رواية الإبنة الملعونة الفصل السادس 6 بقلم دودا حودا

 رواية الإبنة الملعونة الفصل السادس 6 بقلم دودا حودا

رواية الإبنة الملعونة الجزء السادس 

رواية الإبنة الملعونة البارت السادس 

رواية الإبنة الملعونة الفصل السادس 6 بقلم دودا حودا


رواية الإبنة الملعونة الحلقة السادسة 


#الابنه الملعونه
#الحلقه السادسه
#بقلم دوداا حوده
سناء :فرج واي اللي جابه هنا
فرج :جاي اطمن عليكي بلاش اطمن عليكي يعني
سناء :بقولك اي لو فاكر اني لسه سناء الهبله بتاعت زمان لاااااا احب اقولك اني اتغيرت
فرج :ده بجد معقول
سناء :فرج امشي احسنلك
فرج :هو انتي لسه فاكره اني عايزك انتي لااااا انتي راحت عليكي خالص شكلك بقي مريض والتعب مليكي
سماح :انت عايز اي يا راجل انت
فرج :عايزك انتي يا بطه
سناء :لا انت مش ناوي تجبها لبر شكلك اقسم بالله لو ما خرجت من هنا لروح فيك في داهيه
فرج :مالك يا وليه انتي محدش قادر عليكي ولا اي ده انا هعيش بنتك ملكه
سناء :اطلع برا يا راجل يا مهزا عايزني اديك بنتي ليه من قله الرجاله اجوزها واحد اكبر من ابوها
فرج :واي قله الادب دي بقي
سناء :انت لسه شوفت قله ادب يا راجل يا سافل انت
فرج :انتي شكلك هتخلني امد ايدي عليكي صح
سماح :قطع ايدك قبل ما تفكر تمدنا علي امي
فرج :علشان خاطر عيونك يا حلوه مش هعمل كده
سناء :بت يا سماح ادخلي اوضتك
فرج مسك سماح من أيدها :هو انا مش قولت عايز اتكلم معاها
سناء : وهي بدور علي حاجه تضربه بيها
وجابت ألفاظه كله الا بناتي وراحت ضربا علي دماغها راح حط فرج أيده علي دماغه لقاه دم مسك سناء ونزل فيها ضرب وفضلت تصوت سماح وخرجت البلاكونه وكان واقف قدامها جارهم احمد مدرب في جيم اول ما قالت ليه سماح
سماح :ارجوك الحقنا في واحد اتهجم علينا وبيضرب امي
احمد جري وطلع وفضل يضرب في فرج وكان عايز يودي القسم
سناء :لا يابني سيبه يروح لحاله
احمد :ازاي يعني لما راجل ميعرفش عن الرجواله غير أنها شنب في الوش ميبقاش راجل
فرج :انت خدني علي خونا لو جدع سبني
احمد :اهو قوم أصلب طولك يا راجل ووريني نفسك وقام فرج لقاه احمد هجمه مش هيقدر عليه
احمد :انا جارهم اقسم بالله لو شفتك في الشارع هنا تاني وربنا ما هسيبك غور من هنا ونزل فرج
سناء :شكرا يا بني
احمد :انتي لازم تروحي مستشفي
سناء :ملوش لازمه
احمد :ازاي انا هنزل اجهز عربيتي وانتي هاتيها وتعالي
سماح :ماما شكلك تعبان اوي لازم نروح مستشفي يلا بينا
❤️❤️بقلم دوداا حوده ❤️❤️
وفي النادي كانت قاعده هايدي مع اصحابها
هايدي :بابا بيخاف عليا موت من السواقه
ياسمين :طيب ليه مش بيبعت معاكي سواق
هايدي لا طبعا عليه انا ولا اي انا بطلب اوبر وخلاص
ياسمين :مش ناويه بقي تعزمينا عندك
هايدي :اكيد لما مرات بابا تروح الساحل علشان نكون علي رحتنا
رودي :هي مامتك ماتت وانتي صغيره
هايدي :اه كان نفسي اشوفها اوي بابا بيقولي أنها كانت حلوه اوي وبشوف صورها
ياسمين :انا بقي ماما مش راضيه خالص تجبلي عربيه مع
اختي شرين معاها عربيه
رودي :انا نفسي. حد يقولي لا بابا وماما مسافرين عالطول وكل لما بعوز فلوس باخد نفسي اوي القي حضن ماما
هايدي :مش معاكي فلوس تعالي وانا احضنك هههههههههههه مجربتيش يابنتي أن حد يكون محتاج فعلا احنا الشغاله بتعتنا عالطول ظروفها صعبه حاجه وحشه اوي
رودي :صحيح هتيجي معانا شرم ولا برضه لا
هايدي :امممم هاجي المره دي
ياسمين :كل مره تقولي كده وفي الاخر مش بتيجي
هايدي :لا هاجي وموبيل هايدي كان عمال يرن
ياسمين :ردي بقي انا دماغي وجعتني
هايدي :خير يا سماح
ياسمين:مين سماح
هايدي :الشغاله
رودي :ام ظروف صعبه هههههههههههه
هايدي :ايوه هههههههههههه الو خير يا سماح
سماح :انتي فين امك في المستشفي
هايدي :اي بابا عايزني
سماح :بابا مين بقولك امك في المستشفي
هايدي :سمعت سمعت جايه سلام
ياسمين :هو بابا لما بيعوزك بيخلي الشغاله تكلمك
هايدي :لا بس انا بيدها فلوس اي حاجه لازم تبلغني بيها وشكل بابا شاف علبه السجائر بتاعتي سلام
ياسمين:سلام ربنا معاكي ومشيت وكلمت سماح وعرفت فين المستشفي وراحت
❤️بقلم دوداا حوده ❤️
هايدي :ماما فين
سماح :جوا عند الدكتور
هايدي :نعم حضرتك انت واقف كده ليه
سماح ضربت هايدي في رجلها :استاذ احمد جارنا هو اللي جاب ماما هنا
هايدي :مش خلاص جبتها عايز حاجه
سماح :اخرسي انا اسفه
احمد :لا ولا يهمك انا واقف هناك عقبال ما تخلصي علشان اروحكم
سماح :بجد تعبنا حضرتك معانا
احمد :تعبك راحه ومشي
هايدي :خيييير عينك
سماح :مالها المهم معاكي كام انا مش معايا فلوس
هايدي :معايا منين ده اوبر بس واخد 200جنيه
سماح :ينهارك اسود انا مش معايا فلوس هنعمل اي
وخرج الدكتور :الحمد لله كدمات بس هاتي ليها العلاج ده
احمد :هات الروشته يا دكتور
سماح :لا والله حضرتك كفايه تعبك
هايدي :وانت تدفع لينا ليه
احمد :لما ماما تبقي كويسه هاخد منها الفلوس وخد الروشته ودفع مصاريف المستشفي ومشيوا
سماح :تعبنا استاذ احمد معانا اوي يا ماما
احمد :والله تعبكم راحه المهم سلامت حضرتك
سناء :ربنا يخليك ليا يا ابني
احمد :ابنك والله بجد حاجه حلوه اسمحي ليا اقولك يا ماما
هايدي :انت هتاخد علينا يلا يا بابا
سناء :بطلي قله ادب اتفضل اقعد
احمد :لا معلش عندي شغل ولازم امشي
سناء :ربنا يخليك يابني بس ثواني سماح هاتي البوك
احمد :انتي هتعملي اي والله ما هاخد حاجه
سناء :والله ما هينفع
احمد :عيب عليكي السلام عليكم ومشي
هايدي :واد ملزق اوي
سماح :والله انتي ما عندك دم
سناء :دخلوني انام
هايدي :صحيح انتي اي اللي عمل فيكي كده
سماح :والله بجد انتي لسه فايقه تسالي
هايدي :بتقولي ولا اي
سماح :فرج جه هنا
هايدي :ماتتجوزي وترتاحي بقي وريحنا
سماح :اخرسي قومي يا ماما نامي عقبال ما اعملك اكل
هايدي :ثواني انا عايزه 1000جنيه
سماح :ده ليه
هايدي :خارجه مع اصاحبي
سناء :خارجه ب1000جنيه ليه
هايدي :مسافره شرم
سناء :انتي معندكيش دم سفر اي
هايدي :بقولك اي انا كده كده رايحه
سناء :قومني يا سماح تعبانه
سماح :تحت امرك يا ماما وقامت وبعدها بيومين
بقلم دوداا حوده
سماح :ماما اي رايك نعزم استاذ احمد عندنا اهو نرد ليه الواجب اللي عمله
سناء :والله فكره يا حبيبتي
سماح :طيب هنعمل اكل اي
سناء :لازم اكل يشرف طبعا وفعلا عزمته وجه وعرفت أنه يتيم
احمد :امال مين اللي كان جه واتهجم عليكم ده
سماح :ده كان جارنا ولما بابا مات كان عايز يتجوز ماما
احمد :بالعافيه
سناء :منه لله بقي المهم انت بتشتغل اي
احمد :مدرب في جيم
سناء :الله اكبر ربنا يحميك
احمد : وحضرتك بتشتغلي صح
سناء :اه مشرفه في مصنع ملابس
احمد :تمام جدا والباب خبط
سماح :اكيد هايدي
احمد :ربنا يستر
سناء :ليه
احمد :لسنها صعب اوي
سماح :بس قلبها طيب والله وفتحت الباب وكانت المفاجاه
ام اميره 😧😧😧😧
يتبع

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent