رواية العريس يصل غدا الفصل العاشر 10 بقلم نهلة زغلول

 رواية العريس يصل غدا الفصل العاشر 10 بقلم نهلة زغلول

رواية العريس يصل غدا الجزء العاشر

رواية العريس يصل غدا البارت العاشر 

رواية العريس يصل غدا الفصل العاشر 10 بقلم نهلة زغلول


رواية العريس يصل غدا الحلقة العاشرة


 الفصل العاشر

فيروز النور حيغيب انا بردانة اوي كمان
زين تعالي اتجه إليها اخدها في حضنه
فيروز بضعف انا مش خايفه طالما انت موجود
زين دلؤتي النور حيرجع
فيروز هامسة ريحتك حلوة اوي
زين بتقولي حاجة
فيروز ريحتك تجنن فظيعة
زين مالك يافيروز
فيروز وحشتني اوي
زين دلؤتي النور يرجع حتبقي كويسة
فيروز انا مش عايزاه يرجع وقبلت شفاهه بقوة وضعت يديها علي صدره خلعت عنه قميصه وحشتني اوي
زين وانتي كمان وضع يديه علي خصرها حتي تالمت قربها اليه مش حتعرفي تهربي مني تاني محدش حيبعدك عني وقبل شفاهها ضغط عليها بقوة
فيروز وهي تلهث بحبك ومش قادرة ابعد عنك يازين
زين ولا انا ووضعها علي الارض واعتلاها أقترب منها قبل كل انشا في وجهها رقبتها ترقوتها جسدها فجاة فتح باب الغرفة عليهم دخل الموظفين
نظر فيروز وزين لبعضهم
حازم شامتا زين بيه بتعمل ايه
وضع زين سترته علي فيروز واغلق لها الازرار ادخلي جوة الحمام البسي انتي
حازم بردو مش حتحكلنا كنت بتعمل ايه ارتدي زين سرواله وقميصه واقترب منه انت بقي عايز تعرف كنت بعمل ايه مع مراتي ومسح ارنبة انفه وركله في بطنه بقدميه
حازم بالم اه
زين جايز تفوق لنفسك وتعرف مركزك وركله مرة اخري لسة عايز تعرف كنت بعمل ايه حقولك مسكه من ياقة قميصه الشركة دي مش عايز المحك فيها ولكمه بجانب فمه عدة لكمات
مني خلاص كفاية يازين بيه حيموت في ايديك قوليله حاجة يامدام فيروز
فيروز جوزك هو اللي ابتدي لازم يتحمل
مني زين بيه عشان خاطري
فيروز متدخليش انتي يامني وأدر وجهه لحازم ضربه بطفاية الحروق علي راسه حتي فقد زين الوعي
فيروز زين زين رد عليا يازين
شعف زين زين رد عليا يازين
مني عملت ايه ياحازم
حازم اخدت حقي منه
فيروز دكتور بسرعه واقفين كده ليه
شغف انا دكتورة هزت فيروز رأسها لها

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
....بعد ان تم نقله إلي المشفي .....
فيروز حتبقي كويس
زين انتي عاملة ايه
فيروز ملكش دعوة بيا انت عامل ايه معلش دماغك اتخيطت
زين حبقي كويس عايز اخرج
فيروز لما تبقي كويس
زين اتا بقيت كويس خلاص عايز اخرج
فيروز حقول لدكتورة تكتب لك علي خروج
هز زين راسه روحي

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ابراهيم فيروز حفيدتي لسة عايشة
مالك مرات زين المنشاوي مش ده ياجدو بتاع الهندسة المعمارية اللي صمم فيلا شاهي اختي
ابراهيم بظبط كده بس المهم حفيدتي فيروز ياتري شكلها ايه
مالك بابتسامة روحت فين ياجدو جدو جدو
ابراهيم روحت عندها اتصل بالرقم اللي
كلمك تاني عايز اعرف كل حاجة عنها
مالك حاضر ياجدو

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
رجعت فيروز وشغف الي غرفة زين ....
شغف انت عامل ايه يازين بيه
زين بخير ممكن اخرج
شغف طبعاً بس اطمن علي الجرح الاول واقتربت منه من وجهه وضعت يديها علي وجهه
فيروز بغيرة الجرح عامل ايه يادكتورة ياتري
شغف بنظرة فاحصة لزين كويس
فيروز حينفع يخرج
زال زين يد شغف من علي وجهه انا بقيت كويس يلا يافيروز
فيروز يلا يازين أستند عليا ثم اتجهوا الي الخارج
شغف بردوا حتقع يازين

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
.....بعد يومين في شركة المنشاوي .....
زين انتي مراتي احنا مبنسرقش
فيروز عارفة بس مكسوفه اوي يازين شكلي وحش ادامهم اوي شافونا مع بعض وعمالين بيتكلموا لحد دلؤتي
نهض زين ثم اتجه إليها ومسك يديها ثم فتح الباب وخرج نادي علي موظفين الشركة اجتمع الجميع
زين الست دي تبقي مراتي كانت زعلانة مني وكنت بصالحها وشئ طبيعي وضعنا مع بعض ومعتقدتش ان في لازمة للحركات دي كلها اللي مش عاجبه يتفضل يطلع برة يحصل حازم ومسك يديها ثم رجع الي مكتبه
فيروز بابتسامة ممكن تهدي انت فضحت نفسك في الشركة انا السبب انا اسفة
زين هششش فيروز اصل زين هششش انتي سمرائي تعملي اللي انت عايزاه يا فيروزتي
ابتسمت فيروز علي كلماته سمراءك وفيروزتك
هز زين راسه وقبل راسها ويديها
فيروز ااعد بقي لايشفونا مع بعض تاني
زين طيب

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
بعد عدة وايام دخل زين القصر ومعه فيروز
منيرة انت جايبها معاك كمان يازين مسح زين وجهه بيديه ووضع زين يديه علي رقبة منيرة لو اتكلمتي حقتلك
آمال في ايه بازين
زين مفيش تعالي معايا يافيروز صعد علي الدرج وتبعته فيروز

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

في المساء..... اصطدمت فيروز عن عمد في كتف منيرة
منيرة مش تفتحي ياغبية
فيروز انا غبية طيب الغبية دي حتقولك حاجة انا شوفتك مع مصطفي مما اربكت الاخري
حقول لزين علي حقيقتك انك بتخوني وبتديله فلوسه وكمان حرماه من الخلفة بتاخدي حبوب منع الحمل من وراه
منيرة بخوف انتي بتقولي ايه
فيروز بقول الحقيقة لما يعرف حقيقتك حيرميكي برة البيت ومصطفي مصاحب واحدة غيرك بيصرف عليها من وراكي انتي بتسرقي زين وهو بيسرقك
منيرة عايزة ايه يافيروز
فيروز لا ست فيروز انا ممكن اسكت بس في مقابل
منيرة بتلعثم ايه هو
فيروز ادخلي الحمام نضفيه هو المطبخ ورجلي بتوجعني
منيرة انتي بتقولي ايه
فيروز انتي حرة انا في اوضتي مستنية رايك دخلت غرفتها جلست علي الفراش

.....فلاش باك .....
فيروز حنعمل ايه مع منيرة ومصطفى
زين الفيديو معاكي
فيروز أيوة صورتهم مع بعض عايز تشوفه
زين لا لا طبعا انت لولا انك لحقتيني وخدتي مني المسدس كنت قتلتهم
فيروز القتل مش حل اهانتها هي الحل ذلها هي الحل هي سجنها هو الحل خدت الفلوس اديتها لمصطفي ومصطفى اداهم لصافي وصافي اديتهم لحازم وحازم امبارح اتقبض عليه بتهمتين تهمت انه اتهجم عليه والتهمة الثانية الفلوس مزورة طبعا هو حياخد كل دول معاه
زين مش كده وبس لسة في مشكلة
فيروز ايه هي
زين حطلع من هنا علي البيت عندك لازم حرس حازم مش حيسكت
فيروز يعني
زين يعني لازم ياما تقعدي معايا ياما اجيبلك حرس
فيروز هاتلي حرس مش حعيش معاك في القصر تاني ابدا
تنهد زين ثم زفر بقوة لازم اقدم السي دي عشان اثبت واقعة الخيانة
فيروز السي دي بيثبت كل حاجة
زين الجريمة لازم تكتمل طبعا فهماني
فيروز لازم تتهان الاول يازين لازم تتهان انا حاجي معاك القصر يازين ابتسم زين علي كلماتها حتيجي معايا
فيروز ايوة حاجي معاك لازم منيرة تقف عند حدها

.....باك ....شاطرة نظفي كويس يامنيرة عايزة الحمام يلمع تشوفي فيه وشك وسكبت عليها المياه .....

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent