رواية الإبنة الملعونة الفصل التاسع 9 بقلم دودا حودا

 رواية الإبنة الملعونة الفصل التاسع 9 بقلم دودا حودا

رواية الإبنة الملعونة الجزء التاسع

رواية الإبنة الملعونة البارت التاسع 

رواية الإبنة الملعونة الفصل التاسع 9 بقلم دودا حودا


رواية الإبنة الملعونة الحلقة التاسعة 

#الابنه المعلونه
#الحلقه التاسعه
#بقلم دوداا حوده
فرج :يخربيت سنينك انا الناس بتقول عليا اني شيطان وعمري ما فكرت في كده
هايدي :يعني موافق ولا لا
فرج :طبعا موافق هي فيها كلام
هايدي :تمام هظبتلك انا الدنيا وبعدين شوف هتيجي البيت ازاي
فرج :تمام ماشي البيت انتي يتهزري عايزني اعمل كده عندكم
هايدي :اسمع الكلام بس انت هتيجي البيت وتخدها بعد ما انا انيمها
فرج :ما تخليها برا البيت احسن
هايدي :طيب سبني ارتبها ونشوف
فرج :بجد انتي بتعملي كل ده علشان الفلوس
هايدي :عملت اي يعني انا عجوز اختي جوازه تعيش فيها متهنيه وموضوع بابا الله يرحمه مات يعني حبسك مش هيرجعوا تاني
فرج :والله ياريت كل الناس تفكر زيك كده انسانه عاقله جدا
هايدي :طيب اقفل بقي وبصت وراها لقت شروق اختها
شروق :بتكلمي مين
هايدي :وانتي مالك
شروق :طيب كلمي ماما
هايدي :ماشي جايه وراكي ودخلت هايدي تكلم امها
سناء :كنتي فين
هايدي :كنت بكلم وحده زملتي في التلفون
سناء :وده وقته
هايدي :فيه اي يا ماما منا جيت اهو
وفي المطبخ كانت وافقه شروق ودخلت سماح
سماح :مالك يا شروق
شروق :في مصيبه
سماح : خير في اي
شروق :هايدي كانت بتكلم واحد في التلفون
سماح :وهو ينفع انك تقفي تسمعي الكلام بين اختك وحد
شروق :احمدي ربنا اني سمعت انتي في مصيبه كبيره
سماح :انا ليه كده
شروق :هايدي كانت بتكلم حد وقالت ليه أنه يخدك ويغصتبك علشان يقدر يتجوزك
سماح لا لا انت اكيد ماشي غلط معقول اختي تعمل فيا كده
شروق ،؛والله العظيم قالت له كده حتى قالته مش مهم حتى موت بابا المهم اني اخذ الفلوس
سماح :فرج اكيد كنت بتكلم فرج تجيبي رقم فرج ازاي وليه بتتكلموا ليه عملت فينا كده
شروق : انا خايفه عليكي قوي والله
سماح : ما تخافيش يا حبيبتي بس اهم حاجه ما ما تعرفش حاجه عن الكلام ده
شروق : اكيد طبعا مش هاقول لها حاجه بس انت هتعملي ايه وهتتصرفي ازاي ه في ازاي
سماح : انا مش عارفه افكر دلوقت سيبيني بس وانا اشوف انا هاعمل ايه
شروق : انا عايزك تاخذي بالك من نفسك واياك تخرجي مع هايدي في مكان واحد
سماح : ماشي ماشي اخرجي بس دلوقت تقعدي معهم بره
واتصلت سماح ب احمد
احمد : ايوه يا سماح عامله ايه دلوقتي
سماح : كويسه يا احمد هو انا ينفع اشوفك دلوقت
احمد : وهو ينفع يا سماح دلوقت انا واقف في العزاء وانت كمان عند ناس فوق
سماح : موضوع ضروري ما ينفعش يتاجل
احمد :خلاص ماشي انا استاذن من خالك وامشي وانت ما تنزليش على طول اصبري شويه
سماح : خلاص ماشي تمام
وخرجت سماح لامها
سماح : ماما طالما احنا هنبات هنا النهارده هاروح اجيب حاجات من الشقه من هناك
هايدي : طيب استني هاجي معاكي
سماح : لا ما ينفعش كلنا نسيب ماما ونمشي
هايدي : ام اميره معها وشروق كمان
سماح : قلت لا يعني لا وبعدين انا عايزه التليفون كده عشان انا تليفوني فاصل شحن
هايدي : لا طبعا كله لقيت تليفوني تاخذي موبايلي ليه
الام : وده وقته انتم الاثنين خذي موبايل يا سماح ويلا روحي
سماح : ماشي يا ماما حاضر انا ماشيه
ونزلت سماح واتصلت هايدي بفرج
فرج : يا بنتي بطلي تكلميني كل شويه عشان ما حدش يشك فيكي
هايدي : سامح لوحدها في الشقه
فرج : ثاني انا قلت لك مش هينفع موضوع الخطف ده قلت لك لازم انتي تكوني معاها
هايدي : ما هو انا لما اكون معاها ازاي هي تخطف وانا ارجع
فرج : لا يا هايدي مش هينفع دلوقتي مش هينفع انا بان الصوره خالص
هايدي : ماشي مش بس انا مستعجله علي الفلوس قوي
فرج : هاديك ربع مليون يا ستي خلاص خلصنا انا دلوقتي بقي
هايدي: خلاص ماشي سلام
❤️بقلم دوداا حوده ❤️
وراحت سماح قابلت احمد
احمد : انا عارف انت جايه تقولي ايه يا سماح
سماح : يا اقول اي
احمد : عارف ان انت هتقولي علي انا نحس ان يوم خطوبتنا جدتك تموت
سماح : لا عايزاك في موضوع اكبر من كده بكثير
احمد : خير انا تحت امرك
سماح :انا عارفه ان انت من يوم ما عرفت انا وانت على طول في مشاكل وكل شويه تفتح لنا مشكله شكل
احمد : انت بتقولي ايه يا سماح انت انسانه محترمه والدتك كمان انسانه محترمه
سماح :انا في مصيبه كبيره يا احمد ومش عارفه اقول لك عليها ولا لا
احمد : وهو ينفع ان انت تقولي لحد غيري
سماح : اختي متفقه مع فرج ان هو يغتصبني عشان يقدر يتجوزني
احمد : يا نهار اسود انت بتقولي ايه معقوله اختك ممكن تعمل فيك كده
سماح :والله يا احمد انا مش عارف افكر ومش عارفه اعمل ايه انا بقيت اخاف من البيت ممكن اختي تعملي اي مصيبه
احمد : طيب وانت عرفتي لكلام ده منين
سماح : شروق سمعتها وهي بتكلم فرج في البلكونه
احمد : اختك دي مش طبيعيه خالص والله
سماح : طب انت رايك اني اعمل ايه
احمد عايزك تهدي خالص وكل حاجه ليها حل باذن الله بس اختك ممكن تقع في مشكله بسبب الموضوع ده
سماح :ربنا يسترها يا رب انا مش عارف افكر مش عارف اقول لماما ايه
احمد : اوعي تقولي لماما اي حاجه وكل حاجه ليها حل باذن الله
سماح : ربنا يستر يا احمد
احمد :الكل عارف ان انا خطيبك وما فيش خروج بعد كده اللي معي انا عشان خاطر اقدر اضمن سلامتك
سماح : ماشي حاضر المهم انا لازم اروح دلوقتي عشان خاطر ماما ما تقولش انها تاخرت
احمد : يلا انا هاروحك
وعدا اسبوع بعد الوفاه
❤️❤️بقلم دوداا حوده ❤️❤️
هايدي : هو احنا مش ناويين نروح بيتنا بقي
الام : بكره باذن الله هنروح
هايدي : لا انا عايزه اروح النهارده
شروق : وهو انت مستعجله كده ليه ما قاعده يا زي قاعده
هايدي : وانت ما لك انت يا ريت حطي لسانك جوه بقك
سناء : بس بقى ارحموني شويه
هايدي: وعايزه اعرف بقي ام اميره دي ها ناويه تمشي من عندنا امتى
سناء : لما اخذ حقي من فرج
هايدي : انت لسه برده عند تفكيرك يا ماما
سناء : ممكن نخرس شويه
هايدي : هو انا ماليش راي في اي حاجه كده
سناء موبيلها رن
سناء : اسكتي مش عايزه اسمع صوت الو ايوه ازي حضرتك
ام ياسمين:لا لا انا زعلانه منك
سناء : وانا مقدرش علي زعلك ابدا
ام ياسمين :فينك
سناء :انا اسفه اني مكلمتش حضرتك بس والله ولدتي توفت ام ياسمين :البقاء لله انا اسفه والله
سناء :انا اللي اسفه كان لازم ابلغ حضرتك
ام ياسمين : طيب محتاجه اي حاجه
سناء :ربنا يخليكي انا نازله الشغل بكره
ام ياسمين :والله انا محرجه بكره بس بكره عيد ميلاد ياسمين واصاحبها كلهم جاين ومش عارفه اعمل اي
سناء :الصبح هتلاقني عندك
ام ياسمين:بجد ربنا يخليكي أنا اسفه اني طبعا كان لازم اقولك لا بس معنديش حد غيرك دلوقتي
ام سناء :تحت امرك وتاني يوم راحت روقت الشقه معاها
ام ياسمين :معلش تعبتك
ام سناء :تعبك راحه
ياسمين : ازاي حضرتك يا طنط
ام سناء :الحمد لله بخير يا حبيبتي كل سنه وانتي طيبه
ياسمين:اصحابي في الاوضه ممكن تيجي تشوفيهم هيشربوا اي
ام سناء :طبعا تحت امرك
وفي اوضه ياسمين
هايدي :ها احضر بده ولا بده
ياسمين : ادخلي الحمام قيسي ونشوف
هايدي :تمام وخدت فستان وسابت واحد علي السرير
شهد: هي مالها مهتميه بعيد الميلاد اكثر منك كده ليه
ياسمين :وما تهتمش ليه يا بنتي انت بنت رجل اعمال كبير جدا
شهد: االا يعني عمرنا ما رحنا اللي عندها مع انها جاءت عندنا كلنا
ياسمين: يا بنتي مرات باباها مفتريه جدا
شهد : اه صحيح انا كنت ناسي موضوع مرات باباها ده
ودخلت ام سناء
سناء: كل سنه وانت طيبه يا ياسمين وعقبال مليون سنه
ياسمين: وانت طيبه يا احلى ام في الدنيا
سناء: ماما
ياسمين: هو انا اطول عندي ماما حلوه زيك كده
ووزعت ام سناء العصير علي الموجودين وغصب عنها وقعت العصير علي فستان هايدي
ياسمين : يا نهار ابيض ده فستان هايدي
سناء : معلش معلش انا اسفه والله
ياسمين : ولا يهمك يا حبيبتي
وخرجت من الاوضه وهي مضايقه
هايدي : ها ايه رايك في الفستان حلو عليا مالكم عاملين كده ليه وشكم احمر ليه كده
ياسمين: هايدي انا اسفه بس الداده وقعت على الفستان بتاعك عصير
هايدي :يا نهار ابيض هو عمل كده ليه هي ما بتشوفش بعينيها دي ولا ايه دي ست متخلفه
ياسمين:لو سمحت يا هايدي ما تشتم هاش وتعالى وانا هانزل اجيب لك فستان جديد
هايدي :هو انت حضرتك عارفه كمان وكم ده عشان تجيبي لي واحد جديد انا عايزه المتخلفه دي هنا وانا هنا وامسح بكرامتها الارض
سناء دخلت :معلش انا اسفه والله يابنتي
وانصدمت سناء لما شافت هايدي وعرفت أن الفستان اللي تمنه 6000جنيه بتعها
هايدي :علشان نظرات الناس : هو انت ما بتشوفيش
سناء :سابت الاوضه وخرجت وانصدمت من رد فعل بنتها
ياسمين:باقول لك ايه خذي ا6000بتوعك هم واطلعي برا انا مش عايز اشوف وشك انا ثاني سيدي محترمه وانا ما اسمعش في اي احد يزعلها
هايدي: بقى دي اخرتها
ياسمين : بره لو سمحت
وخرجت هايدي وهي مش عايزه تروح البيت
وفي بيت سناء كانت شروق قاعده لوحدها
وطلع راجل غريب
شروق :ايوه تحت امر حضرتك
الراجل :مامتك تعبت في المصنع وعايزه حد يقف معاها
شروق :ماما استني انا جايه معاك حلا ونزلت معاه
😭😭😭😭😭
يتبع

google-playkhamsatmostaqltradent