رواية احبني مدير شركتي الفصل الأول 1 كامل

 رواية احبني مدير شركتي الفصل الأول 1 كامل

رواية احبني مدير شركتي الجزء الأول 

رواية احبني مدير شركتي البارت الأول 

رواية احبني مدير شركتي الفصل الأول 1 كامل


رواية احبني مدير شركتي الحلقة الأولى 


ملك: ايه طمنيني على نتيجة التخرج حصل ايه
أميرة: مبروووووك ياملك احنا نجحنا الحمدلله بتقديرات كويسه جدا وهنتخرج مبروك علينا
ملك : اخيرا الحمدلله اني اتخرجت وهشتغل وهحقق إلي نفسي فيه اني عاوزه اوصل
أميرة: طبعا ياحبيبتي
(ملك بنت جميلة بمعنى الكلمه كوميديه بس عنيدة جدااا دا غير انها البنت الوحيدة لابوها وامها (ابو ملك(عصام) بيشرب وكان مش كويس دايما مع بنته ومراته بيضربهم وامها(سعاد) كانت الحنينه عليها دايما)
ملك: اميييييي يا امييييييي
سعاد بتجري بخوف وهي خارجة من المطبخ:مالك يابنتي بتندهي ليه كدا فيه الي حصل
ملك : انا نجحت يامي وبنتك اتخرجت وبقت واخده شهادة تجارة اعمال وهنزل ادور على شغل اول ما استلم النتيجة على طول
سعاد: مبرووك ياروحي الف مبروك وربنا يكملك الي بتتمنيه دايما
ملك: كل دا يا امي بفضل دعاكي ليا بجد ربنا يخليكي ليا يارب
سعاد : علشان الفرحة دي هعملك رز بلبن الي بتحبيه
ملك : اه ياماما تسلميلي يار..
عصام قاطع كلامهم وهو داخل البيت: فيه ايه مالكم فرحانين كدا ليه
ملك متكلمتش كل نظراتها استحقار من ابوها وهو داخل ومش في وعيه وسعاد الي حزينه على حظها بسبب جوزها
عصام : ايه يابنت محدش قالك قبل كدا لازم عينيكي تكون في الارض كل مابكلمك ولا محرمتيش من الضرب الي اخدتيه من يومين تحبي اضربك تاني
ملك: انا هطلع على اوضتي يا أمي علشان ارتاح شويه عاوزه حاجة
سعاد :لا ياحبيبتي
ملك وهي بتدخل اوضتها
عصام: استني ياقليله الادب تعالي هنا مش بكلمك
ملك كلمته وضهرها كان لابوها بعدم اهتمام : وانا مش قليله الادب يابابا بعد اذنك
جري عصام عليها واخدها من شعرها وفضل يضرب فيها
سعاد وهي بتحاول تبعده عنها:سيبها ياعصام حقك عليا بنتك لسه صغيره متفهمش
عصام ضرب مراته بالقلم :القلم دا علشان تربي بنتك كويس وتحترم نفسها قدام ابوها وتبطل عناد ياهانم الحقيني على اوضتي يلا
ملك منهارة ونازله عياط جامد :امي انا تعبت خلاص مش قادرة
سعاد :معلش ياروحي تعالي اخدك اوضتك ونامي
سندت بنتها واخدتها اوضتها ونيمتها على السرير
ملك :تعرفي ياماما انا اول ما اشتغل هأجر شقه ونعيش فيها سوى بعيد عن بابا
سعاد: حبببتي ربنا يهديه لينا
ملك:بتحبيه بالرغم الي عمله فيكي
سعاد:تصبحي على خير ياروحي
ملك : وانتي من اهلي يارب
سعاد بابتسامه: متخفيش بكرة هعملك الرز الي بتحبيه
ملك بتبتسم رغم وجع جسمها والوجع الي جواها: تسلميلي ياقلبي
بعد عدة ايام .......
ملك:حضرتك مدير الشركة انا كنت جايه اقدم على وظيفه عندكم كنتوا منزلنها من تﻻت ايام وكنت جايه اعمل الانترفيو ليها
مدير الشركة: اهااا طبعا يافندم بس اسف احنا لقينا موظفه
ملك: طب مش طالبين موظفين تانين خلاص كدا
المدير: اسف يافندم ولو احتاجنا يبقى نقولك بس سجلي بياناتك برا وانتي طالعه علشان لو قدرنا نتواصل ليكي
ملك:بس
المدير: شرفتينا يافندم
خرجت ملك من الشركة من الشركة وهي متعصبه بسبب المدير
..... عند بيت ملك
سعاد: نورتي يا اميرة يابنتي انتي عامله ايه
أميرة : الحمدلله ياطنط ،أمال راحت فين أميرة كدا على الظهر
سعاد: راحت تقدم في شغل يابنتي بقالها فتره بس للاسف مش بتلاقي
أميرة: ماهو انا جايه مخصوص عشان كدا
سعاد :قصدك ايه
أميرة:هفهمك لما تيجي استني ارن عليها
....عند ملك برا الشركة
ملك:مدير حقير اذاي يتكلم بالطريقه دي ، اوووه ومين الرخم الي بيرن دلوقتي
أميرة : الو ياملك انتي فين انا عندكوا في البيت
ملك: انتي في البيت بجد ليه؟
أميرة :عندي خبر ليكي تعالي بسرعه
ملك: حاضر

---

"كن كالشمس فاشعتها تملأ الفضاء بالأمل"💙
باقى الفصول موجودة على الواتباد تقدروا تدخلوا تشوفوها واللى عايز اللينك ومعرفش يوصله يقدر يكلمنى ماسنجر وانا هبعته🤗🔥استمتعوا
ومتنسوش دعمكم وتشجيعكم ليا هو اللى بيخلينى استمر لااف
يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent