رواية بنتي أصبحت شيطان الحلقة الرابعة 4 بقلم دودا حودا

رواية بنتي أصبحت شيطان الحلقة الرابعة 4 بقلم دودا حودا

رواية بنتي أصبحت شيطان الجزء الرابع 

رواية بنتي أصبحت شيطان البارت الرابع 

رواية بنتي أصبحت شيطان الحلقة الرابعة 4 بقلم دودا حودا


رواية بنتي أصبحت شيطان الفصل الرابع

#بنتي أصبحت شيطان
#الحلقه الرابعه
#بقلم دوداا حوده
ولاء :بتعملي اي يا مريم
مريم :مديحه عايزه اني ادبح القطه
ولاء :بس ده حرام
مريم :ليه جوزها عايزها
ولاء :بس انتي صغيره وفي حاجات مينفعش تعمليها اولا انك متسمكيش مقص أو سكينه ثانيا لما تشوفي مديحه تقراي قران
مريم :انا حافظه صوره الفلق والناس
ولاء : شاطرهقوليهم وانتي نايمه
فريد :ولااااااء تعالي
ولاء :بصت ليه ورجعت بصت ل مريم عرفتي لما تشوفي مديحه هتعملي اي
مريم :ايوه
ولاء :هاتي بوسه بقي وروحي نامي
فريد :ولاااااااء قولتك تعالي
ولاء :مش عايزكي تخافي من حاجه وخرجت ولاء
فريد :قدامي علي البدروم
ولاء :حاضر ليك الأمر والطاعه
فريد :هو فيه منك طاعه
ولاء :هنتكلم هنا كتير لحد ما حد يسمعنا
فريد :لا تعالي تحت ونزلت هي وهو
ولاء :تحت امرك
فريد :كل اللي بتعملي ده غلط
ولاء :انا بنفذ الكلام
فريد :انتي كده مش بتنفذي الكلام خالص انتي كده بتساعدهم ولازم هما اللي يختارو مصيرهم
ولاء :والشروط اللي انت قولت عليها لمحمد
فريد :هو عايز الفلوس
ولاء :والفلوس ملعونه
فريد :نار السموم لازم يطلع
ولاء مش هيطلع وعائشه هتموت زي ما ماتت مدام كوثر
#فلاش باك
عمر :انا عايز اني اسخر جن يسمع كلامي في كل حاجه
الدجال:الأمر مش سهل
عمر هنفذ كل طلباتك
الدجال:ماشي وعرض عليه شروطه
عمر :لا انا مش عايز الجن انا عايز ملك ملوك الجان
الدجال :الأمر ده صعب عليا
عمر :انا ممكن اعمل اي شي
الدجال :لازم تجيب كتاب شمس المعارف الكبرى الاصلي
عمر :انا معايا فلوس كتير وسهل اجيبه
الدجال :مش سهل بالفلوس
عمر :هعمل المستحيل علشان اجيبه وفعلا شهر والكتاب كان مع عمر
الدجال :برفوا عليك هتقعد في اوضه ظلمه 40يوم وتقرا الكلمات دي وهتكتب الرموز علي الحيطه
عمر :ماشي وفعلا عمل كده ونام وصحي تاني يوم لقاه في رموز مكتوبه على الحيطه مش هو اللي كتبها
اتصل بالدجال وجه وقالو أن لازم يتجوز بنت ويجمعها في الاوضه دي
عمر علشان معظم الناس كانت عرفا مكنش حد هيوافق أنه يجوزا بنته اتجوز بنت يتيمه من الارياف وجت البيت
ولاء :نورتي الدنيا كلها
كوثر :ربنا يخليكي
عمر :اطلعي معاها يا ولاء وخليها تغير هدومها
ولاء : حاضر وطلعت معاها الاوضه
كوثر :اي ده الاوضه دي ريتحها وحشه اوي
ولاء :اسمعي كلامي اطلبي منه انك تروحي اوضه تانيه انتي اي اللي جابك هنا بس
فريد :ورتيها الاوضه
ولاء :ايوه
فريد :انزلي تحت
ولاء : حاضر
فريد :تحت امرك يا فندم وطلع عمر
كوثر :انا خايفه من الاوضه دي اوي
عمر :معلش بس انا بحبها
كوثر : طيب ممكن تولع نور
عمر :لااااا النور لا
كوثر ؛كانت خايفه ومرعوبه وبعدها حست أن اللي معاها مش انسان ده حيوان ايوه شكله مكنش باين اوي بس كان في شعر في وشه وشكله كان مخيف اوي وهي كانت بتحاول نطمن نفسها أن من الظلمه في خيال عاكس علي وشه ألمهم عدا اسبوع علي جواز عمر
كوثر :ولاء انا عايزكي تقولي ليا الحقيقه
ولاء :حقيقه اي
كوثر :انا بحس ان عمر ده مش انسان
فريد :يعني اي حضرتك
كوثر :بسم الله الرحمن الرحيم انت اي
فريد خدامك
كوثر ::في حد يطلع كده مره وحده
فريد : استاذ عمر قائل اني اشوف طلباتك
كوثر :مش عايزه منك حاجه
فريد :طيب بعد اذنك عايز ولاء
ولاء :خير
فريد :هو انتي مش عايزه تخرجي من هنا ولا اي
ولاء :طبعا نفسي اخرج
فريد :وانتي ناسيه أن مش هينفع نخرج الا لما يجي الولد اللي هو عايزه
ولاء :صعبانه عليا اوي
فريد :هي ولاعمرك
ولاء :عمري وعدا شهرين وكانت فريده حامل
عمر :بجد الف الف مبروك مينفعش تتحركي من مكانك
كوثر :انت بجد فرحان
عمر. طبعا ونزل وقال لكل اللي في الفيلا
ولاء :اخيرا هنمشي
فريد :كلها أقل من 5شهور
ولاء :الست بتحمل في 9
فريد :هو انتي فاكره أن اللي في بطنها ده ابن عمر
ولاء :امال مين
فريد :ابن الشيطان
ولاء :معقول طيب وكوثر
فريد :اكيد هتموت
ولاء :ازاي يا ربي كان يوم اسود يوم ما جيت اشتغلت عند الراجل ده
فريد :خلصنا كلها كام شهر ونمشي
ولاء طلعت ل كوثر
كوثر :ولاء انا حامل
ولاء :انتي فرحانه
كوثر :اكيد طبعا
ولاء :انتي لازم تسقطي نفسك
كوثر :انتي بتقولي اي
ولاء :انا المفروض علشان حريتي مقولش ليكي حاجه بس علشان حياتك لازم الجنين ده ينزل
كوثر :انتي اتجننتي صح
ولاء :اللي في بطنك ده ابن الشيطان
كوثر :اي
ولاء قالت ليها علي كل حاجه وكانت كوثر تحاول تسقط نفسها معرفتش رمت نفسها من البلاكونه ماتت
وعمر أنصدم ومات بعدها فريد دفن كوثر في مكان في الفيلا علي اساس هيكمل اللي عمر معرفهوش راح للدجال
الدجال :عايز تحضر نار السموم
فريد :ايوه
الدجال :لازم تيجب حد من صلب عمر وتخلي يجامع وحده في نفس الاوضه بعدها هترجع كوثر علي قيد الحياه واللي في بطنها وطبعا فريد صدقه
#رجوع
فريد :انتي السبب
ولاء ؛وهكون السبب في عائشه كمان
فريد :علشان اخد روحك
ولاء :احنا لازم نخرج من هنا
فريد : نااااااار السموم مش هيسبنا
ولاء :ولاء في حاجات كتير تقدر تخلي بعيد عنا
فريد :انتي لازم تختفي وأما بأمرك وكان بينيم ولاء مغناطيسي
وتاني يوم
عائشه :بتعملي اي يا مريم
مريم :لازم اخلي السكينه حاميه
عائشه :جبتي دي منين
مريم:لازم القطه تموت
عائشه : ليه كده
مريم :علشان جوزها عايزها كل يوم بيجي يقولي ابعتيها ليا
ومسكت القطه وكانت يتقرب السكينه منها
يتبع

google-playkhamsatmostaqltradent