رواية يا أنا يا هو الحلقة العاشرة 10 بقلم عبير أشرف

 رواية يا أنا يا هو الحلقة العاشرة 10 بقلم عبير أشرف

رواية يا أنا يا هو الجزء العاشر 

رواية يا أنا يا هو البارت العاشر 

رواية يا أنا يا هو الحلقة العاشرة 10 بقلم عبير أشرف



رواية يا أنا يا هو الفصل العاشر 

رواية يا انا يا هو
بقلمي عبيرأشرف
البارت العاشر
♕في فيلا اسر ♕
اسر بصدمة😲😲: معتز
معتز بسخريه😒☺️: ايوة معتز
( طبعا اسر مش شايف حاجه بس مش عرفه من صوته)
اسر بغضب😡😡: عايز ايه تاني و ازاي جيت هنا
معتز بغضب😡😡: هربت عشان اخد عمرك
داليدا بغضب: 😡😡انت عايز ايه مننا مش كفاية اللي حصل بسبك
اسر بيحاول يقوم و داليدا بتسندة
اسر بغضب:😡😡 امشي من هنا يا معتز كفاية االلي عملته معايا زمان و بسب طمعك و جشعك راح ضحيته ناس كتير سوء امك او انا او شاهي او غيرهم كتير
معتز بسخريه:😒😒 لكل حرب ضحياها و انا لازم اوصل و انتم الضحايا دول
داليدا بغضب😡😡: لو ممشتش دلوقتي هبلغ عنك البوليس و انت اصلا هربان
معتز بسخريه😒😒: مش هتلحقم لاني هكون خد عمركم
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
♡في المخزن القديم ♡
فارس بغضب: 😡😡يعني ايه هرب منكم
يوسف:😔 معرفش انا سيبته مع الرجالة و روحت مشوار جيت ملقتوش
فارس بغضب:😡 و تروح زفت ليه و تسيبه
يوسف باسف:😔 انا فعلا غلط و متحمل اي عقاب
فارس بغضب:😡 هعقبك بس مش دلوقتي لازم نلحق اسر اكيد راحلة دلوقتي
و ذهب فارس و يوسف و بعض الرجالهم و في طريقهم لفيلا اسر
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
♡ في فيلا اسر ♡
اسر بغضب: 😡مالكش دعوة بيها انتقامك مني انا
معتز بسخريه:😒 خايف عليها اوي بس انت متعرفش ان الدكتورة معايا و انا اللي عينتها في المستشفي عشان تبقى جمبك و تنقلي اخبارك كلها
اسر بصدمة😲: بتقول ايه داليدا ردي عليا الكلام دا مش حقيقي صح
داليدا ببكاء😭: حقيقي يا اسر بس ارجوك افهمني انا
اسر بمقاطعة و عصبية😡: انتي ايه ها انتي ايه ازاي كدا دا انا حبيتك بجد و تطلعي زيك زي عزمي وعلاء
داليدا ببكاء😭: اسر ارجوك اسمعني قبل ما تحكم عليا
معتز بسخريه:😒 شوفت بقى يا اسر كسرتك في كل اللي حواليك و نفسي اعد اتفرج عليك وانت بتنهار كدا بس مش معايا وقت لازم اخلص عليك قبل ما يجوا يقبضوا عليا بس طبعا مش هينفع اموتك بسهولة لازم اعذبك الاول ولا ايه و عشان كدا الازازة دي من نصيبك
و اخرج زجاجة مايه نار
داليدا بغضب: 😡لو قربت منه مش هرحمك يا معتز
اسر بغضب😡: مالكيش دعوة انتي واحده خاينة
داليدا بغضب: 😡مخنتكش افهم بقى
( في الوقت اللي كان اسر و داليدا بيتخنقوا معتز قرب منهم و قبل ما يرمي ماية النار على اسر داليدا زقت ايدة و وقعت كلها على وشه ولحقت اسر)
معتز بصراخ: اه الحقوني اه
اسر بغضب: 😡ايه اللي حصل
داليدا ببكاء: 😭زقت ايدة قبل ما يكبها عليك عشان الحقك
اسر بغضب:😡 اطلعي برة انا بكرهك انتي خاينة
( وقتها وصل فارس و يوسف و اتصدموا من اللي حصل وبعدها اتنقل معتز لمستشفى تبع الشرطة و بقى تحت الحراسة بعد ما الدكتور قالهم انو حالة صعبة و الحرق دا ملوش علاج و هيفضل بيه بيقت عمره)
( و هما في المستشفى و مش وخدين بالهم فجأة اسر اختفى و يدورا عليه ملقهوش)
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
♡ بعد مرور شهرين ♡
♕ في عروس البحر المتوسط ♡
♕ في فيلا في مدينة الاسكندريه ♕
......: يا عم انت فين
اسر بحزن محاول اخفاؤه😔: انا اهو
غيث بحزن 😔على صديقه: و هتفضل كدا لامته
اسر بحزن😔: مش عارف
غيث: بقالك شهرين من وقت اللي حصل
اسر بحزن:😔 مش مصدق انها خاينة خيانتها وجعتني اكتر من خيانة معتز
غيث: متجرب تسمعها مش يمكن كانت مهددة بحاجه
اسر بحزن:😔 مهما كان مش هقدر اسامحها ابدا
غيث: و هتفضل كدا لامته
اسر بحزن:😔 مش عارف ممكن تسبيني لوحدي شوية
غيث بحزن😔: حاضر هسيبك بس فكر كويس عشان متندمش
( اسر اعد في البلكونة المطلة على البحر و فكر في اللي حصل)
♕ فلاش باك ♕
بعد ما راحوا المستشفى بمعتز و عرف حالته مقدرش يستحمل كل الخيانة دي من اللي حواليه و اتصل و بغيث صاحبه من اسكندريه و جيه اخده و اختفى عن الكل و بعدها عمل العملية و رجع بصره بس لسه كسرة قلبه على اخوه و اول حب في حياته
♕ عودة من الفلاش باك ♕
♡♕♕♕♕♛♕♕♕♕♕♕♡
♕ في مبنى المخابرات المصرية ♕
داخل مكتب فهمي
دخل المجهول و ادى التحية العسكرية
........: تمام يا فندم انا لسه جاية من المختبر و سيطرنا على كل حاجه
فهمي: تمام يا سيادة الرائد كنت متوقع منك دا
...... بحزن😔: مفيش اي اخبار عنه
فهمي: لسه منعرفش مكانه
....... بحزن😔: ارجوك حاول و اعرف مكانه
فهمي و قد تخلى عن دور مدير المخبارات و انتقل لدور اب: انتي حبتيه بجد
داليدا بحزن😔: اوي اوي مش قادرة اعيش من غيرة
فهمي: بس انتي وفقتي على المهمة دي من الاول
داليدا بحزن😔: كنت فاكرها مهمة زي اي مهمة معرفش اني هحبه اوي كدا ثم بكت
فهمي و قد عاد لدوره المدير: سيادة الرائد داليدا احنا من امته واحنا بنضعف في شغلنا
داليدا ببكاء: مستعدية اتخلى عن اي حاجه مقابل ان اسر يرجعلي و يعرف اد ايه اني بحبه
فهمي:اتفضلي يا سيادةالرائد
و ادت داليدا التحية العسكرية وغادرت
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
♕ في بيت داليدا♕
داليدا و قد عادت للمنزل
داليدابحزن😔: السلام عليكم
حسام و احلام:وعليكم السلام
احلام: حبيبتي احضرلك الاكل
داليدا بحزن😔:مليش نفس
احلام بحزن😔 على اختها: هتفضلي كدا لامته
داليداببكاء😭:نفسي يرجع اوي
حسام:لازم ياخد وقته هو دلوقتي شايفك خاينة
داليدا بعصبيه:😡بس انا مخنتوش
حسام:بس كدبتي عليه حتى لو كان عشان مصلحته
احلام: حبيبتي انتي كنتي رايحة عشان مهمة في شغلك و بعدين حبتيه
داليداببكاء😭:مكنتش اعرف اني هحبه
حسام:داليدا قومي صلي و ادعي ان ربنا يرجعهولك بسلامه
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡بعد مرور يومين ♡
غيث: جالسة معتز اتحدد هتحضر
اسر بحزن😔:مش عارف
غيث:لازم تخضر
اسر بحزن:😔 ربنا يسهل
غيث: طيب انا هقوم احضر العشا يلا
( راح غيث يحضر العشا و ساب اسر يفكر هيعمل ايه و قاطع تفكيره جرس الباب و اقام اسر يفتح)
اسر بعد ما فتح الباب
اسر بصدمة:😲😲😲انت......
نكمل بكره

google-playkhamsatmostaqltradent