رواية سجينة هولاكو البارت الثامن عشر 18 بقلم يوستينا هاني

 رواية سجينة هولاكو البارت الثامن عشر 18 بقلم يوستينا هاني

رواية سجينة هولاكو الجزء الثامن عشر 

رواية سجينة هولاكو البارت الثامن عشر 

رواية سجينة هولاكو البارت الثامن عشر 18 بقلم يوستينا هاني


رواية سجينة هولاكو الحلقة الثامنة عشر


سجينة هولاكووو
بارت ١٨

تميم طمني يا دكتور

الدكتووور المريضة بتعاني من أزمة نفسية وكمان هي ضعيفة اوي واكلها واضح أنه قليل اوووي فلاازم تبعدوووها عن أي ضغط نفسي

يوسف طب هي نزفت من راسها لأنها اتخبطت في الطوبة

تميم ااهههههااا

الدكتور اهي دماغها اتفتحت بس الجرح كان سطحي بس خطير نوعا ماا لما تفووق هنبقي نعرف ايه حصل

تميم طب هي هتفووق امتي طيب

الدكتور لما البينج مفعوله يروووح ساعة بالكتير
بعد اذنكوا استأذن انااا

تميم قعد ع الأرض وبيعيط ومقهووور اووي من بعدهااا أو تخيله بس انها ممكن يحصلها حااااجة

تميم اهاااا يا ملك تعبتيني
معااااكي اووووي اووووي يا ملك

يوسف اهدي يا تميم هتقووم بالسلامة

تميم بحدة وانت كمان قاعد ليه ايه شمتاان فياااا

يوسف اكيد لا انت اه تستحق اي حاجة لكن ملك لااا

تميم قام ومسكه من هدمومه
اوعي تجيب سيرتها ع لساااانك انت ساااااامع ولا لاااء
واحلم عمرها ما هتتجوزك ملك مكتوبة ع اسمي من يوم ماتولدت حتي لو طلقتهااااا فااااهم ولا لااااء

يوسف اوعي ايديك دي احسنك
وبعدين انا قرفت من الستااات اصلا بسببك ومش عايزهم
في حيااااااتي ولو كنت قلت كدة علشان احرق قلبك زي
ما عملت فياااا ولا نااسي

تميم انت بتفهم منين انا مخنتكش ولله ماخونتك يا يوسف
انت كنت اخوويا اخووونك ازاااي

يوسف بلاش نتكلم في الماضي علشان عمري ماهكدب عيني وودني واصدقك انت
انا واقف هنا لحد ما اطمن ع ملك غير
كدة هنرجع تاني اعداااء ويمكن اكتر من الاول يا ههه يا خوياااا

تميم خد بالك انك لبخت كتير يا يوسف بس يوم ما ربنا يفوقك عن الي انت فيه ده وترجع تطلب مني اسامحك
ساعتهاا هرفض وهخرجك من حيااااااتي

يوسف هههه بس يا تميم علشااااان الي بتقوله ده احلااام

الممرضة مدام ملك فاقت

تميم دخل الاوضة
ملك حبيبتي طمنيني عليكي يا ملك

ملك تميم

تميم اه تميم الي عمره ما يقدر يستغني عنك بس غصب عني يا ملك ولله الي عملتيه معايا مكنش قليل عليااا اني استحمله

ملك ابعد عني لو سمحت انا مش مراااتك ولا ع ذمتك اصلا

تميم هردك تاني

ملك هههه تفتكر هوافق

تميم مش بمزااجك يا ماما

ملك لااااا بمزااجي
اهااا دماغي

تميم بخوف ملك انت كويسة ردي عليااا

دخل المساعد الدكتور
الدكتور خير مالك يا آنسة ملك

تميم بعصبية آنسة ازاااي يعني كيلو برتقان انا ولا أبيه

الدكتور بتوتر وكسفة انا اسف بس معرفش انها مدام يعني

تميم يا عسسسسل

يوسف ههه

تميم بص لملك الي وشها مبتسم انت متضحكيش تمااما وهنقلك مستشفى تانية

يوسف خلاص يا اخ انت
سلامتك يا ملك

ملك رايح فين يا يوسف احنا كان في مابينا اتفاق

يوسف اتفاق ايه ده .

ملك أننا نتجوووز وانا اتطلقت خلاااص وانا عند وعدي

تميم 😳😳😳😳😳

__________________$$$
في بيت سليم وعزة

عزة رافضة تتكلم مع حد ورافضة تاكل من امبارح
مامتهاا. انا عايزة افهم بقي مالك يا عزة

عزة مش عايزة اتكلم

مامتها ازاي يعني من امبارح وانت رافضة تردي ع خطيبك ورافضة تأكلي وتتكلمي معانا ايه بقي ليه كل ده

عزة يووووووه
وقامت ودخلت اوضتهااا

سليم دخل وراهااا
بصي يا عزة انا مش جاي علشان اعرف الي حصل دي اخر حاجة ممكن تفرق معايا اصلا
الي يفرق معايا أن اختي تتعدي اي مشكلة ومتخليش حاجة تكسرها ابدا ولا حتي حبها لبني آدم
متفقين انت عمرك ما كنتي ضعيفة يا عزة .

عزة انهارت وفضلت تعيط
وحكتله كل حاجة

سليم طب مسمعتيش منه تبريره ليه يا عزة

عزة بعد الي قلته بتقولي تبرير

سليم اي حاجة في الدنيا ليها تبرير انا مقلتش تسامحيه انا قلت تسمعي تبريره

وفي نفس الوقت كان تامر عمااااال يرن عليها

عزة نعم عايز ايه

تامر يا عزة ابوس ايديك اسمعيني ولله انا مظلووم
انا محبتش غيرك صدقيني ولله

عزة والبنت دي انت كدااااب

تامر طيب نتقابل ونتكلم في كل حااااجة علشااان خاطري بس.

عزة بتبص لسليم الي بيقولها اهااااا ووافقي مش هتخسري حاجة

عزة ماشي نتقابل في الكافيه

وفعلا اتقابلوااا
يا ترا ايه مببرره

عزة نعم اديني جيت خبير

تامر ارجوووكي اسمعيني
البنت دي كانت خطيبتي واهلي هما الي عرفووني عليها
واتخطبناااا وكنا ع وشك أننا نكتب الكتااااب بس انا مكنتش حاسس ان هي دي الي هتبقي مراتي وام عيالي فاهمة
ولأن اهلي كانوا ضغطين عليااااا في موضوع الجواز فأنا وافقت
لحد ما في مرة

فلاش باااك

تامر مريم قولتلك مليون مرة بلااش تلبسي مفتووح صح ولا لااء انا مش فاهم بجد انت بتحبي تضايقيني يعني

مريم ههه انا غريبة صحيح هو انا يا اخليك سي السيد وكلمنك تمشي يبقي بضايقك انا طوول عمري بلبس كدة وعمري ما هنغير علشان حد

تامر انا بجد مش فاهم هتبقي ام ازااي وقدوة ليهم وانت بلبسك ده. سيبك من كلااااامي وبعدين انا عمري اجبرتك ع حاجة بس انا برضو عندي حدووود

مريم ولاادنا وقدوة ايه بس يا تامر احنا فين والجواز والخلفية فين

تامر يا بنتي انت في غيبوبة مش كتب الكتاب فاضل عليه ٣ شهووور

مريم ايه ده انت متعرفش أن انا قلت لبابا أن جالي عقد عمل في نيويورك سنة هنااااك وبصراحة مايترفضش تماااما

تامر نعععععم وانا وجوازناااا

مريم ناجله يا روحي أو نتجوز وتسافر معايا

تامر نعم ليه بقي جوز الست ولا اييييه وافرضي وافقت انك تشتغلي مش تسافري اصلا بعد ماتحملي خلاص تنسي الموضوع ده

مريم نعم ليه بقي وبعدين انا مش هخلف الا بعد اربع أو خمس سنين

تامر بعصبية انت كمااااان هنقفي في إرادة ربنااا ولا هتاخدي موانع الحمل ولا كانك متجوزة ما تردي

مريم انا عندي مستقبلي فلازم ناجل اومال عايزني اقعد في البيت اربيلك العياااال ولا ايه يا تامر

تامر لاااا يا مريم أنا ايتحملتك كتييير
خدي دي مش هايزهااا

وفعلا فركشوا ومريم سافرت بعدها باسبووع
بااااك
تامر وراجعة تاني تدمرلي حياتي بعد مابنينهاااا انا بحبك يا
ولله مافيش كلمة كدب

عزة بسعااادة وانا كمااان بحبك اووي ومصدقاااااك جداا

تامر اوعي تسيبيني يا عزة بلييييز

عزة عمري ما هعمل كدة يلا بقا اطلبلي اكل

تامر طب يلا اطلبي يا عزتي

وفعلااا اكلوااا وقصوا اليوم مع بعض

__________________&&

شمس وهي نازلة من المطار ورايحة لخالهاا
خبطت في شااب جاامد
لانه كان طول بعرض جاامد 😏

مش تفتح يا اعمي يا غبي
شمس في نفسها الحمدلله اني في امريكا وأنه مش فاهمني غير كدة كان عمل مني بطاطس محمرة

بس المفاجاه
الشاب قووومي هساعدك علشان انا غلطااان غير كدة لاااا علشان انت لسانك طويل زياااادة

شمس ايه ده انت مصري
وبعدين ما انت خبطني ووقعتلي حاجاتي

الشاب انا اسف تحبي اساعدك

شمس في سرهااا يالهووي الواد طول بعرض وبيمشي بيهد الأرض
هاااه لااا ابدا انا مش عارفة امشي الزاي الصراحة

الشاب هههههههه واضح انك مشكلة ولله تعالي اوصلك يا

شمس

الشاب طب ما لازم برضوووو

شمس ميرسي وانت

الشاب ادم

شمس عيشة الاسامي
انت شغاال هنا

آدم انا رجل أعمال شغال في الاسترداد و التصدير

شمس بس شكلك صغير

آدم اها ما انا في الجامعة آخر سنة السن صيني

شمس صيني

آدم اهاااا علشان ابقي بعرف معظم الاعلان يلاا بقي اروحك

وفعلا روحهااا لخالها ومشي منغير مايعرف عنها حاااجة

____________&&
تميم ومليكة
في المستشفي

تميم نعععععععم ده الي هو ازااااي يعني لا طبعا ده لو بس فكر أنه يتجوزك هكووون باعتلك جثته تكتب الكتااااب مكااااانة فووووقي يا ملك
انت لا كنت ولا هتكوووووني غير ليا وع اسمي
فوووووووووقي

ملك لا انت كداب حتي مش عايز تفهمني اي حاااااااجة

تميم اتنهد
هقولك يا ملك علشان ابقي خليت ضميري

أبويا وابوكي اشتغلوا في مافياااا

ملك 😳😳😳😳😳

تميم علشان كدة ابوكي اتقتل قتلوووه علشاان
حب يخرج ويبعد عنهم وعن طريقهم وابويا
معملش حااجة خالص لانه لو كان حاول بس يدافع
كان زمانه مااات هو كمااااااان
طبعا امك وصلتلك و صاحب باباكي مصطفي وصلك
أننا أو انا الي عرفتهم مكانكم لكن خبي عليكم
أنه هو كماااان في المافيا وباباكي كان غبي اوووي
ميعرفش أنه هو الي سلمه بنفسه اصلا

ملك بقهرة ودمووع ازااااي ازااااااي يا تميم فهمني
طيب ليه عمل كدة ليييييه 

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent