رواية الإبنة الملعونة الفصل السابع 7 بقلم دودا حودا

 رواية الإبنة الملعونة الفصل السابع 7 بقلم دودا حودا

رواية الإبنة الملعونة الجزء السابع 

رواية الإبنة الملعونة البارت السابع 

رواية الإبنة الملعونة الفصل السابع 7 بقلم دودا حودا


رواية الإبنة الملعونة الحلقة السابعة

#الابنه الملعونه
#الحلقه السابعه
#بقلم دوداا حوده
سماح : خيييير في اي المصائب اللي عامله تيجي ورا بعضها
أم اميره :حقك يا حبيبتي تقولي اكتر من كده
سناء :في اي مين اللي علي الباب ام اميره شكلك عامل كده ليه
ام اميره :الدنيا بهدلتني وبنتي اميره ماتت
سناء : لا اله الا الله تعالي يا حبيبتي
احمد :طيب استاذن انا بقي
سناء :اقعد يا حبيبي مافيش اسرار نقولها
احمد :علشان تخدوا راحتكم
سناء :اقعد ومافيش اي كلام الا لما نكمل اكل اقعدي يا ام اميره
ام اميره :معقول هتاكلني بعد اللي عملته فيكي
سناء :ربنا بيسامح احنا مش هنسامح ده احنا بشر اقعدى اقعدي وفعلا الكل قعد ياكل وأحمد مش فاهم اي ياحاجه وخلصوا اكل
سناء :اعملي الشاي يا سماح
ام اميره :عايزكي لوحدنا
سناء :حاصر نشرب الشاي وهنقعد سوا وشرب احمد الشاي
احمد :عايزه مني اي خدمات يا امي
سناء :عايزك كويس يا حبيبي
احمد : اشوف وشك بخير
سناء :تسلم يا حبيبي ومشي احمد
وقالت سناء لسماح ادخلي شوفي شروق خليكي معاها
سناء :حاضر يا ماما ودخلت وفضلت ام اميره تعيط
ام اميره :انا عايزكي تسامحني
سناء :اهدي بس كده وصلي على النبي
ام اميره :انا جايه اقولك علي كل حاجه انهارده من اول مين السبب في موت جوزك
سناء :موت جوزي 😧😧جوزي مات عادي محدش السبب
ام اميره :والشنطه اللي اتسرقت منه
سناء :وانتي عرفتي ازاي بموضوع الشنطه
ام اميره :مهو اللي سرق الشنطه زفت الطين اللي اسمه فرج
سناء :لا لا انا بحلم انتي بتقولي اي
أم اميره :جوزك كان واقف معاه وسمع فرج وليد وهو بيقول لحد أنه رايح ياخد منه فلوس كلم واحد أنه يسرق الشنطه من جوزك وفعلا خدها عالاساس جوزك يتحبس بس يعني مستحملش الصدمه ومات
سناء : وانتي كنتي عارفه بالكلام ده وساكته معقول
ام اميره :الشيطان كان مسيطر عليا سامحني والله انا ندمت
سناء.:والله لو حصلت اقتلك يا فرج لعملها منك لله يابعيد
ام اميره :انا ممكن اسجل ليه الكلام ده بس لازم أمر من النيابه للتسجيل ليه وانا موافقه اني اروح القسم وأبلغ عنه
سناء :لا لا مش عارفه افكر دماغي ياربي والباب خبط وجت سماح تفتح
احمد :معلش انا نسيت مفاتيح الشقه عندكم
سناء :تعالي يابني شوفي فين المفاتيح يا سماح
سماح : حاضر يا ماما اكيد على السفره ما كان قاعد
احمد : ما لك يا ماما شكلك متغير في حاجه
سناء : هموت خلاص الصداع مسيطره عليا مش قادره
احمد : ما لك بس في ايه قولي لي يمكن اقدر اساعدك
سناء : هو فعلا لازم عشان اسجل لواحد جريمه هو عملها لازم يكون بقرار من النيابه
احمد : ايوه بس الموضوع سهل انا لي واحد زميلي شغال في النيابه ممكن يقدر يساعدنا في الموضوع ده
ام اميره : بجد كثر خيرك يا ابني
احمد : فهميني بس ايه الموضوع وانا تحت امرك
ام اميره : انا هاقول لك الموضوع وهي حاجات ليه موضوع وفجاه جاءت هايدي
هايدي : مساء الخير شكله مش خير ايه اللي جاب الوليه دي هنا
سناء : عيب يا سناء ايه طريقه الكلام اللي انت بتتكلمي بها دي
سماح : يعني فرج اللي كان سبب في موت بابا والله العظيم لو حصلت اقتله لعملها
هايدي : هو في ايه بالضبط انا مش فاهمه
سناء : مش وقته كلام منك فيها اتفضلوا خش على اوضتكم
هايدي : مش داخله انا فاهم كل حاجه
سماح : تعالى بس يا هايدي مش وقته الكلام دلوقتي
هايدي : ماشي حاضر
سناء : سؤال بس ليكي يا اميره هو انت عرفتي عنواني منين
ام اميره :من يوم موت بنتي وانا كل يوم بافكر اخلص من فرج ده ازاي ومشيت وراء وعرفت ان هو جاي هنا عندك
سناء : احمد يا خدمه عملاء لو قدرت تعملها لي بجد مش هانساك الوقفه دي
احمد : طبعا هعملهالك اكيد هقف جنبك
وفعلا كلمة صاحبه وقالو سبني يومين اشوف الموضوع وبإذن الله خير
سناء : اكيد طبعا ربنا هيرجع حقك يا وليد
ام اميره :انا ماشيه
سناء :رايحه فين انتي
اميره :همشي واجيلك بعد يومين
سناء :لا انتي هتقعدي عندي هنا اليومين دول
ام اميره:خايفه مجيش
سناء :لا مش كده بس برضه هتفضلي هنا
ام اميره :ماشي حاضر
#بقلم دوداا حوده#
وفي اوضه البنات
هايدي :معقول يعني بابا كان معاه نص مليون جنيه
سماح :فلوس شغل
هايدي ؛واحنا هنستفاد اي من حبس الراجل ده
سماح :مش فاهمه
هايدي :يعني احنا نجيبه وناخد فلوسنا منه
سماح :وحق بابا
هايدي :ربنا يرحمه بقي
سماح :انتي بجد
هايدي :اصله يعني مش هيتعدم حبس كام سنه وهيخرج
سماح :لا والله انتي اتجننتي
هايدي :يابنتي الفلوس دي حقنا مش ماما دافعتها
سماح :بس لازم يتحبس
هايدي :برضه تفكريك ضيق
سناء :بنات وحده فيكم هتيجي تنام معايا ام اميره هتبات هنا
هايدي :الله هي ناقصه ليه انشاله
سناء :انا قولت اللي عندي خلصنا
هايدي : ماما مش هينفع تنام معايا هنا
سناء :خلاص تعالي نامي معايا
هايدي :لا انا هبات في اوضتي
سناء :يبقي استحملي وفعلا احمد جاب التصريح التسجيل
ام اميره :ماشي انا رايحه ليه وفعلا لبست نقاب وراحت
،،❤️بقلم دوداا حوده
فرج :نعم عايزه اي
أم اميره :عايزك انت
فرج :مش فاهم انتي مين ورفعت النقاب ا
ام اميره :انا ام اميره
فرج : ام اميره انتي فينك
ام اميره : معقول كده متسالش عني
فرج :واسال عنك ليه
ام اميره :للدرجه دي
فرج : بقولك اي انتي كنتي وحده خاينه عرفتك يومينخلصنا
ام اميره :اخرتها والله لوديك في داهيه واروح اقول لان سناء أن انت اللي سرقت وليد
فرج :انتي مجنونه يا ست انتي امشي من هنا يلا انا أسرق ليه محتاج
ام اميره :والله العظيم لوديك في داهيه
فرج :والله لا انا اللي اوديكي في داهيه ومسكها من أيدها وفضل ينده علي ابراهيم وخرج ابراهيم
فرج :ماتلم مراتك بقي جايه تقولي اتجوزني
وأجريت ام اميره علي بيت سناء
سناء :معقول طيب ازاي حتي مفكرش يكلمك
ام اميره :مش عارفه مع أنه عارف اني عارفه
سناء :,لاااااا وانا مش هسيب حق جوزي
هايدي :الست دي كدابه وجايه هنا علشان تخدي حقها من فرج
سناء :اخرسي خالص
هايدي :بقولك اي انا داخله جوا
سناء :يبقي احسن برضه ودخلت ومسكت موبيلها واتصلت بفرج
هايدي :ها هاخد حقي امتي بقي
فرج :, وقت ما تحبي يا ست البنات هو انا هنسي انك انتي اللي عرفتني أن المخفيه دي بتسجلي علشان تحبسني 😧😧😧

google-playkhamsatmostaqltradent