رواية الإبنة الملعونة الفصل الرابع 4 بقلم دودا حودا

 رواية الإبنة الملعونة الفصل الرابع 4 بقلم دودا حودا

رواية الإبنة الملعونة الجزء الرابع

رواية الإبنة الملعونة البارت الرابع

الحلقة الرابعة

رواية الإبنة الملعونة الفصل الرابع 4 بقلم دودا حودا

رواية الإبنة الملعونة الحلقة الرابعة

#الابنه الملعونه
#الحلقه الرابعه
#بقلم دوداا حوده
سناء :انتي بتقولي اي يا ماما مش فاهمه كلامك
ام سناء :وفرج اللي الناس لقيته في شقتك
سناء :قطع لسان اللي يقولك كلمه غلط عني انا وحده متربيه ابويا مربني كويس
ام سناء :بقولك اي وانتي مش هتفضلي كده ولازم تتجوزي
سناء :حتي لو هتجوز مش هتجوز فرج ياامي
ام سناء :بوصي يا بنتي انتي ظروفك علي قدك هتصرفي منين
سناء :امي بقولك اي انتي قولتي مفضلش عندك في البيت قولت ماشي انما غير كده محدش ليه دعوه بيا مفهوم هتتغدي معانا ولا ماشيه علشان عيال احمد
أن سناء :لا قاعده معاكي هنا
سناء :هنا فين
ام سناء :في شقتك يا حبيبتي مش هسيبك تقعدي لوحدك في البيت مفهوم
سناء :بقولك اي يا امي انا مش حمل مصاريف انا أخري اصرف علي عيالي وبس
ام سناء :ماشي يا سناء هقعد هنا بفلوسي يا حبيبتي ومحدش هيبقي ليه دعوه بفلوسي
سناء :ماشي يا امي
سماح:ماما بقولك اي انا كنت عايزه كتاب خارجي ضروري
سناء :معلش يا سماح استحملي اليومين دول بس وانا هجبلك اللي انتي عايزه
سماح :حاضر يا ماما ودخلت هايدي
هايدي :وانا عايزه ٥٠جنيه
سناء :ليه انتي كمان
هايدي :عيد ميلاد صحبتي
سناء :عيد ميلاد مين يا حبيتي هايدي انتي شيفاه الظروف عامله ازاي
هايدي :ما تسمعي كلام تيته واتجوزي فرج
سناء :بت وانتي مالك انتي بالكلام ده اطلعي برا يلا
هايدي : حاضر يوووو وقعدت ام سناء هناك علشان تقدر تقنع سناء بالجواز
وفي شقه ام اميره
ابراهيم :الاكل ده طعمه عامل كده ليه
ام اميره :مالو الاكل يا روحي
ابراهيم :ماسخ
ام اميره :والله وده من أمتي
ابراهيم :وانتي اي مش دوقتي الاكل ولا اي
ام اميره :بقولك اي سيبك من الاكل اي رايك في شقه وليد
ابراهيم :مالها الشقه
أم اميره :عايزك تكلم صاحب البيت ونخدها
ابراهيم : انتي عبيطه دي شقه ملك
ام اميره :ده كان زمان يا حبيبي مش باعت الشقه لصاحب البيت
ابراهيم :وانتي عرفتي الكلام ده منين
ام اميره :وانت مالك المهم كلم صاحب البيت يمشيها واحنا ناخد الشقه
ابراهيم :حرام عليكي يا مفتريه والست تروح فين
ام اميره :بقولك اي واحنا مالنا انت عارف ان صاحب البيت كلب فلوس وهي مش هقدر علي الايجار كل شويه هتطلع ليه بحجه واحنا أولي
ابراهيم :انا قائم انام انتي شكلك اتجننتي
ام اميره: بقولك اي لو مكلمتش انت صاحب البيت انا هكلمه
ابراهيم :مسكها من أيدها والمصحف لو عملتيها ليبقي اخر يوم في عمرك وسبها ودخل
ام اميره :والله لمشيها من هنا وبفضيحه كمان وتاني يوم راحت لفرج
فرج :بقولك اي الناس بقت تلاحظ انك بتيجي عندي كتير
ام اميره : انا غلطانه أنى كنت جيباه ليك الحل
فرج :حل في اي
أم ميره : الجواز من اللي ماتتسما
فرج :معقول بجد اي الحل
ام اميره : لاااااا الحل لما تيجي ليا شروطتي
فرج :اجي تاني لا كفايه جوزك المره اللي فاتت كان هيلاقني في الشقه
ام اميره :برحتك سلام
فرج :تمام هيجيلك بس والله لو كانت اشتغلا والله مش هسكتلك
ام اميره :هستناك يا عمري ومشيت
ام محمد :هو فيه اي
ابو محمد خير
ام محمد : أم اميره كل شويه وافقه مع الزفت
ابو محمد:ربنا يستر ليكونوا بيفكروا في مصيبه للغلابه اللي فوق دي
ام محمد :والله انا خايفه عليها اوي
ابو محمد:ربنا معاها ويحفظها
ام محمد : اللهم امين الصبح هطلع ليها واطمن عليها
ابو محمد :واجب برضه يحصل كده
وفي بيت ابراهيم
ام اميره:اي مش خارج
ابراهيم :تعبان
ام اميره :لاااا بقولك اي انا عايزه امسح الشقه
ابراهيم :دلوقتي
ام اميره :اه مزاجي دلوقتي اروق الشقه
ابراهيم :بقولك اي انا سايب البيت ورائحة عن امي
ام اميره :احسن برضه
ابراهيم :اقولك وهبات انهارده
ام اميره : احسن والله ومشي ابراهيم وشافه فرج ورنت عليه ام اميره
فرج :اصبري يا وليه جوزك يمشي
أم اميره :راح يبات عند أمه
فرج :تمام الناس تقفل وهجيلك
ام اميره :مستانيك
فرج :ماشي وبص لقاه ابو محمد بيبص عليها
خير مالك فيه حاجه
ابو محمد :اابدا مافيش ودخل المحل ولما الجو هدي دخل عند ام اميره
وفي شقه ام اميره
فرج :خير
ام اميره :ربع مليون جنيه
فرج :قولتك شكلك هبله سلام
ام اميره :اقعد هنا عايزك بقولك
فرج :بقولك اي انجزي
ام اميره :انت عارف ان الهانم باعت الشقه لصاحب البيت
فرج :اه عارف اي الخبر بقي
ام اميره : طيب ماتكلم صاحب البيت وتاخد الشقه
فرج :وهو هيرضي
ام اميره :ده كلب فلوس وبعدين هي باعت هتقدر علي الايجار منين
فرج :تصدقي صح فكره
ام اميره :استاهل بقي رربع مليون
فرج :مش للدرجه دي
ام اميره :مش كفايه هسيبك ليها
فرج :بت انتي صدقتي نفسك هو انتي بتحبني ولا اي
ام اميره :والله بحبك وربنا يعلم بحبي ليك
فرج :انا ماشي
ام اميره :ماشي فين بقولك ابراهيم بايت برا
فرج :بقولك اي مزاجي مش رايق
ام اميره :هروقه ليك وقامت شغلت اغاني ورقصت
وفي بيت ام ابراهيم
ابراهيم :بقولك اي يا كوثر نامي جمب امك
الام:ليه يا حبيبي
ابراهيم :هبات هنا انهارده
الام :ليه يا حبيبي فيه اي
ابراهيم :متخانق مع مراتي شويه
الام :مينفعش حبيبي تسيب بيتك
ابراهيم :والله تعبت بقي جوها كميه شر فظيعه
الام:معلش يا بني علشان خاطر بنتك
كوثر : طيب سيبي يبات انهارده
الام :قولت لا هيروح الشقه يلا امشي
ابراهيم :حاضر يا امي وروح وفضل يخبط
اه مش سامعه من الاغاني مهي مش بتعرف تمسح من غير ما تشغل اغاني وفتح الباب ودخل لقاه فرج عالسرير ومراته وافقه بترقص
ابراهيم :اي ده
فرج :اهدي بس يا ابراهيم
ام اميره :يالهوي يالهوي وراح يجيب السكينه من عالفاكهه راح فرج ضربه علي رأسه
يتبع
google-playkhamsatmostaqltradent