رواية العريس يصل غدا الفصل الثاني عشر 12 بقلم نهلة زغلول

 رواية العريس يصل غدا الفصل الثاني عشر 12 بقلم نهلة زغلول

رواية العريس يصل غدا الجزء الثاني عشر 

رواية العريس يصل غدا البارت الثاني عشر 

رواية العريس يصل غدا الفصل الثاني عشر 12 بقلم نهلة زغلول


رواية العريس يصل غدا الحلقة الثانية عشر


العريس يصل غداً ❤️ الفصل الثاني عشر

خرجت فيروز من مكتب إبراهيم الدالي اتجهت الي الخارج الشركة
رات زين يجتمع بالمهندسين زفرت بقوة من وجوده وقلبها يخفق له عندما تراه لاتعلم تعشق هذا الرجل يصيبها بالجنون
بعد لحظات رات سيارة مليئة بالشحنات والموارد كادت ان تصطدم به
فيروز بصوت عالي زين وركضت سريعاً عليه
زين خلي بالك يافيروز اصطدمت به وقع فوقها
اشار بعض المهندسين للسائق بان يقف فرمل السائق بسيارته اسف يابشمهندسين
فيروز انت كويس؛؛ زين انتي كويسة
فيروز الحمدلله ؛؛زين بنظرة اشتياق لوجهها متاكدة
فيروز بنظرة اشتياق هامسة خليك
نهض زين من مكانه مد يديه إليها مسكت يديه كانت تشتاق للمساته نهضت من مكانها
زين انتي فدتيني بحياتك شكراً عن اذنك شاهي مستنياني وتركها وذهب بعيدا حتي غاب عن الأنظار
فيروز بصدمة من ذهابه وتركها اتجهت الي الداخل الشركة صعدت علي الدرج دخلت الي مكتبها اخذت اغراضها ونزلت علي الدرج مرة اخري اتجهت الي سيارتها صعدت وانطلقت بأقصى سرعة رايح لشاهي بقي
زين انا كمان ربع ساعة حكون عندك ياانسة شاهي وركب سيارته
شاهي تمام يازين بيه مستنياك

وقف زين و فيروز في إشارة المرور
فيروز اوووف وقته ده فجأة فتح باب سيارة فيروز
زين رايحة فين
فيروز بصدمة زين
زين عربيتي اتعطلت عايزك توصليني لشاهي مستنياني
فيروز رايحلها ليه
زين عندي شغل حنفذلها تصميم الفيلا يلا مستنياني يلا اطلعي
فيروز لا مش حطلع
زين خلاص حاخد تاكسي
فيروز خليك ....متنزلش حوصلك
زين كويس ووضع حزام الامان ببرود
فيروز انت
زين انا حتاخر يامدام فيروز علي شغلي وايه التايير القصير ده مبين كل رجلك
فيروز بابتسامة حروح اغيره
زين اعملي اللي يريحك يافيروز احنا خلاص انتهينا
فيروز انتهينا
زين انتي قضيتي علي كل حاجة بعندك
فيروز بدموع مشوارك فين
زين فيلا شاهي انتي عارفاه كويس
هزت فيروز راسها حاضر يازين وانطلقت بأقصى سرعة

....بعد عدة دقائق ....
وصلت فيروز وزين الي فيلا شاهي ترجلوا من السيارة
زين انتي حتيجي معايا
فيروز عايزة ادخل التواليت
زين تمام اتفضلي
أتجه زين وفيروز الي داخل فيلا شاهي طرق زين الباب فتحت شاهي .....
شاهي زين اهلا وسهلاً وكمان فيروز الدنيا نورت اتفضلوا مالك مالك تعالي بنت عمك وجوزها زين بيه..... اسفة ياجماعة
فيروز مفيش مشكلة ممكن ادخل التواليت
شاهي طبعاً طبعاً اتفضلي يافيروز
دخلت فيروز تبعها زين
شاهي التواليت هنا علي اليمين يافيروز
فيروز شكراً واتجهت إلي المرحاض

بعد غياب عدة دقائق خرجت فيروز من المرحاض ويبدو علي وجهها التعب......
فيروز بنظرة لزين انا حمشي عن اذنكم ياجماعة
مالك شكلك تعبان يافيروز استني حوصلك
زين خليك يامالك انا حوصلها
هز مالك رأسه تمام
فيروز ملوش لازمة توصلني وغابت عن الوعي
زين فيروز فيروز ردي عليا حملها واتجه الي الخارج فتح الباب السيارة وضعها في مقعدها صعد الي مقعده في سيارتها وانطلق بالسيارة
زين حتبقي كويسة عشان خاطري يافيروز اهو وصلنا خلاص فتح باب ترجل منها أتجه الي مقعدها فتح الباب حملها واتجه الي داخل المشفي
زين دكتور بسرعه
الممرضة اتفضل يااستاذ ااعدها علي الكرسي ده وانا حدخلها للدكتورة
وضع زين فيروز علي الكرسي حتبقي كويسة
الممرضة دكتور سيف هنا وكمان دكتورة شغف اطمن علي مراتك يااستاذ

.....بعد الفحص ....والكشف عليها........
الممرضة اتفضل الدكتور عايزك دخل زين الي الغرفة
زين سيف رجعت امتي
سيف رجعت من أسبوع المدام تبقي مراتك مبروك مدام فيروز حامل هو صحيح حمل ضعيف انشاء الله تاخد حذرها هي كان عندها انهيار عصبي اتعرضت لضغط شديد
أتجه زين الي فيروز حتبقي كويسة وقبل يديها

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
منيرة فك أيدي ياامين
امين معنديش أوامر ان افك ايديك زين بيه قالي خليها مربوطة
منيرة حتشوف انت وزين بتاعك ده ياغبي انت

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
دخلت شغف الي غرفة سيف تفاجات بوجود زين
شغف زين بيه اهلا وسهلاً
زين بعدم اهتمام اهلا وسهلاً
سيف مدام فيروز جت اغمي عليها حامل
شغف بصدمة حامل
سيف نعالي معايا يازين وحشتني القاعدة معاك اوي تعالي نقعد شوية في الكافيتريا المستشفى
زين طيب تعالي

شغف بحقد علي فيروز وكمان حامل حخليكي تتحسري علي ابنك مسكت سرنحة وبعض العقاقير حتبقي كويسة دلؤتي بعد الحقنة دي حتبقي كويسة
فيروز زين زين وغابت عن الوعي

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
مالك واضح أنهم بيحبوا بعض اوي بس بيكابروا
شاهي الحق ياجدو حفيدتك مستحملتش ان زين جالي هنا لوحده جت وراه
إبراهيم نفس تصرفات امها بظبط صحيح تحليل dna طلع فيروز من عيلة الدالي فعلا
مالك بلاش تقولها الموضوع ده حتزعل لو عرفت اننا عملنا التحليل عشان نتأكد
شاهي عندك حق كفاية اللي هي فيه اغمي عليها وراحت المستشفي
إبراهيم اتصلي بزين بسرعة وانت حضر العربية يامالك

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
بعد نصف ساعة استيقظت فيروز لاحظت نزول الدماء
فيروز زين الحقني انا بسقط .....

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent