رواية حب بعد عذاب الفصل الحادي عشر 11 بقلم ريم علي الجالي

 رواية حب بعد عذاب الفصل الحادي عشر 11 بقلم ريم علي الجالي

رواية حب بعد عذاب الجزء الحادي عشر 

رواية حب بعد عذاب البارت الحادي عشر 

رواية حب بعد عذاب الفصل الحادي عشر 11 بقلم ريم علي الجالي


رواية حب بعد عذاب الحلقة الحادية عشر


البارت الحادي عشر
حب بعد عذاب

رن الفون خمس مرات
معتز مش قادر يرد تعبان من امبارح والنفسيه وحشه طبعاً

سادس مرة

الووو مين

مش مهم تعرف انا مين افتح الفيديو عشان تعرف الناس اللي بتوثق فيهم عملو ايه

معتز :انت مين الأول

فصل الخط.....

فتح معتز الفيديو

لا مستحيل ده يحصل في حاجة غلط مستحيل تعمل كدا وتكسرني لا لا

معتز :قام يجري فتح اؤضه وعد

عهد:انت مجنون ازاي تفتح الاؤضه من غير استاذان

معتز:انتي تسكتي خالص ولا كلمة فاهمة
عهد:انت ليه بتكلمني بطريقة دي

معتز :شدها من ايدها جامد بصي علي الفيديو ده وانتي هتعرفي

عهد:بصدمة وبكاء لا محصلش ولا عمري اعمل كدا افهمني بس ي معتز

معتز :اخرسي امال دي مين بصوت مرتفع ردي دي مين زقها علي الارض

عهد:ببكاء والله العظيم بحبك انت ومستحيل اعمل كدا في حاجة غلط

وعد :في ايه مالكم

معتز :مالكيش دعوة اخرجي بره يلا

معتز :بصوت مرتفع اااااااه ياقلبي وجعني بسبب ماس متستهلش حافظت علي أختي كسرتنا كلنا حبيت بنت ومكنتش عايز غيرها خانتني ليه يارب كدا ببكاء والله العظيم حبيتك

عهد:ببكاء وانا والله حبيتك ومستحيل اعمل كدا افهمني

معتز :انا اقولك انتي عايزة ايه انتي وحدة فقيره خلتيني أحبك وبعدين تخلي أخويا يحبك عشان طمعك انتوا كدا الفقراء ده شغلكم وانا لما حبيتك ولا فكرت فكدا كنتي عايزة انا احبك واخويا يحبك وتضحكي علينا أحنا التنين ليه حرام عليكي حبيتك والله وفضلتك عن كل البنات ومفكرتش غير فيكي وسبت خطيبتي عشانك تروحي تخونيني بتستغليني ي عهد ياخسارة بجد انا ازاي كنت اهبل وواثقت فيكي انتوا النوعية دي اول حاجة بتكون تفكيركم الفلوس وبس

عهد:قامت مسحت دموعها انا مسمحلكش تغلط فيا اكتر من كدا انا حبيتك بجد ومفكرتش غير فيك وكنت عايزة اعيش معاك انت بس لأكن اخوك الوسخ ده مش فدماغي وانا ولا بفكر في فلوس ولا زفت انا كنت عايزة حب بجد ولقيت فعلا الحب بس ناس فرقت بنا وانا فقيره اااه بس عندي كرامه اللي اكترها مش عند الأغنياء وكفايا إهانه لحد كدا انا معملتش حاجة عشان تقول عليا كدا وواثقه من نفسي كويس اووي

وخرجت بره :

معتز :تطلع يجري اخد العربية واعلي سرعة

عهد:شافتو يارب استرها عليه

وعد :مالك يابنتي في ايه

عهد:ببكاء تعبانة ياوعد اخوكي قالي كلام اكن بيقتلني بسكينة بقلبي اااه كلامه جارح اووي ااااه

وعد:بتطلي عياط طيب معلش ي عهد هيا الدنيا كدا ديماا جايه علينا محدش مرتاح فيها ولا فقير ولا غني والله العظيم كلنا زي بعض والحقيقة اكيد هتبان
مجانا هروح اشوف الكلب نادر واعرف الموضوع

معتز؟ :ببكاء بالعربية ليه ي عهد كدا بتخونيني والله حبيتك حب صادق وفضلتك عن الكل

معتز من كتر البكاء معش شايف قدامو

هوووب دخلت عربية كبيرة بالعربية تبع معتز.......

الناس ده مدمر هيعيش ازاي

إسعاف بسرعة

وصل معتز إلي المستشفي

رن التليفون بالبيت

عهد الووو مين

حضرتك استاذ معتز عمل حادث

عهد:بصدمة انت بتقول ايه اكيد كدب فين المستشفي بسرعة

المستشفي.......

عهد :بصوت مرتفع وعد وعد عمي جمعة انتوا فين بسرعة

وعد في ايه قولي اخلصيي

معتز بالمستشفي عمل حادث

وعد انتي مجنونة ازاي الكلام ده فين المستشفي دي

عهد :معش قادرة تقف علي رجلها

وعد اتماسكي شوية خير ان شاء الله

وصلوا المستشفي

عهد سألت الناس اللي بره فين معتز

الناس ربنا يستر بجد حالتو صعبة اووي

عهد :طلعت تجري مسكت الدكتور فين معتز قولي

الدكتور معتز........ 🥺😥


يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent