رواية العريس يصل غدا الفصل السادس 6 بقلم نهلة زغلول

 رواية العريس يصل غدا الفصل السادس 6 بقلم نهلة زغلول

رواية العريس يصل غدا الجزء السادس 

رواية العريس يصل غدا البارت السادس 

رواية العريس يصل غدا الفصل السادس 6 بقلم نهلة زغلول


رواية العريس يصل غدا الحلقة السادسة


العريس يصل غداً ♥️ الفصل السادس

فيروز افتح الاوضة يازين بيه
زين انا قولت مش حتطلعي من الاوضة الا باذن مني خلع عنه قميصه
فيروز انت حتعمل ايه
زين ايه حاخد حقي الشرعي اللي انتي حرماني منه
فيروز ابعد عني احسنلك
زين ولو مبعدتش حتعملي ايه ها اقترب منها مسك يديها وضعها علي صدره شعرت بدقات قلبه ؛؛ بلعت ريقها بصعوبة من قربه قالت بتلعثم ابعد ابعد عني ؛؛ لم يكن يتحدث عينيه كانت تجيبها وشفاهه كانت تعبر عن حالته ؛؛تحدثت بصوت اشبه من الهمس ابعد ارجوك ارجوك واحتضنته بقوة واسقطت بعض الدموع وضع يديه علي ظهرها خلاص اهدي عرفت كل اللي في قلبك خلاص اهدي يافيروز
اغمضت عينيها وكانها تحتمي منه في قلبه ابعد عني وشددت علي مسك ظهره بتعذبني ليه عملتلك ايه عشان كل ده ؛؛؛ اسف سامحيني قالها وهو يترجاها ؛؛ بحبك وتعبت من الكذب وتخبية مشاعري ناحيتك بحبك من زمان اول يوم جيت فيه طلبتني فيه كنت مش مصدقة حلمت بيك كتير اوي كنت بشوف نفسي مراتك حبيبتك حتي قسوتك ادمنتها بقيت بعشق تفاصيلك روحتلك الشركة كذا مرة ايام شغلي كنت بشوف عربيتك من بعيد بعرف انك موجود في الشركة يوم ماسافرت واتقطعت اخبارك بقيت زي المجنونه سالت عليك السكرتيرة قالولي انك في المستشفى الطيارة وقعت وانت كنت من ضمن الركاب اغمي عليا وجالي انهيار عصبي بعدها روحتلك المستشفى لما كنت بتتعالج هنا كنت بروحلك المستشفى كل يوم لحد ما طلعت منها بس كانت في ايديك منيرة مراتك بعدها قررت ابعد خالص وانساك بس فشلت واتقدم لي مازن حاولت احبه او اتعود عليه لكن كنت بشوفك ادامي شخصيتك ملامحك تفاصيلك وقفتك كلامك كنت بشوفك انت لدرجة اني مرة غلط ادامه وناديته باسمك استغرب وقتها بس هو مهمهوش مفهمش انا لازم امشي عشان وضع سبابته علي شفاهها هششش رايحة فين بعد كل اللي في قلبك ده
فيروز مش حينفع انا حاسة اني قاطع كلماتها انك اتفضحتي ادامي عشان عرفت حقيقة حبك ليا طيب ما انا جوزك وانتي مراتي ومن حقي أسمع كل الكلام ده
فيروز وايه الفايدة انت بردو حتفضل تنتقم مني لان اهلي كانوا السبب في اللي حصل لاهلك
زين انت ملكيش ذنب تعالي شوفي انا جبتلك ايه
فيروز بدهشة جايب ليا انا هدية
زين ايوة افتحي الدولاب فتحت فيروز الدولاب رات مجموعة من الملابس الانيقه
فيروز بخجل جبتهم عشاني ليه يازين بيه وضع انامله علي شفاهها زين بس تعالي جبتلك حاجة تاني
فيروز بابتسامة ايه تاني
زين دي دبلة حتلبسيها لو قلعتيها تبقي بتنهي كل اللي مابينا خالص مدت فيروز يديها اليه لبسهالي وضعها زين في اصبعها وقبل يديها
فتح زين باب الغرفة عايزة تخرجي مش حمنعك ومش حاخد منك حاجة بالغصب كفاية اول ليلة مابينا كانت بالغصب من ساعتها حاسس بالذنب اقتربت منه اغلقت الباب كنت عايز الولد يازين كان نفسك في الولد اللي اتحرمت منه سنين انا حجيبلك الولد ابتسم زين علي جرأتها في حديثها معه اول مرة تتكلمي بالطريقة دي معايا
فيروز عايزاك تشلني
زين بدهشة من تصرفاتها
فيروز كاني عروسة جديدة
ابتسم زين وحملها بين ذراعيه حاجة تاني يافيروز هانم
فيروز اه في؛؛ نظرلها بعدم فهم من تصرفاتها الجديدة التي اصبح لا يفهمها
فيروز وانت بتتكلم وابتسمت وعضت علي شفتيها وكانه فهمها وابتسم وكتم ضحكته عايزة ايه يافيروز
فيروز انت قولتلي حسيتي بايه لما قربت لمنيرة
زين حسيتي بايه
فيروز بده وقبلته بقوة لم يترك شفاهها تمشي بها عدة خطوات اتجه الي الفراش وضعها عليه فصل قبلتهم كلماتهم بحبك ومش قادر ابعد عنك وتبادلوا القبلات من جديد

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
فاطمة روحلها انتي حرة بس انسي انك ليكي ام
ناهد حرام عليكي حسال عليها وحرجع علي طول
فاطمة حتقوليلها الحقيقة ولا حتعملي ايه حتخرجي من هنا مش حيبقي ليكي ام
ناهد حرام عليكي بتعمل فينا كده ليه
فاطمة اقفلي علي الموضوع ده خلاص

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
فصل لحظاتهم اتصال من رقم مجهول لزين
فيروز مين
زين رقم غريب مش مهم واغلق الهاتف المهم مبسوطة
فيروز انا مبسوطة عشان جنبك
اتصال من نفس الرقم مرة اخري
زين برد محدش بيتكلم
فيروز مين يعني عايز يضايقك اعمله حظر
زين عندك حق حعمله حظر

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
شغف عملي حظر
صافي انتي عاجبك للدرجادي
شغف اوي شخصية رهيبة نظراته فظيعة عينيه لونها يجنن شفايفه عايزة تتاكل جسمه بدلته برفانه
شغف يخربيتك انتي وقعتي ولا ايه وسيف
شغف سيف ايه بس سيف راجل خفيف بالنسباله زين راجل تقيل وشخصية تجنن عجبني اوي ياصافي
صافي ربنا يستر انا سمعت انه متجوز اتنين
شغف بضحكة عالية نخليهم ثلاثة

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
مصطفي اخيرا مشيت تعالي اطلعي
صافي اوووف دي اعدت كتير اوي المهم انت عامل ايه
مصطفي بقيت احسن لنا شوفتك
صافي حبتلي الفلوس
مصطفي طبعا
صافي طيب وجلست علي الاريكة بيتك حلو اوي يامصطفي
مصطفي نور بيكي
صافي بتحب منيرة يامصطفي
مصطفي بضحكة عالية منيرة دي حد حيحبها دي
صافي انال بتحب مين
مصطفي بخبث انتي طبعا
صافي عليا انا يامصطفي انت مبتحبش غير الفلوس وبس

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
رجعت منيرة دخلت الي غرفتها نسيت موبايلي فين واتجهت الي الخارج رات فيروز خارجة من غرفة زين
منيرة بتعملي ايه هنا
فيروز كنت في اوضة جوزي حبيبي
زين بابتسامة علي حديثهم وقف يراقب في صمت نفخ دخان السجائر
فيروز كنت معاه في اوضته تحبي احكيلك حصل ايه بينا كمان
منيرة وقحة
فيروز محدش وقح غيرك ودخلت غرفة زين اغلقت الباب في وجهها نظرت لزين
رات زين ينظر لها ب ...............

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent