رواية الإبنة الملعونة الفصل الخامس 5 بقلم دودا حودا

 رواية الإبنة الملعونة الفصل الخامس 5 بقلم دودا حودا

رواية الإبنة الملعونة الجزء الخامس

البارت الخامس 

رواية الإبنة الملعونة الفصل الخامس 5 بقلم دودا حودا


رواية الإبنة الملعونة الحلقة الخامسة 

#الابنه الملعونه
#الحلقه الخامسه
#بقلم دوداا حوده
ام اميره :ينهار اسود ينهار اسود
فرج :اخرسي بقي مش عايز صوت
ام اميره : مات
فرج :مات من خبطه متخافيش ياختي عايش
ام اميره :طيب هنعمل اي دلوقتي
فرج :انا مش عارف افكر اسكتي شويه باب الاوضه خبط
ام اميره : مين
اميره :أنا يا ماما
ام اميره :عايزه اي يا اميره
اميره :عايزه بابا يحل معايا المسائله دي
ام اميره :بابا مجاش يا حبيبتي
اميره :ازاي يا ماما أنا لسه شيفاه داخل البيت وانا كنت وافقه مع هايدي عالسلم
ام اميره :حبيبتي انتي شوفتي غلط وروحي نامي بقي
ام اميره :هنعمل أي في المصيبه دي
فرج :مصيبه ليكي احسنلك خدي بنتك وامشي
ام اميره :يعني اي مش فاهمه
فرج :جوزك ميقدرش يعمل معايا حاجه جوزك جبان وانا بصراحه لو فكر يجي جمبي هقتله اهربي احسنلك
ام اميره :يا واطي يا جبان
فرج :لمي لسانك يا وليه انتي ست قليله الادب صحيح
ام اميره :والله لوديك في داهيه وبكره تشوف
فرج ،:هستني اشوف سلام يا حلوه
ام اميره :اعمل اي يا ربي مافيش قدامي غير اني امشي فعلا وفعلا لمت هدومها وصحت اميره
اميره :اي يا ماما في اي
ام اميره :يلا بينا
اميره :علي فين
ام اميره :اخلصي بس وبعدين هقولك وفعلا مشيت وفاق ابراهيم
ابراهيم :ااااااه هو اي اللي حصل فرج يا ابن الكلب وجري عليه
والله لموتك
فرج :خير يا استاذ ابراهيم
ابراهيم :انت كنت في شقتي امبارح
فرج :انا امتي ده ليه هو مافيش راجل في البيت علشان انا كنت فيه ولا اي
ابراهيم :والله لقتلك
فرج :اتكلم علي قدك انا ممكن ادفنك مكانك هنا واقول ماشوفتكش
ابراهيم :والله لاخد حقي منك بس اشوف الخائنه التانيه فين
فرج :شوفها يمكن تكون عايزه راجل يحكمها وكانت تم سماح وافقه في البلكونه
ام سماح : ماما يا ماما
الام:أي عايزه اي
ام سماح :انا هامشي من الشقه أخري اسبوع
الام :هتروحي فين ياختي
ام سماح :في اي مكان احسن من هنا
الام :هو انتي عايشه بمزاجك
ام سماح :ااه انا بحب عيالي وخايفه عليهم ولازم امشي من المنطقه دي
الام :يابنتي اسمعي كلامي واتجوزي المعلم فرج
ام سماح :ماما اقفلي علي الموضوع ده والله ما هيحصل وفعلا جهزت اومرها وخدت اوضه في أول دور
هايدي :هو احنا هنقعد هنا
الام :اه يا حبيبتي لحد ما نلاقي مكان نقعد فيه
سماح :يلا بينا نروح الشقه
هايدي :شقه اي دي اوضه
سماح :لمي نفسك ماما فيها اللي مكفيها
هايدي :لا انا مش هسيب شقتنا علشان خرابه زي دي
الام :ارحمني بقي اجيب منين فيه اي انا مش عارفه اصرف عليكم اصلا والاوضه اللي مش عجباكي دي يارب القي فلوس ادفع ايجارها
سماح :اهدي يا ماما بس
هايدي :يووو طيب هنام فين
سماح :بقولك اي اخرجي دلوقتي اقعدي برا
هايدي :في الشارع
سماح ؛لا خدي الفلوس دي هاتي بيها اكل يالله
الام:والله يابنتي ما عارفه اعمل اي
سماح :معلش يا ماما هدي نفسك بس
الام :روقي الاوضه عقبال ما هخرج اشوف شغل
سماح :وانتي ياماما هتشتغلي اي
الام:هدور في اي مصنع هنا علي شغل
سماح :ربنا معاكي يا ماما وخرجت فعلا وكل مصنع تروحه يكون عايز حد خبره في المجال وراحت سألت ست كبيره قاعده في مطعم
ام سماح :بقول لحضرتك اي انا بدور علي شغل متعرفيش حد يكون عايز حد يشتغل
الست الكبيره :هقولك حاجه المنطقه هنا كويسه وكلها عمارات فخمه اطعلي واسالي حد عايز يمسح سلم ولا حاجه
ام سماح :امسح سلم
الست الكبيره: الشغل مش عيب وفعلا فضلت سنه كامله تمسح سلالم لحد ما في مره كانت وافقه وحده من اللي بتمسح ليهم السلم وكانت اسمها ام ياسمين
ام سماح :دقيقه واكون خلصت السلم
ام ياسمين :بقولك اي يا ام سماح عايزكي تشتغلي عندي انا وهديكي مرتب كل شهر غير لو حبيتي تسمحي السلم برضه معنديش مانع
ام سماح :اه اصل
أن ياسمين:ياريت توافقي انتي نظيفه وانا محتاجه حد يكون امين معايا
ام سماح : حاضر ماشي بس مش هينفع اطول عن الساعه 7
أن ياسمين :خلاص متفقين وروحت البيت وكانت سابت الشقه اللي في أول دور وخدت الشقه اللي في التالت
هايدي : ماما كويس انك جيتي عايزه 300جنيه
ام سماح :اصبري اخد نفسي بس
هايدي :انا صاحبي وافقين في الشارع ولازم انزل
سماح :حمد لله علي السلامه يا ماما
الام :الله يسلمك شروق نايمه
سماح :اه نامت
هايدي :يالله بقي
الام :خدي لما نشوف اخرتها
سماح :متتاخريش
هايدي :انشالله ومشيت
الام:سماح انا بكره هسهر في الشغل عندنا شغل كتير لازم يخرج
سماح :ماما هو المصنع ده فين لحد دلوقتي انا مش عارفه
الام :وانتي عايزه تعرفي المصنع فين ليه والباب خبط روحي افتحي الباب
سماح :حاضر وفتحت وكان فرج
ينهار اسود انت اي اللي جابك هنا
فرج :في حد يقول كده برضه يا عروسه امال ماما فين
يتبع
google-playkhamsatmostaqltradent