رواية عيون الصقر الفصل السابع 7 بقلم منة وائل

 رواية عيون الصقر الفصل السابع 7 بقلم منة وائل

رواية عيون الصقر الجزء السابع 

رواية عيون الصقر البارت السابع 

رواية عيون الصقر الفصل السابع 7 بقلم منة وائل


رواية عيون الصقر الحلقة السابعة

(الفصل السابع)
اسيل:اتفضل ي امجد عاش من شافك
امجد:اي الاحترام دا
اسيل:طول عمري علي فكره
امجد:نعم طبعا ي بنتي طول عمرك مؤدبه
اسيل:تنكر
امجد:هو انا اقدر المهم عاوزك في خدمه
اسيل:اتكلم ي مصلحجي
امجد:مرسي ي اسيل المهم انا عندي خطوبه بكرا وعاوزك معايا عشان انا سنجل ويعتبروا كل اصاحبي اتجوز وهيتريقوا عليا ف عاوزك معايا
اسيل:اشطا ي عمونا بس تعالي خدني من الڤيلا مش معايا العربيه بتاعتي
امجد:اوعي العربيه السوده
اسيل:اه
امجد بصراخ:عاااااا كان نفسي فيها
اسيل:معلش
امجد سكت شويه وبصلها كدا
اسيل:مالك متنح لي وقبل متكمل الكلمه كان نوح دخل
نوح بهدوء مزيف:مين دا
اسيل ببرود:انت مالك
نوح:انا وجهتيلك كلام قوم كدا ي حبيبي وعرفني بنفسك
امجد بستغراب:في اي مين دا ي اسيل
نوح:هقولك انا انا خطيب الانسه اسيل ها الانسه اسيل متشلش الالقاب ي جميل
امجد بفرحه:بجد ي اسيل اتخطبتي مع ان زعلان انك معزمتنيش بس فرحان انك هتعيشي حياتك من تاني
اسيل:مع ان مفيش كلام من للي بيقوله صح انت هتصدق دا ولا اي
نوح:اي دا دي مش ليا اسم
اسيل:معلش اصل نسيت اسمك
نوح بغمزه:بعد كدا مش هتنسي اي حاجه
امجد:عاوز افهم كل حاجة عشان مش فاهم حاجه
نوح:مفيش حاجه انت تعرف اسيل
امجد:طبعا دا سولي
نوح بغيره:سولي اه واعطاه بوكس بدماغه في وشه
امجد:اهه انت مجنون انا كلمتك
اسيل بخضه:بطل همجيه ي انسان انت اطلع برا
نوح قعد ببرود علي الكرسي
نوح بغضب:عارفه لو حطيتي ايدك عليه هقطعها
اسيل بعند لسه هتحط ايدها علي امجد نوح هو بيشيل ايدها جامد
اسيل بوجع:ايدي ي نوح
نوح في نفسه:يعني كان لازم تقولي اسمي هو موجود وساب ايديها
نوح بحنان:فين الوجع
اسيل:هنا ي نوح وكانت صوابع نوح معلمه في ايديها
نوح:متزعليش قبل ايديها وبص في عيونها وهيا برضو
امجد بوجع:انا هنا ي جدعان
نوح:فصلاان انت مين يبني
امجد:انا امجد
نوح:انا كدا عرفتك مثلا
امجد:اي الاحراج المهم مد ايده يسلم عليه انا امجد
نوح مد ايده وشد عليها جامد
امجد بوجع:في اي ي عم انا عملتيلك اي
نوح:معملتش حاجة المهم تعالي عاوز اتكلم معاك
اسيل:وانا اي انشاء الله قرطاس لب
نوح بغمزه:لا انتي قلبي
امجد:الله حلوين
نوح:قدامي ي امجد مش عاوز اتهور عليك
امجد:لا وعلي اي انا خارج وخرج وراه نوح
امجد:علي فكره باين اوي انك بتحبها
نوح:انت مالك وانت مين اصلا
امجد:قولت انا امجد صاحب كينان الله يرحمه اللي كان خطيب اسيل
نوح:كان انا دلوقتي خطيبها
امجد:بس انا مشوفتش في ايد اسيل الدبله او الخاتم
نوح بغيره:لا والله وانت مزكر معاها للدرجادي واعطاله بوكس امال الخاتم للي في صوبعها دا اي
امجد بألم:انت مبتعرفش تتكلم بلسانك ايدك شغاله علي طول وبعدين الخاتم دا بتاع كينان
نوح:لا الخاتم دا بتاعي وبتاع كينان بح
امجد:الزاي مش فاهم
نوح:جبت خاتم شبه خاتم خطيبها الله يرحمه وعقبال تتقبل فكره اني بحبها واعرف انسيها كينان
اجمد:انشاء الله هتعرف هيا عنيده شويه بس انت هتقدر عليها ومن حق مليش نصيب بقا كنت عاوزها تيجي معايا بكرا الخطوبه بس يلا
نوح بغيره:لا ي بابا متفكرش دي تخصني هيا الخطوبه دي مش بتاعت جواد
امجد:ايوه انت تعرفه
نوح:يعتبر مش بتعامل مع بعض بس هو عزمني وهيعزم لسه اسيل وعيون
امجد:اخيه فاتت عليا ازاي عيون للي هتيجي معايا الحفله
نوح وهو داخل المكتب بتاع اسيل:احسنلك بلاش عشان الصقر مش هيعديها
امجد:والصقر دا زيك كدا
نوح:لا اكتر كمان
امجد:انا مش رايح الخطوبه خالص حسبي الله ونعم الوكيل غور ي عم ادخل اما اروح اشوفلي واحده تيجي معايا الخطوبه بدل م اصاحبي يعملوا عليه حفله ومشي ونوح دخل ل اسيل
اسيل ببرود:انت مش قولت مش هشوف خلقتك دي غير بعد يومين
نوح بحنان:مقدرتش لازم اشوف وشك علي طول
اسيل:طب م انا مش عاوزه اشوف وشك
نوح وهو بيقرب منها:بجد مش عاوزه تشوفي وشي دا انا حتي البنات بتقطع بعضيها عليا
اسيل:خلاص روح بقا للبنات دي وسبني انا ملكش داعوه بيا
نوح وهو بيقرب اكتر:بس المهم للي انا عاوزها هما مش يهموني في حاجه
اسيل بتوتر من قربه:انت بتقرب لي ابعد
نوح بحنان:انا عمري معمل حاجة تأذيكي بس سبيني اقرب منك وافهك بس ولو انتي مطلبتيش دا والله العظيم منا سايبك برضوا بس انشاء الله هعرف اخطف قلبك دا وشاور علي قلبها
اسيل:قلبي دا مكتوب عليه اسم كينان بس
نوح بغيره:لا اسم كينان اتمسح من اول م انا دخلت حياتك وانا متاكد من كدا انا قربي بيوترك يعني انتي حاسه بشعور نحيتي ومش عاوزه قلبك يتحرك نحيتي
اسيل بدموع:سبني عشان خاطري ي نوح انا تعبت انا مش عاوزه احب غير كينان
نوح:طب اقولك حاجه انا مش عاوز اشوف دموعك عشان خاطري ولو مش عندك خاطر ليا عشان خاطر ربنا مش عاوز دموع ومسح دموعها بحنان وقعد علي الكنبه وقعدها علي رجله
اسيل لسه هتقوم من علي رجله هو شدها تاني
نوح:بصي ي اسيلي احنا هنتفاهم
اسيل:وانا مش عاوزه اتفاهم
نوح وهو بيبص علي شفتيها:هتتفاهي ولا اتفاهم انا بطرقتي
اسيل وهيا بتحط ايديها علي فمها:ي قليل الادب لا خلاص نتفاهم
نوح بإبتسامه:ماشي ي اسيل هنتفاهم بس تعالي نقعد علي الارض عشان ضهري بقاله كام يوم وجعني
اسيل:مالك
نوح بإبتسامه:هيا بتبدأ من كدا علي فكره
اسيل:ايه دا
نوح:الحب المهم اقعدي علي الارض عشان لو فضلت رافع رقبتي هيا كمان هتوجعني
اسيل قعدت علي الارض وقلعت الكوتش بتعها
نوح:ايوه كدا نعرف نتفاهم بصي ي اسيل احنا نتعامل ك اصدقاء الاول وبعدين الصداقه دي هتقلب حب وانا هتحداكي ان انتي محبتنيش خلال الفتره الجايه مش هبعد عنك برضوا
اسيل بغيظ:عااااا انت مستفز
نوح بغرور:مبحبش اتكلم عن نفسي كتير
اسيل:تبا لتواضعك
نوح:دا اقل حاجه ي صديقتي
اسيل:انا لسه موفقتش
نوح:بس انا وافقت ي مان
اسيل:هوافق بس لو جيت معايا مشوار
نوح:قومي ي بنتي نروح المشوار
اسيل:مستعد
نوح:طبعا اي حاجة فيداكي ي اسيلي وغمزلها
اسيل:مش تغمز تاني
نوح:ليه
اسيل:انا قولت اهو ابقي اغمز تاني كدا
نوح:لا هنشوف جو المخطوبين دا بعدين بس نروح المشوار الاول ومسك ايديها بتملك ونزل من الشركه تحت انظار الموظفين
اسيل:انت رايح فين
نوح:هنركب العربيه عشان نروح المشوار
اسيل:لا مش العربيه تعالي ومسكت ايده بدون وعي ونوح ابتسم وشد علي ايديها بتملك ومشوار مع بعض لحد الطريق
نوح:هنعمل اي
اسيل بترقب:هنركب مواصلات مكروباص
نوح:تمام
اسيل:عادي
نوح بإبتسامه:عادي انا اصلا قبل م اوصل للي انا فيه دا كنت عايش في حاره وكنت بركب مواصلات بأنوعها
اسيل بإبتسامه خطفت قلب هذا العاشق الولهان:واو انا بحب كدا
نوح:اضحكي علي طول
اسيل:ماشي بس يلا وركبو المكروباص
نوح بصوت واطي:احنا راحين فين
اسيل:هقولك ولسه هتتكلم عشان تقول للسواق انه يوقف
نوح:عاوزه اي من الراجل
اسيل:هقوله بوقف هنا
نوح بغيره:وانا قلقاسه قدامك
نوح بصوت عالي:وقف هنا ي اسطي ونزل
نوح:اوعي تقولي انك راحه تدفعي حق المواصله
اسيل ببرائه:اه
نوح:غوري قدامي وراح دفع
اسيل:مالك قفشت لي
نوح:اصل انتي مش عملالي اي حساب ولا اكن معاكي راجل
اسيل:خلاص متزعلش انا اسفه
نوح بحنان:مش عاوز اسمعها منك عمرك متتأسفي مني ي اسيل
اسيل:بس انا غلط
نوح:بس انتي انا وانا انتي
اسيل بتوتر من كلامه:خلاص يلا شايف العربيه بتاعت الفول دي
نوح:اه ملها
اسيل:هناكل هناك
نوخ:انتي ليه محسساني اني دايس علي خلق الله انا كنت زيهم كدا بروح افطر كل يوم قبل م اروح الجامعه من عرببية الفول ومسك ايديها تعالي ي اسيلي والله لاحجزلك طرابيزه انتي عارفه للي كان بيجحز طزابيره دا بيبقا غني وماشي يتف علي خلق الله
اسيل ضحكت بصوت:هموت اي تتف علي الناس دي
نوح بغيره:اسيل مش عاوز اسمع صوت ضحكتك تاني لما نكون لوحدينا عاوزك تفضلي تضحكي علي طول لكن لما نكون في الشارع تبتسمي واقولك لا مش تبتسمي
اسيل بسخريه:اي رايك متكلمش خالص
نوح:فكره والله
اسيل:دا تحكم
نوح:لا دي غيره انا مش عاوز حد بشوفك حتي او يسمع صوتك انا اغار عليكي ي اسيل وبدا يغني بصوته الجميل ايا داعين بذكر العامرية انني اغار عليها من فمي المتكلمي اغار عليها من ثيابها اذا لبستها فوق جسم منعم اغار عليها من ابيها وامها اذا حدثها ب الكلام المغمغمي واحسد كسات تقبلن ثغرها اذا وضعتها موضع للثم في الفمي ليل ي ليل اه ليل ي ليل ها اسيلي اي رايك في صوتي
اسيل بدموع:مش عارفه اقول اي غير ان انا عاوزه احضنك وترمت في حضنه
نوح بإبتسامة:خلاص بقا ي اسيلي هنكد بقا تعالي تاكل وطلبوا الاكل وبدٱ نوح يأكلها مع حديثهم المستمر
#####
صقرقاعد في الفيلا بتاعته بيفكر في الكلام للي قاله ل عيون وفجأة حس ب الم في ضهره جامد اوي
نوح بصراخ:اههههه ومسك ضهره اه طب اعمل اه هروح المستشفي ولسه جاي يقوم مقدرش ومسك الفون بتاعه ورن علي نوح
صقر بألم:نوح تعالي حالا علي الفيلا
نوح:
صقر:بتاعتي ي نوح وبسرعه هموت
نوح:
صقر:سلام اههههه ودفن وشه في ايده من كتر الالم
####
عند نوح
اسيل:في اي
نوح بسرعه مسك ايديها:تعالي نروح الاول وبعدين اقولك
اسيل بعند:لا انا عاوزه افهم حالا في اي
نوح هو بيوقف تاكسي:صقر ي اسيل ضهره واجعه هو عنده الغضروف
اسيل:طب احنا دلوقتي راحين فين
نوح:الفيلا هناخده ونروح المستشفي
اسيل:اوك
نوح:سرع شويه
وبعد ربع ساعه كانو وصلوا الفيلا
نوح بسرعه:صقر اتحمل بس انت مخدتش العلاج
صقر:لا
نوح وهو بيسنده:طب قوم معايا براحه
نوح:اسيل مفتاح العربية علي الطربيزه وتعالي وخرج برا
اسيل:اسوق انا
نوح:لا تعالي انا هسوق وركب صقر في الكرسي للي ورا
اسيل لسه هتركب ورا
نوح بغيره:تعالي اقعدي هنا
اسيل:يلا ي نوح صقر بيتوجع
نوح بغيره:اسيل تعالي اقعدي هنا ومسك ايديها وقعدها قدام جمب الكرسي بتاعه وصلو للمستشفي
الدكتور:مش انا قولتيلك ي صقر بيه تاخد العلاج وتعمل علاج طبيعي عشان منلجأش للجراحه
صقر:بنسي اخد العلاج
الدكتور:خلاص نلجأ للجراحه عشان ترتاح مينفعش كدا ولا ايه ي مستر نوح
نوح ببرود:حدد معاد للعمليه ي دكتور
صقر:يعني لو عملة العمليه مش هحس بوجع تاني
الدكتور:نهائي


google-playkhamsatmostaqltradent