رواية احبني مدير شركتي الفصل الرابع 4 كامل

 رواية احبني مدير شركتي الفصل الرابع 4 كامل

رواية احبني مدير شركتي الجزء الرابع 

رواية احبني مدير شركتي البارت الرابع 

رواية احبني مدير شركتي الفصل الرابع 4 كامل


رواية احبني مدير شركتي الحلقة الرابعة


*الفصل الرابع*
وقفنا عند لما المدير اختار البنت الي هي ملك
....... في بيت اميرة
اميرة سمعت صوت الجرس واتأكدت انه ملك
اخيرا يابنتي اتأخرتي ليه :قالتها اميرة وهي بتحضن ملك
ملك : معلش والله ياروحي المواصلات كانت زحمة
أميرة:ولا يهمك ياروحي ادخلي اقعدي محدش في البيت ذي ماشايفه كدا امي في المدرسه وبابا في شغله بالشركة
ملك : تمام بس عاوزه كوبايه ميه لاني عطشانه اووووي
أميرة: احلى كوبايه ميه لملوكتي الحلوة وكمان هعملك القهوة الي بتحبيها
ملك :تسلميلي ياروحي
بعد ما جبتلها الميه وعملتلها القهوة سالتها أميرة عن الشركة وحكتلها ملك عن الشخص الي كان بالعربيه وانها وقعت بسببه وعن الي عملها المقابله
أميرة: ههههه يعني انتي رايحه تمسكي فيه بدل ماتبعدي عنه جبانه ياملك طول عمرك
ملك : يابنتي انا خفت ومحستش بالي حصل ليا
أميرة :طب قوليلي هو حلو ؟
ملك : الصراحه بسبب الي حصلي مركزتش غير في عينه كانت نظراته بعيونه العسلي باردة بس كانت فيها لمعان غريب
أميرة :طول عمرك غبيه من صغرك ملاحظتيش غير عنيه مش بتلاحظي حد نهائي كدا من صغرك
ملك : لا لحظت بس مش هو
أميرة بتعجب: مين طيب؟
ملك : الي عملت معاه المقابله عرفت انه اسمه علاء كان محترم في اسلوبه جداااا وذوق اوووي
أميرة: اوووه شكل السنيورة بتاعتنا وقعت فيه ههههه
اسكتي يارخمه:قالتها ملك وهي بتضربها بمخده الانتريه
وفضلوا يضحكوا سوا لحد اما مشيت ملك من عند أميرة وروحت البيت
..... (خلينا نتعرف على الشخصيات الجديدة وهما علاء والمدير الي هو فارس ذيدان
فارس مدير الشركة وسيم انيق في لبسه طول بعرض وكمان شخص بيحافظ على لياقته البدنيه بس من جهة انه البنات مش بيقدروا يقاوموا جاذبيته دي وهو طبعا كشاب ذكي بيستغل كدا ويعتبر فارس وحيد الام والاب ماتوا في حادثه والي كان بيربيه الدادة الخاصه بيه
اما علاء دا بيكون موظف عند فارس كان احترامه واخلاقه الظاهرة قدام الناس بيحبوه وكان من حيث انه جميل جميل بس جماله وجاذبيته ميتقارنش مع فارس وعلاء كان بالرغم انه مجرد موظف الا انه كان فارس بيعتمد عليه في حاجات كتيرة لشغله)
..... في بيت ملك
سعاد بصوت واطي: حبيبتي وصلتي
ملك : اه يامام..
قاطعتها امها: هششششش وطي صوتك وادخلي على اوضتك وانا هحصلك واجيبلك الاكل
ملك : طيب
دخلت ملك الاوضه مستنيه امها تيجي ودخلت امها سألتها ملك ايه الي حصل وامها سكتت ومرديتش
ملك :طبعا من غير متقولي علشان هو قالب عليا ومستنيني اجي علشان يضربني مش كدا
سعاد: ﻷ علشان مصمم انه يجوزك صاحب البار وانتي لازم تختفي من قدامه الفتره دي علشان كدا
ملك بعصبيه وبصوت حزين ومسكت ايد مامتها: انا همشي من هنا يا امي كفايه كدا بقى تعالي نمشي من هنا تعالي نعيش حياة حلوة انا تعبت من الحياة دي وانتي كمان أكيد تعبتي بسببه كان نفسي يبقى عندي اب حنين عليكي وعليا لكن شوفي نفسك كدا وشك وجسمك كله كدمات من الضرب حتى انا بداري وشي بالمكياج قدام اصحابي لما بضرب منه بسبب غلط انا معملتهوش عجبك عيشتنا كدا انا كنت بتمنى اني اكون من غير أب احسن ليا بكتير على انه يكون افضل من الي انا فيه
سعاد: حبيبتي متقوليش كدا ربنا يهديه
ملك بنفاد صبر: ربنا يهديه ..ربنا يهديه دا عمره ماهيتهدي انتي شايفه انه هيكون صالح بعد كدا دا معيشنا في مرار ومعيش نفسه في حاله سكر عشر سنين عشر سنين ظلم منه مش كفايه كدا يا امي
سعاد: مصيره يتعدل ويرجع ذي الاول ياملك
ملك: الي اختار الطريق الغلط وحبه هيكمل فيه وهيكون مستمر فيه طول عمره ، انا هنام ياماما ملهاش لازمه اكمل كلامي معاكي ملهوش فايدة
سعاد: طب مش هتاكلي
ملك : اكلت عند أميرة تصبحي على خير
سعاد: وانتي من اهل الخير ياروحي
صباح يوم جديد وكان استيقاظ ملك على اهزاز تليفونها الي بتحب دايما تحطه جنبيها وكان رقم بيرن عليها غريب
غريب رقم مين دا: قالتها ملك بنعاس
الو : قالتها بصوتها الغالب عليه النوم
علاء: انسه ملك
ملك : ايو انا ملك مين معايا
علاء: حضرتك انتي اتقبلتي في الشركة وهيكون موعد تدريبك من النهاردة الساعه 9 الصبح
بجد انا اتقبلت بالشركة :قالتها ملك بفرح
علاء: ايوا انسه ملك
ملك : متشكرة جداااا بجد
علاء : الشكر للمدير مش ليا
ملك : تمام بس هي الساعه كام دلوقتي
علاء: 8وربع
ملك: ايه ؟
علاء بتعجب :ايه؟..ايه؟
طب معلش ممكن تقفل علشان اجهز لحضرتك واجيلكم الشركة تمام : قالتها ملك وهي بتجري في الاوضه علشان تلحق تجهز نفسها
علاء: تمام مع السلامة
ملك : سلام
جريت ملك واخدت دش كعادتها ولبست بنطلون جينز اسود مع شيميز احمر اللون ودخلته جوا البنطلون ورفعت شعرها بطريقه عدم الاهتمام وكانت من عادتها انها مش بتهتم بجمالها وركبت علشان تروح للشركة

---
اتبع...

google-playkhamsatmostaqltradent