رواية زوج حماتي الحلقة العاشرة والأخيرة 10 بقلم دودا حودا

 رواية زوج حماتي الحلقة العاشرة والأخيرة 10 بقلم دودا حودا

رواية زوج حماتي الجزء العاشر

رواية زوج حماتي البارت العاشر 



رواية زوج حماتي الفصل العاشر

#زوج حماتي
#الحلقه الاخيره
#بقلم دوداا حوده
محمود :انت هتعمل اي
محروس :عشت طول عمري عبد ذليل ل انشراح واكيد مش هغلط نفس الغلطه تاني
محمود :انا مش هعرفك تاني اصلا
محروس :وانا اي اللي يضمن ليا
محمود :انا مسافر ايوه هامشي من هنا خلاص ليه هعمل كده فيك انما لو موتني كده الأحكام هتكتر عليك
محروس :احكام اي منا قتلت مرتين قبل كده اي هتعدم 3مرات
محمود :مره محدش عرف والتانيه انا بس اللي عارف بس الثالثه دي اكيد محدش هيسيبك في حالك
محروس :لا خالص مبقتش باقي علي حاجه وانا اللي مسافر ومش هعيش هنا
محمود :طيب اسمع ورث انشراح معايا خدوا وسبني اعيش
محروس :هو انا عبيط امان حد من أهل انشراح تاني
محمود:انا مش من أهلها والله هطلق بنتها اصلا انا مش بحبها
محروس :مضيعش وقتي بقي ودخل الظابط الكل يرفع ايدو
محمود :عملتها يا يحيي
يحيي :وانا اللي كنت فاكر مراتي في اللي قاتله
محمود :والله ما هسيبك حتي لو عملت اي
الظابط :خدهم كلهم علي الحبس متشكر اوي ليك يا يحيى
يحيي :مكنش ينفع أن اخلي راجل يتعدم وهو ملوش ذنب
الظابط:بس احيك بجد انك كنت فاكر مراتك وبرضه جيت بلغت هو انت مبتحبهاش ولا اي هههههههههههه
يحيي :ده انا روحي فيها والله بس ابراهيم مظلوم
❤️فلاش باك ❤️
يحيي راح يقابل الظابط
يحيي :حضرتك انا عندي معلومات في قتل حماتي انشراح
الظابط :وانت مين بقي
يحيي :انا جوز بنتها ميرفت اللي قتلت امها
الظابط:انت بتقول اي اقعد
يحيي : ايوه مراتي اللي قتلت امها وانا عندي اثبات فديو الواقعه علي موبيل محمود جوز اختها انا سمعتهم بيتكلموا في المطبخ
الظابط:انت متاكد
يحيي :ايوه طبعا بس عايز اقول لحضرتك علي حاجه انا هساعد حضرتك انك تقبض عليهم انما لو حضرتك روحت دلوقتي اكيد الفديو هيتسمح
وفعلا كل اللي عمله الظابط أنه راقب محمود وميرفت وطبعا بعد ما محمود نزل وراح يقابل محروس كان الظابط مراقبه
يحيي :بس اي مصير ميرفت دلوقتي
الظابط :بوص هو لازم يتقبض عليها بس هتخرج منها
يحيي :ينفع انا اللي اجبها
الظابط:ماشي بس هي لازم تكون موجوده دلوقتي
يحيي :هروح واجبها وفعلا راح
ميرفت :برضه مصمم تبلغ عني
يحيي :مش انتي اللي قتلتيها
ميرفت :انت بتقول اي
يحيي :ايوه اللي قتلها محروس
ميرفت :بقولك كانت عايزه تموتني روحت دبحتها
يحيي :لا انتي عورتيها بس هي كانت عايشه
ميرفت :بجد والله
يحيي :بس لازم تروحي القسم دلوقتي
ميرفت :ليه بقي
يحيي :اجرئات ولازم تخلص وفعلا راحت القسم ومتحبستش لانه كان دفاع عن النفس لان انشراح كانت عايزه تقتلها ومحمود ومحروس اتحبسه
وخرج ابراهيم
ندي :ابراهيم بجد احنا اسفين بس ملناش غيرك انت ويحيي دلوقتي
ابراهيم :اكيد هكون جمبكم بس مش هسيب مراتي
ميرفت :ربنا يتولها برحمته دي تعبانه اوي في المستشفي
ابراهيم :انا اقصد اعتماد مراتي
ميرفت :هي تستاهل كل خير كفايه أنها وقفت جمبك
ابراهيم :بس برضه هفضل معاكم دائما وهسال علي سهير
يحيي :احنا هنبيع البيت ده
ابراهيم :ده برحتكم انتم بقي
ندي :ايوه البيت ده ملعون ومن البدايه لما امي سرقت الورق من عمي غصب عنه
وندي رافعت قضيه طلاق من محمود وكسبتها وسهير خرجت من المستشفي وعاشت مع ندي وكان دايما ابراهيم بيسال عليها بعد ما اتجوز اعتماد وحبها من قلبه فعلا ويحيى وميرفت كانو عايشن احلي ايام حياتكم
تمت
عائشه :محمود والله بنتنا مش طبيعه
محمد :في اي تاني انهارده جتلك بايه
عائشه لا مصصمه تموت القط عامله تقول مراته عايزه
محمد:عائشه دي طفله وكانت شيفاه القطه بتحب جوزها ازاي والباب خبط
محمد :شكل مريم لسه صاحيه تعالي يا مريم
مريم دخلت برأس القطه هو قالي احط رأسها هنا
محمد :راس مين ومين اللي قالك
مريم :نااااااار السموم
جزء من قصه ماوراء الطبيعه مين متابع
صباح الفل


google-playkhamsatmostaqltradent