رواية ملكتي المجنونه الصغيرة الحلقة الرابعة 4 بقلم روان أحمد

 رواية ملكتي المجنونه الصغيرة الحلقة الرابعة 4 بقلم روان أحمد

رواية ملكتي المجنونه الصغيرة الجزء الرابع 

رواية ملكتي المجنونه الصغيرة البارت الرابع 

رواية ملكتي المجنونه الصغيرة الحلقة الرابعة 4 بقلم روان أحمد


رواية ملكتي المجنونه الصغيرة الفصل الرابع

رواية ملكتي المجنونه الصغيرة
الحلقة الرابعه
بقلم/روان احمد
~~~~~~~~~~~~~~
• كيف لا احبك و انتِ اول من دق له قلبي …! ❤

دلفت آش لغرفة ارسلان لتجد مسدسه امسكت به قائله بتوعد له …:انا هوريك ازاي تزعل مني يا ارسلان هاهاها (ضحكة شريرة😂)

خرج ارسلان من المرحاض وكان يرتدي ملابس عمله لينصدم حين رؤية تلك البلهاء تمسك بمسدسه و تصوبه ناحيته و علي شفتيها ابتسامه قال ارسلان بصدمة …: يخرب بيت ابوكي سيبي المسدس يا بت

آش و هي تضيق اعينها و مزالت تمسك بذلك المسدس …: انت مخصمني بقا صح صلحني دلوقتي

يا الله من تلك الحمقاء حقا ستجلب له سكتة قلبية بسبب جنونها هذا عاد كلماته مرا اخري لكن
برفق …:سيبي المسدس يا شوشو يا قمر

آش بسخرية من ذلك الواقف امامها …: دلوقتي بقيت شوشوو هه فعلاا انتوا ناس متجيش غير بالعين الحمرا ههههههههه

بحركه سريعه اخذ منها ارسلان مسدسه لتهرول هاربه و هو خلفه قائلا بتوعد لهاا …: و الله لوريكي يا آش الكلب

آش برعب و عي تجري …:خلاص و حيات امك يا ارسلان خلاص اعععععع

امسكها ارسلان من طرف التشيرت قائلا …: انتي عايز يتولع فيكي بجاز

سألته آش بمياعه و هي تمثل البراءة …:و اهون عليك يا مفتري

ارسلان بعدم تصديق …:اوعي يا بت جناحاتك جت في عيني يلا امشي بعيد و انتي شبه الفار كدا

وضعت آش يدها بجانب خصرها قائله …: انت عارف لولا انك طويل كنت شرحتك هنا يا طويل

كاد ان يجري خلفها لكن هرولت سريعاا للخارج ابتسم فهي حقاا جبانه
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اصتدمت آش و هي تجري بوالدة ارسلان(نادية) ضحكت نادية قائله …:هههههه بتجري من ايه يا بنتي مالك شفتي عفريت

آش و هي تنظر لباب غرفة ارسلاان …:ابنك … ابنك هيكولني يا طنط

انفجرت نادية ضاحكة علي تلك المجنونة لتسألها …:ابني هيكلك هههههههه روحي يا آش اتفرجي علي الكرتون

آش بسذاجة و هي تذهب …:طيب يا طنط يلا اشوفك بعدين

ضربا نادية كفا بالكف الاخر قائله …:مجنونه و الله مجنونه

دخلت نادية غرفة ابنها الذي كان يجلس فوق الفراش شارد و علي شفتيه ابتسامه فهمت والدته تلك الابتسامة لتبتسم و تجلس بجانبه
قائله …:بتحبها صح

هز رأسه بدون وعي لكن سرعان ما فاق لشروده
قائلا …: هي مين دي الي بحبهاا يا ماما

نادية بخبث فهي تفهم ابنها …:امممم يعني مش بتحب آش يا ارسلان

ارسلان و عي يتصنع الانصدام …:احب ايه بس يا ماما دي طفله

ابتسما ناديه علي ابنها قائله …:متخبيش يا ارسلان عينك فضحاك و اوي كمان بس انا هقولك نصيحه واحدة بس مينفعش تحبها هي اكيد لما تكبر هتحب واحد من سنها فا خليك فاهم النقطه دي كويس انا مش عيزاك تتوجع يا قلب امك

ارسلان بهدوء …:آش مش هتبقي لغيري ايوا انا مش بحبها لا انا بعشقها هي مرضي و علاجي هي بقت كل حاجه ليا يا امي هي بقت الهوا الي بتنفسه انا محبتش غيرها هي … اكمل و هو يشير علي قلبه … هي الي دا دق ليها هي هي و بس

حزنت ناديه علي ابنها فهي تعرف كل ما يتحدث عنه ابنها فهي مرت بكل هذا اجابته بأبتسامه …:صدقني يا ابني انت حر بس انا خيفة في يوم … اكملت و هي تشير علي قلب ارسلان … دا يبقي حجر صدقني يا ابني

القت نادية جملته و خرحت من غرفة ارسلان بينما تنهد ارسلان قائلاا …:هي هتبقي ليا ليا انا و بس

~~~~~~~~~~~~~~~~~

تجلس في حديقة المنزل ترسم و تلون بألوانها لتجد شخص يجلس بحانبها قائلا …: الجميل بيرسم ايه بقي

ابتسمت آش بفرحة قائلا …:انكل ياسين

ياسين و هو يمسكها من خدودها …:قلب انك ياسين و عيون انكل ياسين بس انا مبحبش انكل دي قوليلي يا ياسين عادي

"ياسين البنا:صديق ارسلان المقرب يمتلك من الحس الفكاهي ما يكفي ليفيض الكرة الارضيه نعم هذا هو ياسين البنا يحب المرح و اللعب و زير نساء فكل يوم مع فتاة شكل"

آش و هي تصتنع الحزن …:فين الشيكولا بتاعتي بقا

ياسين بمرح و هو يعكيها الشيكولاته …:خدي دا انتي هتطلعي بت استغلاليه

آش بفرحه و هي تأخذ منه الشيكولاته لتقول
بمرح …:خلاص خدت الي عيزاه يلا بقي امشي و متحيش هنا تاني يا بتاع البنات

انفجر ياسين ضاحكا حتي ادمعت اعينه قائلا …:ههههههه مش قادر لدرجادي سمعتي وحشه هههههه

هزت آش رأسها قائله …:افرح هيطلعوك في الجرايد يا بتاع البنات يا خمرجي و هيكتبوا ياسين البنا الخمرجي هههههه

ياسين بتوعد …:انا خمرحي يا بنت

جاء صوت من خلفهم قائلا …:يا بنت ايه بقا ها

التفتوا الاثنين لمصدر الصور ليجدوا صاحب ذلك الصوت هو ارسلان ليقول ياسين بخوف منه …:ازيك
يا رجوله يرضيك البت المفعوصة دي تقول عليا خمرحي و بتاع بنات

ارسلان و هو ينظر لآش …:ااه يرضيني هي قالت حاجه غلط يا خمرجي

ياسين بمرح …:اااه ما كلكوا عليا

اخرجت آش لسانها قائله …: ههههههه يا خمورجي يا خمورجي

ياسين بغيظ …: بقي كدا يا آش و انا الي كنت هتجوزك

امسكه ارسلان من تشيرته قائلاا بغيظ …:تجوز مين يا روح طنط

ياسين بمرح …:يعم دا انت مفتري يلا يلا نمشي

اتجهوا الاثنين للاكادميه بعد ان ودعوا آش

~~~~~~~~~~~~~~~~~
تجلس في غرفتها ممسكة بأدوات التجميل و كانت تضع منها لتصبح اجمل لكن حصل العكس فهي وضعت الكثير من احمر الشفاة علي شفتيها و وضعت منه علي وجنتيها لتصبح مثل المهرجين لتقول بسذاجه …:الله شكلي بقي قمر قمر خالص زي طنط شهيرة دي بس لازم ارجع لها الحاحات دي ع لو شفتها هتفضل تزعق زي امنا الغوله

جاءت ان تقوم من جلستها لكن تفاجئت بـ ارسلان يفتح الباب ليصرخ ارسلان حين رأي الذي تضعه سرعان ما انفجر ضاحكا مما اثار غيظ آش رمقته بغيظ قائله …:في ايه بتضحك علي ايه شايف خاجه تضحك

ادمعت اعين ارسلان من الضحك حتي قال
بصعوبة …:بموت هههههههههه يخرب بيتك هههههههه ايه الي انتي عملاه في وشك دا ههههه

آش بكبرياء …:انا شايفه نفسي قمر عملت زي ما طنط شهيرة بتعمل

انفجر ارسلان في الضحك مرا اخري …: الله يخرب بيتك طنط شهيرة بتعمل كدا

هزت آش رأسها بمعني نعم لتقول و هي تقوم بتقليد حركات شهيرة …:هه الفستان دا من باريس مين يقدر ميحبش شهيرة ام فستان من باريس ست مغرورة

انفجر ارسلان ضاحكا ليقول …:تعالي اقعدي هنا

جلست آش علي الفراش لينخض ارسلان لمستوي طولها و هو ممسك بمنديل ورقي و بدأ في مسح وجه آش بحنان و بعد ان انهي
قال بحنان و حب …:انتي كدا احلي واحدة شفتها عيني

آش بفرحة …:بجد

هز ارسلان رأسه بمعني نعم ليقترب من مقدمة رأسها و يطبع قبله سريعة قائلاا …:يلا بقي روحي نامي تصبحي علي جنه

آش بنعاس …:انا في جنه معاك

ظل قلبه يقرع مثل الطبول ليتجه سريعا الي غرفته قائلاا …:بحبك بحبك يا اميرتي

~~~~~~~~~~~~~~~~~

استيقظت آش بسعادة و كانت تغني بفرحه لتغير ثيابها الي بلوڤر ابيض و بنطال جينز 👇🏻


خرجت من غرفتها لتنصدم بشدة من ما رأت!!!!

تري ماذا سيحدث؟!!
استعدوا البارت الجاي مفاجأت كتير و عيزا تفاعلل كتيررر ع احتمال انزل بكرا لو لقيت تفاعل و بحبكم و متنسوت تروحوا علي الواتباد تعملوا تفاعل كتيرررر


لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent