت طريقي الجزء العاشر

رواية أنت طريقي البارت العاشر

رواية أنت طريقي الفصل العاشر 10 بقلم ياسمينا


رواية أنت طريقي الحلقة العاشرة

روايه /انت طريقي ❤️
❤️بقلم / ياسمينا ❤️
❤️الفصل العاشر ❤️

امال كانت خايفه من يامن بس مكنش قدامها غير أنها توجه

يامن : ايه خايفه

امال قدرت تعض ايدو وهو شال ايدو بوجع

امال بغضب : اخاف من واحد مش راجل زايك

يامن بغضب : حسبي علي كلامك هتندمي عليه

امال قامت من علي سرير وطلعت البلكونه وكانت هتطلع علي سور بس يامن مسك أيدها

امال بغضب : سبني والله هموت نفسي لو قربتلي

يامن : خلاص مش هتزفت واقربلك

امال بغضب : براااااا بس هات المفاتيح التانيه بتاعت الباب ده

يامن ادها المفاتيح وخرج بغضب وهي قفلت الباب وقعدت في الارض وفضلت تعيط
______________________________________
❤️في عربيه اركان❤️

اساف : اهده وسوق براحه

اركان بغضب : لازم الحقها

اساف : ياحبيبي علي عيني وعلي راسي بس لو زودت سرعه اكتر من كدا هنكون محتاجين الي يلحقنا

اركان بصلو بغضب وسرع اكتر

اساف : ياعيني عليك يااساف هتموت في عز شبابك

اركان بغضب : اخرس بقا

اساف بسخرية : حاضر استرها يارب طب يأركان خليني اروح اتوب الاول وبعدين موتني

مريم : براحه يااركان

اساف : طب يرضيك اروح علي النار حدف

اركان : ده وقتو هزار

مريم تلفونها رن وكانت تالا وردت

مريم : ايه

تالا : انا كلمت معتز وقدر يجيب عنوان يامن

اركان وقف العربيه فاجأه

اساف : الحمدالله يارب ماموتش الحمدالله

اركان خد تلفون من مريم

اركان : قولي العنوان

تالا : العنوان .....

اركان بدأ يسوق بسررررررعه

اساف : قولي الشهاده يامريم هنمووووووت....
____________________________________
❤️عند يامن ❤️

يامن كان مراقب اركان وعرف انو جاي عندو طلع لي امال وقف قدام الباب وخبط

يامن : افتحي

امال بزعيق : عايز تتهزق ولا ايه

يامن : تمام انا هروح اقتل حبيب القلب الي جايلي دلوقتي

امال جريت وفتح الباب وقالت : هو فين

يامن : في طريق وهيحاول يخدك وانا مش هرفض انتي الي هترفضي تعالي اوريكي حاجه

يامن مسك ايد امال ونزلها تحت

يامن : شايفه الرجاله الي مستخبين في كل حته دول

امال بصت حاوليها لقت راجل كتير مستخبين ومعاهم سلاح

يامن : حبيب قلبك هيجي يقف هنا ولو روحتي معاه هتموتي ف معندكيش حل غير انك ترفضي

امال بضيق : تمام بس خليه يمشي ومش تأذيه

يامن : طول مانتي بتسمعي الكلام مش هيأذي

فاجأه سمعو صوت عربيه وقفت قدام القصر

يامن : اووف سامعه الصوت تلقيه كان بيسوق جامد وفكر انو هيجي يخدك

امال ببرود : مش عايزه اسمع صوتك طول مااحنا واقفين انا اتكلم وبس

يامن بغضب : هو مين الي خاطف مين ازاي تكلميني كدا

امال : بقولك ايه انا قولتلك قبل كدا انا بحر ملهوش اخر ومش هتقدر تكسرني تمام

يامن جاي يرد بس قطعو دخول اركان ومريم واساف

يامن : ازاي تدخلو بيوت الناس كدا

اركان بغضب : اخرس خالص لما يكون فعلا دول ناس مش شويه كلاب

يامن ببرود : براااا

اركان : مش همشي غير وآمال معايا

امال بهدوء : وانا مش هينفع امشي معاك

اركان بغضب : نعمم

امال : انا بقت مراتو

اساف : امال احنا ممكن نطلقك منو بسهوله

امال بصت لي يامن وبعدين بصت علي رجالتو الي مستخبين في كل مكان

امال : لوسمحتو امشو

اركان قرب من امال بغضب : انتي بتقولي ايه

يامن جاي يتكلم شاورتلو امال علشان يسكت

امال : انت لازم تمشي انا خلاص اتجوزتو وعلشانك وياريت تمشي دلوقتي وعلشانك كمان بص الحب تضحيه وانت لو كنت مكاني اكيد هتعمل زاي واوع تقول مش هتعمل كدا لا هتعمل

اركان : ايوا كنت هعمل كدا علشانك بس

امال : لا متقولش بس انت كنت هتعمل كدا وهتبعدني عنك علشان متأذيش وانت مش احسن مني انت قدمتلي كتير اووي اوع تفكر اني معرفتش انك كلمت بابا وخلتو يوافق اشتغل معاك وكمان عرفت أن الشقه الي قاعدين فيها شقتك وعرفت انك كمان كنت بتظبط دفليه ليا وليك وكنت هتعرض فيه تصميماتي

اركان بغضب : ده طبيبعي

امال : ماشي عارفه بس انا لازم اعمل دوري واثبتلك اني بحبك

يامن بغضب : امااااااااال

امال بصتلو بضيق

امال : اساف خد اركان وامشو يلا

اساف بص لي امال وفهم هي عايزه توصلو ايه

اساف : يلا يااركان

اركان بغضب : لااااا

اركان مسك ايد امال وقال : يلا

يامن شد ايد امال من أركان ومسكها هو

يامن بأبتسامه : دي مراتي يعني متمدش ايدك عليها تاني

اركان بص لي امال وبدأو يتكلمو بلغة العيون

اركان : تمام انا همشي همشي

امال براحه : تمام

يامن بستغراب : غريبه

اساف : يلا بينا

اساف وأركان طلعو برا القصر ومريم كانت لسا واقفه

يامن : ايه مش هتمشي ورا صحابك

مريم : تمام همشي بس هسلم عليها الاول

مريم قربت من امال وحضنتها وبعدين طلعت

امال : ممكن طلب

يامن : طلباتك كتير

امال : معلش اخر طلب

يامن : انجزي

امال : عايزه اروح عند حنين وابات عندها وقبل ماتتعصب انت هتجي معايا هناك

يامن بتفكير : طيب اجهزي

امال بسعاده : مرررسي مرررسي

امال طلعت اوضتها وفتحت الدولاب ولقت لبس كتير خدت بنطلون وتشرت ولبست في خلال دقيقه ونزلت بسرعه

امال : امال جهزت يلا

يامن بشك : في ايه

امال : ياعم يلا بقاااا

امال مسكت ايد يامن وطلعو وركبو العربيه

امال : بلا اتحرك

يامن اتحرك بلعربيه وهو حاسس ان تغير امال ده فيه حاجه

امال طلعت من شباك العربيه

يامن : كدا هتقعي

امال : متخافش

امال وهي بتغني بصوت عالي : مهما ببعد قلبي انا وياااك حبيبي عليك يطمني من الي فيا عنيا بقت شيفاك وحاسس بيك بتلمسني وهعمل ايه بتوحشني حبيبي خلاص حياتي معاك وهانت بكرا انا راجع واه لو سامع بحبكككككك نفسي اقولهالك وانا ايدي في ايديك ....

امال ابتسمت بسعاده وبصت جمبها لقت اركان بعيد بعربيتو وابتسمتلو وعربيه اركان سبقت عربيه يامن ويامن مشفهوش وفي خلاص 5 دقايق وصلو بيت امال وآمال نزلت من العربيه بسرعه ويامن كان طول الوقت شاكك فيها وطلعو لي شقتها وخبطت الباب وحنين فتحتلهم حنين اول ماشافت امال حضنتها اوي

يامن بملل : يلا ندخل

حنين بصتلو بضيق ومسكت ايد امال ودخلو

حنين : ممكن يعني اخد اختي نتكلم معا بعض لوحدنا

يامن : لا طبعا

حنين بغضب : دي اختي انا مش اركان علشان متخلناش لوحدنا

امال بضيق : لوسمحت عايزه اتكلم معاها شويه لاني مخنوقه

يامن بضيق : طيب متتاخروش

حنين بضيق : ونتاخر انت مالك عندك الاوضه دي هتبات فيها واختي هتبات في حضني وسلام بقا

حنين خدت امال ودخلو الاوضه وقفلو الباب بلمفتاح ويامن كان قاعد برا وهو متعصب اوي بس قرار انو يعدي اليوم ده اما امال راحت وفتحت الدولاب وبصت علي الباب السحري وبعدين خبطت عليه واتفتح ودخلت هي وحنين وقفلت الباب دخلت وشافت اركان واقف واساف جمبو ومريم هي الي فتحتلها الباب

امال : احم احم

اركان بغضب : بصي انا مش عايز اعلي صوتي عليكي واخليه يسمعنا ف احكي كدا زاي الشاطره

اساف : ياعمي براحه عليها تعالي ياامولتي

امال قربت من اساف واساف قعدها علي كرسي

اركان بغضب : ياعم المتخلف انا الي دمي محروق مش هي

اساف : في داهيه انا مالي المهم اسمعي كلامي كويس علشان نقدر نخلص من الراجل ده

اركان بغضب : هي هتروح معه تاني ولا ايه

اساف : سكتووو زفت ده احسلكم

اركان : تمام هسكت يلا ياكونان قول خطتك

اساف : انت بتتريق

اركان بسخرية : لا طبعا هو انا اقدر

مريم : ارحمونا ده وقتو خناق قول خطتك يلا

اساف : بصي ياامال طبيعي يامن ده عندو غلطات كتير في حياتو عايز تدور علي كل ده دوري في مكتبو شوفي هو بيشتغل في ايه وكدا علشان نخلص منو ف لازم نسجنو

اركان : وافرض ملقتش

اساف : نلبسلو قضيه

امال بسرعه : لو ملقتش مستحيل ألبسو قضيه

اركان بزعيق : ولما يتجوزك غصب عنك دي مش قضيه لما يخطفك دي مش قضيه

امال : يااركان افهمني انا هنعمل المستحيل علشان اخلص منو

اركان بغموض : سبكم بقا من كونان ده انا هعرف ازاي اخلص منو بطرقتي

اساف بص لي صحبو وفهم هو هيعمل ايه وابتسم بخبث وقال : ايوا كدا

اركان بصلو بخبث : حبيبي الي فهمني

حنين : سؤال بس هتعملو ايه

اساف قرب منها وقال : كل خير ياحب

مريم : اركان الدفيله هيبقا بعد اسبوع لازم تجهز

اركان بلا مباله : لا مش هعملو مش فاضي

مريم : وتاريخك ده هضيعو صح

اركان : شايفه ده وقتوو يعني

اساف : بص يااركان انا هخدك عند ليلي ومديحه هيظبطوك وهينسوك اي زعل

اركان بخبث : احلف

امال بغضب : نعم

اركان : مالك ياروحي انا خلاص بقيت سنجل

امال بغضب : لو روحت صدقني هيبقا يومك اسود

اساف بضيق : حتي وانتي متجوزه كمان كاتمه علي نفسنا

حنين بغضب : اسااااااف

اساف : قلبو

حنين : انت لسا علي تواصل معا ليلي وزفته تانيه

اساف : اه روحتلهم يجي مرتين كدا بعد ماكسرتي فوني

حنين قربت من اساف وكانت عايزه تضربو بس مريم وامال مسكوها

حنين بغضب : سبوني عليه الخااااين ده

اساف بضحك : خاين ومعترف كمان

حنين بغضب : حيوان

اركان : يلا نلحق مديحه وليلي

اساف : خد ليلي شبهك محترمه شويه

امال بغضب : لمووو نفسكم بقا

اركان بخبث : اظن انك مبقاش ليكي دعوه بيا

امال بغضب : لا ليا طبعاااااااا

اركان : تؤ تؤ

امال قربت من أركان وكانت عايزه تضربو بس مريم مسكتها

مريم : يخربيتكم امسك مين ولا مين

امال بغضب : انت متخلف يااركان متجننيش

حنين : والله القتل حلال فيكم

اساف : لا بقا انا مبحبش نكد أنا راجل فرفوش

حنين بضيق : بس يابتاع مديحه

اساف بضحك : فكرتيني صحيح انا هروح بقا هتجي معايا ولالا

اركان بص لي امال بخبث وقال : يلا بينا

امال بغضب : ماشي

اركان قرب منها بهدوء : انا هرجعك ليا قريب اووووي

امال : بجد

اركان : ثقي فيا

امال بابتسامه : واثقه

اركان : احم وطبعا مينفعش احضنك دلوقتي

امال بأبتسامه : احلا حاجه والله

اركان بغيظ : ماشي

اما حنين قربت من اساف بغضب

حنين : عايز تروح فييين

اساف : مش فاضي لكلام دم مديحه مستنياني

حنين بغضب : طلقنيييي

اساف بصدمه : نعم هو انا اتجوزك اصلا

امال بسخرية : لا انت قولتلها انك هتجوزها وكلمه عندنا يعني جواز

اساف بسخرية : عندكم فين ده علي اساس اني انا مش عايش معاكم هنا في الكرة الارضيه

امال : لا ياخفيف قصدي في قرية السعاده

اساف : صحيح انا عايز اروح اشوف القريه دي

حنين : أن شاء الله لما تجي تتقدملي

اساف بضحك : أتقدم لمين ياماما انا ولا فكرك اصلا

اركان بضحك : اساف استنا هفكر حنين دي المهلبيه بشكولاته اخت المهلبيه بلقشطا

اساف بضحك : تحس ان امهم كانت بترضعهم مهلبيه

امال بضيق : يلهوي علي خفت دم

حنين بسخرية : هموت من ضحك

مريم كانت واقفه بعيد ومبسوطه ليهم وفتكرت الي حصل من ساعه

❤️فلاش باك ❤️

امال كانت بتحاول تخليهم يمشو واساف فهمها وفهم أن اركان في خطر وأركان اتكلم معا امال بلغه العيون وفهم منها أنو لازم يمشي ولما اساف وأركان خرجو مريم راحت تحضنت امال

مريم بهمس : اطلبي منو انو يوديكي عند حنين في شقتكم واحنا هنبقا وراكي متخافيش

امال بهمس : تمام

مريم طلعت وقالتلهم عن الخطه وتصلو بحنين وقالولها وحنين راحت الشقه وهما وصلو قبل يامن بدقيقه ....
انتهاء فلاش باك❤️
______________________________________
وعده اسبوع كانت علاقة يامن وآمال كلها خناق وآمال فضلت تدور وراه وتفتش وراه عن حاجه ممكن تدخلو سجن أما اركان فضل طول الاسبوع يجهز لدفليه وكمان يجهز لخطتو وكان معه اساف تالا ومريم
❤️في يوم الدفليه ❤️

امال كانت مقرره تشوف الدفليه في تلفزيون بس يامن دخل عليها وكان معه فستان متنكرش أن فستان شكلو حلو وحبتو

يامن : البسي ده علشان نروح دفليه اركان

امال : مش عايزه اروح

يامن بغضب : قولت قومي

امال بصت علي يامن لقتو متعصب اوي خافت بس حاولت متبينش ده

امال : وانت هتستفيد ايه لما نروح

يامن بشر : هحرق قلبو

امال بغضب : وانا مش هساعدك في ده

يامن طلع تلفونو وفتحو

يامن : بصي كدا

امال بصت علي تلفون لقت اركان بيجهز لدفليه وبيجهز العارضات وبعدين شافت في قناص بعيد شويه عن اركان

امال بغضب : حيوان

يامن : ها ايه رأيك

امال خدت منو فستان بغضب ودخلت تلبسو كان فستان لونو كحلي وطويل وعاري من ضهر

امال بضيق : ايه القرف ده ده مكشوف من ورا خالص اووف هلبس عليه شال وخلاص

امال لبست عليه شال خفيف وحطت ميك اب خفيف ونزلت لي يامن يامن اول ماشافها ابتسم بحب وهي بصتلو بكره يامن مسك أيدها وركبو العربيه وهي مش طايقه نفسها ولا طايقه
______________________________________
❤️في دفليه ❤️

اركان كان مركز اوي في تجهيزات وبيحاولو ميفكرش في امال علشان لو فكر فيها ممكن يسبب دفليه كلو ويروحلها واساف كان جمبو طول اليوم

اساف : في هنا شويه مزز يجننو

اركان بضحك : ياعم ارحمني

اساف : ايه يابني بهزر معاك

اركان : عارف انك بتحاول تهون عليا تعرفي هو فيه مزز كتير اه بس ولا واحده بصيت عليها شايف امال قدامي طول الوقت

اساف : اسكتتت اسكتتت دانا وقعت وقعه منيله من ساعت ماعرفت حنين وانا مبروحش لي مديحه وليلي ولا بسهر لدرجه انهم فكرو اني يعني

اركان بضحك : انو راحت عليك

اساف : ياعم اتلم بس والله مبقتش شايف غيرها

اركان : مهو هو دا الحب يبقا اقدامك السمره والبيضه ولي ولي بس انت متشوفش غير الي قلبك اختارها

اساف : احم مانا شكلي هتجوز

اركان بضيق : مفيش جواز غير لما امال ترجعلي

اساف بضحك : احسن بردو علشان اعرف أعط براحتي قبل ماادخل السجن

اركان بضحك : ديل كلب عمرو ماهيتغير

اساف بسخرية : طالع زاي صحبو بقا

اركان : ميييين

اساف بضحك : الكلب ياقلبي الكلب

اركان : طيب يلا نلبس

اساف وأركان راحو علشان يجهزو

وتالا ومربم وحنين كانو قاعدين برا معا الحاضرين ومعتزجاه وقعد جمبهم

معتز : مسا مسا علي قمر

تالا ابتسمت : مساء الفل

معتز بهمس : قلبي عامل ايه

تالا بصدمه : قلبك

معتز : وروحي

تالا : روحك

معتز : وحياتي

تالا بصدمه : حياتك

مريم : يخربيت المحن امتا يارب اقابل نصي تاني

معتز بضحك : طول مانتي بتقطعيني كدا مش هتلقي حد يبص في وشك

مريم بضيق : بكرا تشوف هقابل واحد احسن منكم كلكم

معتز بضحك : ابقي قبليني

حنين بصدمه : مش دي امال

الكل بص نحية امال لقها دخله معا يامن

يامن : هنقعد جمب اختك

امال بضيق : طيب

امال ويامن راحو قعدو جمب حنين

مريم بضيق : ايه القرف ده

يامن : والله القرف قرفك انتي

مريم بضيق : احسن حاجه الواحد يسكت وميتكلمش معا الاشكال دي

يامن بغضب : انتي مش شايفه نفسك يابت انتي

حنين وآمال بصو لبعض بخبث

حنين بهمس : فهمتي الي فهمتو

امال بسعاده : يااااااه داحنا هنلعب لعب

حنين بهمس : بس يامن ده كويس

امال بهمس : جدا شغلو كلو نضيف بس يعني هو اناني في حبو

حنين : يبقا توكلنا علي لله

اركان واساف كانو بيراقبو دخول امال ويامن وأركان مقدرش يطلع برا أو يشوفهم امال شافتو من بعيد وبدأت العارضات يطلعو علي مسرح

امال : احم لازم اروح الحمام

امال قامت بسرعه وقربت من اساف

امال : هو فين

اساف : جو وبعدين انتي سايبه حنين جمب راجل ده ازاي

امال بضيق : ياعم اتنيل

امال دخلت جوا في اوضه اركان واساف راح قعد بين حنين واساف

اساف : شرفتنا يا مومو

يامن بضيق : وانت مشرفتناش

اساف : طب اطلع برا

مريم : انا من رأي كدا بردو برا

يامن : مش هرد علي شويه حيوانات

مريم بغضب : مش هسيبو

اساف : يابنتي الكلب لما يجي يهوهو في حد بيرد عليه

مريم بأبتسامه : لا المهم شرفتنا ياكلب

يامن بغضب : كلب

مريم بضحك : متزعلش اوي قصدي كلب البحر علي الاقل انضف

اساف بسخرية : وغالي كمان

حنين : احم احم خلاص بقا

اساف بصلها بضيق وسكت

❤️عند امال ❤️

امال دخلت الاوضه علي اركان

امال : اركونتي

اركان بضيق : ها

امال : يلا قوم شوف رودود أفعال ناس علي تصميماتك

اركان : لا

امال : اركان لازم تقوم بقا مينفعش كدا

اركان بغضب : علشان اطلع اشوفك انتي وهو سوا

امال بتفائل : تعرف انا حاسه انو شخص كويس وهنخلص منو قريب يعني هو الي هيسبني

اركان بغموض : لا دانا مجهزلو حتتة خطه تجنن

امال بضيق : مش عايزين مشاكل

اركان : ولا تكوني خايفه عليه

امال بخبث : ومالو مش جوزي

اركان بغيره : اسمعك تقولي كلمه دي تاني

امال : امممم مش هقولها بس اطلع لناس

اركان بثقه : طبعا واحشهم اصلهم بيحبوني اوي حتي البنات

امال بضيق : انا ماشيه

امال جايه تخرج اركان شدها ليه وحضنها

امال بضيق : مينفعش كدا

اركان : علشان متجوزه صح

امال بضيق : ايوا

اركان : تمام

اركان حضنها اكتر امال زقتو بغيظ وطلعت من حضنو

امال بغيظ : اطلع ورايا

اركان بابتسامه : حاضر علشان في بنات كتير مستنياني

امال بغضب : سلاااام

امال طلعت من الاوضه وأركان ابتسم امال رجعت علشان تقعد مكانها

اساف : شوفيلك مكان تاني

امال : ده مكاني

اساف بهمس : متخلنيش افضحك قدامو واقولو انك كنتي معا حبيب القلب

امال بضيق : اسكت اسكت

امال قعدت جمب يامن النحيه تانيه

اركان طلع المسرح الكل سقفلو وهو عينو بس علي امال الي قاعده جمب يامن اركان مسك الميك

اركان : انا عملت تصميمات دي وانا بفكر في شخص واحد بس والشخص ده موجود معانا دلوقتي مش حابب اقول مين بس كنت كل ما برسم فستان كنت بتخيلو عليها

يامن مسك ايد امال

يامن بهمس : يلا بينا نمشي

امال بجمود : ايه مش كنت عايز تحرق قلبو لما يشوفنا معا بعض اقعد اقعد شكلها هتحلو

واحد من الصحافين : طب لو قولنالك تغنلها اغنيه واحنا عارفين ان صوتك حلو هتغنلها ؟!

اركان : حد معاه جتار

وبعد دقيقه بظبط الجتار كان معا اركان والكل بصلو بتركيز وهو مكنش شايف غيرها

اركان وهو بيغني : كل يوم بيفوت عليا ليك بحن في كل ثانيه صعب اعيش في دنيا دي الا بيك احساسي انك حبيبي وني مش شايفك بعيني قد ايه مشتاق لحضنك مش لقيك حتي وانت بعيد عليا لسا بتحلم بيك عنيا نفسي ترجع تاني ليا انت فييييين ليه سيني اعيش لوحدي قولي راضي ازاي لبعدي واقفه كل حياتي بعدك اعيش لمين ياوحشني وانت عني بعيد هموت وخدك في حضني مهما يحصل بردو قلبي روحو فيك

الكل سقف لي اركان وآمال دموعها خانتها ونزلت وبعدين مسحت دموعها وبصت لي يامن إلا كان هيموت من الغيره امال طلعت علي مسرح بسرعه وشدت الميك من أركان

امال بحب : ممكن تعزفلي

اركان بصلها بحب وبدأ يعزف

امال وهي بتغني : مكانك في قلبي مهما كنت بعيد عليا مش كل يوم بنقابل حبايب قدام صوتك وحشني وضحتك ياحبيبي ليا ياما نفسي اشوفك تاني في اقرب معاد مقدرتش انساك وليالي كل ماتفوت اليالي كل مشتاق ياحبيبي وقول ايامنا وحشك ولا ناسيه الي انت من غيرك بقسي كان نفسي اعيش عمررري معاك علطول..

الكل سقف لي امال ويامن اتعصب اوي وآمال بصت لي اركان واركان مسك أيدها

اركان : تعالي اخطفك

امال : ياريت

اركان بحزن : تعالي

امال : اركان انا جمبك دايما متخافش

فاجأه امال لقت يامن ماسك أيدها التانيه وبيشدها

يامن بغضب : تعالي

اركان : متروحيش

يامن بغضب : هتجي ولا انتي عارفه انا هعمل ايه

اركان : متروحيش خليكي معايا

يامن بغضب : دي مراااتي

اركان بهدوء : وانا حببها

يامن طلع مسدسو وصوبو علي اركان

امال بغضب : انا جايه معاك خلاص

يامن : تؤتؤ حتي لو هتجي انا جبت اخري منو

اساف جاه من ورا يامن وحط مسدسو علي رأس يامن

اساف : اوع تفكر تعملها هتندم

يامن بجنون : انا عايز اندم

اركان مسك ايد امال وقربها منو والكل الي كانو في دفليه طلعو برا والصحافة بس هي الي بتصور يامن اتجن لما شاف امال قريبه من أركان اوي كدا وضرب نار علي اركان اركان زق امال بعيد عنو بس امال رجعت وحضنتو جامد وطلقه جت فيها

اركان برعب : امااااال

امال وهي حضنه اركان : حياتك غاليا اوي اوع تضيعها

امال فقدت الواعي وهي في حضن اركان

اركان برعب : اماااااااااااال............

يامن مكنش مستوعب هو عمل ايه من كتر صدمه قعد في الارض بص علي امال الي نايمه في حضن اركان ودمها في ايد اركان

اساف بسرعه : اركان شلها لازم نوديها مستشفي

حنين بدموع : بسرررررررعه

اركان شال امال وطلع برا دفليه خالص وركب عربيتو وتحرك واساف وحنين وتالا ومعتز كانو وراهم ومريم لما شافت الدم مقدرتش تتحرك بتخاف جدااا منو وبعدين بصت علي يامن الي كان قاعد في المسرح ونصدمت لما شافت دموعو أما يامن كان بيعيط بصدق

يامن في سرو : ايه الي عملتو ده الي بيحب حد مش بيأذيه انا لازم اقوم اروحلها

يامن قام وطلع برا دفليه ومريم كانت وراه ركب عربيتو وهي ركبت معه

يامن بغضب : في ايه

مريم بتوتر : اصلي بخاف من دم ومش هعرف اسوق واروحلهم وانا متوتره كدا

يامن بغضب : هو انا كنت ناقصك

مريم بزعيق : يلا ياكلب البحر اتحرك

يامن مسكها من شعرها بغضب : اسمع كلمه منك لغيت لما نوصل هدفنككك

مريم خافت منو وسكتت ويامن اتحرك .........

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent