رواية حب بعد عذاب الفصل الثامن 8 بقلم ريم علي الجالي

 رواية حب بعد عذاب الفصل الثامن 8 بقلم ريم علي الجالي

رواية حب بعد عذاب الجزء الثامن 

رواية حب بعد عذاب البارت الثامن 

رواية حب بعد عذاب الفصل الثامن 8 بقلم ريم علي الجالي


رواية حب بعد عذاب الحلقة الثامنة


البارت الثامن
حب بعد عذاب
نادر : أنتي جميلة أوي أعطاها قبله مش شفتيها وفضل يقترب اكتر واكتر انا بعمل ايه أنا هدخل نفسي بمشاكل بس لازمن اقصرها زي ما معتز مد ايدو عليا بس هعمل أيه
نادر تطلع يجري وقفل أؤضه علي عهد

عهد نايمة مش حاسه بحاجة طبعاً

في الصباح
عهد :اااااه جسمي وجعني أنا مش فاكرة نمت بسرعة دي ازاي ايه اللي حصلل أنا لازمن أروح عشان ماما ياااه هسيب معتز والمكان الجميل ده

معتز: أحلي صباح النهاردة عشان عهد هنأ قام أخد شاور وغير الملابس لبس شيك جدا مع برفان واووو

معتز :قام بدق الباب علي عهد
صباح الورد والياسمين
عهد: بابتسامة صباح النور والسرور

معتز: أحلي صباح ده ياناس ولا ايه هههههه انا فرحان
عهد :ههههه فرحان ليه
معتز عشان معاكي طبعاً
عهد أنا فرحانة اكتر بس ياخسارة لازمن أروح
معتز أوعدك أنك هتفضلي معايا طول العمر ي أميرتي وعن قريب إن شاء الله
عهد يارب يارب ي معتز

معتز يلا بقه عشان نفطر مع بعض
عهد يلا نفطر

نادر:نازل فضل يبص لعهد ومعتز بصات غريبة استغربه عليه كتير

عهد هوا ليه بيبصلي كدا انا عملت حاجة
معتز أنت مش ناوي علي خير ي معتز

جهز الفطار
وعد : أنا نفسي أنك تفضلي معايا علي طول ي عهد
معتز. مرة وحدة أن شاء الله هتفضل معانا علي طول

وعد :بغير فهم ازاي يعني
معتز :مش قصدي يعني هتيجي تشوفك ديما أن شاء الله

نادر:خلاص مش هنفطر انهاردة ولا ايه

وقت الأكل

ام عهد :وحشتيني يابنتي بتاكلي كويس ولا لا أنا خايفة عليكي ربنا يستر

الأب : آمال فين البت عهد مش باينه

الأم:عند صحبتها
الأب:ومن غير متقولي وضرب أمها علي وشها

الأم:ااااه ببكاء أحنا اسفين والله خطوبة صحبتها وراحت ي حج

الأب. اوعي جاتكم القرف

عهد :يلا ي وعد عشان أروح ماما خايفة عليا
معتز :بص لوعد
وعد لا لا أنا عندي دراسة كتير والله مش هقدر اوصلك خالي معتز يوصلك فاضي

عهد بخجل بلاش
وعد متخافيش معتز زي اخوكي

معتز اخوكي فعينك ي كلبة أنا معنديش غير أخت وحدة فاهمة يبت
وعد :خلاص خلاص أهدي
معتز بعرفك بس هااا
وعد خلاص ي خويا عرفت اااه منك أنت هههههههه
معتز. قومي يبت من هنآ
عهد خلاص خلاص مافيش حاجة الكل ده هههههه

معتز يلا ي أميرتي

وعد الله الله أميرتي أخص عليك أنا أختك ومعملتش ولا مرة معايا كدا

معتز. بخجل ياهبله أنا قصدي عليكي
وعد عليا الكلام بردوا هههههه

معتز :عهد اتفضلي جهزي نفسك أنا مستني
عهد :حااضر
معتز أحلي حااضر هههههه

وعد بس بقه عشان بتكسف هههههههه

معتز هههههه عهد هههههههه
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
حبيبه الووو ي معتز

معتز يادي النيلة خيرر
حبيبه بتقول إيه
معتز مقولتش حاجة قولي
حبيبه عامل ايه وحشتني
معتز الحمد لله بخير
حبيبه أنت مبتعرفش خالص تقول كلام حلوو
معتز لا مبعرفش صراحة
حبيبه لأ والله أنت أصلا ملكش مزاج للكلام معايا ولا حتي ليك مزاج للخطوبة

معتز: فعلاً والله
حبيبه إيه مش سامعة
معتز ولا حاجة أنا عندي شغل مهم جداً يلا سلام
حبيبه ربنا يخدني عشان ترتاح

معتز بصوت واطي يارب يسمع منك هههههه سلام

أميرتي تطولت لي كدا
وعد: عهد هتوحشيني كتير تبقي تعالي والنبي

عهد أن شاء الله هبقي اجي علي طول يلا ي حبيبتي مع السلامة عايزة حاجة

وعد : استني ي عهد عشان خاطري اقبلي الهدية دي مني التليفون ده
عهد:بخجل أنتي عارفة إني مش بقبل هدايا من حد والله

وعد: هو أنا أي حد أنا أختك
عهد واكتر من أختي ياقلبي ربنا يديمك بحياتي يارب

وعد :يارب ياقلبي مع السلامة
معتز خلص الوادع تبعكم يلا بينا

معتز :جهز العربية يلا
عهد :عربيتك جميلة اووي

معتز :هجبلك أحلي منها أن شاء الله
عهد :كفايا أنك معايا دي بتكفي والله
معتز حبيبي أنا فعلاً أخترت صح ي نور عيني

جهز العربية
عهد :راحت بالعربية

جت رسالة لمعتز تم إرسال رسالة رقم مجهول
معتز فتح الرسالة وشاف فضل مزهول مش قادر يتكلم واقف مكانة

عهد :يلا ي معتز أتأخرنا

معتز. ولا حاسس بكلام حد ولا سامع حتي
عهد :يلا ي معتز أتأخرنا في ايه واقف مكانك كدا

معتز مش بيرد مالو

تواقعات معتز الرسالة كان فيها ايه


يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent