رواية الإبنة الملعونة الفصل العاشر والأخير 10 بقلم دودا حودا

 رواية الإبنة الملعونة الفصل العاشر والأخير 10 بقلم دودا حودا

رواية الإبنة الملعونة البارت العاشر 

رواية الإبنة الملعونة الجزء العاشر

رواية الإبنة الملعونة الفصل العاشر والأخير 10 بقلم دودا حودا


رواية الإبنة الملعونة الحلقة العاشرة

#الابنه الملعونه
#الحلقه الاخيره
#بقلم دوداا حوده
وروحت هايدي البيت
سماح :مالك فيكي اي
هايدي :اسكتي خالص مش عايزه حد يكلمني
سماح :بت انتي اتجننتي شكلك كده
هايدي :سماح اطلعي برا
سناء :هايدي انا عايزه اتكلم معاكي
هايدي :اطلعوا برا مش عايزه حد يكلمني
سماح :في اي انتي مالك انهارده
سناء :انا رغم اللي عملتي هناك جيت عالشان اتكلم معاكي
هايدي :انتي فاهمه عملتي فيا اي انتي أم انتي ازاي تشتغلي في البيوت
الام :والله يابنتي انا عملت كده علشان اقدر علي طلبتكم
هايدي :وطبعا عرفتي الناس هناك بعد ما مشيت اني بنتك صح
الام :ابدا يا بنتي مع ان كان نفسي اقولهم كلهم دي بنتي
هايدي :اه علشان كنت اسبلك البيت وامشي
سماح :انتي ازاي تكلمي ماما كده
هايدي : امك اللي بدفعي عنها دي مش شغاله في شركه ملابس زي ما بتقول دي خدامه في البيوت واول مره اروح لياسمين صحبتي القيها هي اللي بتمسح الشقه
سماح :والله ماما دي اللي تعبت فينا وانا مسمحش ليكي تكلميها كده
هايدي :والله طيب وريني شجعتك وكلمي خطيبك دلوقتي وقولي ليه انا ماما بتمسح بيوت وخدمه خدي وريني شطارتك
سماح : والله اقول ليه جزمه ماما فوق دماغي طول عمرها
هايدي :ده كلام وبس ودخلت ام اميره
ام اميره :اي ده انتي كويسه يا سناء
سناء :الحمد لله
ام اميره :امال مين الراجل اللي جه وقال انك تعبتي في المصنع ده
سناء :راجل راجل مين
ام اميره :راجل جه وقال انك تعبانه وشروق نزلت معاه
سناء :وانتي ازاي تسبيها تنزل معاه
سماح:وهو ده وقته تعالي نشوف راحت فين بسرعه والكل جري علي برا ومسكت هايدي التلفون
فرج :ايوه يا حلوه
هايدي :انت قولت عايز سماح مش شروق شروق تعبانه وعندها القلب
فرج :بس حلوه بصراحه واقولك خلاص خلي سماح مع خطيبها
هايدي :انا ممكن اوديك في داهيه
فرج :وهتودي روحك يا حلوه كل تسجيلاتك معايا
هايدي :انت انسان حقير
فرج : انتي اللي كويسه انتي قدامتي ليا حق ابوكي علي طبق من ذهب وكمان اختك فوق البيعه
هايدي :ارجوك خدني انا شروق ممكن تروح فيها
فرج :اعمل بيكي اي يا حلوه
هايدي :والله يا فرج ما هسيبك
وبصت وراها لقت احمد
احمد :كلمي كلام
هايدي :طيب انت فين
فرج :وانتي مالك سلام بقي وقفل السكه واول حاجه احمد عمالها أنه ضرب هايدي بالقلم
سناء :فيه اي انت ازاي تمد ايدك عليها
احمد :فرج فين
هايدي :معرفش
راح ضربها تاني
سناء :وهي مالها ومال فرج
احمد :تتكلمي انتي ولا اتكلم انا
هايدي :والنبي شروق اختي
احمد : دلوقتي اختك ونزل فيها ضرب
سناء :احمد انت ملكش ضرب عليها
احمد :الهانم هي اللي عرفت فرج ام اميره بتسجل ليه وهي كمان اللي اتفقت معاه أنه يغتصب سماح علشان يقدر يتجوزها
سناء ؛لا لا بنتي متعملش كده ابدا
احمد :لا عملت والله كده
سناء :اتكلمي الكلام ده صح
سماح :هو وقته كلام شروق فين دلوقتي
احمد كلم ناس في الداخليه علشان يقدرو يوصلوا لفرج ومن اول ما بدا أنه يراقب موبيل شروق وهو متابع خطواط فرج
وفي مخزن قديم كام فرج قاعد جنب شروق
فرج :يخربيت كده هو كلكم حلوين اوي كده
شروق :ابعد عني احسنلك
فرج :هتعملي اي يعني
شروق :قولتك ابعد عني
فرج :زعقي باعلي صوتك يا حلوه محدش هيسمعك
شروق :ارجوك سبني في حالي
فرج :معقول يبقي قدامي القمر ده واسيبه
وشروق من كتر الصويت اغم عليها وقدر فرج أنه يغتصبها
😭😭😭😭
ودخل الظابط وأحمد المخزن
وحاول فرج الهروب وهو بيجري من فوق سطح المخزن رشق في سيخ حديد ومات وتم القبض علي كل رجال فرج وتم نقل شروق المستشفي
سماح :حمد لله علي سلامتك يا قلبي
شروق :هو انا حصلي اي
سناء :انتي كويسه يا حبيبتي
شروق :فرج 😭😭
احمد :كل شي هيبقي تمام والله
ودخلت هايدي
سناء :اخرجي برا انتي لا بنتي ولا اعرفك
هايدي :ماما ارجوكي
سماح :امشي احنا مش عايزين نعرف تاني
احمد : اخرجي برا لو سمحت وخرجت هايدي ووراها احمد
هايدي :انا عارفه أن ليهم حق يعملوا اكتر من كده
احمد:لسه كنتي كده اهلك ناس كويسين
هايدي :الله يخربيت الفلوس
احمد :انتي من انهارده مش هتعيشي بمزاجك انا هاخد ليكي شقه وعيني هتكون عليكي واي غلطه منك بحساب كبير
هايدي :وانا ندمت والله وفعلا خد ليها شقه وفضل عينه عليها لحد ما في يوم أتقدم ليها عريس وكان أحمد اتجوز سماح وطلب محسن ايد هايدي
هايدي :بس لازم تاخد إذن اخويا الكبير
محسن :انا عمري ما سمعت أن ليكي اخ
هايدي :هو جوز اختي وكل حاجه ليا ويعتبر اخويا وراحت هايدي وقالت لاحمد وطلب احمد من سناء أنها تسامح هايدي بعد بعد عنهم4سنين وحنن قلب سناء عليها وفعلا راح محسن واتقدم ليها ورجعت هايدي لبيتها بس محدش كان ناسي اللي عملته خصوصا أن شروق اتجوزت شهرين واطلقت بسبب حالتها النفسيه
تمت
ابراهيم :انا ليه أفضل عايش هنا عند ولدتك وانا ليا شقه
سهير :انت عارف ان ماما تعبانه وانا مقدرتش اسبها لوحدها
ابراهيم :وانا مش مرتاح هنا
سهير حد من اخواتي ضايقك
ابراهيم :لا بس انا عايز ارجع بيتي
سهير :طيب وطي صوتك ماما جايه وقامت سهير عالمطبخ
انشراح :ابراهيم والله اللي شوفته في الشقه ده جوزي بس انا مش هينفع اقول دلوقتي للبنات
ابراهيم : حماتي انا مليش دعوه بس انا عايز ارجع بيتي ولكنا متجوزه مقعده بناتك معاكي ليه ده حقك والتحسن انك تقولي ليهم احسن ما بيجي ليكي زي الحراميه كده
جزء من قصه جوز حماتي مين متابع
\
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent