رواية حب بعد عذاب الفصل العاشر 10 بقلم ريم علي الجالي

 رواية حب بعد عذاب الفصل العاشر 10 بقلم ريم علي الجالي

رواية حب بعد عذاب الجزء العاشر

رواية حب بعد عذاب البارت العاشر

رواية حب بعد عذاب الفصل العاشر 10 بقلم ريم علي الجالي


رواية حب بعد عذاب الحلقة العاشرة


البارت العاشر
حب بعد عذاب

عمر:استني يخربيتك هتروح السجن بسبب واحد ميستهلش ليه

معتز :سبني ي عمر ده كلب وكسر أختي

أمير :بخوف استني بس افهمك انا ممكن أصلح غلطي

عمر:مش عايزينك تصلح غلطك أحنا هنعرف ازاي ناخد حق وعد

يلا ي معتز ده كلب ميستهلش

خرج معتز وعمر

معتز :بدموع أنا مش عارف اعمل ايه ولا اقول لبابا ايه لو عرف ونادر ممكن يقتلو فعلاً

عمر:متخافش خير ان شاء الله

وعد:ببكاء شديد وتضرب علي وشها انا غبيه عملت كدا ازاي وحبيت واحد زي ده

عهد :اهدي بس يابنتي مش كدا حقك هيجي والله
وعد حضنت عهد خليكي معايا ي عهد متسبنيش أنا ماليش غيرك

رن تليفون وعد كانت سارة صحبتها

عهد: الووو مين
سارة: انتي اللي مين
انا عهد وانتي

سارة اول مسمعت اسم عهد اتخنقت عشان حاسه ان معتز بيحبها

بقلم ريم علي

امممم فين وعد عايزاها

عهد:هيأ تعبانة ومش هتقدر ترد علي

سارة:أنتي مالك أصلا أنا لمه اقول اديني وعد تديني من غير كلام

عهد:أنتي مجنونة ازاي بتكلميني بالسلوب ده

سارة :اخلصي من غير كلام هاتي وعد
عهد :قفلت الاتصال بنات متخلفة متنكه علي ايه

حبيبه. اتصلت ب معتز الووو ي حبيبي
معتز :بصي انا مش طايق حد سبيني خالص دلوقت فاهمة

حبيبه:ببكاء تمثيل لا انت معش تنفع معايا خالص ازاي بتكلمني كدا انت عارف بتكلم مين ولا لا

معتز :لا مش عارف ومش عايز اعرف وانتي من النهاردة مش خطيبتي سمعتي

حبيبه:انت بتقول ايه انا بحبك
معتز :وأنا مش بحبك يستي فهمتي ولا لسه

حبيبه:طيب ي معتز أنا مش هسكت ومش هسيب حقي

معتز :ههههههه لي انتي ليكي حق عندي وبضحك بصوت مرتفع

حبيبه:ماااشي والله لوريك
معتز :انتي بتهدديني ولا ايه يابنتي هيأ مش ناقصة والله سلااام

عمر:اهدي يابني مش كدا
معتز:ياعم اسكت دي بنت باردة وزنانه أنا اتفكيت منها بذمتك ايه جاب حبيبه لعهد فرق كبير

عمر:معلش وعد سابت اللي بيحبها وراحت لواحد زي ده

معتز :بغير فهم ازاي مين كان بيحبها

عمر:لا مافيش حاجة انت بس متزعلش نفسك وبراحه وعد مش فاهمة عملت ايه وانت شايف اخوك عمال بيعمل ايه مع البنات كما تدين تدان وحصل مع أختك

معتز :انا مصدوم والله لحد دلوقت حاسس إني بحلم

معتز وصل البيت
عهد عاملة ايه
عهد:انت اللي عامل ايه وحشتني روحت فين كنت هتروح السجن ي مجنون بسبب واحد زي ده

معتز:مكنتش حاسس بعمل ايه ي عهد

معتز ضم عهد لحضنه

دخل نادر شافهم من بعيد

عهد :معتز ابعد حد يشوفنا بعدت معتز

معتز :طب فين وعد
عهد :وعد بعد عياط كتير وبعدين نامت

معتز :طب تعالي عايز اقولك حاجة مهمة

عهد:طيب انا عايزة اروح ماما خايفة عليا اووي
معتز :طب تعالي اقولك الأول

عهد :أحنا هنقعد لوحدنا انت مجنون

معتز :يستي هنقعد هنأ مش لوحدنا

طيب قول

أنا سبت حبيبه

عهد :ببرود طب واي الجديد كدا كدا كنت هتسيبها أصلا

معتز:لا والله واثقة من نفسك كمان هههههه

عهد:طبعاً واثقه من نفسي

معتز :لما بشوفك بنسي كل حاجة والله مسك ايد عهد ربنا يخليكي ليا بجد

عهد :ويخليك ليا يانور عيني
معتز :الله أحلي كلام

عهد:لازمن أنام عشان أصحي بدري عشان اروح ونام مع وعد تصبح على خير

معتز :لسه بدري هتنامي دلوقت معقول
عهد :اه هنام دلوقت ممكن
معتز :ههههه طبعاً ممكن اتفضلي ياأميرتي

عهد :جميل اوي اسم اميرتي ده
معتز:عشان انتي أميرة قلبي
عهد:بس بقا عشان بتكسف هههههه
معتز:يالهههوي عليا ياناس هههههه
عهد :تصبح علي خير باااي
معتز :وانتي بخير

نادر:انا لازمن أفرق بنكم لازمن

أبوهم :مش هنا بقالو يومين بره البيت شغل

معتز :راح نام
عهد:ربنا يسترها ي وعد معاكي مش عارفة هيحصل ايه بعد كدا خير ان شاء الله وانا خايفة بعد مروح من بابا ربنا يستر

.......................
في الصباح رن تليفون معتز مرتين

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent