قصة السادي المجنون الفصل الثاني

 قصة السادي المجنون الفصل الثاني

قصة السادي المجنون الجزء الثاني

قصة السادي المجنون البارت الثاني 

قصة السادي المجنون الفصل الثاني


قصة السادي المجنون الحلقة الثانية

السادي_المجنون
الحلقة الثانية
زوجي علقني عالثقف ونزل فيا ضرب وهو مستمتع جدآ قلي كل متتالمي متعتي بتزيد وكل متصرخي نشوتي بتعلا بعدها مارس معايا وهو سكران وانا بصوت ومحدش سمعني.
بعد مخلص وقع بالسرير وراح في سابع نومة وسابني متعلقة زي الشاة المذبوح فضلت اصرخ كتير وحاولت اخلص نفسي بس مقدرتش واغمى عليا من التعب والاجهاد
صحيت الصبح شفت مصطفى بفطر وهو لابس وشايل شنطته ماشي للشغل قام باسني و قلي كيف نمتي يا حبيبتي قلتله نامت عليك حيطة يا سافل يا واطي دنا هوديك في ستين داهيه يبن المجنونة ازي تعلقني كدة قلي مقبولة منك يا حبيبتي حقك بردو تزعلي هسيبك مع ست بدرية هيا هتشرحلك كل حاجة عاوزة تفهميها لاني معنديش وقت هشوفك بعدين يلا بااااي
مصطفى راح وانا نازلة فيه سب وشتم فجاءة دخلت عليا ست كبيرة وملامحها تتسم بالقسوة والبرود قلتلي لسانك عايز يتقطع يا بعيدة قلتلها دنا الي هقطعكم بسناني يا عايبه فكيني يا ست انتي
قامت فكتني وقلتلي انها مربية مصطفى ووضحتلي سبب تصرفه الغريب الي عملو معايا امبارح قلتلي مصطفى سادي يعني مش بستمتع بالعلاقة الجنسية الا بعد ميلحق الاذى بشريكه قلتلها ميروح يتعالج ولا انشاءالله يتحرق بجاز زنبي ايه يضربني كدة دنا لما خبطت بابا بالبلوك وهو نايم منضربتش كدة قلتلي هو بحب كدة وعايز كدة وبستمتع جدآ ومشتكاش لحد انه مدايق من الي بعملو ده قلتلها انا مش هسيبه انا هطلب الطلاق قلتلي اوعك تعملي كدة انتي فاهمة جوزك غني و اي بنت تتمناه صدقيني هتندمي يبت استحملي وروقي بكرة تتعودي عالضرب والمرمطة
قامت اخدتني تعالجلي جروحي وانا ماشة شفت صورة معلقة بالحايط دي نفسها البنت الي شفتها وانا واقفة بالبلكونة لما سالتها مين البنت دي؟ خافت اوي وقلتلي سبيك في حالك ملكيش دعوة بيها تعالي اضمضلك جروحك دنتي لسه هتنضربي ياما قلتلها لااااا دي حاجة مينسكتش عليها انا كدة هموت ممكن تقليلي سعتها الفلوس هتفدني بايه؟؟؟ قلتلي وجعتيلي دماغي يبت اخرصي خليني اشوف شغلي انا مليش في الحوار ده
بعد مبدرية ضمضتلي جروحي مشيت اوضتي نمت كنت منهكة جدآ فجاءة حسيت بحاجة تقيلة كاتمة على نفسي صحيت وانا مش قادرة اتنفس لقيت جوزي طالع من فوقي وهو بيتاوه لما كنت خلاص هفقد الوعي سبني وبعد وهو بينهك ومبسوط اوي قلي دي اول مرة استمتع كدة منظرك وانتي مخنوقة ومش قادرة تتنفسي رائع جدآ ومثير قلتله انت مش طبيعي انت ازي بتستمتع بالحاجات دي قلي لازم تجربيها صدقيني هتحبيها اوي قلتله بلا نيلة ابعد كدة قمت رحت الحمام اتنضف من قرفه فجاءة شفت نفس البنت الشقراء بس المرادي مخفتش حسيت انها عاوزة توصلي معلومة شفتها ماشة وبتاشرلي رحت ماشيه معاها قامت وقفت جنب حائط واضح انه مبني من كام سنة فجاءة بدرية جت تتسحب وحطت ايدها بكتفي اتخضيت واتلفت بسرعة قلتلي انتي بتعملي ايه هنا يا الي تتشكي فكعب رجليكي قلتلها وهكون بعمل ايه يعني بتمشى قلتلي طب اتمشي بعيد من هنا قلتلها ماشي يا جدتي فتك بعافيه
رحت الاوضة لقيت مصطفى جايب كماشه وسكاكين وسجاير قلي اليوم هعمل حفلة عليكي قلتله يعم ارحمني دي الجروح الي سببتهالي امبارح لسه مخفتش انا مستحيل اعيش معاك طلقني يا مصطفى قام ضربني وقلي دنتي بتحلمي بقا قلتله هرفع عليك قضية خلع وهكسبها قام ضحك وقلي روحي مش همنعك بس اتذكري انا باشارة واحدة مني بس هبعت امك وابوكي للسماء واختك الصغيرة هقطعها حتت ولا هتقدري تعملي حاجة قعدت اعيط وقلتله حسبي الله ونعم الوكيل فيك ابعد عن اهلي انا قدامك اهو اعمل فيا الي انت عاوزه بس ابعد عنهم
مصطفى رجع تاني علقني والمرادي التعذيب كان كبير اوي طفا السجاير بجسمي وخلعلي اضافري ودخل اصبعه وانا حسيت بمتعة واثارة قلي عجبك صح انا خبير بالحاجات دي متقلقيش قلتله ابوس ايدك كفاية كدة نزلني حاسه اني هموت قام نزلني وفضلنا بالحال ده كتييييير اوي...
بعد مرور عاما ونصف
بدرية معصبة وبتندهلي قلتلي متسرعي شوية انتي هتقضي الليل كلو مشي مصطفى مبحبش الانتظار قلتلها رجلي مكسورة مش قادرة امشي بسرعة انا مش عارفه ايه الي خلاني اوافق عالجوازة المنيلة دي بقلك ايه متروحي انتي بدالي قلتلي هههههي يرتني كنت صغيرة بس مكنتش سبته خالص يبت انتي عايشه فنعمة ومش دريانا قلتلها نعمة ايه بس ده مبقاش في جسمي حتة سليمة قلتلي نصيبك بقا نعمل ايه
قبل موصل للاوضة اغمى عليا وتاني مشعرتش بحاجة حسيت ان روحي طلعت وهيا بتتجول في القصر وفجاءة شفت نفس البنت الشقراء الي بتظهرلي دايمآ خدتني من ايدي ودخلتني في الحائط المقفول وانخضيت لما شفت الي جوة........ يتبع

google-playkhamsatmostaqltradent