رواية زوج حماتي الحلقة التاسعة 9 بقلم دودا حودا

 رواية زوج حماتي الحلقة التاسعة والأخيرة 9 بقلم دودا حودا

رواية زوج حماتي البارت التاسع 

رواية زوج حماتي الجزء التاسع 



رواية زوج حماتي التاسع


#زوج حماتي
#الحلقه التاسعه
#بقلم دوداا حوده
محروس :اجيب ليك المبلغ ده منين
محمود :والله مليش فيه انا بس قولت عايز اي تجيب منين دي مش بتاعتي بقي
محروس :ماشي ماشي وقفل السكه الله يحرقك يا انشراح تعباني حيه ميته
#فلاش باك
انشراح بتتصل ب محروس
محروس :اي تاني في اي
انشراح :الحقني بسرعه
محروس :مالك فيكي اي ونزل جري
انشراح:وديني مستشفي
محروس :مين اللي عمل فيكي كده
انشراح :هو وقته الحقني
محروس :الحق اي دي فرصتي
انشراح :انت بتقول اي
مسك كيس ولبسه وبعدها مسك السكينه ودبح انشراح
محمود :الله يخربيتك يا حماتي اي الناس كلها مش طياقكي ليه كده ونزل ولا كنه شاف حاجه خالص
#رجوع
في بيت صلاح
اعتماد :بابا بعد اذنك انا نازله
صلاح :وانا مالي
اعتماد :يعني اي
صلاح :انتي ماشيه بدماغك انا مليش دعوه بيكي
اعتماد بابا جوزي في زنقه ازاي اسيبه
صلاح :وانا مش راضي علي اللي بتعمليه
اعتماد :بابا ارجوك
صلاح :ارجوكي انتي تمشي وانسي أن ليكي اي
الام:بتقول اي يا صلاح
صلاح ؛بنتك خطافه رجاله لواحد معندوش رحمه قتل حماته وهي عايزه يبقي تطلع برا
اعتماد :والله ابراهيم بري
صلاح :بري أو لا مليش دعوه يلا برا وخرج اعتماد وراحت للمحامي وراح معاها القسم
ابراهيم :بجد مش عارف اقولك اي يا اعتماد
اعتماد :ده حقك عليا انت وقفت جمبي وسترتي ازاي اسيبك وانا عارفه انك بري
ابراهيم :والله بنت اصول
اعتماد :المهم محروس ساب البيت
ابراهيم :اكيد هو اللي قتلها
اعتماد :مش عارفه بس هو مشي وانا معرفش دلوقتي هو فين
ابراهيم :يارب أظهر برائتي بقي
اعتماد :انا عارفه أن مش وقته بس عايزه اطلب منك طلب
ابراهيم :اومري
اعتماد :هروح اقعد في الشقه اللي كنا متجوزين فيها
ابراهيم :طبعا روحي بس ليه واهلك
اعتماد :بابا طردتني
ابراهيم :بسببي صح
اعتماد : مش مهم اي السبب
ابراهيم :لازم تروحي لأهلك ومتجيش هنا تاني
اعتماد :مش هسيبك يا ابراهيم
ابراهيم :لازم تحلي الموضوع مع بابكي
اعتماد :لما تخرج انت هتحله معاه
ابراهيم : هههههههههههه انتي عندك امل اني خارج
اعتماد:اكيد ربنا هيظهر الحقيقه
ابراهيم :يارب
المحامي :انا هتابع القضيه وطلما بصماتك مش علي اداه الجريمه يبقي باذن الله برائه
اعتماد :يارب علي القريب
ابراهيم :اعتماد سهير
اعتماد :والله ما تخاف عليها هي في مصحه لان حالتها النفسيه صعبه وانا هفضل اسال عليها
ابراهيم :بجد مش عارف اقولك اي
اعتماد:خد بالك انت بس من نفسك
#بقلم دوداا حوده
يحيي::مالك يا ميرفت فيكي اي
ميرفت :هو اي اللي مالك انت معندكش دم امي ميته
يحيي :هي امك أنتي بس فيه حاجه مغيراكي
ميرفت :يوووو انت مش بتحس لو امك هتبقي عامل ازي
يحيي :انتي اعصابك بقت تعبانه وبجد بقيت اصدق ان امك عامله ليكم حاجه كلكم بقيتوا تعبانين
ميرفت :لا كلنا بقينا بنحس بس غور من هنا
يحيي :أعور
ميرفت :ايوه غور اطلع برا مش عايزه اشوف حد
يحيي :ماشي يا بنت الناس يا متربيه وخرج يحيي
ميرفت اتصلت ب محمود
محمود :اي ياست البناتة
ميرفت :اطلع فوق السطوح
محمود :ليه
ميرفت :حد الفلوس اللي عايزها
محمود :فكرتي بسرعه كده بس بجد عين العقل وطلعت وهو كمان طلع
يحيي :بنات امال فين امكم
ياسمين :لسه طالعه فوق هي وعمو محمود
يحيي :هي ومحمود ليه وطلع عالسطوح وسمع الكلام بينهم
ميرفت :الفلوس كلها اي
محمود :انا قولت بحق الله هاخد نص الفلوس
ميرفت :مش عايزهم
محمود :طيب وليه كده يا بنت الناس عالعموم برحتك
ميرفت :بعد امي مش عايزه حاجه
يحيي :بتاعت اي الفلوس دي
ميرفت :يحيي
يحيي :فلوس مين دي
محمود :فلوس حماتك
يحيي :وامك جابت الفلوس دي منين
محمود :واحنا مالنا المهم أن مراتك ليها نص الفلوس وانا النص وهي مش عايزهم خدهم انت
يحيي :فهمني فلوس اي دي
محمود. ؛لاااااا اانا ماشي. انتي قولي لجوزك ده برضه ستر وغطاه عليكي امشي انا بقي
يحيي :في اي يا ميرفت
ميرفت :انا اللي قتلت امي بس والله غصب عني
يحيي :بتقولي اي وحكت ليه ميرفت وهي بتعيط كل حاجه
ميرفت :اعمل ايه دلوقتي
يحيي :ابراهيم لازم يخرج
ميرفت :تقصد اي هتبلغ عني
#بقلم دوداا حوده
محمود :يااااه مش عارفه الدنيا ليه بضحك ليا انهارده معقول يا محروس جبت الفلوس
محروس :الفديو فين
محمود :مش لما اشوف فلوسك
محروس: اهي الفلوس اهي
محمود :والموبايل اهو اتفضل
وقعد يعقد الفلوس
محروس :واضمن منين أن مافيش فديو تاني
محمود :انا ماشي من البلد دي هخلي فديو تاني اعمل بيه اي
محروس :تمام اتشاهد علي روحك بقي وكان معاه مسدس

يتبع

google-playkhamsatmostaqltradent