رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا البارت الثالث 3 بقلم ميرو ناصر

 رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا البارت الثالث 3 بقلم ميرو ناصر

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الجزء الثالث 

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل الثالث

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا البارت الثالث 3 بقلم ميرو ناصر


رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الحلقة الثالثة


(أولا قبل مانبدأ اسفه جدا جدا جدا علي التأخير بس والله غصب عني وعشان مازعلكوش مني هانزل بارتين انهارده واه صح ياجماعه الروايه لسه جديده ومش موجوده علي اي موقع ولا جوجل ومحدش يقول انها كامله لانها لسه قيد الكتابه وشكرا 💜💖)
(اللوا ادهم يتصل بك)
سيف:مين بيرن
نجمه: احممم ده الراجل اللي هانتفق معاه ع العمليه عن اذنكوا
مشيت وسيف حاسس ب حاجه غريبه
مازن :مالك
سيف:مافيش قمر هو فين الاوضه الي هاننام فيها
قمر:فوق تعالوا اوصلكوا
طلعوا فوق والمكان عباره عن دورين مفروش زي البيت والدور التاني لاوض النوم وبس مافيش غير خمس اوض
قمر:اهي الاوضه ارتاحوا بقا عشان بكره
مازن:طب وانتي اوضتك فين ياقمر 😉
سيف ضربه ف بطنه بدراعه
سيف:احممم طيب ياقمر اتفضلي
مشيت وهي بتضحك جامد علي مازن واول ماطلعت سيف مسك الحزام ورايح ناحيه مازن ومازن جري منه 🏃‍♂🏃‍♂
مازن:اهدي بس ياسيف هافهمك
سبف : تفهمني اي يابن الجزمه انت
فجاه مازن طلع فوق الدولاب
مازن:كده ياصحبي عايز تضربني
سيف:....
وقبل ماسيف ينطق فون رن وكان صوت بنت
سيف:الو
البنت: احسنلك تبطل كره الستات ده وحاول تثق شويه ف الي حواليك
سيف: وانتي مين بقا وعرفتي كل ده منين
البنت: أنا اعرف عنك كل حاجه مثلا انت ظابط في المخابرات وموجود في مهمه عشان تقبض على زعيمة المافيا
سيف: مين معايا
وفجأه الخط قطع
مازن:مين ياسيف
سيف:واحده غريبه والظاهر ان احنا متراقبين
مازن:واحده واحده مين دي
سيف: مش عارف بس هاعرفها
مازن: طب يلا ننام عشان بكره يوم متعب
سيف: نام انت وأنا هاطلع فوق السطح شويه
مازن: طيب خلي بالك من نفسك وماتتاخرش
سيف:طيب
مازن نام وسيف طلع السطح لقي نجمه واقفه
سيف: لسه صاحيه
نجمه: يالهوي ياسيف خضتني 😱
سيف:ههههههه معلش ماكنتش اقصد
نجمه:ضحكتك حلوه اوي
سيف: انتي اللي عيونك حلوه
نجمه: مانمتش لي
سيف: مش بحب انام تعرفي انا بحب أوي الذئاب
نجمه: الذئاب اشمعني
سيف: عشان بيناموا عين مفتحه وعين لا ومابيثقوش ف حد
نجمه: وانت بقا مش بتثق ف حد
سيف:طبعا وخصوصا الستات لانهم كلهم خونه
نجمه: بس كل حاجه ليها سبب وظزوف
سيف:ههه ظروف اي الي تخلي ام ترمي ابنها ف الملجأ
نجمه:ايه😳
~~~~~~~~~~~~~~
فلاش باك
مروه: يلا يا سيف
سيف : علي فين يا ماما انا بلعب مع اسامه
مروه : قولت يلا قوم
قام معاها وركبوا العربيه وكان اليوم مطر شديد وبرق ⛈️⛈️ وسيف خايف
سيف: ماما انا خايف احنا رايحين فين
مروه:.....
سيف: يامامااا
وفجأه وقفت قدام مبني غريب 🏢
مروه : تعالي
شدته ورنت الجرس فتحت ست غريبه وعجوزه وسيف مستخبي ورا امه وخايف
الست العجوزه: اتفضلي
مروه : كله تمام ياسماح
سماح :اه
دخلوا ووصلوا ل اوضه ولسه مروه هاتمشي سيف مسكها
سيف:ماما رايحه فين وسيباني خديني معاكي
مروه زقته جامد وقع ع الارض
مروه: اوعي كتك القرف شبه ابوك انا زهقت منك وعايزه اربي ولادي بقا واعيش حياتي
سيف قام وحضنها بعياط : لا ياماما خوديني ماتسيبتيش أنا آسف لو زعلتك بس رجعيني معاكي يامامااااا مش عايز لعب خالص ولا اخد هدوم أسامه اخويا بس خوديني معاكي

زقته تاني وضربته برجليها
مروه: بلاش قرف بقا ابعد عني
وطلعت وسيف لسه هايجري وراها سماح مسكته
سيف بعياط: ياماماااا ماتسيبتيش انا خايف وأنا لوحدي يامامااااا
~~~~~~~~~
باك
نجمه حست أنه مهموم اوي بعد ما حكي راحت وحضنته جامد
نجمه:اهدي ياسيف انا مش هاسيبك اهو
سيف حضنها زي الطفل الصغير الي متعلق ب امه وفجأه فون سيف رن وكان اللوا ادهم
ادهم :الو
سيف:ازيك يافندم
ادهم: تمام ياحضرة الرئد اي الاخبار عندك
سيف:تمام وبكره هانطلع العمليه
ادهم :تمام نفذ التعليمات واوعي حاجه تبوظ
سيف : ماتقلقش يافندم
قفل معاه وبص لقي نجمه مبتسمه افتكر انه كان حضنها
~~~~~~~~~
عند مازن
قمر واقفه ع الباب وهو طالع من الحمام بعد ماخد دش وبص لقاها
مازن: قمر
قمر: يالهوي يامازن مش لابس لي
مازن: مانا لافف الفوطه اهي ولا اشلها
قمر : لا لا انا هامشي
شدها من اديها ل حضنه وهي سرحانه ف عنيه
مازن وهو بيقرب منها: لا مش هاتمشي
قمر وفاقت وحست بالي بيحصل: اوعي بس كده بسرعه
حاولت تبعد وفجاه وقعت ع السرير وهو وقع فوقها
قمر وهي حاطه اديها على وشها 🙈: يالهوووي
مازن شال اديها من علي وشها وقرب منها ومبقاش في مسافه بينهم
مازن: عايز ادوق الفراوله دي (يقصد شفايفها قليل الأدب بقا 😂)
قمر :لا بص هاقو.....
وقبل ماتكمل خطف الكلام منها ف بوسه طويله وبعد شويه زقته هي وهي بتنهج
قمر: انت مجنون
مازن: شفايفك حلوه اوي
قمر جريت ومشيت من الاوضه بس وقع منها سلسله على شكل قلب بس في مفتاح بيكون فيها ومش موجود بس فجاه مازن فاق وحس ان السلسله دي فيها سر غريب
مازن: يترا اي الي فيها
~~~~~~~~~~~
عند سيف
قاعدين بيضحكوا وفجاه فونه رن وكان صوت واحده ست هو عارفه كويس
سيف:......
يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent