رواية العريس يصل غدا الفصل العشرون 20 بقلم نهلة زغلول

 رواية العريس يصل غدا الفصل العشرون 20 بقلم نهلة زغلول

رواية العريس يصل غدا الجزء العشرون 

رواية العريس يصل غدا البارت العشرين 

رواية العريس يصل غدا الفصل العشرون 20 بقلم نهلة زغلول


رواية العريس يصل غدا الحلقة 20


العريس يصل غداً ♥️ الفصل العشرون

اتصال في منتصف الليل الي إبراهيم الدالي
المرأة نايم ياغبي عاملي فيها ذكي وانت اغبي انسان شوفته في حياتي تعالي عايزاك
إبراهيم ليه كده يا هانم في ايه بس
المرأة زين المنشاوي طلع ميت من خمس سنين
إبراهيم امال ده يبقي مين
المرأة ظابط جه في وسطينا اخد البضاعة صادرها كلها حتي الناس اللي كنا حنعملهم العمليات قبضوا علي العربيات كلها
إبراهيم انتي بتقولي ايه
المرأة بقولك اللي حصل حفيدتك مشاركاه في كل حاجة بتساعده وانت زي الاهبل
إبراهيم متقلقيش ياهانم
المرأة محمد المنشاوي عندي اهو تيجي بس بعد ما تاخد روح حفيدتك ياابراهيم والا حخلص عليك بأيدي ....
إبراهيم بخوف تخلصي عليا

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
نظرت من شرفة غرفتها هائمة لاتعلم ماينتظرها رأت يدا علي فمها حاول تكميمها قامت باختطافها

بعد دقائق استيقظت بعد أن وضع لها بعض الكحول في أنفها رمشت بعينيها عدة مرات
انت انت ياسليم
رفع سليم حاجبيه عاليا مفاجأة مش كده
فيروز جايبني هنا ليه ياسليم
سليم ايه هو انت كل ده مش فاهمة جدك عامل عليكي مزاد اللي حيلاقيكي حيقتلك بس انا سبقته ايه رايك
فيروز وانت بقي حتقتلني ياسليم
سليم حقتلك بحبي
فيروز عايز ايه ياسليم
سليم عايزك ايه رأيك
ابتسمت فيروز علي كلماته انت ميأستش مني
سليم مستحيل أيأس من حبك ليا انا حسيبك عشان ترتاحي عندك كل حاجة في البيت متحاوليش تهربي عشان احنا منعزلين عن الناس ونظر لها بتحذير جدك حيقتلك لو لقاكي باعك لشمس
فيروز مين شمس دي
سليم اسمها نادين دخلت باسم شمس مشغلة جدك ومحمد المنشاوي بيتاجروا في المخدرات وفي تجارة البشر
شعرت فيروز بالتقئ مما سمعته لحقها سليم حملها دخل داخل المرحاض حاسة انك تعبانة
فيروز حبقي كويسة ياسليم روح انت شوف شغلك
سليم انتي اهم من شغلي
فيروز لما انا اهم عملت عملية بقيت شبه زين المنشاوي ليه للدرجادي بتحب شغلك عايزة اشوف شكلك زمان قبل العملية ياسليم
رجع سليم حامل فيروز بين يديه وضعها علي الأريكة عايزة تعرفي شكلي ليه القديم حتغيري رايك فيا
فيروز لازم اعرف شكلك القديم ايه
اخرج سليم محفظته الشخصية من جيب سرواله اخرج صورة قديمة مع عائلته
اخذت فيروز الصورة من يديه انت ازاي تعمل كده في نفسك ياسليم انت غيرت شكلك خالص انت ضيعت نفسك
سليم انتقامي لازم يتحقق يافيروز حق ابويا لازم يرجع
فيروز بعدم فهم قصدك ايه
سليم بعدين بعدين يافيروز متأكدة حتبقي كويسة من غيري
فيروز حبقي كويسة روح انت ياسليم
خرج سليم تاركها شاردة حائرة

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
اتصل سيف بسليم عدة مرات لم يجيبه
سليم وكمان بتتصل بيا ياجبروتك رد عليه عايز ايه ياسيف ياابن عمي
سيف عايز اشوفك حاجة مهمة يازين
سليم انا جايلك

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

طرق الباب فتحت له وقف علي الباب يتاملها وضعت يديها علي الباب تحتمي به قال كلماته التي بعث الامل فيها كنت ناوية تقوليلي امتي اشاحت بوجهها بعيدا عنه حاولت اخفاء دموعها لكنها خانتها لسة جميلة زي ماانتي متغيرش فيكي حاجة خلع القبعة الموضوعة علي راسه نظرت له بدهشة قام بحلق شعره بالكامل كنتي مخبية عشان مكسوفة مني ليه مش عايزة تعملي العملية ليه يافيروز طيب وسليم حيعيش ازاي من غير فيروز اشاحت بوجهها بعيدا عنه
سليم بصيلي يافيروز خايفة تبصيلي ليه رفع وجهها اليه حتبقي كويسة عشان ابنك
اقتربت منه حضنته بقوة عملت كده ليه رجعت تاني ليه اتعودت علي بعدك
سليم كدابة يافيروز انا موجود في حياتك انا عمرك الجاي اللي حتعيشي معاه
بعد عدة لحظات ..جلست علي ساقيه احتضنته بكل ماتملك من قوة ابتسمت في نفسها رفع وجهها اليه مالك
فيروز ابنك بيتحرك ومحتاجك جنبه
سليم بعد ماتعملي العملية حنتجوز ابتسمت علي كلماته التي تحيها من جديد لما طلبت ايدي من جدي متعرفش وقتها حسيت بايه
سليم بايه يافيروز
فيروز كنت عايزة ارجعلك تاني بس مكنش ينفع كنت حتتجوز واحدة حتموت
وضع سبابته علي شفاهها هششش متقوليش الكلمة دي تاني انتي حتعيشي وابنك حيجي بالسلامة بس مش حنسميه زين
فيروز حتسميه ايه
سليم حنسميه ادهم علي اسم ابويا اللي مات غدر من عيلة المنشاوي واللي خلص عليه ابراهيم الدالي كان رايح في مهمة و خلصوا عليه دمعت عينيه
فيروز خلاص خلاص ياسليم حاولت تلطيف الحديث بينهم مش جعان ياسليم
سليم ميت من الجوع ها حتطبخي ايه ابتسمت علي كلماته
فيروز صحيح يوم لما عملت نفسك انك ميت انا اتخيلتك
سليم مكنش خيال كان حقيقة كنتي وحشاني وجيت عشان اشوفك ابتسمت له علي كلماته
سليم حتاخدي الدوا بعد الاكل انا عرفت انك مش بتاخدي هزت فيروز راسها حاضر
سليم وحتعملي العملية كمان
فيروز حاضر ياسليم
سليم خلينا نتجوز يافيروز خلينا مع بعض حنساعد بعض صدقيني
هزت فيروز راسها ياريت ابني محتاجلك اوي
سليم وعد مني ححميه وححميكي
فيروز بحبك اوي عايزة اعيش معاك عمري اللي فاضل مع بعض
سليم هشش حتعملي العملية و حتعيشي

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
إبراهيم اختفت ياهانم بعد أن انهي كلماته تلقي صفعة قوية علي وجهه
إبراهيم حقلبلك الدنيا عليها ياهانم
أشارت شمس لأحد رجالها خدوهم علي المخزن
محمد المنشاوي اسمعيني بس ياهانم
شمس خدهم من ادامي نظرت الي احدي رجالها تلاقيلي فيروز من تحت الأرض هي اللي حتجيبلي سليم
دخل احدي الرجال قوي البنيان
سليم وفيروز في بيت بعيد كتبوا كتابهم من شوية انا سايب صبري عندهم
شمس حلو اوي صبري هو اللي حيجيبهم عاملي حبيب وبيتجوز

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
سيف مبروك يا عروسه
فيروز بخجل الله يبارك فيك ياسيف
سيف مبروك ياعريس
سليم الله يبارك فيك ياسيف
سيف يلا ياجماعة نسيب العرايس لوحدهم
فريدة مبروك ياجماعة احنا حنمشي بقي عشان منبقاش عزول بينكم يلا ياجماعة فتحت الباب اتجهوا الي الخارج

سليم بنظرة عشق لها مبروك ياعروسة اقترب منها عدة خطوات حتي شعرت بانفاسه ولمساته انا وعدت نفسي لو اتجوزنا مش حاجي جنبك ليلة الدخلة غير بموافقة منك كفاية اللي حصل لما اتجوزنا اول مرة رفع يديها قبلها بحنان وضع جبهته علي خاصتها اسف يافيروز اسف عمري ماحسامح نفسي علي اللي عملتوا فيكي اول جوازنا اشاح بوجهه بعيدا عنها
فيروز حنبتدي من جديد
مسك وجهها قبله بعشق حيحصل اوعدك حيحصل وقبل كل انشا في وجهها اسف وبحبك رفعها بين يديه اتجه بها الي غرفتهم وضعها علي الفراش لم يترك شفتيها وزع قبلاته علي وجهها ورقبتها فصل كلماته وهو يلهث بحبك يافيروز بحبك استسلمت له ولقبلاته عايزة احس اني ست عايزة احس بانوثتي معاك اجابها من بين قبلاته انتي كلك انوثة انتي اجمل ست عشقي ليكي لا يمكن اوصفه عذبتك وعشقتك
فيروز بخبث هششش فاضل كام ساعة علي القطر سليم ده لو لحقنا وقبلها من جديد

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
بعد نصف ساعة بعد أن وصل العيادة دخلت شغف الي غرفته
سيف جاية ليه ياشغف عايزة ايه تاني
شغف آسفة ياسيف محتاجلك جنبي اوي انت الوحيد اللي فاهمني ياسيف
سيف مبقاش ينفع ياشغف
شغف بخبث عايزاك تساعدني ياسيف انا وحيدة
منيرة امال انا روحت فين ياقلبي معقول وانا موجودة وحيدة
شغف انتي خرجت ازاي
منيرة كنتي فاكرة حتهربي لوحدك ضربتي امين وضربتيني جيت معايا حبايبك حازم ومصطفى
شغف انتوا عايزين مني ايه
منيرة الهانم اللي عايزاكي مش أنا

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
بلعت امال ريقها بصعوبة بعد أن رأت الحاجة يسرية تقوم بوضع الماسكات علي وجهها وترتدي بعض الملابس
الغريبة قالت بصدمة انتي بتمشي .....

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent