رواية جزاء العشق الحلقة الثانية

 رواية جزاء العشق الحلقة الثانية

رواية جزاء العشق الفصل الثاني

رواية جزاء العشق البارت الثاني

الجزء 2

رواية جزاء العشق الحلقة الثانية

رواية جزاء العشق الفصل الثاني

الحلقه الثانيه
حياء في اوضتها بتفكر في كلام ادهم
حياء بابتسامه :انتي جميله اوووي هييييح
هبه:هار اسوح انتي اتجننتي ي حياء
حياء:ايه ده انتي هنا من امتي
هبه:من ساعة هييييييح
حياء:هههههههههههههه اصلا الظابط قالي اني جميله اووي ده هو اللي جميل اووي وعسل اوووي
هبه:ايه ي بت اهدي اووعي تكوني وقعتي
حياء:من اول نظره وحياتك هو في كده زي ما يكون حلم كده واتحقق
هبه :حياء تفتكري ده ينفع لا بابا ولا احمد هيخلوكي تحبي ابدا احمد بيحبك ومستحيل يخلي حد ياخدك منه
حياء:هههههههههه بيحبني اه بس ده بتاع بنات وكمان عايزني وعايز فلوسي وده مستحيل يحصل
هبه:خدي بالك ي حياء انا هتجوز بعض اربع شهور وهتكوني لوحدك هنا
حياء:ربنا يستر
نروح عند ادهم
امير:مالك ي ادهم
ادهم:ملاك ي بني ملاك بنت جميله حاجه كده خيال
امير:وقعت ي معلم ولا حدش سمي عليك
ادهم:ههههههههههه مش انا اللي اقع بالسهوله ديه
ادهم في سره انا واقع من زمان اووي ربنا يستر
في نفس المكان قاعد فيه كام راجل وست كبيره
الست:حق اخواكوا لازم يجي من الراجل ده اخواكوا مات بحسرته ع ماله
راجل1:حق اخويا هيجي وانا وولادي متابعين الموضوع ده وبعت كل المعلومات وكلها كام شهر وهنجيب مناخيره الارض
راجل 2:متقلقيش ي امي احنا بعتنا حد هناك وكان اقرب حد لاخويا المرحوم كلها كام شهر بس
الست الكبيره :ربنا معاكوا ي ولادي
ويعدي اسبوع وكانت حياء رايحه الكليه وهي ماشيه عربيتها عطلت في الطريق
حياء:اووووه اول مره تحصل
وقفت حياء جمب العربيه وشويه وجت عربيه وقفت واتفتح الشباك
ادهم :محتاجه مساعده
حياء وقلبها هينط من الفرحه:يعني عربيتي عطلت لو ممكن توصلني في طريقك
ادهم:ي سلام ده انا يزدني شرف اتفضلي ي حياء
حياء:انت جرئ جدا ع فكره
ادهم:ليه بقا علشان مقلتش انسه
حياء:اممممممم وكمان لما قولتلي
ادهم قاطعها:انتي جميله جدا وفعلا انتي جميله وباصص في عينها
حياء:احم انا وصلت
ادهم :اها اتفضلي
ادهم :حياء
حياء:نعم
ادهم بتردد:امم ولا حاجه وسباها ومشي
وتعدي الايام ويقرب معاد فرح هبه وفي يوم هبه وحياء قاعدين وتليفون حياء رن
حياء:السلام عليكم
المتصل:ازيك ي حياء
حياء:هبه ثواني ورجعالك
حياء:ادهم
ادهم:ههههههههه عرفتيني يبقي شكلك بتفكري فيا كتير
حياء:اه قصدي لا انتي جبت نمرتي ازاي
ادهم:تقريبا بيقولوا عليا ظابط
حياء:ااها طب وده ينفع كده
ادهم:بالنسبه ليا ينفع وع فكره انا اعرف عنك كل حاجه
حياء بضحك:وتعرف ايه بقا
وهنا دخل احمد وشكله كان شارب حاجه
حيااء :انت ازاي تدخل عليا من غير ما تخبط
احمد قرب منها وقالها
احمد:انتي ليا من انهارده ومسك حياء فقامت زقاه ومصوته وجت هبه جري
هبه:احمد انت حيوان ازاي تتهجم ع حياء
احمد:اطلعي بره انتي مالكيش دعوه
هبه:انت شكلك شارب حاجه ي حيوان والله لما بابا يجي لأقوله ع وقاحتك ديه
احمد زق هبه وقعها وبص لحياء وقالها
احمد نفتدي المره ديه ي حياء
حياء بعياط:حيوان
وقامت هبه وحضنت حياء وده كله حصل وادهم كان سامعه
حياء قفلت التليفون ونامت
وفي يوم حياء كانت رايحه النادي وجه ادهم
ادهم:ازيك ي حياء
حياء:الحمدالله انت بتعمل ايه هنا
ادهم :انا كنت بتمشي شويه في النادي
حياء:امممم ماشي عايز حاجه سلام
ادهم:استني هو احمد عملك ايه
حياء:يخصك في حاجه
ادهم :انتي بتتكلمي كده ليه
حياء:اتا حاسه انك بني ادم مريض انت متصلتش ليه الايام اللي فاتت شكلك فكرت اني بنت كده بس انا مفيش بني ادم يقدر يقربلي فاهم ولا لأ
ادهم:انا مقولتش انك كده بس انا مكنتش عايز ادخل في حياتك
حياء:هههههههههههههه ضحكتني جبت رقمي وعرفت عني كل حاجه وفي الاخر تقولي انك مش عايز تدخل في حياتي
ادهم:انا بحبك
حياء بصدمه وفرحه في نفس الوقت :نعم
ادهم :زي ما سمغتي وانا عارف انك بتحبيني وعينك فضحتك وفرحتك لما بتشوفيني
وهنا ادهم سابها ومشي يا تري حياء هتعمل ايه
google-playkhamsatmostaqltradent