رواية العريس يصل غدا الفصل الثالث عشر 13 بقلم نهلة زغلول

 رواية العريس يصل غدا الفصل الثالث عشر 13 بقلم نهلة زغلول

رواية العريس يصل غدا الجزء الثالث عشر 

رواية العريس يصل غدا البارت الثالث عشر 

رواية العريس يصل غدا الفصل الثالث عشر 13 بقلم نهلة زغلول


رواية العريس يصل غدا الحلقة الثالثة عشر

بعد نصف ساعة استيقظت فيروز لاحظت نزول الدماء .....
فيروز زين الحقني انا بسقط
شغف بضحكة خبيثة انا اللي عملت فيكي كده عرفاني
شغف فؤاد الدالي اختك
ارجعي بالزمن وافتكري كده فؤاد الدالي عمل ايه مع امل السكرتيرة بتاعته
فيروز بصدمة قصدك ايه
شغف اتجوزها وسابها لما عرف انها حامل بعت ناس تسقطها زي ماعملت فيكي
فيروز زين الحقني
شعف نادي من هنا لبكرة محدش حيسمعك
فيروز زين الحقني
شغف اقول علي حاجة حصلت بيني وبين زين عملنا علاقة مع بعض كان مبسوط اوي وهو في حضني انتي مش عطياله حقوقه ولا ايه
فيروز فعلا حقيرة ومريضة ومقرفة
صفعتها شغف علي وجهها عدة مرات حتي فقدت الوعي.... تعالوا خذوها من هنا ارموها برة المخزن خليك بالكم لحد يلاحظ حاجة جوزها هنا لو عرف اللي حصل
مش حيرحمنا كلنا
مسك الرجال فيروز القوها بالخارج ....
شغف بالسلامة انتي وابنك

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
زين انا حرجع عشان اشوف فيروز فاقت ولا لا
سيف تمام حشوفك تاني
زين اكيد
سيف معناها زين متجوز الصاروخ ده ثم اتجه الي مكتبه
زين فيروز فيروز
شغف عامل ايه يازين
نظر لها نظرة دهشة بادلته النظرات
زين انتي كويسة يادكتورة شغف
شغف انا تمام انت اخبارك ايه
زين بدور علي فيروز مش عارف فين
شغف معقول انت متعرفش
زين معرفش ايه بظبط
شغف مدام فيروز خرجت من المستشفى بس قبلها قالتلي نزليلي الولد زين مش طايقاه وكمان حتطلقوا
مسك زين ذراعها انتي بتقولي ايه
شغف بقول الحقيقة انا عملت لها العملية لانها كانت بتتكلم عنك بطريقة وحشة اوي ده غير اني عرفت ان الحمل ضعيف اوي
مسك زين شغف من شعرها ......
عملتي ايه ياروح امك سقطيها بقي عشان هي طلبت منك كده ها
شغف سيب شعري انت اتجننت
زين تعالي معايا
شغف انت رايح بيا علي فين سيبني
زين حتفهمي دلؤتي
شغف قصدك ايه
زين تعالي من غير كلام
خرج زين خارج من الباب الخلفي للمشفي ....
شغف سيب ايدي بقي
زين فين فيروز
شغف معرفش طبعاً هي فين
زين انتي حتعمليهم عليا يابت اركبي
... فتح لها الباب أدخلها وأغلقه ذهب إلي مقعده فتح الباب وصعد جلس اغلق الباب دار السيارة وانطلق باقصي سرعة فجأة فرمل بسيارته ....
شغف رايح فين
زين هشش مسمعش حسك خالص
شعف حبلغ أنك خاطفني
زين بعد ماسقطيها رمتيها فين ها وصفعها علي وجهها
شغف انت قصدك ايه
زين انت بنت فؤاد الدالي من السكرتيرة اختها متحملتيش انها تورث كل حاجة
شغف انت عرفت منين
زين مش حريحك ترجل من السيارة اغلق الباب اتجه ناحيتها فتح الباب لها مسك شعرها تعالي
شعف سيبني يازين
زين لو سبتك في حالك انتي مش حتسبيني تعالي ادخلي
ثم طرق الباب فتح تفاجات مما راته
شغف بصدمة فيروز
فيروز كنتي فكراني موت لما رمتيني في الشارع
زين ادخلي
شغف بخوف كنتوا متفقين مع بعض
فيروز كنا متفقين مع بعض فيروز مسقطتش انا بدلت الحقنة بحقنة فيتامين من عند سيف
بعد ماشوفت الشر اللي طالع من عينيك وقتها عرفت انك حتعملي حاجة خليت امين يراقبك ويكلمني قالي انتي ناوية علي ايه بس ابني بخير
شغف قصدك ايه كنتوا بتضحكوا عليا يعني انا كل اللي عملتوا ده علي الفاضي
زين تصوري علي الفاضي لا حتاخدي الورث ولا انا حبصلك تعالي ياامين
امين اوامرك يازين بيه
زين حطها جنب منيرة تونسها
شغف بخوف قصدك ايه يازين هو واخدني فين
فيروز لحظة استني وقفت شغف بخوف ...
فيروز انتي عايزة تاخدي الورث والنسب وجوزي انتي ممكن تاخدي اي حاجة الا زين وصفعتها علي وجهها عدة صفعات
زين خدها يا امين
امين حاضر يازين بيه
شغف مش حسيبكم في حالكم
زين انتي كويسة
فيروز حقنة الفيتامين اللي انت بدلتها فادتني شوية مكنتش اكلة بقالي يومين
زين تعالي ااعدي بس لازم حراسة
هزت فيروز راسها ماشي

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
في صباح اليوم التالي ......
زين متخافيش مش حيعضك حطي ايديك عليه
فيروز بخاف منهم اوي
زبن اوفي حيوان حيحرسك عشان حسافر
فيروز بصدمة حتسبني
زين حسافر وراجع تاني حاططلك حرس برة
فيروز بس مش حيبقي زيك
زين تسافري معايا
فيروز مش حينفع يازين نظر لها بدهشة خليني ادربك عليه عشان تتعاملي معاه
فيروز بخاف منهم يازين
زين عايزك متخافيش من حاجة خالص تعالي وركض وتبعه الكلب بعيدا تحت عيون فيروز
فيروز الدنيا بتمطر يازين كفاية حتبرد
زين عندك حق وخلع سترته وقميصه وقف عاري الصدر تعالي خديهم يا فيروز
ذهبت فيروز وهي تنظر لعضلات جسده بضعف عضت علي شفتيها اتجهت اليه هامسه حتبرد
زين قولتلك لوعملتي الحركة دي تاني مش حرحمك
فيروز بضعف واستسلام حتعمل ايه وكانها احبت الموقف
زين عايزه تعرفي حعمل ايه
فيروز احب اعرف
قربها زين اليه شعرت بحراره جسده عايزة ايه جننتيني معاكي
فيروز عايزة ابقي مراتك ونعيش مع بعض رمش بعينه عدة مرات حتي يستوعب بلل شفاهه بطرف لسانه
فيروز لو عملت الحركة دي مش حرحمك ومسكت رقبته قبلته بقوة وكانها تستمتع
فصل قبلتهم كلماتها بحبك
زين اخيرا قولتيها
فيروز حفضل اقولها لاني بحبك

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
أتصل سيف بزين عدة مرات
زين مش وقتك خالص ياسيف
سيف بتقفلي التليفون ماشي يازين

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
فيروز انا جعانة اوي يازين ابنك شكله طالع بيحب الاكل اوي
حعملك احلي أكل يازين واتجهت الي المطبخ لإعداد بعض الطعام
زين انتي حتسميه زين بجد وجلس علي الرخامة
فيروز انت عندك شك حيبقي زين الصغير
زين حتطبخي ايه تلاقيكي حتعملي شوربه
فيروز استني واتفرج
زين عرفتي تطبخي ازاي
فيروز اول يوم جيت فيه كنت عارفة انك حتيجي تاني يوم العزومة لما مشيت ومردتش اتغدي معاكم ونزلت عند نجوان صاحبتي كنت بموت عشان أشوفك تاني عملت الاكل وهربت مقدرتش اواجهك ابص في عينيك كنت حضعف تعبت من حبك اوي ومن بعدي عنك لحد ماعملت نفسي نسيت حاجة ورجعت عشان أشوفك يومها قولتلك كلام زي السم عشان تزعل احرقلك دمك باي شكل بس كنت بعاقب نفسي عن كلامي ليك وحبي اللي مخبياه عنك دخلت اوضتي و اعدت اراقب كلامك نظرات عينيك شفايفك هي بتتحرك تجنن
أبتسم زين علي كلماتها ونزل من علي الرخامة وضع يديه علي بطنها واحتضنها بقوة بحبك يافيروز بحبك من زمان وتعبت اوي حبك تعبني وجنني غيرني
فيروز انت احسن حاجة حصلت لي
زين انا اسف علي كل اللي حصل بينا مكنتش اعرف انك
وضعت سبابتها علي شفاهه هشش متقولش كلام ملوش لازمة خلينا نكمل طبخ
زين طبخ ايه انتي بتهزري حملها واتجه الي داخل غرفتهم

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
في المستودع.....
منيرة انتي جاية هنا بسبب زين
شغف هو السبب في كل اللي حصل لي
منيرة بقولك ايه لازم نخرج من هنا باي طريقة
شغف بخبث فهمتك
منيرة شايفة الغبي ده عايزاكي تضحكي عليه لحد ما نطلع من هنا وبعدها انا حتصرف
شعف وايه اللي يضمن لي انك مش حتتخلي عني
منيرة عشان انا وانتي عندنا نفس الهدف

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

في الحجز .....
حازم مش حسيبك يازين صدقني مش حسيبك فحالك تعالي يااشرف عرفت حتعمل ايه
علي جانب اخر كان يجلس يدبر بعض الخطط مصطفي كله من زين المنشاوي

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
عند زين وفيروز .....
شمت فيروز تسرب للغاز في المنزل ....

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent